Whehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef coban het volgende:
[..]
superleuk zoals je ziet, vanwege de grote gezelligheid ben ik aan het fokken en tv kijken
@troll: geen zin in.
Tepelhaarquote:
ik wordt inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:30 schreef Trollscience het volgende:
ik wordt
Tevens: Dat als stalken verstaan.
Promoot je eigen topics eens nietquote:
Fit voor free voor 16 euro per maandquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte mannen hebben borsthaar.quote:
Who motivates the motivator?
wou ik nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Waarom wil je dan per se een lapo
Chillen met familie, maar die heb ik niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Ja jij welquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
dus als ik mijn baard en snor niet scheer ben ik ook sexy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Heb ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
GelukkigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Echte mannen hebben borsthaar.![]()
veel gezelligheid, visite, voornamelijk familie en kenissen, lekkers, blijheid ditdat allesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef Dalando het volgende:
Dusss... Hoe gaat zo'n suickerfeest dan?
Mannen die scherenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Mannen die borsthaar niet scheren.
Vrouwen die borsthaar niet waarderenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ook smerig dat sommige met knoopjes open lopen, en dan zie je dat soms eruit hangen, vooral bij dikke mannen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Wat?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Sinds kort vind ik borsthaar bij mannen wel wat hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Die 3 verdwaalde haren zeker?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik trek mijn borsthaar er altijd uit
Hoeft niet helemaal kaalquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat?. Eerst geilen op baardapen, maar ze moeten wel een kale borst hebben? Vrouwenlogica
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent 14, jij hebt niet eens lichaamshaargroei
Nee, een snor.quote:
Ik kan nu kutgrappen maken. Maar dat doe ik niet. Goeie ninja zonet trouwensquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Die 3 verdwaalde haren zeker?
Je schaamhaar ook?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:32 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik trek mijn borsthaar er altijd uit
MAAK GRAPPEN DAN TFOEquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik kan nu kutgrappen maken. Maar dat doe ik niet. Goeie ninja zonet trouwens
Ja, oke. Dat is inderdaadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Hoeft niet helemaal kaal
Maar zo'n hele bos is echt
Geen grappen over afkomst en lichaamshaar.quote:
neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef coban het volgende:
dus als ik mijn baard en snor niet scheer ben ik ook sexy?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:33 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Jij bent 14, jij hebt niet eens lichaamshaargroei
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Chillen met familie, maar die heb ik niet.
Hoezo groot? Klein is toch veel makkelijker.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij een grote familie dan?
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Heb jij een grote familie dan?
Jij stamt af van konijnen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."
Nu niet meer.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu toch iemand te trollen!
Ik wil stoppen
Oh gezellig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Best wel. Mijn grootouders die waren, om het zo te zeggen, "flink bezig geweest."
Topics niet op 1 pagina bekijken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:41 schreef Rezania het volgende:
Ik zit nu toch iemand te trollen!
Ik wil stoppen
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.quote:
Ik heb op zich wel een grote familie alleen met zo goed als niemand nog contact. kan niet zeggen dat er bij ons een sterke familieband heerstquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zo kun je het wel zeggen inderdaad. 11 kinderen hebben zij op de wereld gebracht, hun nodige kinderen ook al weer hebben.
dit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Topics niet op 1 pagina bekijken.
Da's, zwaar irritant. Nouja, mijn vader en zijn famillie die wonen ook in "vive la france". Ik heb hem al sinds mijn 11e niet gezien. Ik weet eigenlijk bijna niks meer over hemquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:42 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh gezellig.
Mijne ook maar die wonen bijna allemaal in Marokko.
Wowquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef Dalando het volgende:
[..]
Da's, zwaar irritant. Nouja, mijn vader en zijn famillie die wonen ook in "vive la france". Ik heb hem al sinds mijn 11e niet gezien. Ik weet eigenlijk bijna niks meer over hem
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wow. Ook nooit contact enzo?
Hoezo eigenlijk niet..
Van alles, maar zeker ook hartigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:47 schreef Oerbeer het volgende:
Maar wat word er eigenlijk gegeten op suikerfeest? Ik heb wel eens bij mijn buurvrouw wat gekregen, maar hoe het heet zou ik niet meer weten.
Is het voornamelijk zoet of zitten er ook hartige dingetjes bij?
Ohquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:45 schreef coban het volgende:
[..]
Jammer. Vond het wel mooi eigenlijk.
Oké, wat is borek? En pogaca? En baklava?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef coban het volgende:
[..]
Van alles, maar zeker ook hartig
Denk maar aan borek, pogaca enzo
En baklavaenzo enzo
en lekkere eten
Ahwquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeOp mijn 3e zijn ze uit elkaar gaan wonen en 10 jaar later officieël gescheiden. Ik heb mijn vader ook nooit aardig gevonden. Hij is nu wel ergens in de 60-70. En wat mij betreft, zeg ik nog 1 keer hoi en dan doei.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oké, wat is borek? En pogaca? En baklava?![]()
Aha oke.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:49 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeOp mijn 3e zijn ze uit elkaar gaan wonen en 10 jaar later officieël gescheiden. Ik heb mijn vader ook nooit aardig gevonden. Hij is nu wel ergens in de 60-70. En wat mij betreft, zeg ik nog 1 keer hoi en dan doei.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zeg het met een w, baklawaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]ben mobiel
Baklava ken je toch wel? Alle nederlanders zeggen: baklaaaaafaaa
Mooiquote:
Neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:50 schreef coban het volgende:
[..]ben mobiel
Baklava ken je toch wel? Alle nederlanders zeggen: baklaaaaafaaa
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Niets aan te doen dan.. En met je moeder wel goeie band gewoon?
NatuurlichSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Watquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Wat hebben jullie oude vaders dan!Die van mij is net 52.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aha oke.Niets aan te doen dan.. En met je moeder wel goeie band gewoon?
Wow is je vader zo oud al? Mijne is ook oud vergeleke met vrienden enzo maar niet zo oud.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
56 hier.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Alle Marokkanen terug naar turkije.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeDe enige turkse lekkere dingen die ik ken zijn Turkse pizza's en Marokkaanse kip
![]()
Faal!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Dalando het volgende:
[..]
NeeDe enige turkse lekkere dingen die ik ken zijn Turkse pizza's en Marokkaanse kip
![]()
Da's een nieuwe term voor mijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kloptjij bent een bijna-goede-turk
Ik ben bijna 32.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:51 schreef Rezania het volgende:
Ik heb Turkse buren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef coban het volgende:
[..]
Dat kloptjij bent een bijna-goede-turk
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dachtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef coban het volgende:
Ik weet nooit hoe oud mijn ouders zijnwel inde 40, maar precies weet ik niet
omgosh.
Hehequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Da's een nieuwe term voor mij"bijna-goede-turk"
Hahah ja maar ik ben 18quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dacht
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hebben meer kinderen last van. Ik ben paar maanden terug dagen bezig geweest om mn zoon te overtuigen dat ik toch echt 31 ben en geen 34 zoals hij dacht
Ik ook!quote:
Mja ik heb dus geen zin om te lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook!Ik ga er eentje uit de vriezer pakken.
13quote:
Ik heb ook nog citroenijs. Goeden tip.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:56 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ook!Ik ga er eentje uit de vriezer pakken.
Ah leuke leeftijd zeker?quote:
De computer staat bij mij thuis in de bijkeuken, de vriezer is 2 a 3 meter lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Mja ik heb dus geen zin om te lopen.
mag die niet van z'n ma!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah leuke leeftijd zeker?Zittie ook op FOK! ?
...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:58 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ah leuke leeftijd zeker?Zittie ook op FOK! ?
Jou heb ik lang niet gezienquote:
Sorryquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
...
Nee dit gesprek ga ik niet alweer voeren
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Potentieel homomaatje voor jou dus.![]()
Zijn ze lief?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:53 schreef Patje1987 het volgende:
Mijn vader wordt over 2 maanden 50.
[..]
Ik heb Turkse buren.
Het is Dromenvangertje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik ben nu ook wel een beetje verliefd op dromenvangertje geworden
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Niks nieuws daar toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:00 schreef BBQSausage het volgende:
Omg, ik zie hier echt dagelijks de zelfde vragen heen en weer gaan.
Ikke ook! Maar dan niet daarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Swirl!Morgen eentje halen op Leiden CS!
Ja zijn aardige mensen.quote:
Jij bent op iedereenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Fix een telefoontje zou ik zeggenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:01 schreef Plastic_zak het volgende:
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Swirl!Morgen eentje halen op Leiden CS!
Serieus?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.
Waarom moet je daar voor oppassen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Fix een telefoontje zou ik zeggen
[..]
Pas op voor mensen die voor de trein springen. Vanmiddag ook weer eentje bij de Vink.
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mangquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar voor oppassen dan
Dikke vertragingen voor je treinreisjequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:03 schreef aight1 het volgende:
[..]
Waarom moet je daar voor oppassen dan
Oja dat moeten we niet hebbenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mang
Ligt eraan welke Swirl genomen wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Misschien komt er bloed in je swirl kan toch niet mang
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |