Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
superleuk zoals je ziet, vanwege de grote gezelligheid ben ik aan het fokken en tv kijken
@troll: geen zin in.
Tepelhaarquote:
ik wordt inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Trollscience het volgende:
ik wordt
Tevens: Dat als stalken verstaan.
Promoot je eigen topics eens nietquote:
Fit voor free voor 16 euro per maandquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen hebben borsthaar.quote:
Who motivates the motivator?
wou ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom wil je dan per se een lapo
Chillen met familie, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Ja jij welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
dus als ik mijn baard en snor niet scheer ben ik ook sexy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.![]()
veel gezelligheid, visite, voornamelijk familie en kenissen, lekkers, blijheid ditdat allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Mannen die scherenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die borsthaar niet scheren.
Vrouwen die borsthaar niet waarderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ook smerig dat sommige met knoopjes open lopen, en dan zie je dat soms eruit hangen, vooral bij dikke mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sinds kort vind ik borsthaar bij mannen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die 3 verdwaalde haren zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik trek mijn borsthaar er altijd uit
Hoeft niet helemaal kaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?. Eerst geilen op baardapen, maar ze moeten wel een kale borst hebben? Vrouwenlogica
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent 14, jij hebt niet eens lichaamshaargroei
Nee, een snor.quote:
Ik kan nu kutgrappen maken. Maar dat doe ik niet. Goeie ninja zonet trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die 3 verdwaalde haren zeker?
Je schaamhaar ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik trek mijn borsthaar er altijd uit
MAAK GRAPPEN DAN TFOEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik kan nu kutgrappen maken. Maar dat doe ik niet. Goeie ninja zonet trouwens
Ja, oke. Dat is inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoeft niet helemaal kaal
Maar zo'n hele bos is echt
Geen grappen over afkomst en lichaamshaar.quote:
neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
dus als ik mijn baard en snor niet scheer ben ik ook sexy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent 14, jij hebt niet eens lichaamshaargroei
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Chillen met familie, maar die heb ik niet.
Hoezo groot? Klein is toch veel makkelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij een grote familie dan?
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij een grote familie dan?
Jij stamt af van konijnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu toch iemand te trollen!
Ik wil stoppen
Oh gezellig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."
Topics niet op 1 pagina bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu toch iemand te trollen!
Ik wil stoppen
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.quote:
Ik heb op zich wel een grote familie alleen met zo goed als niemand nog contact. kan niet zeggen dat er bij ons een sterke familieband heerstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.
dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topics niet op 1 pagina bekijken.
Da's, zwaar irritant. Nouja, mijn vader en zijn famillie die wonen ook in "vive la france". Ik heb hem al sinds mijn 11e niet gezien. Ik weet eigenlijk bijna niks meer over hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh gezellig.
Mijne ook maar die wonen bijna allemaal in Marokko.
Wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Da's, zwaar irritant. Nouja, mijn vader en zijn famillie die wonen ook in "vive la france". Ik heb hem al sinds mijn 11e niet gezien. Ik weet eigenlijk bijna niks meer over hem
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wow. Ook nooit contact enzo?
Hoezo eigenlijk niet..
Van alles, maar zeker ook hartigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Oerbeer het volgende:
Maar wat word er eigenlijk gegeten op suikerfeest? Ik heb wel eens bij mijn buurvrouw wat gekregen, maar hoe het heet zou ik niet meer weten.
Is het voornamelijk zoet of zitten er ook hartige dingetjes bij?
Ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer. Vond het wel mooi eigenlijk.
Oké, wat is borek? En pogaca? En baklava?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Van alles, maar zeker ook hartig
Denk maar aan borek, pogaca enzo
En baklavaenzo enzo
en lekkere eten
Ahwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeOp mijn 3e zijn ze uit elkaar gaan wonen en 10 jaar later officieël gescheiden. Ik heb mijn vader ook nooit aardig gevonden. Hij is nu wel ergens in de 60-70. En wat mij betreft, zeg ik nog 1 keer hoi en dan doei.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké, wat is borek? En pogaca? En baklava?![]()
Aha oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeOp mijn 3e zijn ze uit elkaar gaan wonen en 10 jaar later officieël gescheiden. Ik heb mijn vader ook nooit aardig gevonden. Hij is nu wel ergens in de 60-70. En wat mij betreft, zeg ik nog 1 keer hoi en dan doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg het met een w, baklawaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]ben mobiel
Baklava ken je toch wel? Alle nederlanders zeggen: baklaaaaafaaa
Mooiquote:
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]ben mobiel
Baklava ken je toch wel? Alle nederlanders zeggen: baklaaaaafaaa
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Niets aan te doen dan.. En met je moeder wel goeie band gewoon?
NatuurlichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Watquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Wat hebben jullie oude vaders dan!Die van mij is net 52.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Niets aan te doen dan.. En met je moeder wel goeie band gewoon?
Wow is je vader zo oud al? Mijne is ook oud vergeleke met vrienden enzo maar niet zo oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
56 hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Alle Marokkanen terug naar turkije.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeDe enige turkse lekkere dingen die ik ken zijn Turkse pizza's en Marokkaanse kip
![]()
Faal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeDe enige turkse lekkere dingen die ik ken zijn Turkse pizza's en Marokkaanse kip
![]()
Da's een nieuwe term voor mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kloptjij bent een bijna-goede-turk
Ik ben bijna 32.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Turkse buren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kloptjij bent een bijna-goede-turk
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ik weet nooit hoe oud mijn ouders zijnwel inde 40, maar precies weet ik niet
omgosh.
Hehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Da's een nieuwe term voor mij"bijna-goede-turk"
Hahah ja maar ik ben 18quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dacht
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dacht
Ik ook!quote:
Mja ik heb dus geen zin om te lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook!Ik ga er eentje uit de vriezer pakken.
13quote:
Ik heb ook nog citroenijs. Goeden tip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook!Ik ga er eentje uit de vriezer pakken.
Ah leuke leeftijd zeker?quote:
De computer staat bij mij thuis in de bijkeuken, de vriezer is 2 a 3 meter lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus geen zin om te lopen.
mag die niet van z'n ma!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah leuke leeftijd zeker?Zittie ook op FOK! ?
...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah leuke leeftijd zeker?Zittie ook op FOK! ?
Jou heb ik lang niet gezienquote:
Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
...
Nee dit gesprek ga ik niet alweer voeren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Potentieel homomaatje voor jou dus.![]()
Zijn ze lief?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader wordt over 2 maanden 50.
[..]
Ik heb Turkse buren.
Het is Dromenvangertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben nu ook wel een beetje verliefd op dromenvangertje geworden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Niks nieuws daar toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, ik zie hier echt dagelijks de zelfde vragen heen en weer gaan.
Ikke ook! Maar dan niet daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Swirl!Morgen eentje halen op Leiden CS!
Ja zijn aardige mensen.quote:
Jij bent op iedereenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Fix een telefoontje zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Swirl!Morgen eentje halen op Leiden CS!
Serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.
Waarom moet je daar voor oppassen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fix een telefoontje zou ik zeggen
[..]
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mangquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar voor oppassen dan
Dikke vertragingen voor je treinreisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar voor oppassen dan
Oja dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mang
Ligt eraan welke Swirl genomen wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mang
Weet ik veel, ik heb er pas eentje in mijn hele leven op. Toen had ik alleen zoet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef coban het volgende:
[..]
Ikke ook! Maar dan niet daar
Hoe neem jij altijd?
Ja, mijn broer kon niet meer van Den Haag CS naar Leiden CS komen, dus hij moest de 89 nemen naar huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
primaaaaa, und dir?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jou heb ik lang niet gezien![]()
How's life?
haha lolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Gast, je geeft het alleen maar meer aandacht zo hoor.
Losahquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er pas eentje in mijn hele leven op. Toen had ik alleen zoet.
[..]
Ja, mijn broer kon niet meer van Den Haag CS naar Leiden CS komen, dus hij moest de 89 nemen naar huis.
Das kut, Dikke heisa hier vanmiddag. Helikopters, Brandweer, Ambulance, Politie. Om gek van te worden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik heb er pas eentje in mijn hele leven op. Toen had ik alleen zoet.
[..]
Ja, mijn broer kon niet meer van Den Haag CS naar Leiden CS komen, dus hij moest de 89 nemen naar huis.
James LeBronquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Beste mc-Piel,
Dank je wel voor de mededeling.
Groetjens,
Nectar en de hont James Le Bron
Mijn school is 10 minuten van De Vink vandaan, er reden wel een paar ambulances langs de school.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Das kut, Dikke heisa hier vanmiddag. Helikopters, Brandweer, Ambulance, Politie. Om gek van te worden.Ik woon 1 minuutje fietsen van het station vandaan.,
Aan mij, ik moest kotsen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aan wie had je die link dan gestuurd![]()
.
waar woon jij dan? Voorschoten? Wassenaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn school is 10 minuten van De Vink vandaan, er reden wel een paar ambulances langs de school.
Iemand op skype die zich af vroeg wat dat geluid op de achtergrond wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Aan wie had je die link dan gestuurd![]()
.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Iemand op skype die zich af vroeg wat dat geluid op de achtergrond was![]()
Beste Nectar en James Brown z'n hont,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:07 schreef Nectar het volgende:
[..]
Beste mc-Piel,
Groetjens,
Nectar en de hont James Le Bron
Ook hulpverlening voor toeschouwers en zo.quote:
Sassenheim.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
waar woon jij dan? Voorschoten? Wassenaar?
Beste mc-Piel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Beste Nectar en James Brown z'n hont,
Met alle plezier post ik hier mijn bevindingen betreffende de snelheid van dit topic.
Geen dank! Indien er interesse is in meer willekeurige posts mag u het laten weten.
Mvgroetjens, Flippa G
waar op school dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook hulpverlening voor toeschouwers en zo.
[..]
Sassenheim.
Beste mc-Piel of Flippa G,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:10 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Beste Nectar en James Brown z'n hont,
Met alle plezier post ik hier mijn bevindingen betreffende de snelheid van dit topic.
Geen dank! Indien er interesse is in meer willekeurige posts mag u het laten weten.
Mvgroetjens, Flippa G
Beste mc-Piel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
tering ik word te oud voor dit soort shit.
heyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Zit er ook BBQsaus in dat worstjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beste mc-Piel,
Groetjens,
BBQSausage en z'n worstje.
Leo Kannercollege. Dat is aan de Cesar Franckstraat, een zijstraat van de Vijf Meilaan.quote:
Beste BBQSausage en anderen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beste mc-Piel,
Groetjens,
Beste mc-Piel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:11 schreef mc-Piel het volgende:
Kanner? Dat is toch een bekende psycholoog? Daar heb je ook een tehuis van.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leo Kannercollege. Dat is aan de Cesar Franckstraat, een zijstraat van de Vijf Meilaan.
Nu nog je pincode en de locatie van je pinpas. Dan weet ik genoeg!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leo Kannercollege. Dat is aan de Cesar Franckstraat, een zijstraat van de Vijf Meilaan.
Ik blijf jouw UI leuk vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Beste mc-Piel,
Groetjens,
Beste mc-Piel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zit er ook BBQsaus in dat worstje
Uiteraard. Een flinke lading.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:12 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Zit er ook BBQsaus in dat worstje
Oh daar, Maar das 5 minuutjes fietsen naar de Vink manquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Utrecht kanaleneiland, 6385quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu nog je pincode en de locatie van je pinpas. Dan weet ik genoeg!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik blijf jouw UI leuk vinden.Eigenlijk best triest.
Wat heb jij gesmookt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
Stel je wordt ineens wakker als Orka
raar gevoel man
Wil jij Orka zijn dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
raar gevoel man
Geachte Trollscience,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beste BBQSausage en anderen.
Stop eens met deze quazi formele brieven
Groetjes,
Trollscience en zijn etui.
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef aight1 het volgende:
raar gevoel man
Beste Trollscience en zijn etui,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beste BBQSausage en anderen.
Stop eens met deze quazi formele brieven
Groetjes,
Trollscience en zijn etui.
Leo Kanner was de eerste man die echt onderzoek naar autisme deed.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Kanner? Dat is toch een bekende psycholoog? Daar heb je ook een tehuis van.
Net alsof je het adres van die school niet online kan vinden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:13 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Nu nog je pincode en de locatie van je pinpas. Dan weet ik genoeg!
Weet ik veel, ik heb me laten vertellen dat de Vink 10 minuten lopen is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Oh daar, Maar das 5 minuutjes fietsen naar de Vink man
Omgggg ik zie hem nu pas voor het eerst duidelijkkkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef BBQSausage het volgende:
[..]ik vind hem ook steeds genialer. Ik ben LompeHork eeuwig dankbaar
Hey bedankt mijn dag is weer goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
Geachte onzinvoorjelevenbazen
Ik geef dit topicreeksje een 9.
Groetjens de vriendelijke formele Ajacied
10 min lopen kan nog welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Leo Kanner was de eerste man die echt onderzoek naar autisme deed.
[..]
Net alsof je het adres van die school niet online kan vinden.
[..]
Weet ik veel, ik heb me laten vertellen dat de Vink 10 minuten lopen is.Maar we hoorde wel ambulances langs komen en toen ik stond te wachten op de 48 stopte hij niet, omdat hij helemaal vol zat. Zouden wel mensen van de Vink zijn geweest die naar CS gingen.
Beste meneer "LompeHork",quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geachte Trollscience,
Waarom zou ik?
Met vriendelijke doch dringende groeten,
LompeHork en zijn 25" monstercock. (nohomo)
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:16 schreef aight1 het volgende:
[..]
Ik keek gwn journaal en zag orka.
Geachte MarokkaanseKip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hey bedankt mijn dag is weer goed
Geacht heer "Trollscience",quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:17 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Beste meneer "LompeHork",
De informatie in de brief die u zojuist naar mij geschreven heeft bevat te veel informatie. Hierbij het vriendelijke verzoek om in komende brieven deze overbodige informatie te verwijderen.
Mvg.
Trollscience en zijn pr0ncollectie.
ik heb dat ook wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie op openbare plekken zoals scholen, stations etc zijn dat jullie je dan afvragen wie van die mensen er fokkers zijn?of ben ik de enige gestoorde?
Omg ja heb ik ook.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Hebben jullie ook dat als jullie op openbare plekken zoals scholen, stations etc zijn dat jullie je dan afvragen wie van die mensen er fokkers zijn?of ben ik de enige gestoorde?
Geachte Rezania,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Ja, jij bent gestoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Geachte heer "LompeHork",quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geacht heer "Trollscience",
Mijn excuses voor de overbodige informatie, voortaan zal ik de vraag inderdaad weglaten.
Met vriendelijke groet/Kind regards,
LompeHork en zijn 25" monstercock. (nohomo)
IK BEN COBANNNNNquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geachte Rezania,
Dat heb ik ook wel eens ja, stiekem vraag ik mij ook af wie er op mijn werk op FOK! zit, ik ken iemand die sluit mails af met "GR"
Met vriendelijke groet,
LompeHork en zijn boekenkast.
Omgggg die kan jou nu gewoon stalkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, jij bent gestoord.
Ik zat op op school op FOK! en een klasgenoot zag me inloggen. Dacht hij 3 dagen lang dat mijn echte naam Rezania is.
Geachte meneer LompeHork,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geachte Rezania,
Dat heb ik ook wel eens ja, stiekem vraag ik mij ook af wie er op mijn werk op FOK! zit, ik ken iemand die sluit mails af met "GR"
Met vriendelijke groet,
LompeHork en zijn boekenkast.
Wie verdenk je dan zoal?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef Patje1987 het volgende:
Ik vraag gewoon aan iedereen die ik verdenk of het een FOK!er is.
Sowieso mensen die er uitzien zoals jij.quote:
Ik durf nooit te beginnen over fok, omdat ik al eens iemand had die zich afvroeg waarom ik me tijd verdeed op een forum. 'Je hebt toch wel wat beters te doen', dat soort zaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:18 schreef coban het volgende:
Hallo Mc-piel,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:20 schreef mc-Piel het volgende:
shit hé dit gaat me te snel.
Groetjes Mc-piel en Oxana-wilbert de Keikekke wallaby.
Oh noes!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggg die kan jou nu gewoon stalken
Dat had ik vandaag in the gym, zag er wel u it als een FUCK!kerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef Jac0bus het volgende:
Dat van wie er een FOK!ker zou zijn heb ik ook. Op het station als ik iemand zie: "Zou dat een FOK!ker zijn?"
quote:
Geachte leden,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Geachte meneer LompeHork,
Uw quote faalt.
Hoogachtend,
Rezania en 450 bloemkolen
PS: Mijn 450 bloemkolen zijn echt fantastisch!
Geachte LompeHork,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Geachte leden,
Ik ben hiervan op de hoogte, ik wilde echter beide verwachtingen waarmaken.
Bij deze mijn spijtbetuiging.
Met vriendelijke groet,
LompeHork en zijn automgische aansteker.
De pot verwijt de ketel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Sowieso mensen die er uitzien zoals jij.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:16 schreef coban het volgende:
[..]
Omgggg ik zie hem nu pas voor het eerst duidelijkkk
Geachte Ajaxied832,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Ajacied422 het volgende:
In de trein tegenover een fokker zitten.
Geachte Nectara,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geachte LompeHork,
Als ik binnekort tegen jou moet met de oorlog, dan is dat best wel treurig voor jou.
Met friendeleike groet,
Nectar en de wastafel
Geachte Rezenia,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWO'ers,
Vandaag had ik schoolfoto's, dat was kut.
Hoogachtend,
Rezania Tulpenbroek
Ook hoe die gozer helemaal happy is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan heeft een UI opeens een verhaal hé, wanneer je hem goed ziet, en door hebt wat er zich afspeelt in zo'n korte tijd.
Briljant gewoon.
Jij bent gewoon raarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef aight1 het volgende:
Ik vraag me nooit af wie er op FOK! zit, eigenlijk.
Geachte Nectar.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWO'ers,
Vandaag had ik schoolfoto's, dat was kut.
Hoogachtend,
Rezania Tulpenbroek
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga even douchen, groeten van Patje.
Mijn hele klas weet dat ik op FOK! zit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef coban het volgende:
[..]
Jij bent gewoon raar
Niemand weet en mag weten dat ik op fok zit
Geacte LomwpeHork,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Geachte Nectara,
Bij deze wil ik u mededelen dat ik geen neuk geef. Tevens zal ik de dag tegemoet zien.
Met quasi-vriendelijke groet,
LompeHork en de kurkentrekker.
Geachte Recordspammer op een dag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geachte Ajaxied832,
Dit heb ik wel eens gehad, denk ik.
Groetjes,
Nectar en Jim Kurry
Geachte BBQSausage.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Zijn we nu trouwens niet een heel klein beetje aan het baggeren?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]Dan heeft een UI opeens een verhaal hé, wanneer je hem goed ziet, en door hebt wat er zich afspeelt in zo'n korte tijd.
Briljant gewoon.
Geachte Nectar,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geacte LomwpeHork,
Ik snap de 2e zin niet.
Groetjes,
Nectar en de bloemen die in zijn tuin staan.
inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ook hoe die gozer helemaal happy is.
Geacte Ajacied489,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geachte Recordspammer op een dag.
Welke fokker verdacht je?
Ajacied422 en Koningin Beatriks
Ik was al stil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef BBQSausage het volgende:
Zijn we nu trouwens niet een heel klein beetje aan het baggeren?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
echt puur toeval dat ik dat ding tegenkwam, wel apart dat ik dan meteen aan jou denk
Geachte Lompehork,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef LompeHork het volgende:
[..]
echt puur toeval dat ik dat ding tegenkwam, wel apart dat ik dan meteen aan jou denk
[..]
Geachte Nectar,
Zonde.
gr gr
Geachte Paasbaasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geacte Ajacied489,
Ik verdacht Trollscience
Groetjes
Nectar en Gerartje2392
Iddquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog een half uur voor de epische oorlogsverhalen
Denemarken gaat winnen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Jac0bus het volgende:
Nog een half uur voor de epische oorlogsverhalen
Superninjaedit: of was het om 22u?
Geacte Ajaxkied83971289312,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Geachte Paasbaas
Waarom?
Ajacied422 en Jeroen Pauw
Mwah, ik moest je al helpen met je aankomende overwinningquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:27 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geachte Lompehork,
Dus kijk je uit naar de dag dag ik je zal verslaan?
Groetjes, Nectar en De Kip.
Haha dat komt omdat ik me lage zelfvertrouwen begon, maar toen ik begon te typen, zag ik dat ik potentie hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, ik moest je al helpen met je aankomende overwinning
Jij bent JellyBeanz' smatje geworden?quote:
Geachte (hyopcriete) Nectar,quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geacte Ajacied489,
Ik verdacht Trollscience
Groetjes
Nectar en Gerartje2392
Geachte recorspammer op een dagquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Nectar het volgende:
[..]
Geacte Ajaxkied83971289312,
Hij zag er dik uit.
Nectar en Gekke Turkie 832
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jij bent JellyBeanz' smatje geworden?
Oh dat weerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
FOK! Oorlogstopic. Nieuw spel, nieuwe kansen. #2
Nou, zullen we maar bondgenoten worden dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Nectar het volgende:
[..]
Haha dat komt omdat ik me lage zelfvertrouwen begon, maar toen ik begon te typen, zag ik dat ik potentie heb
Wat? Ik volg je niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef coban het volgende:
[..]
Ahw
Rezania omgg
En bbq heeft gelijk
Ja, is goedquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nou, zullen we maar bondgenoten worden dan?
hoe durf jequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik steun Spanje. Gewoon omdat het kan.
Dit dus, sowieso "bondgenoten", dan hoef je dat spel niet eens meer te spelen, want iedereen stemt automagisch op zijn bondgenotenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Jac0bus het volgende:
BondgenotenEckte bazen zijn gewoon lone wolves.
Lone wolvesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:30 schreef Jac0bus het volgende:
BondgenotenEckte bazen zijn gewoon lone wolves.
Ja, het WK ligt gevoelig. Moldavie met Nectar klinkt niet zo spannend. Groot-Brittannie was saai. Dan maar Spanjequote:
Wat is handkarren? Wanken ofzo?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWU'ers,
Vandaag vroeg ik advies om verveling tegen te gaan tijdens de les. Iemand stelde voor dat ik ging handkarren, ik deed dat en werd de klas uitgezet. Dat was kut.
Hoogachtend,
Rezania
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWU'ers,
Vandaag vroeg ik advies om verveling tegen te gaan tijdens de les. Iemand stelde voor dat ik ging handkarren, ik deed dat en werd de klas uitgezet. Dat was kut.
Hoogachtend,
Rezania
Wanken, fappen, handkarren, de paarse helm poetsen, seks uit het vuistje, etc.quote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWU'ers,
Hoogachtend,
Rezania
Neuh, gebruiken we hier ook wel eens.quote:
Doe dan Denemarken dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ja, het WK ligt gevoelig. Moldavie met Nectar klinkt niet zo spannend. Groot-Brittannie was saai. Dan maar Spanje
Denken dat ik het echt heb gedaan.quote:
Waar is hier dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:33 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Neuh, gebruiken we hier ook wel eens.
En terecht!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:31 schreef Rezania het volgende:
Geachte UDOWU'ers,
Hoogachtend,
Rezania
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |