SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.![]()
Ik heb geen kinderen, daarom zeg ik niet dat een bepaalde manier van opvoeden raar is. Zeggen dat een bepaalde manier van opvoeden niet klopt, omdat het anders en raar is, is hetzelfde als zeggen dat een bepaalde seksualiteit niet klopt, omdat het anders en raar is. Het gaat me om de veroordeling die me stoort. En oké, soms doe ik me ook veroordelend voor, maar uiteindelijk veroordeel ik niemand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij wel kinderen?
Wanneer het antwoord nee is, moet jij dus ook gewoon je ratel houden. Ik geef gewoon mijn mening en die is dat ik het niet oke vind dat er meteen op gemept wordt.
Voor deze zender moet je nu eenmaal investeren in goede speakersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:16 schreef LovelyLady het volgende:
beetje jammer dat de boxen van mijn laptop die bass niet aankunnen
klinkt voor geen meter
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Mentale mishandeling werkt ook veel beter dan fysieke.
Ja, en het werkt ook veel langerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
jammerdebammer johquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik had een betere TT
Nee hoor, als ik voor mezelf spreek.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
Ik vind een vorm van fysieke mishandeling wel ietsje anders dan een andere seks opvatting of seksualiteitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb geen kinderen, daarom zeg ik niet dat een bepaalde manier van opvoeden raar is. Zeggen dat een bepaalde manier van opvoeden niet klopt, omdat het anders en raar is, is hetzelfde als zeggen dat een bepaalde seksualiteit niet klopt, omdat het anders en raar is. Het gaat me om de veroordeling die me stoort. En oké, soms doe ik me ook veroordelend voor, maar uiteindelijk veroordeel ik niemand.
Waar we naar muziek luisteren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik had een betere TT
Heb veel ervaring met beide.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef ValHallen het volgende:
quote:
"Waar we luisteren naar muziek!"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:21 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik had een betere TT
NEEEEEEEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Waar we luisteren naar muziek!"
Helder sterretje
Sarcasme. Herken het.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb veel ervaring met beide.
Geloof mij het lost echt niet altijd alles op.
En zorgt vaak voor extreme grote problemen later.
Je weet ook wel als een normaal denkend persoon dat er voorhand iets moet zijn gebeurd of ik geflikt moet hebben waardoor ik klappen ving bij het geven van een weerwoordquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kwam Viro mee, daar reageer ik op.
Wees blij dat jij het pas 2 jaar doet. Ik was al 8 jarige al erg mondigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zet wel als aantekening ik geef pas sinds twee jaar een weerwoord.
En ik ben als sinds mijn twaalfde groter dan mijn moeder.
dit dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb veel ervaring met beide.
Geloof mij het lost echt niet altijd alles op.
En zorgt vaak voor extreme grote problemen later.
Nee, maar ik geef even aan dat het helemaal niet raar is om iemand op te voeden met geweld, zodat deze hoogstwaarschijnlijk een langer leven krijgt.quote:
Sorry dat mijn herkenning van sarcasme via het internet niet altijd zonder slag of stoot gaat.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
"Waar we luisteren naar muziek!"
Helder sterretje
had een crush op loisquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef PriemGirl het volgende:
Ik was vroeger verliefd op superman![]()
En lois lane was maar stom
quote:
Nee, nee, ik weet niet wat jij allemaal uitvreet waardoor je klappen krijgt. Het interesseert me ook geen flikker en blijkbaar werkt het ook niet, want je bent geen heilige zoals je je hier vaak genoeg profileert.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:23 schreef Viro het volgende:
[..]
Je weet ook wel als een normaal denkend persoon dat er voorhand iets moet zijn gebeurd of ik geflikt moet hebben waardoor ik klappen ving bij het geven van een weerwoord
[..]
Wees blij dat jij het pas 2 jaar doet. Ik was al 8 jarige al erg mondig![]()
[..]
dit dus
quote:Je speelde eerst voor Superman, toen viel je van je paard
Nu zit je in een rolstoel, starend naar de open haard
Je kan je niet bewegen en je hebt het soms te kwaad
Maar je hoeft niet zelf te ademen, dat doet een apparaat
OOOOOOO !!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik wacht op tarzan en jane van toy box
* Viro staat klaar samen met PMquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl gaat alvast meezingen met 3 doors down
Verontschuldigingen geaccepteerd.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sorry dat mijn herkenning van sarcasme via het internet niet altijd zonder slag of stoot gaat.
Je wil de naam weten?quote:
quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |