Denken dat ik denk dat je het echt gedaan hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik het echt heb gedaan.Huppelmuts geloofde me sowieso niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze bazin heeft ook echt altijd gelijk hè?
Huppelmuts zei dat ik wat fout deed. Ik moest de leraar niet handkarren maar mezelf blijkbaar.quote:
Waar Jakob jaloers is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Waar MK zich heeft laten playen door een foute Deen
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.quote:
Hosselaar. Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
We shall see.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
Dan zou je ook geen gelijk hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gaf je geen ongelijk hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Eh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Chille emo is het hequote:
Die weet ik ook uit me kop goed he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Chille emo is het heik weet zelfs de code uit mijn hoofd dubbele punt raar hekje w
KAPPEN MET BAGGERENquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Jac0bus het volgende:
Effe kijken wat ik uit mijn hoofd ken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou niet slecht
Ik bagger sinds mijn ban niet meer.quote:
Geen idee. Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijken wie de wannebemod is als het topic weer wordt dichtgeflikkerd.
Verder gaat het gewoon goed hoor. Op wat kleine dingetjes na dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik. Werk af. Paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Ik maak nooit huiswerk. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste niet wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.
Waarom verrast me dat niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak nooit huiswerk. Geen idee waar je het over hebt.
Verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.
Ik. Ik hoef verder deze week niet meer naar school en ik hoef alleen donderdag te werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste niet wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik. Ik hoef verder deze week niet meer naar school en ik hoef alleen donderdag te werken.Ideaal
Oh, die is wel zo oud onderhand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein fappen , socios leeft dus nog
Wat voor mij een pretpakket is, is voor de ander moeilijk. Genoeg mensen gezien die op deze vakken gezakt zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom verrast me dat niet?Beetje afzakken naar een pretpakket, zeker omdat je nooit je huiswerk maakte.
Beter. Ik heb het rooster ook binnen van de komende 10 weken. Elke maandag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!Meestal moet ik dan gewoon naar school.
Dat doe ik heel vaak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toch nog meegemaakt dat je een PI gebruikt.
Je moet altijd heel netjes doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
Opeens zag ik blauw.
Ze lezen mee. Allemaal heel netjes doen nu.
Wattttquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein fappen , socios leeft dus nog
Eerste jaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb donderdag introductie
Ik ben zo zenuwachtig
Whyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb donderdag introductie
Ik ben zo zenuwachtig
Je hebt wel gelijk, sowieso is de hele tweede fase een faal. Mijn natuurkunde leraar geeft les op de oude manier en ik leer veel meer van hem dan ik van huiswerk zou leren. Wat hij trouwens nooit geeft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef coban het volgende:
[..]
Wat voor mij een pretpakket is, is voor de ander moeilijk. Genoeg mensen gezien die op deze vakken gezakt zijn.
Sowieso. Huiswerk. Overrated.
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!Meestal moet ik dan gewoon naar school.
Heeft iedereen gewoon * G * doen zonder spatiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Door die ninja die in beeld kwam, !, verneukte ik een post.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?
Gefeliciteeeerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Jac0bus het volgende:
JAAAAA IK HEB MIJN HERKANSING GEHAALD120 PUNTEN IN 2 JAAR
Oh. Moet je ook maar net weten zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft iedereen gewoon * G * doen zonder spaties
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Jac0bus het volgende:
JAAAAA IK HEB MIJN HERKANSING GEHAALD120 PUNTEN IN 2 JAAR
Even proberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog meer mensen bij wie whatsapp plat ligt?
( o )quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Moet je ook maar net weten zeg.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalijk heb ik alleen maar lelijke mensen en nerds in m'n klas
Yep. Naja, ik heb niet echt naar ze gekeken. Sliep half omdat:quote:
Wat ga je doen? hbo, wo, mbo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Dalijk heb ik alleen maar lelijke mensen en nerds in m'n klas
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
( o )
Zonder spaties is ook een verborgen FOK!smiley
Die smilie. Nooit geweten.quote:
hbo arabisch & communicatie.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat ga je doen? hbo, wo, mbo?
Ik snapte je wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die smilie. Nooit geweten.
Sowieso gebruik ik de roze variant al nooit, behalve als ik iets eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Nederlanders Hollanders noemen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hbo arabisch & communicatie.
Ik hoop dat ik wat meer buitenlanders in m'n klas hebWil wat anders dan 5 jaar bijna alleen maar Hollanders.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip, ik hou van je.
MarokkaanseKip
je brengt mijn gedachten op hol
zoen me op m'n lip
met je Marokkaanse krullenbol
tegen mij zegt ze nee
vanuit een half-duits weiland
of verhuis je mee
en ga je toch voor Keiland...Hahah RagboerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk even niet in dit topic, 100 reacties erbij.
Tja, je gaat een redelijk arabisch getinte opleiding doen, dus veel 'niet-westerse' mensen kun je wel verwachten inderdaad. Lijkt me ook niet echt een studie waar veel studenten zich bij inschrijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:56 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
hbo arabisch & communicatie.
Ik hoop dat ik wat meer buitenlanders in m'n klas hebWil wat anders dan 5 jaar bijna alleen maar Hollanders.
MarokkaanseKip
zoen me op m'n lip
tegen mij zegt ze nee
of verhuis je mee
en ga je toch voor Keiland...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
Nu weet je gelijk hoeveel gezelligheid je toevoegt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:57 schreef BBQSausage het volgende:
Ik kijk even niet in dit topic, 100 reacties erbij.
MarokkaanseKip
zoen me op m'n lip
tegen mij zegt ze nee
of verhuis je mee
en ga je toch voor Keiland...Ragboer post in dit topic. Ik ejaculeerdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu weet je gelijk hoeveel gezelligheid je toevoegt.
...zou ik gezegd hebben als jij niet degene was die met dat Goofy-gebeuren kwam.
Mattie, ik voel je.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef aight1 het volgende:
Ik sliep ook bijna tijdens college vandaag
Ik sliep bijna tijdens M&O, mijn buurman sliep echt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef aight1 het volgende:
Ik sliep ook bijna tijdens college vandaag
Waaay too much info, bro.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ragboer post in dit topic. Ik ejaculeerde
Ja, maar zul je net zien dat ik pech heb.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Tja, je gaat een redelijk arabisch getinte opleiding doen, dus veel 'niet-westerse' mensen kun je wel verwachten inderdaad. Lijkt me ook niet echt een studie waar veel studenten zich bij inschrijven
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Tevens moet ik dit even de wereld ingooien:
aight1
is een baas van steen
hij woont in eindje
en hangt daar op het pleintje
maar snachts is hij baas op fok
want hij heeft teveel op zijn kerfstok
niet ruzie zoeken met deze baas
want aight1 gebruikt je als aas
Speciaal nu te lezen voor iedereen.
FOK!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef Ragboer het volgende:
Tevens moet ik dit even de wereld ingooien:
aight1
is een baas van steen
hij woont in eindje
en hangt daar op het pleintje
maar snachts is hij baas op fok
want hij heeft teveel op zijn kerfstok
niet ruzie zoeken met deze baas
want aight1 gebruikt je als aas
Speciaal nu te lezen voor iedereen.
Ik heb ook veel Chinezen die maar half Engels sprekenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:00 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, maar zul je net zien dat ik pech heb.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
En tevens voor Coban, nu ook voor iedereen.
Coban, wie ben jij
ben jij een hij of toch echt een zij
heet jij Romana in het echt
of ben jij helemaal niet zo oprecht
die UI van jou is zeker niet geil
maar heb jij dan wel een beetje stijl?
Deze kende ik al.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Ragboer het volgende:
En tevens voor Coban, nu ook voor iedereen.
Coban, wie ben jij
ben jij een hij of toch echt een zij
heet jij Romana in het echt
of ben jij helemaal niet zo oprecht
die UI van jou is zeker niet geil
maar heb jij dan wel een beetje stijl?
Je doet zeker ibms ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik heb ook veel Chinezen die maar half Engels spreken
Niets, ik verbeter enkel de spelfout. Doe ik bij iedereen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Trollscience, wat is er tussen jou en Ragboer?
Ach, het is toch al de wereld ingeholpen. Ik kan er ook niks aan doen.quote:
ibms?quote:
Kusje op je taalnaziambities.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Niets, ik verbeter enkel de spelfout. Doe ik bij iedereen.
HEB JIJ EEN PIEMEL? EN EEN HARIGE BORSTKAS? EN HEET JE MEHMET? OMG DAT IS NOG ERGER...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef coban het volgende:
[..]
Deze kende ik al.
Ik ben trouwens wel een beetje man. Sorry voor degenen die er zo achter moeten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
nee joh rakettenopleiding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
international business and management
maar wist de afkorting niet
Lag het eruit dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef coban het volgende:
HAHAHA WHATSAPP OWNT JULLIE ALLEMAAL, bij mij doet ie het wel![]()
![]()
dubbele punt raar hekje wquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
ohja zei je al
nerdopleiding
Vertel ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
Mensen met Whatsapp...
Mensen met Ping...
Stelletje negers...
Je spuit me onder. Ik plak nu.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ragboer post in dit topic. Ik ejaculeerde
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
HEB JIJ EEN PIEMEL? EN EEN HARIGE BORSTKAS? EN HEET JE MEHMET? OMG DAT IS NOG ERGER...- ja. 25 cm.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- ja, voor de chicks.
- nee, mehmet is mijn broer. Hasan, aangenaam.
- nee, moslim.
- alleen als turkije (nummer 1 lan) is
- ja, vind auto's eigenlijk best heel erg leuk
Over 2 jaar woont iedereen in cobanland.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
Mensen met Whatsapp...
Mensen met Ping...
Stelletje negers...
sms.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
Mensen met Whatsapp...
Mensen met Ping...
Stelletje negers...
Maar als het er bij iedereen behalve jou uit ligt, wat heb je er dan aan?quote:
Msn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
sms.Op de oude manier bellen.
Skype!
Msn, Ping en Whatsapp zijn bijna nagenoeg hetzelfde.quote:
Foreveralone.jpgquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Maar als het er bij iedereen behalve jou uit ligt, wat heb je er dan aan?
Serieus?quote:
marokko altijd nummer 1 vraag maar aan marokkaansekipquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:05 schreef coban het volgende:
[..]
- ja. 25 cm.
- ja, voor de chicks.
- nee, mehmet is mijn broer. Hasan, aangenaam.
- nee, moslim.
- alleen als turkije (nummer 1 lan) is
- ja, vind auto's eigenlijk best heel erg leuk
Ik gooi bom op haar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:09 schreef Ragboer het volgende:
[..]
marokko altijd nummer 1 vraag maar aan marokkaansekip
Haters.quote:
Ik heb nu zin in durumquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Haters.
Kom naar Kanaalstraat, gaan we feest vieren. En durum eten en nargile doen.
Ik denk dat ik nu varkensvlees ga eten, met een lekker biertje erbij...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef coban het volgende:
[..]
Ik heb nu zin in durum
GA HALEN VOOR MIJ HADI
Varkensvlees is goor man, bier is wel lekker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik denk dat ik nu varkensvlees ga eten, met een lekker biertje erbij...
Oke, maar breng mij eerst lekkere durumquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Was mij ook iets te veel. Zelfde gedaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm.. respect voor de mensen met die oorlogsverhalen. Ik ben halverwege afgehaken, beetje te veel eerlijk gezegd
Hè?quote:
Jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm.. respect voor de mensen met die oorlogsverhalen. Ik ben halverwege afgehaken, beetje te veel eerlijk gezegd
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Ragboer het volgende:
OMG DALANDO, NOHOMO OUWE. MAAR IK HOU VAN JE, 1 LIEFDE ALLES. HARDSTYLE, BOEMBOEMVROEMVROEMTAKTAK LEVENTJE.
Weet je nog?
[ afbeelding ]
Wat een klapjosti's.quote:
af en toequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Ragboer het volgende:
Min Driepink, want hij is af en toe raar.
Ja dat sowieso.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef coban het volgende:
MK, niet lullig, maar dat soort marokkanen mogen nekschotje. Geldt ook voor dat soort turken.
quote:
Weer bier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:13 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Same herequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik ben die verhalen aan het lezen.
Lekker filetje van me, ik wil je van het bot afschrapen. OMGquote:
Ja, echt te erg. Het begon redelijk normaal, maar dat accent is echt kutirritant en toen die eckte rappers achter een pilaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Ja tog, watser broertje, ey ey.. Die neem je toch niet serieus.
klappen nodig jijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Dalando het volgende:
Ragbroeder, als ik een tip mag geven: Als je haar leuk vind, gewoon neuken die hap.
Je wilt wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker filetje van me, ik wil je van het bot afschrapen. OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Lekker filetje van me, ik wil je van het bot afschrapen. OMG![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien toch dat "heule" voor die "leuke meid" weghalenquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Dalando het volgende:
[..]
Misschien toch dat "heule" voor die "leuke meid" weghalen
Verkapte zie-mij-suikerfeest-vieren-en-het-melden-op-facebook-via-mijn-iPod post.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef coban het volgende:
Om de zoveel tijd een melding van: oh fijn suikerfeest op ipod door facebook. Irritant fuuuu.
Allochtonen die expres met accent praten moeten dood. Zo dood van dood-dood.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, echt te erg. Het begon redelijk normaal, maar dat accent is echt kutirritant en toen die eckte rappers achter een pilaar
Als je stopt met bier drinken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip en ik vinden elkaar toch wel. Het is voorbestemd. Wij gaan wonen in Kanaleneiland en samen naar FC Utreg.
En dan 'kk nederlanders' zeggen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:18 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, echt te erg. Het begon redelijk normaal, maar dat accent is echt kutirritant en toen die eckte rappers achter een pilaar
Rodney Sneijderquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
MarokkaanseKip en ik vinden elkaar toch wel. Het is voorbestemd. Wij gaan wonen in Kanaleneiland en samen naar FC Utreg.
Oke, dan wel lief weer tegen elkaar doen he?quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verkapte zie-mij-suikerfeest-vieren-en-het-melden-op-facebook-via-mijn-iPod post.
Kanaleneilandquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
Bontkraagjesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Allochtonen die expres met accent praten moeten dood. Zo dood van dood-dood.
Fuck dan moet ik weer iemand anders op FOK! Gaan zoeken om mee te chillen en te geilen enzo.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef Ragboer het volgende:
Dat sowieso!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oke, dan wel lief weer tegen elkaar doen he?
Scooternederlanders!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bontkraagjes
Scootermarokkanen- en turken
relschoppers![]()
straatratten
Gast, nohomo. Maar we gaan heus wel chillen ouwe. JWZ geen haat 110% antiradio.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Fuck dan moet ik weer iemand anders op FOK! Gaan zoeken om mee te chillen en te geilen enzo.
Kom naar Mokum. Daar worden helden geborenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Dalando het volgende:
[..]
Fuck dan moet ik weer iemand anders op FOK! Gaan zoeken om mee te chillen en te geilen enzo.
Ik moest gewoon quoten. Inderdaad. Soms zegt een smiley meer als 1000 woorden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bontkraagjes
relschoppers![]()
straatratten
Bedoel je met scooternederlands figuren?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Scooternederlanders!En dan scooterhollanders in het algemeen!
![]()
Bomberjacksquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Bontkraagjes
relschoppers![]()
straatratten
Scooterhollandersquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
![]()
Ik had het over Marokipquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Gast, nohomo. Maar we gaan heus wel chillen ouwe. JWZ geen haat 110% antiradio.
Oké, mijn voorkeur gaat nu dus zeker uit naar scooterhollanders!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bedoel je met scooternederlands figuren?
DIE ZIJN NOG ERGER.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
![]()
Hardcore.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Bomberjacks
Zippies en skippers
Utreg Casuals
Fok!bazen
TOETER TOETER TOETER TOETERquote:
Dat zijn scooterzwakzinnigenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, mijn voorkeur gaat nu dus zeker uit naar scooterhollanders!
Inderdaad. Of van die witte ecto's met een mocro-accentquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef coban het volgende:
[..]
Allochtonen die expres met accent praten moeten dood. Zo dood van dood-dood.
* Dalando doet de voordeur openquote:
Koevoetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz en ik zijn Keilanders niet haten we komen je halen.
Shab Keiland criminele 110% verse import uit Oberhausen.
Livingstonelaan leventje.
Shab Koevoet
niet hateng
Een echte baas typt normaal Nederlands.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Ragboer het volgende:
Nitrouz en ik zijn Keilanders niet haten we komen je halen.
Shab Keiland criminele 110% verse import uit Oberhausen.
Livingstonelaan leventje.
Shab Koevoet
niet hateng
Ewa sahbi? Wats jou probleem? Ik kom langs met mn matties in bempie? Niet haten weet jou te vinden sahbi.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Inderdaad. Of van die witte ecto's met een mocro-accentIk word al agressief als ik er aan denk
.
Trouwens, vanmiddag in de bus, stapte er ook zo'n groepje mocro's in, meteen allemaal dikke sprint naar achteren. Hebben ze daar ongeveer een kwartier lang alleen maar op de ramen lopen slaan en geschreeuwd. Kuttuig.
Ik geloof dat ik dat nieuwe chillenmeisje heb gevonden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het uitgaan, eigenlijk.![]()
bij thuiskomen dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het uitgaan, eigenlijk.![]()
Weet ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:24 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ewa sahbi? Wats jou probleem? Ik kom langs met mn matties in bempie? Niet haten weet jou te vinden sahbi.
Tfoe, jij doet stoer maar bent niks.
Grapje
Jij houdt er ook niet van?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik dat nieuwe chillenmeisje heb gevonden. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef speedking het volgende:
[..]
bij thuiskomen dan?
(tevergeefs een nieuwe poging wagen)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Ragboer het volgende:
Appel
Hey jij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:
Omdat peer.
Ik leer het maar niet af, het lukt gewoon niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Grutjes.Ik blijf hem leuk vinden.
Nouja af en toe uitgaan en lam worden is wel lachenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Jij houdt er ook niet van?
[..]![]()
[..]
Hey jij.
[..]
Ook zitten er een zooitje tussen die dan dat taaltje overnemen. En woorden als faya enzo gaan gebruiken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Weet ik. Maar het is echt zo irritant. Kijk, geen problemen met de nationaliteit, maar is het zo moeilijk om gewoon normaal te doen. Sommige nederlanders kunnen er trouwens ook wat van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |