HELEMAAAL WAUS HIOERquote:
Tarzan is geen superheldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef LovelyLady het volgende:
ik wacht op tarzan en jane van toy box
Misschien moet ik het erin slaan... Dat schijnt te werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Volgende keer plaats ik een disclaimer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik het erin slaan... Dat schijnt te werken.
Ja he.quote:
Mwoah stem lijkt er best wat op.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef JJH het volgende:
Vroeger toen ik nog niet veel van muziek wist, dacht ik dat dit van de Peppers was.
JE MAG NIET SLAANquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Misschien moet ik het erin slaan... Dat schijnt te werken.
Prachtig nummerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat dan weer wel, ja daar moeten we toch eerlijk over wezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom word ik hier zo verward van?
Anonimity is a bliss
Ik was een rebels ventje, maar wil niet mezelf neerzetten als een totaal ontspoorde mens. Ik ben een heel lief persoon die geen vlieg kwaad doet (muggen wel). Heilig ben ik niet gevweest, want jongens willen altijd kattenkwaad uithalen, ookal weten ze de gevolgen die zullen volgenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, nee, ik weet niet wat jij allemaal uitvreet waardoor je klappen krijgt. Het interesseert me ook geen flikker en blijkbaar werkt het ook niet, want je bent geen heilige zoals je je hier vaak genoeg profileert.
Daten?quote:
zingen ze ook mee?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
Vlg mij kunnen mijn buren me horen... *zet volume van stem wat zachter *
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
doet ut nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom word ik hier zo verward van?
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
Omdat dat plaatje niet weergeven wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom word ik hier zo verward van?
Het is een gangbare methode heb ik net begrepen en dan ga jij miepen?quote:
niet drinken jijquote:
*slaat op Samzz haar billen*quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is een gangbare methode heb ik net begrepen en dan ga jij miepen?.
Niet echt neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Omdat dat plaatje niet weergeven wordt.
Ik las gangbang methode.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
haha ben met show bezig heh... 2 schermen, meerdere tabsquote:
* Droge bek heeftquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
niet drinken jij
Dat meen je niet.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Naatje houd eens op met kapen van mijn postsquote:
Ik ben geen Surinamer oke?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:29 schreef Viro het volgende:
[..]
[..]
Naatje houd eens op met kapen van mijn posts
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |