Denken dat ik denk dat je het echt gedaan hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik het echt heb gedaan.Huppelmuts geloofde me sowieso niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze bazin heeft ook echt altijd gelijk hè?
Huppelmuts zei dat ik wat fout deed. Ik moest de leraar niet handkarren maar mezelf blijkbaar.quote:
Waar Jakob jaloers is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Waar MK zich heeft laten playen door een foute Deen
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.quote:
Hosselaar. Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
We shall see.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
Dan zou je ook geen gelijk hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gaf je geen ongelijk hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Eh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Chille emo is het hequote:
Die weet ik ook uit me kop goed he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Chille emo is het heik weet zelfs de code uit mijn hoofd dubbele punt raar hekje w
KAPPEN MET BAGGERENquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Jac0bus het volgende:
Effe kijken wat ik uit mijn hoofd ken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou niet slecht
Ik bagger sinds mijn ban niet meer.quote:
Geen idee. Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijken wie de wannebemod is als het topic weer wordt dichtgeflikkerd.
Verder gaat het gewoon goed hoor. Op wat kleine dingetjes na dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik. Werk af. Paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Ik maak nooit huiswerk. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste niet wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.
Waarom verrast me dat niet?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef coban het volgende:
[..]
Ik maak nooit huiswerk. Geen idee waar je het over hebt.
Verpest het nou niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:48 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.
Ik. Ik hoef verder deze week niet meer naar school en ik hoef alleen donderdag te werken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste niet wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ik. Ik hoef verder deze week niet meer naar school en ik hoef alleen donderdag te werken.Ideaal
Oh, die is wel zo oud onderhand.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein fappen , socios leeft dus nog
Wat voor mij een pretpakket is, is voor de ander moeilijk. Genoeg mensen gezien die op deze vakken gezakt zijn.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarom verrast me dat niet?Beetje afzakken naar een pretpakket, zeker omdat je nooit je huiswerk maakte.
Beter. Ik heb het rooster ook binnen van de komende 10 weken. Elke maandag en vrijdag vrijquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!Meestal moet ik dan gewoon naar school.
Dat doe ik heel vaak.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Toch nog meegemaakt dat je een PI gebruikt.
Je moet altijd heel netjes doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Oerbeer het volgende:
Opeens zag ik blauw.
Ze lezen mee. Allemaal heel netjes doen nu.
Wattttquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik zag vandaag iemand in de trein fappen , socios leeft dus nog
Eerste jaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb donderdag introductie
Ik ben zo zenuwachtig
Whyyquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ik heb donderdag introductie
Ik ben zo zenuwachtig
Je hebt wel gelijk, sowieso is de hele tweede fase een faal. Mijn natuurkunde leraar geeft les op de oude manier en ik leer veel meer van hem dan ik van huiswerk zou leren. Wat hij trouwens nooit geeft!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:51 schreef coban het volgende:
[..]
Wat voor mij een pretpakket is, is voor de ander moeilijk. Genoeg mensen gezien die op deze vakken gezakt zijn.
Sowieso. Huiswerk. Overrated.
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb donderdag en vrijdag vrij!Meestal moet ik dan gewoon naar school.
Heeft iedereen gewoon * G * doen zonder spatiesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Door die ninja die in beeld kwam, !, verneukte ik een post.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:53 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Hoezo heb jij een groene variant van die emoticon?
Gefeliciteeeerd!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Jac0bus het volgende:
JAAAAA IK HEB MIJN HERKANSING GEHAALD120 PUNTEN IN 2 JAAR
Oh. Moet je ook maar net weten zeg.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heeft iedereen gewoon * G * doen zonder spaties
Gefeliciteerd!!!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:52 schreef Jac0bus het volgende:
JAAAAA IK HEB MIJN HERKANSING GEHAALD120 PUNTEN IN 2 JAAR
Even proberen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Nog meer mensen bij wie whatsapp plat ligt?
( o )quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:54 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Oh. Moet je ook maar net weten zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |