omg.... dit moet ff hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef Sarabi het volgende:
Mag een kameel ook? want die heb ik vanavond wel gedaan
Damn waarom vergeet ik altijd dat buikdansen zo lekker is
en januari hebben we weer een optreden
OMGquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
omg.... dit moet ff hoor
Check die kamelen-move!
maar doe jij ook de kamelenbulten na? ja zeker, maar dan met je buikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
OMGdie van ons zijn gelukkig wel iets sensueler
Ik ben bang dat we inderdaad die bulten na doen, maar heb er nooit zo over nagedachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
maar doe jij ook de kamelenbulten na? ja zeker, maar dan met je buik
ooh wat leuk! gezellig!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:41 schreef krakkemieke het volgende:
Morgen best een drukke dag, maar 's middags ga ik lekker taart bakken met mijn vriendinnetje!
Ja, ik heb er echt zin in, het koekjes bakken was ook zo leuk!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:43 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ooh wat leuk! gezellig!
KUT mn was hangt nog buiten
en het opeten is minstens zo leukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ja, ik heb er echt zin in, het koekjes bakken was ook zo leuk!
Tis wennen he, dat huishouden.
gezellig daggie! ik ga slapenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:49 schreef golfer het volgende:
Morgen heeft B. vrij dus dat wordt lekker met saampjeswat winkeltjes bezoeken en boodschappen doen en ook nog weer even naar de bibliotheek.
Trusten FFquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:57 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
gezellig daggie! ik ga slapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |