da's een liedje toch...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:06 schreef Moro het volgende:
Iemand al die de hangar 18 referentie snapte ?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
En dekking zoeken zal nooit meer het zelfde zijn. Thanks.quote:
Ja, hierquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:38 schreef Dibble het volgende:
Wat een bazenspel. voor 35 opgepikt bij g2play. Spelen er nog meer mensen op hoogste moeilijkheidsgraad?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Conscience do cost.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:25 schreef ems. het volgende:
Oh, even een vraagje over de sidequest "acquiantances forgotten", hopelijk weet iemand snel een oplossing;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:27 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]Tnx, dat was emSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscience do cost.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Big Lebowski
The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:17 schreef Chocolatebear het volgende:
waaaat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Big Lebowski
hahaha, dat had ik dus ook. Dat hacken is echt verslavendquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef Dibble het volgende:
echt een geweldige ervaring. Heb al over de 10 uur geklokt maar nog aan het begin. Must Hack Everything!
Zeer coolquote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Btw: Hoe ontzettend cool is die stem van Jensen?
irritant he als je pas hack level 2 bent dan toch alles proberen te hacken en telkens detected worden en weer opnieuw moeten beginnenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 01:36 schreef Dibble het volgende:
echt een geweldige ervaring. Heb al over de 10 uur geklokt maar nog aan het begin. Must Hack Everything!
Goed, dit heb ik dus gisteravond de hele tijd zitten doen in TYM HQ.......... Heeeel irritant.quote:
Ja daar blijft het liggen, bedenk wel dat je je niet constant toegang hebt naar je appartement.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 04:50 schreef RedDevil085 het volgende:
Dat inventory systeem is echt irritant... Kan maar niet besluiten welke wapens ik bij me wil dragen
Als je je wapens overigens in je appartement ofzo "dropped" blijven die daar dan ook liggen???
Btw: Hoe ontzettend cool is die stem van Jensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Chocolatebear het volgende:
*Kijkt naar usernaam*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How can I help you... BoB!
Typhoon bedoel je?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef Moro het volgende:
berg ammo voor die ability, kan even niet op de naam komen
Jup die ja, ook nog totaal niet gebruikt omdat ik eigenlijk voor niet lethal ga.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh ja die explosive mission waar begint die nu precies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blessed is the mind too small for doubt.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:31 schreef Chocolatebear het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi moment idd.
Zit nu bij Antarctica, en klok nu zo'n 30 uur.
Het is voor mij lang geleden dat ik zo'n zin had in een game, dat daardoor m'n werkdagen trager lijken te gaan.
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
Leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn speelstijl is, ik heb enkel een Stun Gun, Silenced 10mm Pistol en een Silenced Machine Pistol die ik bijna nooit gebruik. Ik probeer zo veel mogelijk levens te sparen en bij veel missies hoef ik niet één guard neer te mepper/tasen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:40 schreef Moro het volgende:
-tranquilizer gun, voor targets op een afstand soms kun je ze mooi in een hoekje neerschieten
-stun gun, voor als je geen energy hebt voor een takedown
-peps, voor vijanden die net te ver uit elkaar staan voor een double takedown
-sniper rifle, vooral voor bazen
-linebacker, vooral voor bazen
-10 mm pistol leek me handig maar gebruik hem amper, vooral om mines uit te schakelen
EMP grenades voor robots
unlocking devices, voor de iritantere hacks
verschillende energy bars voor de langere stealth trips
ur ded explosives ook vooral voor bazen
berg met ammo voor alle verschillende guns
virusen voor te hacken
berg ammo voor die ability, kan even niet op de naam komen
heb dus amper assault wapens en granaten of de mines, de assault wapens die ik bij me heb zijn vooral voor bazen en gebruik ik dus amper.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn speelstijl is, ik heb enkel een Stun Gun, Silenced 10mm Pistol en een Silenced Machine Pistol die ik bijna nooit gebruik. Ik probeer zo veel mogelijk levens te sparen en bij veel missies hoef ik niet één guard neer te mepper/tasen.
Alleen bij bijvoorbeeldIk mix het een beetje. Ik heb een silenced 10mm, tranq rifle en een Assault rifle.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn Stealth is level 3. In principe doe ik alles sneaky, sneaky maar soms heb je wat firepower nodig mocht je gezien worden.
How can I help you... BoB!
Het sneaken vind ik op zichzelf niet echt dé uitdaging in dit spel. Dat gaat wel makkelijk. Het zit 'm voor mij meer in; hoe krijg ik iedere guard neer zonder dat de anderen het doorhebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:52 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Leuk om te zien hoe verschillend ieder zijn speelstijl is, ik heb enkel een Stun Gun, Silenced 10mm Pistol en een Silenced Machine Pistol die ik bijna nooit gebruik. Ik probeer zo veel mogelijk levens te sparen en bij veel missies hoef ik niet één guard neer te mepper/tasen.
quote:Alleen bij bijvoorbeeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Het sneaken vind ik op zichzelf niet echt dé uitdaging in dit spel. Dat gaat wel makkelijk. Het zit 'm voor mij meer in; hoe krijg ik iedere guard neer zonder dat de anderen het doorhebben.
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:15 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee, alleen voor de achievements.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef RedDevil085 het volgende:
Is er trouwens nog een voordeel van de non-lethal aanpak? Als ze dood zijn, hoef je je niet druk te maken dat hun makkers ze wakker maken en dan opeens achter je verschijnen
Edit: non-lethal i.c.m. stealth krijg je volgens mij net wat meer XP voor.
[ Bericht 1% gewijzigd door The_Substitute op 31-08-2011 18:44:38 ]'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet niet echt of het spoiler materiaal is maar goed.
Mijn speelstijl is echt mega gevarieerd. De laatste paar missies speel ik wel extreem stealthy en ga ook voor me 2e playthrough proberen 0 fatality's te maken. Op de bazen na dan.
Ik speel eigenlijk alleen maar met mijn pistol die volledig geupgrade is. (zou je toch achievement voor krijgen?) en me rocket launcher heb de andere geprobeerd maar keer toch weer elke keer terug bij het zelfde. Eindbazen worden zo verdomd makkelijk met zo een raket in hun waffel.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net uitgespeeld, maar zo te lezen kan het spel op veel meer manieren gespeeld worden.Kitase: "You're a good gamer!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals; Ik vind het een heerlijk spel en bovenstaande heeft mij in no way doen willen stoppen met spelen. Ik ben benieuwd wat jullie vinden van mijn gemierenneuk
Conscience do cost.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:15 schreef D-vide het volgende:
Ho Ho Ho Ho Ho eens even.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.enDie eerste kan ik een keiharde Ja op zeggen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb hem net uitgespeeld, maar zo te lezen kan het spel op veel meer manieren gespeeld worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die 2eSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de eerst gemelde moet 1 van de 3 verschillende endings helpen. En op het einde krijg je 2 keuzes.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
Leuke game. Even wennen in het begin en op sommige momenten vrij irritant, maar tot dusver genoeg lol mee om toch door te spelen.Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.![]()
Hoelang duurt het voordat je door de game heen bent?█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.![]()
25-30 uur als je niet overal in steegjes gaat zoeken voor Praxis kits e.dquote:Op donderdag 1 september 2011 08:46 schreef CantFazeMe het volgende:
Hoelang duurt het voordat je door de game heen bent?How can I help you... BoB!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: