Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
superleuk zoals je ziet, vanwege de grote gezelligheid ben ik aan het fokken en tv kijken
@troll: geen zin in.
Tepelhaarquote:
ik wordt inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Trollscience het volgende:
ik wordt
Tevens: Dat als stalken verstaan.
Promoot je eigen topics eens nietquote:
Fit voor free voor 16 euro per maandquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen hebben borsthaar.quote:
Who motivates the motivator?
wou ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom wil je dan per se een lapo
Chillen met familie, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Ja jij welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
dus als ik mijn baard en snor niet scheer ben ik ook sexy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.![]()
veel gezelligheid, visite, voornamelijk familie en kenissen, lekkers, blijheid ditdat allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Mannen die scherenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die borsthaar niet scheren.
Vrouwen die borsthaar niet waarderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die borsthaar niet scheren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |