wat zijn je odds?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:22 schreef tralalala het volgende:
Mounir moet even weg, heb er 20 euro op gewed.
quote:Winston Bogarde in financiële nood: huizen onder de hamer
UPDATE Volgende maand worden twee huizen van oud-voetballer Winston Bogarde geveild. Het gaat om zijn miljoenenvilla aan de Osdorperweg in Amsterdam en om een penthouse aan de Maria Austriastraat. De panden gaan onder de hamer omdat de 40-jarige Bogarde niet aan zijn financiële verplichtingen zou kunnen voldoen.
Bogarde heeft de woningen al jaren te koop staan, maar niemand heeft tot nu toe een serieus bod op de panden willen doen, dat schrijft De Telegraaf. Daarom staan de onderkomens nu op de agenda van de regioveiling op Schiphol op vrijdag 16 september.
Voor de villa betaalde Bogarde twaalf jaar geleden iets meer dan één miljoen euro. In 2007 vroeg hij er 3,5 miljoen voor terug. Het pand staat nu te koop voor 2,95 miljoen, maar tevergeefs. De oud-voetballer zou viermaal een hypotheek hebben opgenomen bij Van Lanschot Bankiers voor een totaal van 2,81 miljoen euro.
Eerder dit jaar bracht de hypotheekverstrekker om die reden het penthouse van Bogarde in de Rotterdamse wolkenkrabber De Hoge Erasmus naar de veiling.
Volgens de makelaar van Bogarde is de villa aan de Osdorperweg 'het grootste huis van Amsterdam'. Het huis beschikt onder andere over een gigantische feestkelder van 300 vierkante meter, een wijnkelder, zwembad, dubbele garage en een whirlpool. (Redactie)
Waarom gaan die Fransen een 30 jarige spits kopen in plaats van Mounirquote:Mounir El Hamdaoui was naar verluidt kandidaat om de nieuwe spits te worden van Lille, maar door die transfer kan hoogstwaarschijnlijk een streep. De landskampioen van Frankrijk heeft namelijk voor Ireneusz Jelen gekozen, die overkomt van AJ Auxerre. De international van Polen heeft een éénjarig contract getekend, meldt Lille via de officiële kanalen.
“Ik ben erg blij met Lille”, laat de dertigjarige spits optekenen op het digitale thuis van de club. “Dit is een goede club, die vorig seizoen een mooie dubbel behaalde.” Jelen speelde afgelopen seizoen al met Auxerre in de Champions League en mag zich nu dus met Lille opmaken voor Europa’s belangrijkste clubtoernooi.
Voor Ajacied El Hamdaoui behoort een Frans avontuur overigens nog wel tot de mogelijkheden. Paris Saint-Germain en Saint-Étienne zouden ook interesse hebben in de spits. “Maar Lille heeft zich niet bij ons gemeld, dat zijn geruchten”, zei een woordvoerder van Ajax in een eerder stadium.
die bogarde heeft geen inkomsten, hij moet dus echt oppassen in financieel opzicht. Benieuwd hoe hij het zover heeft laten komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Caland het volgende:
Oja, ik kwam in dit topic voor dit bericht.
[..]
Voetballers zijn vaak niet echt slim en houden hetzelfde uitgavenpatroon vast als dat ze tijdens hun actieve carriere hadden. Dat icm tijd over is een dodelijke combinatie. Glenn Helder, Van Gobbel, genoeg voorbeelden iig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
die bogarde heeft geen inkomsten, hij moet dus echt oppassen in financieel opzicht. Benieuwd hoe hij het zover heeft laten komen.
eens, waarschijnlijk trekken ze direct na hun carrière ook nog eens mensen aan die in elk opzicht financieel willen profiteren van ze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballers zijn vaak niet echt slim en houden hetzelfde uitgavenpatroon vast als dat ze tijdens hun actieve carriere hadden. Dat icm tijd over is een dodelijke combinatie. Glenn Helder, Van Gobbel, genoeg voorbeelden iig.
Wie heeft Lille nu gehaald dan?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mounir gaat sowieso niet meer naar Frankrijk. De club die 'm wou hebben heeft zijn spits al binnen
Aha, had dat bericht hierboven nog niet gezien, naja balen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ireneusz Jelen een 30 jarige knakker. Hij tekent voor 1 jaar
Ik snap het sowieso niet. Waarom koop je een onbekende pool met 1 jaar contract terwijl je El Hamdaoui kunt ophalenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Aha, had dat bericht nog niet gezien hierboven, naja balen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Voetballers Negers die geen opleiding hebben genoten zijn vaak niet echt slim en houden hetzelfde uitgavenpatroon vast als dat ze tijdens hun actieve carriere hadden. Dat icm tijd over is een dodelijke combinatie. Glenn Helder, Van Gobbel, genoeg voorbeelden iig.
Die Pool is anders Famous in Frankrijk in tegenstelling tot onze Marokkaanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik snap het sowieso niet. Waarom koop je een onbekende pool met 1 jaar contract terwijl je El Hamdaoui kunt ophalen
Jammer toch eigenlijk, gaf hem een leuk vertrekje in een gezellige banlieu en we waren van hem afquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mounir gaat sowieso niet meer naar Frankrijk. De club die 'm wou hebben heeft zijn spits al binnen
Marokkaanse "broeders" onder elkaarquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Assaidi vindt dat Ajax schandalig met Hamlap omgaat... die gaat dus sowieso niet naar Ajax komen
Leuk voor Assaidiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Assaidi vindt dat Ajax schandalig met Hamlap omgaat... die gaat dus sowieso niet naar Ajax komen
Heeft hij zich ook al uitgesproken over de manier waarop Jans met Dost omgaat eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
'quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Ruiz> Fulham? Daar zie ik geen sportieve uitdaging.quote:
Ze halen er op zijn minst Fer en wie weet nog Narsingh voor terug... dus heel veel zwakker gaan ze wellicht ook niet wordenquote:
Dat deden van Basten en Cruijff ook....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef Pedroso het volgende:
Maar ja, zal ook wel weer zo'n trots jongetje zijn die bij tegenslag dwars gaat liggen.
12 mil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ruiz> Fulham? Daar zie ik geen sportieve uitdaging.
Ruiz> HOEVEEL EURO?
Narsingh zal niet zo gemakkelijk gaan zo net voor de deadline.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen er op zijn minst Fer en wie weet nog Narsingh voor terug... dus heel veel zwakker gaan ze wellicht ook niet worden
Nee hoor, die stonden op bij tegenslag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat deden van Basten en Cruijff ook....²
Ze zijn beiden nog niet van het niveau Ruiz. Daarbij wordt het lastig om dit voor de sluiting van de transfermarkt nog rond te krijgen, zeker Narsingh.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze halen er op zijn minst Fer en wie weet nog Narsingh voor terug... dus heel veel zwakker gaan ze wellicht ook niet worden
Hij speelt niet tot einde transferdeadlinequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, die stonden op bij tegenslag.
Overigens doet Hamlap het lekker in Jong Ajax. hebben met 0-4 verloren van Twente nadat ze de eerste wedstrijd ook al verloren hadden.
Juist niet, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:42 schreef Pedroso het volgende:
Nee hoor, die stonden op bij tegenslag.
Overigens doet Hamlap het lekker in Jong Ajax. hebben met 0-4 verloren van Twente nadat ze de eerste wedstrijd ook al verloren hadden.
Jij bent dus lekker op de hoogte van je idoolquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist niet, hij heeft 2 wedstrijden niet gescoord.²
Goede speler, zeker, jammer alleen dat ik hem nergens kan zien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:46 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Jij bent dus lekker op de hoogte van je idool
VIquote:Het aanstaande vertrek van Bryan Ruiz naar Fulham brengt ook de overgang van Leroy Fer van Feyenoord naar FC Twente een stap dichterbij. De Enschedese club heeft dinsdagavond opnieuw een bod uitgebracht op de 21-jarige middenvelder, waarvoor Feyenoord een transfersom van vijf miljoen euro verlangt.
Dat bedrag moet in één keer worden betaald. FC Twente kreeg vorige week nog nul op het rekest toen het vier miljoen euro en een bonus in termijnen voor Fer wilde betalen. 'We hebben op ons laatste bod nog geen antwoord van Feyenoord gekregen', laat voorzitter Joop Munsterman weten aan Voetbal International.
'Maar wij gaan er vanuit dat dit een bod is dat Feyenoord niet kan weigeren.' Fer kan bij FC Twente een contract tekenen voor drie seizoenen met een optie voor een vierde jaar.
Zonder Jol en mét de Boerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Tja Ruiz weg is een aderlating voor Twente, maar wij zijn ook kampioen geworden zonder Suarez...
Fer heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld voor Feyenoord. Laat hem zichzelf maar eens echt bewijzenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
Denk dat Fer een versterking is tegenover Ruiz..
Met Suarez én de Boer was het wel makkelijker gegaan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Tja Ruiz weg is een aderlating voor Twente, maar wij zijn ook kampioen geworden zonder Suarez...
Suarez heeft Ajax nooit kampioen gemaakt. Ruiz daarentegen heeft in het kampioensseizoen van Twente menig wedstrijd beslist met een goal in de laatste paar minuten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:08 schreef Scorpie het volgende:
Onzin!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef TheVulture het volgende:
Tegenover Brama? Dan weet ik het wel hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:10 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Fer heeft een paar leuke wedstrijden gespeeld voor Feyenoord. Laat hem zichzelf maar eens echt bewijzen
Ik zie Fer eerder op de positie van Willem Janssen. De dynamische middenvelder.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tegenover Brama? Dan weet ik het wel hoor.
Had Twente vorig seizoen de laatste wedstrijd gewonnen dan was het niet kampioen geworden dankzij Ruiz hoor...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Suarez heeft Ajax nooit kampioen gemaakt. Ruiz daarentegen heeft in het kampioensseizoen van Twente menig wedstrijd beslist met een goal in de laatste paar minuten.
Begrijpend lezen is weer erg lastig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:28 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Had Twente vorig seizoen de laatste wedstrijd gewonnen dan was het niet kampioen geworden dankzij Ruiz hoor...
You'll never know.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
Ajax gaat gelukkig niemand meer verliezen.
Klopt, maar acht de kans zeeeeer klein. Bij Sneijder en Zlatan zat een deadline-transfer er nog in, nu niet. Jantje heeft me genoeg gerustgesteld...of Arsenal moet met een Gotze-bedrag op tafel langskomen...quote:
Vooral die laatste zinquote:Oussama Assaidi heeft geen enkel begrip voor de manier waarop Ajax met zijn landgenoot Mounir El Hamdaoui omgaat. Omdat El Hamdaoui niet kan opschieten met trainer Frank de Boer traint hij al de hele zomer mee met de beloften.
“Ajax gaat schandalig om met Mounir”, bromt Assaidi in NUsport. “Dat ze hem in het tweede laten voetballen is respectloos. Mounir heeft altijd in de Eredivisie gespeeld en nu moet hij ineens met jongens spelen die alles nog moeten bewijzen. Terwijl ik zeker weet dat hij voor Ajax 1 nog van waarde kan zijn. Hij speelt met mij in het nationale elftal van Marokko en ik zeg je: hij is een fantastische voetballer en een fantastisch mens.”
“Een blinde ziet dat Mounir klasse heeft. Ik denk dat Ajax hem op dit moment heel goed kan gebruiken”, gaat de ontstemde buitenspeler van SC Heerenveen verder. “Hij is echt geen mindere spits dan Kolbein Sigthórsson of Siem de Jong en ook geen mindere linksbuiten dan Boerrigter. Mounir beschikt over zó veel kwaliteit. Gelukkig is hij mentaal sterk. Denk maar niet dat Ajax hem mentaal kapot kan krijgen.”
Misschien wil hij onze nieuwe algemeen directeur worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Assaidi:
[..]
Vooral die laatste zin
Laat die gast zich ergens anders mee bemoeien. Of is dit weer zo'n Marokkaantje dat het per se voor een landgenoot moet opnemen, ook al weet hij nergens wat vanaf?
Marokkaan heh..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Assaidi:
[..]
Vooral die laatste zin
Laat die gast zich ergens anders mee bemoeien. Of is dit weer zo'n Marokkaantje dat het per se voor een landgenoot moet opnemen, ook al weet hij nergens wat vanaf?
Assaidi steunde ook Ronnetje Jans al openlijk deze week, wat is het toch een Engelquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:27 schreef Saekerhett het volgende:
Assaidi:
[..]
Vooral die laatste zin
Edit: oh, dit was al genoemd op de vorige pagina
van der wiel:Pquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:56 schreef Boudibou het volgende:
Ajax gaat gelukkig niemand meer verliezen.
Nu je het zegt, als Heerenveen speelt is hij nooit op FOKquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef Gramulanion het volgende:
Dat nog steeds niemand het doorheeft dat BansheeBoy Assaidi ís.
Ah, vandaar dat hij weet heeft van die romige dijen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:38 schreef Gramulanion het volgende:
Dat nog steeds niemand het doorheeft dat BansheeBoy Assaidi ís.
quote:hij is een fantastische voetballer en een fantastisch mens.”
Bron: www.nu.nlquote:Fulham en Twente akkoord'
Uitgegeven: 30 augustus 2011 21:56
Laatst gewijzigd: 31 augustus 2011 00:22
AMSTERDAM - Bryan Ruiz maakt hoogstwaarschijnlijk deze transferperiode nog de overstap van FC Twente naar Fulham. De aanvaller uit Costa Rica is in Londen om te onderhandelen over een contract.
© ANP
Ruiz is dinsdagavond met vertegenwoordigers van Fulham in gesprek over een transfer naar de Premier League-club, zo meldt Voetbal International.
Volgens onder andere Sky heeft Fulham inmiddels een overeenkomst met FC Twente bereikt over de prijs voor Ruiz. Het zou gaan om een bedrag van twaalf miljoen euro.
Ruiz trainde in de ochtend nog mee met de ploeg van Co Adriaanse, maar reisde daarna af naar Engeland.
Salaris
Ruiz twijfelde lange tijd over een transfer naar Fulham. Hij wil graag spelen voor een Champions League-deelnemer. Nu de club van trainer Martin Jol een interessant salaris in petto heeft voor Ruiz, lijkt een overstap dichterbij.
Fulham is op zoek een versterking, helemaal nadat de start van de competitie uitermate slecht is verlopen. De Londense ploeg heeft slechts een punt uit de eerste drie duels. Ook werd er maar een keer gescoord.
Saillant detail
Saillant detail is dat FC Twente dit seizoen twee keer tegenover Fulham staat in de groepsfase van de Europa League.
Ruiz is bezig aan zijn derde seizoen in Enschede. In het eerste jaar werd hij met FC Twente kampioen. Ruiz liet eerder weten wel naar de Premier League te willen.
Waar moet hij heen dan? Als geen club hem wilt hebben..quote:
je schijft ze wel heel erg snel af hoor.. Ze worden minder goed ja. Maar is en blijft een concurrent voor de titel hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:05 schreef Devv het volgende:
Als Ruiz echt vertrekt dan weet ik zeker dat Ajax een concurrent minder heeft voor de landstitel. Een FC Twente zonder Ruiz is maar matig.
Ik denk dat het wel gaat meevallen. Hoop dat El Ham op het laatste moment nog wordt verkocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:14 schreef HeatWave het volgende:
Dit gaat sowieso nog een nare dag worden qua tranfers denk ik.
Voor ajax valt het wel mee denk ik. Maar bij psv twente gaat vast nog van alles gebeuren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat meevallen. Hoop dat El Ham op het laatste moment nog wordt verkocht.
Nog nieuws rond Matavz?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:24 schreef mash_ het volgende:
[..]
Voor ajax valt het wel mee denk ik. Maar bij psv twente gaat vast nog van alles gebeuren.
Ja, wie niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:23 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel gaat meevallen. Hoop dat El Ham op het laatste moment nog wordt verkocht.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:25 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wie niet?.
Ik vrees toch weer voor een tranfer van Greg of Jan. En dat Ajax dan net geen goed shortlistje heeft ofzo
.
Verder verwacht ik nog wel een extra spits eigenlijk.
Bron: VIquote:Jan Vertonghen (24) zegt woensdag, de laatste dag van de transferperiode, niet meer te vertrekken bij Ajax. De Belgische verdediger wil met de Amsterdammers de Champions League in.
'Het is duidelijk dat ik niet meer vertrek bij Ajax. Voor mij voelt het al aan als 1 september', vertelt Vertonghen aan Het Nieuwsblad. 'Ik heb ook nooit gezegd dat ik weg wou. Alleen stond ik er nu voor het eerst voor open. Op een bepaald moment wil je toch iets meer, maar ik sta nog twee jaar onder contract. Misschien volgend jaar, hè.'
'Met Ajax spelen we Champions League en daar ben ik superblij mee', vervolgt de verdediger. 'Plus, ik zal effectief spelen in die Champions League. Dat is een zekerheid die ik bij Ajax heb.'
In het geruchtencircuit werd Vertonghen in verband gebracht met de nodige internationale grootmachten. 'Maar echt concreet werd het niet. Er waren wel geïnteresseerde clubs, ook uit de vier grote landen. Maar ofwel kwamen ze niet met genoeg geld over de brug, ofwel spraken ze mij onvoldoende aan. Voor mij was Champions League spelen een vereiste. Bij sommige had ik geen goed gevoel. Zonder denigrerend te willen doen, maar ik wil niet alleen voor het geld naar een andere club gaan.'
Mwoah, als er een 2e spits zou komen zou ik dat niet erg vinden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:34 schreef Dven het volgende:
Nee jongens, het interessante transfernieuws komt vooral uit het vijftal Feyenoord, PSV, Twente, Heerenveen en Groningen. En ik denk dat we daar als Ajacieden blij mee moeten zijn.
Moet er wel een speler zijn welke die rol op zich wil nemen, en zoveel zullen er niet voor kiezen om tweede spits te worden (zelfs niet met uitzicht op een redelijk aantal wedstrijden).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:35 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Mwoah, als er een 2e spits zou komen zou ik dat niet erg vinden.
Maar je kan later altijd nog een free-agent oppikken.
quote:Alleen keuring scheidt Matavz nog van PSV-transfer
31/08/2011 09:10
PSV en FC Groningen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Tim Matavz (22). Mits de Sloveense spits de medische keuring doorstaat, tekent hij een vijfjarige verbintenis bij de Brabanders.
Matavz (22) zal later vandaag in de Sloveense hoofdstad Ljubljana gekeurd worden door PSV. PSV heeft een arts naar Slovenië gestuurd.
De spits speelt komende vrijdag met Slovenië tegen Estland. Matavz heeft zelf al een persoonlijk akkoord met PSV.
NIET van de gemeente, ik herhaal NIET van de gemeente!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Waar haalt PSV toch die poen vandaan
Van die grond die ze verkocht hebben waar de gemeente nu iets nuttigs mee kan doen. Oh wacht er staat nog een stadion op.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef TheVulture het volgende:
Waar haalt PSV toch die poen vandaan
Echt te idioot voor woorden. Die gasten waren zo goed als bankroet, krijgen een verkapte subsidie van de gemeente en hebben deze zomer voor vele miljoenen bijna een compleet elftal bij elkaar gekocht.quote:
Ah, een Dost-je.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef Omega het volgende:
Matavz nog niet zeker als ik het goed begrijp. Alleen psv doet een medische keuring voor als het wel doorgaat, want ze zijn in de "afrond" fase.
een stel ondernemers heeft toch geld bijelkaar gelegd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NIET van de gemeente, ik herhaal NIET van de gemeente!
Ik hoop echt dat PSV dit jaar geen CL haalt, dat zou mooi laten zien dat je een kampioenschap niet kunt kopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:49 schreef TheVulture het volgende:
Ze spelen wel hoog spel in Eindhoven.. alles wat minder is dan een kampioenschap en ze hebben een dik probleem denk ik financieel gezien
Oh dat is gewoon mijn standaard pi. ik verander dat nooit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Wat is daar zoaan voor Ajax? Dat maakt hun aanval de sterkste van NL....
Feyenoord-scenarioquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef Devz het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat PSV dit jaar geen CL haalt, dat zou mooi laten zien dat je een kampioenschap niet kunt kopen.
http://www.eindhoven.nl/quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:43 schreef Ethanolic het volgende:
Ik dacht dat het al niet zo goed ging met PSV, hoe zijn ze dan aan al dat geld gekomen?
Inmiddels wel rond. Als het daar gaat lopen dan wordt het een mooi jaar qua titelstrijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef Omega het volgende:
Matavz nog niet zeker als ik het goed begrijp. Alleen psv doet een medische keuring voor als het wel doorgaat, want ze zijn in de "afrond" fase.
Op papier zeker, maar in de praktijk moet het nog allemaal blijken. Wij hadden vorige jaar op papier ook een droomvoorhoede met het koppel El-Hamdaoui-Suarez. Dat viel op één goede wedstrijd na, ook wat tegen. We zullen zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef muzas het volgende:
Ik begint nu toch wel voor PSV te vrezen....
twitter:AT5 twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:05:02Dmitri Boelykin is op dit moment in Amsterdam om met Ajax te praten over een mogelijke overgang. http://t.co/Z5WNVDd reageer retweet
Dat zou moeten betekenen dat El Hamdaoui vertrekt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:14 schreef Tarado het volgende:
twitter:AT5 twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:05:02Dmitri Boelykin is op dit moment in Amsterdam om met Ajax te praten over een mogelijke overgang. http://t.co/Z5WNVDd reageer retweet
twitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:12:47Stekelenburg: After 9 years @ Ajax, I left to make a step up in my career. This isn't what I really counted on. There's no point hiding it. reageer retweet
Ik hoop van nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:16 schreef Tarado het volgende:
Nu al spijt?twitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:12:47Stekelenburg: After 9 years @ Ajax, I left to make a step up in my career. This isn't what I really counted on. There's no point hiding it. reageer retweet
Less or morequote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Hoeveel heeft PSV uitgegeven?
30 miljoen hè?
die gaat vast wel weg, als is het maar voor 2 mln, je wil niet nog een jaar (of halfjaar) kopzorgen hebben van die kakzakquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou moeten betekenen dat El Hamdaoui vertrekt?
Haha. Laat gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
En PSV haalt Matavz, met een zak geld van de gemeente allemaal spelers opkopen, dit riekt naar competitievervalsing.![]()
![]()
Dat de KNVB dit toestaat.
Ik vind het ook wel grappig dit, ze maken die bak geld in één keer leeg maar ondertussen staat er nog steeds geen goed teamquote:
humoristisch bedoelt hoop ikquote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
NIET van de gemeente, ik herhaal NIET van de gemeente!
Serieus, de verdediging kan er helemaal niks van. Middenveld is ook middelmatig. Aanval us gruwelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel grappig dit, ze maken die bak geld in één keer leeg maar ondertussen staat er nog steeds geen goed team
Dan gok ik erop dat het blufpoker van Ajax geweest...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:15 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou moeten betekenen dat El Hamdaoui vertrekt?
Ons lukte het ook niet toen we er 35 uitgaven...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:21 schreef honkeytonk het volgende:
13 voor Utrechtkoppel
5 voor Wijnaldum
7 voor Matavz
2.5 voor Tyton
0.75 voor Derijck
Dat is 28.25 miljoen bij elkaarAls je de competitie dan nog niet wint
![]()
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die gaat vast wel weg, als is het maar voor 2 mln, je wil niet nog een jaar (of halfjaar) kopzorgen hebben van die kakzak
Maar als laatste tweet hij dit dus hij heeft het wel naar zijn zin alleen sportief nog nietquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:21 schreef Dven het volgende:
Even op het profiel van die journalist gekeken en de daaropvolgende tweet was: "Stekelenburg: "Elimination from European competition is always counter productive for a footballer who plays for a national team."
twitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:16:37Stekelenburg: "Anyway, I already feel at home. Up until now I don't at all regret moving to Roma." reageer retweet
Ik niet, hun verdediging is nog altijd belabberd en van het niveau Excelsior.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:50 schreef muzas het volgende:
Ik begint nu toch wel voor PSV te vrezen....
Voor een miljoen heb je een hele leuke 2e spits hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:26 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik niet, hun verdediging is nog altijd belabberd en van het niveau Excelsior.
En Buliykin lijkt jammer genoeg op weg naar Ajax..
Precies. Niet gek ook. Mooi land, mooie stad, mooie club. Alleen de competitie is minderquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Maar als laatste tweet hij dit dus hij heeft het wel naar zijn zin alleen sportief nog niettwitter:JamesHorncastle twitterde op woensdag 31-08-2011 om 11:16:37Stekelenburg: "Anyway, I already feel at home. Up until now I don't at all regret moving to Roma." reageer retweet
Komt door de club waarbij ze spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:28 schreef honkeytonk het volgende:
Het blijft toch gek dat de 2 topscorers van Nederland verkocht kunnen worden voor slechts 3,3 en één miljoen
De prijs ligt rond een miljoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:28 schreef ajacied4lf het volgende:
Bulykin lijkt me een prima tweede spits. Hoop alleen dat ze het niet te duur maken.
Ja, maar bij Ajax moet je tegen dezelfde clubs als wanneer je bij Ado of bij NEC zit dus dat zou heel weinig uit moeten maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:29 schreef Dven het volgende:
[..]
Komt door de club waarbij ze spelen.
Kan bovendien ook een bal vasthouden, om zo het middenveld in scoringspositie te kunnen brengen. Beetje a la Pantelic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:30 schreef TheArt het volgende:
Als Bulykin niet veel vraagt, lijkt het me prima om achter de hand te hebben. Ben niet onder de indruk van zijn voetbalkwaliteiten, maar hij schopt ze er wel in.
Salaris bedoel ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De prijs ligt rond een miljoen
Pantelic, zagen veel mensen ook niets in....achteraf bleek het een prima keus!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:31 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan bovendien ook een bal vasthouden, om zo het middenveld in scoringspositie te kunnen brengen. Beetje a la Pantelic.
Ik ben van mening dat Ajax niet spelers moet aantrekken van dat niveau. Zie dan liever Siem als tweede spits, Anita op VM en Janssen naar voren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:27 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Voor een miljoen heb je een hele leuke 2e spits hoor
Geweldige voetballer was datquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Pantelic, zagen veel mensen ook niets in....achteraf bleek het een prima keus!
Nee niet. Hoe hoger de club waarbij je speelt aangeschreven staat, hoe meer jij zal kosten. Denk daarbij ook dingen in als hoeveel de speler voor die club gekost heeft en hoe hoog zijn salaris is. Daarbij is Vleminx bijna 27 jaar en Bulykin 32. Vertegenwoordigen weinig restwaarde meer dus. Daarbij heeft NEC het financieel niet al te breed en wilt Club graag van Bulykin af.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:30 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar bij Ajax moet je tegen dezelfde clubs als wanneer je bij Ado of bij NEC zit dus dat zou heel weinig uit moeten maken.
Klopt, die heb ik ook constant moeten "verdedigen" maar ja, hier kijkt niemand als het geen goals zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:33 schreef Noax het volgende:
[..]
Pantelic, zagen veel mensen ook niets in....achteraf bleek het een prima keus!
Idd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik ook constant moeten "verdedigen" maar ja, hier kijkt niemand als het geen goals zijn.
Is ook gewoon competitie vervalsing. Andere clubs gaan failliet terwijl psv, Realachtige praktijken uit voert.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:17 schreef Plus_Ultra het volgende:
En PSV haalt Matavz, met een zak geld van de gemeente allemaal spelers opkopen, dit riekt naar competitievervalsing.![]()
![]()
Dat de KNVB dit toestaat.
Die maakte er gewoon 13 in een half jaar, kun je nagaan voor een heel seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Klopt, die heb ik ook constant moeten "verdedigen" maar ja, hier kijkt niemand als het geen goals zijn.
En je hebt niet het idee dat er een stormram bij moet voor de moment dat het echt vast zit? Dat is de Jong niet namelijk. En in de selectie zit zo iemand ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Ajax niet spelers moet aantrekken van dat niveau. Zie dan liever Siem als tweede spits, Anita op VM en Janssen naar voren.
Over het algemeen blijkt dat het hoofd koel houden en blijven voetballen effectiever is dan alle ballen naar voren te pompen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt niet het idee dat er een stormram bij moet voor de moment dat het echt vast zit? Dat is de Jong niet namelijk. En in de selectie zit zo iemand ook niet.
Eigenlijk wel ja. Maar ja, de Jong is imo daarvoor te licht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:34 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat Ajax niet spelers moet aantrekken van dat niveau. Zie dan liever Siem als tweede spits, Anita op VM en Janssen naar voren.
Dat vond ik niet eens zo bijzonder, bij Ajax gaat het best makkelijk. Maar hoe hij Siem, Suarez etc beter liet spelen vond ik geweldig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Die maakte er gewoon 13 in een half jaar, kun je nagaan voor een heel seizoen.
Dit is wat ik ook vind:quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En je hebt niet het idee dat er een stormram bij moet voor de moment dat het echt vast zit? Dat is de Jong niet namelijk. En in de selectie zit zo iemand ook niet.
In Europa heb je niets aan Buliykin en in de Eredivisie zou je het voetballend van iedereen moeten kunnen winnen. VVV-uit kan je er bv. bijhalen, maar da's een incident en Gentenaar keepte een wereldpot.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Over het algemeen blijkt dat het hoofd koel houden en blijven voetballen effectiever is dan alle ballen naar voren te pompen.
Jep, Lisandro Lopez is geblesseerd en ook Cris zal niet spelen. Dat zijn wel drie hele goede spelers die Lyon dan mist.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:46 schreef franklop het volgende:
de spits van Lyon was toch ook al geblesseerd?
Dat dus. Bovendien is het ook onzinnig om een speler als Matavz te halen, terwijl je Sigthorsson al in huis hebt...waardoor een van beiden op de bank moet zitten. Een Bulykin zal die rol makkelijk accepteren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Miljoen voor Buyulkin is het wel waard... je hebt een totaal ander type spits dan Sigthorsson achter de hand als het niet loopt... bovendien heeft hij bij Den Haag laten zien dat hij prima tot zijn recht komt in een elftal dat combinatievoetbal speelt
Den Haag speelde meer countervoetbal dan combinatievoetbal. Ze waren gewoon goed in de omschakeling met Kubik en Verhoek als rappe buitenspelers en Wesley legde 4/5 ballen per pot panklaar neer goor Buliykin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:43 schreef TheVulture het volgende:
Miljoen voor Buyulkin is het wel waard... je hebt een totaal ander type spits dan Sigthorsson achter de hand als het niet loopt... bovendien heeft hij bij Den Haag laten zien dat hij prima tot zijn recht komt in een elftal dat combinatievoetbal speelt
ADO speelde combinatievoetbal ... En daar voetbalde Bulykin leuk mee. Hij mag het nu bewijzen op een hoger niveau.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dit is wat ik ook vind:
[..]
In Europa heb je niets aan Buliykin en in de Eredivisie zou je het voetballend van iedereen moeten kunnen winnen. VVV-uit kan je er bv. bijhalen, maar da's een incident en Gentenaar keepte een wereldpot.
Als je je bij je eigen filosofie houdt en de bal rondtikt, heb je geen stormram nodig.
Met Boerrigter van links, en Sulejmani/Van Der Wiel van rechts krijgt hij ook voldoende aanvoer lijkt mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Den Haag speelde meer countervoetbal dan combinatievoetbal. Ze waren gewoon goed in de omschakeling met Kubik en Verhoek als rappe buitenspelers en Wesley legde 4/5 ballen per pot panklaar neer goor Buliykin.
Cissoko (?) LV, ook weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:47 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, Lisandro Lopez is geblesseerd en ook Cris zal niet spelen. Dat zijn wel drie hele goede spelers die Lyon dan mist.
Dat dus. Maar ik vrees ervoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef alphalpha het volgende:
Ik hoop dat die transfer van Bulykin niet doorgaat, veel te duur voor een tweede spits en absoluut geen ajax-speler.
wat verwacht je dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:50 schreef alphalpha het volgende:
Ik hoop dat die transfer van Bulykin niet doorgaat, veel te duur voor een tweede spits en absoluut geen ajax-speler.
Bulyukin zal ook meer op momenten gebracht gaan worden als ze het qua positiespel niet kunnen winnen... dan speel je dus automatisch ook meer reactievoetbal zoals ADO vorig seizoenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Den Haag speelde meer countervoetbal dan combinatievoetbal. Ze waren gewoon goed in de omschakeling met Kubik en Verhoek als rappe buitenspelers en Wesley legde 4/5 ballen per pot panklaar neer goor Buliykin.
Bovendien schatte ik Pantelic, voordat hij zeker kwam, een stuk hoger in dan Buliykin. Pantelic heeft het veel meer laten zien dan slechts een seizoen ADO.
Zijn salariseisen zijn natuurlijk niet bekend. Maar die 1 miljoen transfersom vind ik wel meevallen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan?
Je moet een ervaren, sterke spits achter de hand hebben, die zijn nu eenmaal niet goedkoop.
Heeft 'ie al mogen doen bij o.a. Leverkusen en A'lecht. En hij is jammerlijk gefaald.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
ADO speelde combinatievoetbal ... En daar voetbalde Bulykin leuk mee. Hij mag het nu bewijzen op een hoger niveau.
Kakkerlqkken hebben dat goed gedaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef TheVulture het volgende:
Fer ondertusen definitief naar Twente voor 5,5 miljoen
die zijn wel genoemd, lagen rond 1.2mln.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zijn salariseisen zijn natuurlijk niet bekend. Maar die 1 miljoen transfersom vind ik wel meevallen.
Mickey is een prima flankspeler, maar zoveel assists heeft hij niet. De andere twee kunnen dat wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Met Boerrigter van links, en Sulejmani/Van Der Wiel van rechts krijgt hij ook voldoende aanvoer lijkt mij.
Leverkusen snap ik. Maar Anderlecht vind ik nog steeds verrassend.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Heeft 'ie al mogen doen bij o.a. Leverkusen en A'lecht. En hij is jammerlijk gefaald.
Dan zullen we het maar eens moeten zijn dat we het niet met elkaar eens zijn.
Bij Anderlecht heeft hij nooit echt een kans gehad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leverkusen snap ik. Maar Anderlecht vind ik nog steeds verrassend.
Weet niet. Zijn CV spreekt natuurlijk niet echt voor hem. Vorig jaar heeft hij een leuk seizoen gedraaid, maar mag dat een keer in meer dan 10 jaar profvoetbal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan?
Je moet een ervaren, sterke spits achter de hand hebben, die zijn nu eenmaal niet goedkoop.
En als dit zijn salariseisen zijn vind ik het nog minder aantrekkelijk. Kerel heeft 1 zoals eerder gezegd 1 goed seizoen gespeeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:56 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die zijn wel genoemd, lagen rond 1.2mln.
Ze zijn er gewoon niet goedkoper, dat is een feit. En je hebt er wel 1 nodig.
Dan is het slecht gesteld met Ajax als ze het op positiespel niet kunnen beslissen tegen Eredivisie-teams.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bulyukin zal ook meer op momenten gebracht gaan worden als ze het qua positiespel niet kunnen winnen... dan speel je dus automatisch ook meer reactievoetbal zoals ADO vorig seizoen
Het is ook al jaren droevig gesteld. We zijn niet voor niets 7 jaar geen kampioen geworden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Dan is het slecht gesteld met Ajax als ze het op positiespel niet kunnen beslissen tegen Eredivisie-teams.
Ballen naar voren pompen heeft geen zin. Bovendien verloochen je je filosofie waar je ten alle tijden aan vast moet houden. Als je dat niet kan tegen clubs als RKC en De Graafschap, tja...
Klopt het houdt niet over inderdaad.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ajax gaat het heel zwaar krijgen zo, de basis is redelijk maar 3 blessures en schorsingen en het is al snel middelmaat...
Waarom moet je een ervaren sterke spits achter de hand hebben???? Dergelijke spelers zijn te houterig, dat doet gewoon pijn aan je ogen. Resultaten uit het verleden hebben aangetoond dat dergelijke spitsen geen goede combinatie zijn met Ajax.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
wat verwacht je dan?
Dat is toch overal zo? Bekijk de bank van PSV en Twente maar. De basiself van deze drie clubs zijn redelijk gelijkwaardig. Wordt een spannend seizoen, ben erg benieuwd naar 18 september, als De Jong nou uit de basis gaat en Anita erin staat moet het goed komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Ajax gaat het heel zwaar krijgen zo, de basis is redelijk maar 3 blessures en schorsingen en het is al snel middelmaat...
OP het middenveld is het wel goed gesteld. Alleen de spits positie, Linksback en een CV. Als die tegelijk een blessure hebben.. Wel jammer dat Ajax geen linksback,CV en een spits heeft gehaald. Geld zat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:02 schreef HeatWave het volgende:
Moet zeggen dat ik wel vertrouwen heb in Blind als CV (voor de Eredivisie). Linksback met Anita en Boilesen zou ook wel kunnen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
OP het middenveld is het wel goed gesteld. Alleen de spits positie, Linksback en een CV. Als die tegelijk een blessure hebben..
Ja blind als CV kan wel, hij kan nog wel beter worden ook denk ik. Alleen dan nog steeds de linksback positie. Anita is niet echt een linksback. We moeten hopen dat Boilesen het gaat doen dit seizoen , zodat anita op als DM kan staan en de Jong op de bank.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:13 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik wel vertrouwen heb in Blind als CV (voor de Eredivisie). Linksback met Anita en Boilesen zou ook wel kunnen.
Europees kunnen ze niet aan.
Anita heeft zelfs als linksback gespeeld in het Nederlands elftal. Lijkt me dat hij daar best moet kunnen spelen tegen RKC, ADO en Heracles.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja blind als CV kan wel, hij kan nog wel beter worden ook denk ik. Alleen dan nog steeds de linksback positie. Anita is niet echt een linksback. We moeten hopen dat Boilesen het gaat doen dit seizoen , zodat anita op als DM kan staan en de Jong op de bank.
En tegen PSV,FC Twente, Lyon etc.?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Anita heeft zelfs als linksback gespeeld in het Nederlands elftal. Lijkt me dat hij daar best moet kunnen spelen tegen RKC, ADO en Heracles.
Heb liever Anita als CVM.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:19 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Anita heeft zelfs als linksback gespeeld in het Nederlands elftal. Lijkt me dat hij daar best moet kunnen spelen tegen RKC, ADO en Heracles.
Vorig jaar had ik wel vertrouwen in Boilesen. Waarom die nu niet speelt ten koste van Blind snap ik niet. Hij is nog jong, maar we zijn tenslotte geen Real Madrid. Hij doet imo niet onder voor Tiendalli of Pieters.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:20 schreef Smoofie het volgende:
[..]
En tegen PSV,FC Twente, Lyon etc.?
Wie?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Boelikin erbij is niet verkeerd denk ik...
Denk het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:23 schreef TheArt het volgende:
Haha gaat Bakkal toch naar Feyenoord.
Die gaat wel spelen hoor! Hij was niet heel fit en check dit maarquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Vorig jaar had ik wel vertrouwen in Boilesen. Waarom die nu niet speelt ten koste van Blind snap ik niet. Hij is nog jong, maar we zijn tenslotte geen Real Madrid. Hij doet imo niet onder voor Tiendalli of Pieters.
quote:'Het liefst heb ik dat Boilesen zich als vaste linksback manifesteert'
Woensdag, 31 augustus 2011 om 10:36
Frank de Boer wil eindelijk eens duidelijkheid scheppen over de linksbackpositie. In de eerste vier duels van de competitie werd die positie bij Ajax door drie verschillende spelers ingevuld, maar de trainer van de landskampioen hoopt nu een einde te maken aan de strijd tussen Nicolai Boilesen, Vurnon Anita en Daley Blind. Als het aan De Boer ligt dan krijgt Boilesen de voorkeur.
Ondanks dat de oefenmeester aangeeft dat hij de Deense linksback de laatste tijd niet altijd even scherp vond, is Boilesen voor De Boer nog altijd de nummer één op die positie. “Het liefst heb ik dat hij zich als vaste linksback manifesteert”, zo geeft de succesvolle trainer woensdag aan Voetbal International te kennen.
Wat De Boer betreft zijn het met name de specifieke kwaliteiten van de jonge verdediger die hem geschikt maken voor de invulling van die positie. “Nicolai heeft alle eigenschappen die bij een vleugelverdediger van Ajax horen. Ik heb andere spelers die ook op die positie uit de voeten kunnen, dus hij zal net als iedereen moeten strijden om zijn plek”, aldus De Boer.
Zou die ook samen kunnen spelen met Kolbeinn? Hoop echt dat het middenveld beter gaat lopen, in de rest heb ik genoeg vertrouwen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:24 schreef HeatWave het volgende:
Boelikin erbij is niet verkeerd denk ik...
Laten we aub hopen dat als hij komt hij zo weinig mogelijk speelt. Laat Kolbeinn lekker in zijn eentje in de spits.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Zou die ook samen kunnen spelen met Kolbeinn? Hoop echt dat het middenveld beter gaat lopen, in de rest heb ik genoeg vertrouwen.
Ken hem niet. Lijkt wel veel op Bulykin.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Boelikin, kan je niet lezen?
http://www.nu.nl/sport/26(...)met-ajax-praten.html
Dan kan je dus idd NIET lezen, en dat had ik al door hoorquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ken hem niet. Lijkt wel veel op Bulykin.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan kan je dus idd NIET lezen, en dat had ik al door hoor.
Doe maar mans, als je een beetje ontwikkeld was zou je weten dat het cyrillisch schrift anders is dan ons schrift, en "jouw" versie net zo min goed als fout is dan de "mijne".quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Doe maar mans, als je een beetje ontwikkeld was zou je weten dat het cyrillisch schrift anders is dan ons schrift, en "jouw" versie net zo min goed als fout is dan de "mijne".
Maar ja, denken is ook niet echt in hier.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:44 schreef sylvietjoo het volgende:
Sulejmani misschien op weg naar Arsenal volgens Metro-journalist,
http://twitter.com/#!/massmarioni
Beetje vreemd, weet niet of die uberhaupt weg wou?
Dat ligt eraan hoeveel hij er maaktquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:50 schreef stoeltafel het volgende:
Die komt dus wel, opzich wel praktisch maar hoe blij kan je met hem zijn?
VI Radioquote:
quote:Ajax probeert vandaag alsnog Anderlecht-aanvaller Dmitri Bulykin binnen te halen. Dat bevestigt trainer Frank de Boer tegenover Voetbal International.
'Ik hoop dat Dmitri naar Ajax komt', aldus De Boer. 'We doen er alles aan voor de sluiting van de transfermarkt tot een akkoord te komen.' Bulykin maakte vorig seizoen indruk als spits van ADO Den Haag, maar is nog altijd eigendom van Anderlecht.
Aanvankelijk was de komst van een reservespits afhankelijk van een verkoop van Mounuir El Hamdaoui, die door De Boer naar Jong Ajax is verbannen. Maar Anderlecht heeft Ajax laten weten dat Bulykin transfervrij weg mag, waar de Belgische club eerder nog een transfersom van ruim een miljoen euro vroeg. Dat maakt de weg voor een contract in Amsterdam vrij.
O.a. uit de verkopen van Elia, Stoch, Arnautovic en Janssen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:06 schreef Dven het volgende:
Waar haalt Twente het geld eigenlijk vandaan? Ze hebben nu Fer (5.5M) en willen waarschijnlijk Narsingh (Heerenveen wil een kleine 10, zal wel 6/7 worden). Zit je op minimaal 11.5M aan aankoopbedragen.
Ontvangen naar verluid 12M voor Ruiz. AA Gent heeft toentertijd een doorverkooppercentage van 50 % - aankoopbedrag Ruiz bedongen. Ruiz heeft Twente 5 miljoen gekost.
Dus 12 - 5 = 7 - 50% = 3.5M. Blijft er 8.5M over. Weet iemand hoeveel hiervan nog naar de BD gaat? Zeg dat het 3M is en er blijft 5.5M (aankoopbedrag Fer) over. Waar halen ze het geld voor Narsingh vandaan?
Of zit ik er nu helemaal naast?
In totaal een kleine 4.5M aan inkomsten qua 'transfers' (Janssen en Guidetti) Hiervan gaat dus een gedeelte naar de BD. Het geintje met het stadion heeft ze ook nog eens het eea gekost.quote:
Kijk, helemaal vergeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:12 schreef TheVulture het volgende:
Stoch werd gehuurd dus daar hebben ze niks voor gekregen
Goede grapquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:25 schreef Plasterk het volgende:
Die Jol van jullie heeft nu eindelijk iets goeds gedaan voor Ajax door Ruiz te kopen.
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 31-08-2011 om 09:39:20Bryan Ruiz kopen van FC Twente. Dat is voor Ajax het beste wat Martin Jol ooit heeft gedaan. Heel apart. #ruiz #twente #ajax reageer retweet
ja ik dacht ik plaats hem hier nog ff lekker.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede grap
twitter:bartvanmerwijk twitterde op woensdag 31-08-2011 om 09:39:20Bryan Ruiz kopen van FC Twente. Dat is voor Ajax het beste wat Martin Jol ooit heeft gedaan. Heel apart. #ruiz #twente #ajax reageer retweet
Elia 8M, 2 jaar geleden. Stoch werd gehuurd. Arnautovic 6M. Janssen 3. Guidetti 1.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
O.a. uit de verkopen van Elia, Stoch, Arnautovic en Janssen?
Bovendien..had Gent geen 20% bedongen, en niet 50%?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Goede grap
twitter:maxx0r twitterde op woensdag 31-08-2011 om 08:16:20Ruiz naar Fulham, laat afscheidskado van Martin Jol. reageer retweet
Hoor net ov VI-radio dat hij transfervrij weg mag (volgens Simon Zwartkruisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef ajacied4lf het volgende:
Die is binnen. Hoop dat het transfervrij is voor 1, maximaal 2 jaar.
Mooi. Eenjarig contract, rond de 800.000 salarisquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:43 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Hoor net ov VI-radio dat hij transfervrij weg mag (volgens Simon Zwartkruis) en dat hij ook wel wat van zijn 1.2 miljoen salaris wilde inlevern..
op twitter wordt gezegd dat hij nu 1e keus is voor Blackburn Rovers.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Beetje rare deal aangezien het erop lijkt dat El Hamdaoui in Amsterdam blijft.
Hij kost enkel salaris en er is was nog voldoende geld over... enige jammere is dat El Ham slapend rijk wordt op de bankquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
7.5 mil + bonussen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef Vjenne12345 het volgende:
Matavs naar PSV lijkt me ook een zekerheid helaas.
Maak van de vraagprijs maar 3.5 miljoen. Hij niet echt weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef Catch22- het volgende:
[..]
op twitter wordt gezegd dat hij nu 1e keus is voor Blackburn Rovers.
Geweldige spits die Matavz, beste aanval van NL heeft PSV in dat geval.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
7.5 mil + bonussen.
Ze hebben geld over.
Dat geeft al aan wat een geweldige sportman het is. Geld, geld, geld. Liever dat ze het met zakken komen brengen terwijl hij op de bank zit of kutpotjes met de kleintjes speelt, dan een sportieve uitdaging, willen presteren en hogerop komen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:51 schreef TheVulture het volgende:
De vraagprijs van Ajax voor El Ham zullen best wat naar beneden willen bijstellen... echter gaat het om de knaken die die gozer zelf wil verdienen
Ja, dan moeten clubs wel interesse hebben en zijn enorme salaris willen over nemen...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Of je laat El Hamdaoui spelen, of je verkoopt hem. Door nu Bulykin te halen, haal je zijn transferwaarde alleen nog verder omlaag. Ajax had El Hamdaoui al lang geleden moeten verkopen. Nu wordt hij mits hij blijft een gevalletje Winston Bogarde bij Chelsea.
Volgens mij komt Mounir er zelf steeds niet uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:53 schreef Asskicker14 het volgende:
Of je laat El Hamdaoui spelen, of je verkoopt hem. Door nu Bulykin te halen, haal je zijn transferwaarde alleen nog verder omlaag. Ajax had El Hamdaoui al lang geleden moeten verkopen. Nu wordt hij mits hij blijft een gevalletje Winston Bogarde bij Chelsea.
Salaris moet je doorbetalen lijkt mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:56 schreef TheVulture het volgende:
Kan Ajax dat contract met El Ham niet gewoon ontbinden? Die paar miljoen die je weggooit win je weer terug door zijn salaris niet te hoeven betalen
Als je het contract ontbind moet Ajax de rest van het salaris wat hij anders tijdens zijn contract zou krijgen in 1x uitbetalen volgens mij.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:57 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Salaris moet je doorbetalen lijkt mij.
Dat gaat hij zelf ook wel merken als zijn contract bij Ajax afloopt en hij daarna voor FC Oss mag gaan uitkomen ofzo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Objectief gezien is hij natuurlijk best aantrekkelijk, een goed scorende spits voor een laag bedrag.
Kan niet anders dat ook de andere clubs gewoon niet op een rellende dwarsligger in hun selectie zitten te wachten. En dat is maar 1 persoon te verwijten, hemzelf.
Vind ik niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:47 schreef Asskicker14 het volgende:
Frank the Farmer is nu eenmaal een domme man, Assaidi.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax slim is stelt Frank zich nederig op en vraagt El Hamdaoui terug voor het eerste elftal. Hij zal dat echt niet weigeren.²
Ik hoop dat hij naar Twente gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Frank the Farmer is nu eenmaal een domme man, Assaidi.
Idd, je moet je als werkgever altijd nederig opstellen naar werkweigerende medewerkers, dat staat echt in ELK human resource handboekquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Als Ajax slim is stelt Frank zich nederig op en vraagt El Hamdaoui terug voor het eerste elftal. Hij zal dat echt niet weigeren.²
Als jij slim was.... kun je op je vingers natellen dat het een kwestie van tijd is dat Hamlap binnen de kortste keren wederom met FdB overhoop ligt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Juist niet, je moet als werkgever je rug recht houden, zeker als je in je gelijk staat. Maar Frank is hier niet de werkgever.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, je moet je als werkgever altijd nederig opstellen naar werkweigerende medewerkers, dat staat echt in ELK human resource handboek.
Banshee, je faalt zo erg als het gaat om hamlap.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Juist niet, je moet als werkgever je rug recht houden, zeker als je in je gelijk staat. Maar Frank is hier niet de werkgever.²
Dat komt omdat ik een echte voetballiefhebber ben. Ik zou hetzelfde gedaan hebben met Diba, Assaidi en Bergkamp.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Banshee, je faalt zo erg als het gaat om hamlap.
Je kan het ook zien als goed management. PSV mòet nu wel kampioen worden, en dat hebben wij ook aantal jaren gehad. Nu zijn ze gewoon verstandig bezig, en kopen ze wat nodig is en haalbaar...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef ajacied4lf het volgende:
Vind het toch jammer dat het zo rustig is rustig is rondom Ajax. Verkeerd saai.
Klopt. Ze doen het prima. Maar het is wel saaiquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als goed management. PSV mòet nu wel kampioen worden, en dat hebben wij ook aantal jaren gehad. Nu zijn ze gewoon verstandig bezig, en kopen ze wat nodig is en haalbaar...
Ik zie het graag gebeuren dat ze 3e worden dit seizoen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef elby1988 het volgende:
[..]
Je kan het ook zien als goed management. PSV mòet nu wel kampioen worden, en dat hebben wij ook aantal jaren gehad. Nu zijn ze gewoon verstandig bezig, en kopen ze wat nodig is en haalbaar...
Zou wel leuk zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:40 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik zou een poging wagen bij Messi voor het geval dat Micky eens geblesseerd is.
Was het niet "Frank the Farmer" en "de Moun"?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Zou inderdaad leuk zijn, als ze zo'n bedrag concreet bieden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn.
"Ajax toont interesse in Messi, en biedt 3 miljoen!"
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn.
"Ajax toont interesse in Messi, en biedt 3 miljoen!"
quote:Als Ajax kampioen wordt ontvangt Barcelona nog een aanvullende bonus van 500.000 euro
Jij zat er (met je ietwat vochtige gelaat) bij begrijp ik?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef Noax het volgende:
Ik heb nog nooit een speler als Hamlap meegemaakt, die tijdens de onderhandelingen zijn eisen continu zat bij te stellen.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij zat er (met je ietwat vochtige gelaat) bij begrijp ik?²
Als dit alles is wat je in huis hebt, dan zou ik me even gaan douchen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:47 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Jij zat er (met je ietwat vochtige gelaat) bij begrijp ik?²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |