abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101372020
Screenshots

[ Bericht 89% gewijzigd door STING op 16-09-2011 20:59:18 ]
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_101372692
Is de gameplay wat?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_101373381
Iemand al die de hangar 18 referentie snapte ?
Blessed is the mind too small for doubt.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:42:23 #4
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101374824
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Moro het volgende:
da's een liedje toch...
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_101375652
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:42 schreef Maanvis het volgende:

[..]

da's een liedje toch...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101375965
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_101376429
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 14:03 schreef speknek het volgende:

[..]

Het is juist veel te pc achtig.
_O-
Conscience do cost.
pi_101377750
Jow
pi_101379200
Wat een bazenspel. voor 35 opgepikt bij g2play. Spelen er nog meer mensen op hoogste moeilijkheidsgraad B-) ?
*Hosselcopter*
pi_101379250
quote:
En dekking zoeken zal nooit meer het zelfde zijn. Thanks. -O-
pi_101380556
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Dibble het volgende:
Wat een bazenspel. voor 35 opgepikt bij g2play. Spelen er nog meer mensen op hoogste moeilijkheidsgraad B-) ?
Ja, hier 8-) Enige manier om een spel als dit goed te ervaren imo.
Conscience do cost.
pi_101381310
Oh, even een vraagje over de sidequest "acquiantances forgotten", hopelijk weet iemand snel een oplossing;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.
pi_101381461
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef ems. het volgende:
Oh, even een vraagje over de sidequest "acquiantances forgotten", hopelijk weet iemand snel een oplossing;

SPOILER
SPOILER
pi_101381847
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef s0ul1991 het volgende:

[..]

SPOILER
Tnx, dat was em :)
Conscience do cost.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:17:26 #15
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101390379
SPOILER
:o The Big Lebowski :D
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
pi_101394318
quote:
10s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILER
:o The Big Lebowski :D
waaaat?
pi_101395823
heb em ook maar gekocht. morgen mee beginnen eerst slapen :@
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  woensdag 31 augustus 2011 @ 01:36:55 #18
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_101398383
echt een geweldige ervaring. Heb al over de 10 uur geklokt maar nog aan het begin. Must Hack Everything :X !
*Hosselcopter*
pi_101398831
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef Dibble het volgende:
echt een geweldige ervaring. Heb al over de 10 uur geklokt maar nog aan het begin. Must Hack Everything :X !
hahaha, dat had ik dus ook. Dat hacken is echt verslavend :P
  woensdag 31 augustus 2011 @ 04:50:37 #20
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101399628
Dat inventory systeem is echt irritant... Kan maar niet besluiten welke wapens ik bij me wil dragen :(

Als je je wapens overigens in je appartement ofzo "dropped" blijven die daar dan ook liggen???

Btw: Hoe ontzettend cool is die stem van Jensen? :D
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
pi_101399704
Wat ik irritant vind is dat ik weer wagenziek wordt van het spel :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:11:59 #22
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101400160
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Zeer cool :D. Duidelijk geinspireerd door de stemacteur van JC Denton.
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 31 augustus 2011 @ 08:13:24 #23
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101400179
quote:
irritant he als je pas hack level 2 bent dan toch alles proberen te hacken en telkens detected worden en weer opnieuw moeten beginnen :P
Een gedicht over Maanvis
pi_101401221
quote:
Goed, dit heb ik dus gisteravond de hele tijd zitten doen in TYM HQ.......... Heeeel irritant. :D

Er zitten trouwens heel veel film en game referenties in. In Detroit hoorde ik 2 agenten praten over een film waarbij een Detroitse agent overhoop was geschoten en als robot terugkwam. :D

In het politiebureau zit ook ene Alex Murphy!

Lebowski heb ik nog niet meegekregen, zover ben ik nog niet.

Ik moet zeggen dat dit, samen met Asassins Creed 2, toch wel 1 van de beste games is die ik in LANGE tijd gespeeld heb. :Y
How can I help you... BoB!
pi_101406297
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 04:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Dat inventory systeem is echt irritant... Kan maar niet besluiten welke wapens ik bij me wil dragen :(

Als je je wapens overigens in je appartement ofzo "dropped" blijven die daar dan ook liggen???

Ja daar blijft het liggen, bedenk wel dat je je niet constant toegang hebt naar je appartement.

Inventory systeem vind ik ook vrij irritant naast je wapens heb je ook nog een berg ammo en explosives die plaats in nemen. Zelfs met 3 upgrades kom ik eigenlijk constant ruimte te kort.
pi_101407218
Wat mij betreft hadden ze die grenades en mines wel mogen laten stacken.
Conscience do cost.
pi_101407665
*eens* ik probber de inventory upgrades te vermijden maar kom er niet echt onderuit...
Wat is trouwens de makkelijkste plek in detroit om wapens te verkopen?
pi_101407738
Die dude bij het tankstation!
Conscience do cost.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:31:01 #29
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_101407804
de reviews spreken over 25 tot 30 uur speeltijd, maar volgens mij ga ik er veel langer over doen :).
Een gedicht over Maanvis
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:31:03 #30
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101407807
SPOILER
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
pi_101408236
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILER
*Kijkt naar usernaam* :D
pi_101408246
-tranquilizer gun, voor targets op een afstand soms kun je ze mooi in een hoekje neerschieten
-stun gun, voor als je geen energy hebt voor een takedown
-peps, voor vijanden die net te ver uit elkaar staan voor een double takedown
-sniper rifle, vooral voor bazen
-linebacker, vooral voor bazen
-10 mm pistol leek me handig maar gebruik hem amper, vooral om mines uit te schakelen

EMP grenades voor robots
unlocking devices, voor de iritantere hacks
verschillende energy bars voor de langere stealth trips
ur ded explosives ook vooral voor bazen
berg met ammo voor alle verschillende guns
virusen voor te hacken
berg ammo voor die ability, kan even niet op de naam komen

heb dus amper assault wapens en granaten of de mines, de assault wapens die ik bij me heb zijn vooral voor bazen en gebruik ik dus amper.
pi_101408315
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef Moro het volgende:

Typhoon bedoel je?
pi_101408552
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef ChocolateMoose het volgende:

[..]

Typhoon bedoel je?
Jup die ja, ook nog totaal niet gebruikt omdat ik eigenlijk voor niet lethal ga.

Van mij mogen ze bij een new game de inventory helemaal vrij geven als je het al een keer uitgespeelt hebt.

silenced sniper rifle heeft een kromme loop, en die niet silenced is waardeloos want alles is gelijk hostile.
SPOILER
Oh ja die explosive mission waar begint die nu precies?
SPOILER
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:47:50 #35
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_101408573
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILER
SPOILER
Mooi moment idd.

Zit nu bij Antarctica, en klok nu zo'n 30 uur.
Het is voor mij lang geleden dat ik zo'n zin had in een game, dat daardoor m'n werkdagen trager lijken te gaan. :P
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  woensdag 31 augustus 2011 @ 13:52:58 #36
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101408784
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef Moro het volgende:
-tranquilizer gun, voor targets op een afstand soms kun je ze mooi in een hoekje neerschieten
-stun gun, voor als je geen energy hebt voor een takedown
-peps, voor vijanden die net te ver uit elkaar staan voor een double takedown
-sniper rifle, vooral voor bazen
-linebacker, vooral voor bazen
-10 mm pistol leek me handig maar gebruik hem amper, vooral om mines uit te schakelen

EMP grenades voor robots
unlocking devices, voor de iritantere hacks
verschillende energy bars voor de langere stealth trips
ur ded explosives ook vooral voor bazen
berg met ammo voor alle verschillende guns
virusen voor te hacken

heb dus amper assault wapens en granaten of de mines, de assault wapens die ik bij me heb zijn vooral voor bazen en gebruik ik dus amper.
Leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn speelstijl is, ik heb enkel een Stun Gun, Silenced 10mm Pistol en een Silenced Machine Pistol die ik bijna nooit gebruik. Ik probeer zo veel mogelijk levens te sparen en bij veel missies hoef ik niet één guard neer te mepper/tasen.

Alleen bij bijvoorbeeld
SPOILER
pi_101409214
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn speelstijl is, ik heb enkel een Stun Gun, Silenced 10mm Pistol en een Silenced Machine Pistol die ik bijna nooit gebruik. Ik probeer zo veel mogelijk levens te sparen en bij veel missies hoef ik niet één guard neer te mepper/tasen.

Alleen bij bijvoorbeeld
SPOILER
Ik mix het een beetje. Ik heb een silenced 10mm, tranq rifle en een Assault rifle.
Mijn Stealth is level 3. In principe doe ik alles sneaky, sneaky maar soms heb je wat firepower nodig mocht je gezien worden. :)
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:43:34 #38
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_101410546
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Het sneaken vind ik op zichzelf niet echt dé uitdaging in dit spel. Dat gaat wel makkelijk. Het zit 'm voor mij meer in; hoe krijg ik iedere guard neer zonder dat de anderen het doorhebben.

quote:
Alleen bij bijvoorbeeld
SPOILER
SPOILER
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:15:09 #39
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101411673
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef The_Substitute het volgende:

[..]

Het sneaken vind ik op zichzelf niet echt dé uitdaging in dit spel. Dat gaat wel makkelijk. Het zit 'm voor mij meer in; hoe krijg ik iedere guard neer zonder dat de anderen het doorhebben.

[..]

SPOILER
SPOILER
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:19:07 #40
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101413643
Is er trouwens nog een voordeel van de non-lethal aanpak? Als ze dood zijn, hoef je je niet druk te maken dat hun makkers ze wakker maken en dan opeens achter je verschijnen :P
When I die, I want to die like my grandfather - peacefully asleep - and not screaming like the passengers in his car...
Arguing on the Internet is like competing in the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:28:20 #41
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_101413973
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef RedDevil085 het volgende:
Is er trouwens nog een voordeel van de non-lethal aanpak? Als ze dood zijn, hoef je je niet druk te maken dat hun makkers ze wakker maken en dan opeens achter je verschijnen :P
Nee, alleen voor de achievements.

Edit: non-lethal i.c.m. stealth krijg je volgens mij net wat meer XP voor.

[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 31-08-2011 18:44:38 ]
pi_101422266
SPOILER
Weet niet echt of het spoiler materiaal is maar goed.

Mijn speelstijl is echt mega gevarieerd. De laatste paar missies speel ik wel extreem stealthy en ga ook voor me 2e playthrough proberen 0 fatality's te maken. Op de bazen na dan.

Ik speel eigenlijk alleen maar met mijn pistol die volledig geupgrade is. (zou je toch achievement voor krijgen?) en me rocket launcher heb de andere geprobeerd maar keer toch weer elke keer terug bij het zelfde. Eindbazen worden zo verdomd makkelijk met zo een raket in hun waffel.
Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
pi_101426102
Ho Ho Ho Ho Ho eens even.

SPOILER
en

SPOILER
Heb hem net uitgespeeld, maar zo te lezen kan het spel op veel meer manieren gespeeld worden.
Kitase: "You're a good gamer!"
pi_101427617
Uitgespeeld.

Prachtig spel, en met moeite heb ik dan toch een paar kritiekpunten kunnen vinden die ik hopelijk verbeterd zal zien in het volgende deel. Het zijn kleine dingen, maar ik ben erg gesteld op deus ex en verbetering kan altijd dus hier komen ze: :P

(absoluut niet lezen als je nog bezig bent met het spel en je wil shit zelf ontdekken)

SPOILER
Nogmaals; Ik vind het een heerlijk spel en bovenstaande heeft mij in no way doen willen stoppen met spelen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn gemierenneuk ;)
Conscience do cost.
pi_101428157
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef D-vide het volgende:
Ho Ho Ho Ho Ho eens even.

SPOILER
en

SPOILER
Heb hem net uitgespeeld, maar zo te lezen kan het spel op veel meer manieren gespeeld worden.
Die eerste kan ik een keiharde Ja op zeggen.
SPOILER
Die 2e
SPOILER
En de eerst gemelde moet 1 van de 3 verschillende endings helpen. En op het einde krijg je 2 keuzes.
pi_101428446
The Fall achievement unlocked bij mij niet op steam ?
pi_101439801
Leuke game. Even wennen in het begin en op sommige momenten vrij irritant, maar tot dusver genoeg lol mee om toch door te spelen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_101439844
Hoelang duurt het voordat je door de game heen bent?
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_101439945
quote:
1s.gif Op donderdag 1 september 2011 08:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoelang duurt het voordat je door de game heen bent?
25-30 uur als je niet overal in steegjes gaat zoeken voor Praxis kits e.d
pi_101445224
tering, die 2e boss is fuckin moeilijk :'') kreeg een dikke ragequit na 1 uur proberen
*Hosselcopter*
pi_101445804
Rocket Launcher does the trick =D 3 rockets heb je de meeste bosses wel neer.
pi_101445929
Bij mij bugde de 2e baas bleef in eens passief stil staan, heb de eerste 2 bazen dan ook met de sniper rifle uit de losse pols neer gemaaid.
pi_101446049
De eerste had ik ook met een rocket launcher uitgeschakeld. Echt jammer dat je dat ding al zo vroeg in de game krijgt.

Playtrough 2 staat op het punt van beginnen maar nu met een stun gun en tranquilizer.
pi_101446097
Kom je mensen uit de originele Deus Ex tegen?
pi_101446560
Hier en daar ;)
Conscience do cost.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:46:42 #56
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101446932
quote:
Must Hack Everything :X !
:Y Ben ook op m'n dooooie gemakje alles aan het hacken en aan het leegroven. Zit nu in China, heb de eerste mainquest gehad en 2 sidequests. Is het handig om in armor te investeren tegen die 2e baas? Ik ben echt een weak fuck, enkel met sneak en hack skills.
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
  donderdag 1 september 2011 @ 13:49:59 #57
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101447053
quote:
7s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:46 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

:Y Ben ook op m'n dooooie gemakje alles aan het hacken en aan het leegroven. Zit nu in China, heb de eerste mainquest gehad en 2 sidequests. Is het handig om in armor te investeren tegen die 2e baas? Ik ben echt een weak fuck, enkel met sneak en hack skills.
Met die anti-EMP aug kan je met enkel je sneak skills en een goed wapen die 2e boss makkelijk aan.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:59:54 #58
153229 Cuban-necktie
Confucius is confused
pi_101447342
Ik sta op het punt om hong kong te verlaten maar ben 1 van de eerste side missions Cloak & Daggers vergeten te doen, kan dat later alsnog. M.a.w. kom ik nog later detroit terug dat ik deze kan doen of niet?
By three methods we may learn wisdom:
First, by reflection, which is noblest;
Second, by imitation, which is easiest;
and third by experience, which is the bitterest.
  donderdag 1 september 2011 @ 14:01:15 #59
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_101447390
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:43 schreef Dibble het volgende:
tering, die 2e boss is fuckin moeilijk :'') kreeg een dikke ragequit na 1 uur proberen
gebruik emp schiet, wanneer zei thypoon gebruik doe jij het snel
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  donderdag 1 september 2011 @ 14:01:36 #60
153229 Cuban-necktie
Confucius is confused
pi_101447402
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Moro het volgende:
Verwijst naar een hangar waar een vermeende UFO is geborden bij het Roswell incident...
By three methods we may learn wisdom:
First, by reflection, which is noblest;
Second, by imitation, which is easiest;
and third by experience, which is the bitterest.
pi_101447570
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Cuban-necktie het volgende:
Ik sta op het punt om hong kong te verlaten maar ben 1 van de eerste side missions Cloak & Daggers vergeten te doen, kan dat later alsnog. M.a.w. kom ik nog later detroit terug dat ik deze kan doen of niet?
Nee. Dat wordt ook nog gezegd als je de yes/no option krijgt bij het verlaten van de area.

Oh en trouwens, nog een keertje want ik ben benieuwd of jullie hetzelfde vinden;

SPOILER
Conscience do cost.
pi_101450493
SPOILER
pi_101450831
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]

Nee. Dat wordt ook nog gezegd als je de yes/no option krijgt bij het verlaten van de area.

Oh en trouwens, nog een keertje want ik ben benieuwd of jullie hetzelfde vinden;

SPOILER
Hmnn.. interessante dingen. Ik ga er even op reageren.
SPOILER
pi_101452540
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:06 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
  donderdag 1 september 2011 @ 19:21:32 #65
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_101457265
Hoi. Is de PC-versie aan te raden boven 360?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 1 september 2011 @ 19:24:18 #66
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101457393
quote:
10s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:21 schreef Kriegel het volgende:
Hoi. Is de PC-versie aan te raden boven 360?
Draagt de paus een jurk?

Tevens, inb4 shitstorm.
pi_101459176
quote:
SPOILER
SPOILER

[ Bericht 19% gewijzigd door ems. op 01-09-2011 20:08:00 ]
Conscience do cost.
  donderdag 1 september 2011 @ 20:20:31 #68
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_101460104
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 19:24 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Draagt de paus een jurk?

Tevens, inb4 shitstorm.
Het leek me ook logisch, maar gewoon voor de zekerheid.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_101463272
Kan je mensen met die Tranq rifle ook doodschieten met een headshot? Ik wilde die pacifist achievement halen, maar als ik onderweg per ongeluk iemand dood heb geschoten is dat wel kut.
No resentment ever evened out a weaker hand
  donderdag 1 september 2011 @ 21:13:35 #70
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101463294
Volgens mij niet?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101468436
Zojuist eerste playthrough gehad op medium(voornamelijk stealth) en beviel zeker.
Nu tweede keer aan het doorlopen op "Give me Deus Ex", maar mijn idee van meer geweld gebruiken wordt nogal hard afgestraft...(ben nu alsnog aan het sneaken)
pi_101469454
Pfff eerste eindbaas te pakken en ik vervloek me nu dat ik de sneak aanpak heb gepakt... echt NIET leuk.
pi_101469780
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 22:42 schreef Ceased2Be het volgende:
Pfff eerste eindbaas te pakken en ik vervloek me nu dat ik de sneak aanpak heb gepakt... echt NIET leuk.
Gewoon blijven bewegen, gooi de gasflessen naar hem toe en lok hem richting de tonnen met benzine. Ik ben ook op de stealth manier aan het spelen en vond hem nog redelijk makkelijk te verslaan :)
pi_101477540
quote:
8s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:13 schreef Silv het volgende:
Kan je mensen met die Tranq rifle ook doodschieten met een headshot? Ik wilde die pacifist achievement halen, maar als ik onderweg per ongeluk iemand dood heb geschoten is dat wel kut.
Volgens mij wel. Weet niet meer waar ik het gelezen had, maar dacht gelezen te hebben dat dat kon. Andere dingen waar je op moet letten is dat als iemand naar beneden valt, hij ook dood kan vallen, en als je ze sleept moet je ook voorzichtig zijn dat ze niet in muren clippen e.d., kunnen ze ook dood door gaan.
Trouwens moet je ook rekening houden met het allereerste stuk, voordat je augmented bent dus, daar mag je ook niemand doodmaken.
Doe eens niet.
  vrijdag 2 september 2011 @ 03:25:48 #75
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101477564
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101478284
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 03:21 schreef Necrodeath het volgende:

[..]

Volgens mij wel. Weet niet meer waar ik het gelezen had, maar dacht gelezen te hebben dat dat kon. Andere dingen waar je op moet letten is dat als iemand naar beneden valt, hij ook dood kan vallen, en als je ze sleept moet je ook voorzichtig zijn dat ze niet in muren clippen e.d., kunnen ze ook dood door gaan.
..
Crap, ik sleep ze altijd airducts in...
  vrijdag 2 september 2011 @ 07:28:39 #77
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_101478288
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 03:25 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_101478355
Ik ben bang dat ik er bijna doorheen ben....... Maar ik wil nog lang niet klaar zijn met deze parel van een game...........

SPOILER
Volgens mij niet lang meer.. :'(
You've been driving by yourself all these years. You've never competed with anyone. Remember, don't pay attention to the competition itself. Ignore other racers. The one you need to beat is yourself.
pi_101478697
Ben opnieuw begonnen, zat vast zonder ammo en prefereer toch sneak... Wel weer even wennen, hele andere manier van spelen..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_101484345
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 03:25 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
Conscience do cost.
  vrijdag 2 september 2011 @ 12:59:37 #81
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_101485186
Wat een tof spel O+

Maar nu nog een nieuwe videokaart.
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_101494345
Godverdomme alle achievements op Gun Nut na ! :|W
  vrijdag 2 september 2011 @ 21:22:40 #83
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_101504572
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:59 schreef Cuban-necktie het volgende:
this hang sha
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
  vrijdag 2 september 2011 @ 22:17:21 #84
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101507836
:D

pi_101511381
quote:
Haha die was ik ook al tegengekomen :D
The smell of piss is so strong it smells like decent bacon
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:29:58 #86
12888 Skull-splitter
pi_101514798
Denton wordt genoemd in de intro btw?
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:36:27 #87
17013 Killjoy
DOMOOOOOOO!!!!! ;)
pi_101515103
Ben bijna aan het eind denk ik, zal niks spoilen, maar ik vind het een heerlijke game tot nu toe :)
SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
pi_101518730
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 20:02 schreef ems. het volgende:

[..]

SPOILER
SPOILER
pi_101519388
Is de voice actor niet dezelfde als JC Denton? Lijkt er wel erg op.

Verder krijg ik precies dezelfde vibe als deel 1. Alles is heel herkenbaar. Bevalt me prima tot nu toe :)

Deel 2 heb ik na een uur afgesloten en nooit meer aangeraakt, wat was dat ruk zeg.
pi_101524327
Ik heb 'm gespeeld. Wat random thoughts tijdens mijn eerste tien minuten:

Die stem ken ik! Is het Walton Simmons? Nee, Bob Page is terug! Heb ik die klootzak niet al eens vermoord?

Die muziek! Geweldig, niet bijster origineel (het is precies dezelfde muziek als werd gebruikt in Deus Ex), maar toch: geweldig!

0451. Waar kennen we dat ook alweer van?

Mannen, ik ben voorlopig niet bereikbaar.
pi_101528743
Uitgespeeld in zo'n 25 uur.
Het spel is geniaal.. vooral de vormgeving van de omgevingen etc is ernstig goed gedaan.
Ik laat DX nu een weekje liggen om dan aan een nieuwe playthrough te beginnen om wat anders uit te proberen.
Het grote nadeel van DX is toch wel dat coversysteem. Jij kan de tegenstander wel zijn terwijl zij jou niet kunnen zien, haalt een groot deel van de spanning weg imho.

grote spoiler:
SPOILER
  zaterdag 3 september 2011 @ 17:29:35 #92
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101529084
Ben nu voor de tweede keer in China maar ik moet eerlijk bekennen dat ondanks dat ik de gameplay en graphics top vind, ik niet erg onder de indruk ben van het verhaal...

Hopelijk komt er nog een onverwachte plottwist want hier loop ik niet erg warm voor...

Dikke spoiler:
SPOILER
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:02:34 #93
12888 Skull-splitter
pi_101529951
De hoeveelheid backstory is wel weer briljant _O_

En de sfeer in het algemeen. Ik denk ook dat ik hem wel een keer of 5 door kan spelen om gewoon verschillende persoonlijkheden en speelstijlen te proberen
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:18:38 #94
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101530310
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:02 schreef Skull-splitter het volgende:
De hoeveelheid backstory is wel weer briljant _O_

En de sfeer in het algemeen. Ik denk ook dat ik hem wel een keer of 5 door kan spelen om gewoon verschillende persoonlijkheden en speelstijlen te proberen
True... al vind ik het wel weer jammer dat je geen exp ofzo krijgt voor het lezen van de ebooks...
Sidemissions zijn ook goed.... alleen bij het hoofdverhaal ontbreekt het imho aan creativiteit...
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:21:37 #95
237906 Chocolatebear
Tikkeltje narcistisch
pi_101530393
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:18 schreef RedDevil085 het volgende:

[..]

True... al vind ik het wel weer jammer dat je geen exp ofzo krijgt voor het lezen van de ebooks...
Sidemissions zijn ook goed.... alleen bij het hoofdverhaal ontbreekt het imho aan creativiteit...
Je krijgt voor elke 5(?) boeken die je leest een Scholar challenge die 200xp geeft.
  zaterdag 3 september 2011 @ 18:24:17 #96
33631 RedDevil085
NEIN, NEIN, NEIN
pi_101530461
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 september 2011 18:21 schreef Chocolatebear het volgende:

[..]

Je krijgt voor elke 5(?) boeken die je leest een Scholar challenge die 200xp geeft.
Ok, was me niet eens opgevallen :)
pi_101530594
Je krijgt alleen xp voor bepaalde ebooks niet om de zoveel, er is ook een achievement om ze alle 29 te lezen.
  zaterdag 3 september 2011 @ 21:46:12 #98
12888 Skull-splitter
pi_101536180
Op tweakers iemand die deel 1 geweldig vindt maar in dit deel alles met meer dan een regel tekst over slaat :')
pi_101536298
ben op give me a dues ex mode begonnen met stealth hack gemapley.. niet doen dus als je niet tegen doodgaan kan :P
  zaterdag 3 september 2011 @ 23:17:34 #100
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_101539137
Blijkbaar is er DLC op komst.

Het zal het gat opvullen wanneer je na Hengsha op weg bent naar Singapore en in die kist een paar dagen ligt te dutten met flashbacks terug naar vroeger. En je zult zonder je aug powers moeten spelen.

quote:
"Gamers will be able to experience a vulnerable side of Adam like never before, which gives the overall game a whole new dimension.
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')