Denken dat ik denk dat je het echt gedaan hebtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Denken dat ik het echt heb gedaan.Huppelmuts geloofde me sowieso niet.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Deze bazin heeft ook echt altijd gelijk hè?
Huppelmuts zei dat ik wat fout deed. Ik moest de leraar niet handkarren maar mezelf blijkbaar.quote:
Waar Jakob jaloers is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef Jac0bus het volgende:
Waar MK zich heeft laten playen door een foute Deen
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.quote:
Hosselaar. Nice.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
We shall see.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:36 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Jonge ik val gewoon Italië binnen voor de chicks.
Dan zou je ook geen gelijk hebben.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik gaf je geen ongelijk hoor.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Eh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dan zou je ook geen gelijk hebben.
Chille emo is het hequote:
Die weet ik ook uit me kop goed he.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Chille emo is het heik weet zelfs de code uit mijn hoofd dubbele punt raar hekje w
KAPPEN MET BAGGERENquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:42 schreef Jac0bus het volgende:
Effe kijken wat ik uit mijn hoofd ken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nou niet slecht
Ik bagger sinds mijn ban niet meer.quote:
Geen idee. Wie?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Kijken wie de wannebemod is als het topic weer wordt dichtgeflikkerd.
Verder gaat het gewoon goed hoor. Op wat kleine dingetjes na dan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik. Werk af. Paar dagen vrij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Ik maak nooit huiswerk. Geen idee waar je het over hebt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:47 schreef Rezania het volgende:
Oké, ander onderwerp. Ik heb voor morgen geen huiswerk, tenminste niet wat ik ga maken. Wie nog meer heeft er vanavond lekker geen verantwoordelijkheden?
Oh, dat ben ik, maar dat mag eigenlijk niemand weten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:44 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |