Whehe.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga je aangifte doen tegen Samzz voor mishandeling?
Ik verdien niets, dus heb ik eveneens geen loon.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel zijn verdiende loon he.
Je auto is groot genoeg om ook nog muziek te draaien onderwegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef JJH het volgende:
[..]
't Is dat ik al twee biertjes op heb, anders was ik al onderweg.
En er daarna over discussiėren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh. Oh, dat is jammer. Laten we kusjekroel proberen dan
.
Dat kon nog wel eens lastig worden, ik heb 'm nog met geen vinger aangeraaktquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef Viro het volgende:
[..]
Ga je aangifte doen tegen Samzz voor mishandeling?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]Dat is gewoonn een vader en een dochter op een familiefeestje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar die klapt andere dames op de billen dus dat is al geregeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat meen ik wel. Wist je het niet dan
bedreiging danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens lastig worden, ik heb 'm nog met geen vinger aangeraakt.
Mentaal misbruik. ( Of gebruikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kon nog wel eens lastig worden, ik heb 'm nog met geen vinger aangeraakt.
Dat mag guppie dan voor me opvangen, ik heb dan belangrijkere dingen aan mijn hoofd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je auto is groot genoeg om ook nog muziek te draaien onderweg
Ik ben voorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef ValHallen het volgende:
[..]
En er daarna over discussiėren?
Dat klinkt niet verkeerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef PriemGirl het volgende:
Wat? Ik kom echt noooooooit zonder bier of wijn te zitten
Wait... this really sounds wrong
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:33 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat mag guppie dan voor me opvangen, ik heb dan belangrijkere dingen aan mijn hoofd.
Ik kan dat gewoon niet, ik word tegenwoordig al licht panisch als ik droogneuk met mijn bro. Nouja, als ik er later over nadenkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat is wel zijn verdiende loon he.
Ja, ik ben zo bedreigendquote:
Lekker met wat boontjes en een honingmosterddressingje!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ben niet van plan mijn hart uit te eten.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]Ik heb ook van die vader-zoon fotos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er ook een groot ik weet het niet gevoel bij die dingen.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |