Jepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
En die Talitha van Zon is echt compleet debiel:
http://www.nu.nl/binnenla(...)a-van-zon-libie.html
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.quote:
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Filmpje heb ik niet gezien, maar irl was het echt overweldigend. Ik kende de band toen nog niet.. en vond het super!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.
Ik besefte gisteren trouwens dat ze sowieso al sinds 2007 niet meer in nederland zijn geweest
Dat vraag ik me af. Ik heb wel vaker bands op Lowlands gezien die vervolgens gewoon in een grote zaal stonden(of net vóór LL)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan.
Maar die schade heb je nu wel ingehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dus
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff een collega die bij bijna alles wat ze doet dingen vraagt... pfff.![]()
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?
Ik word er vooral heel erg door afgeleid. En moet m'n werk onderbreken.... nou ja, over een paar uurtjes gaat ze weer naar huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.
In 2007 was ik er ook bij, toen vond ik het wel wat minder dan in 2005.
Uh neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef CaLeX het volgende:
Majo, jij hebt toch een tijdje in Finland gewoond?
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal maken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
Dat was wat ik ook gelezen heb inderdaad...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Boss Hoggquote:
Je hebt je nieuwe tosti-ijzer net voor het eerst aangesloten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Heb je hechtingen gehad of is het open?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Ik heb duidelijk iets gemist. Even teruglezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef TradeMarkie het volgende:
3 hechtingen als ik goed geteld heb
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
Ow kakquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Bugs testen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Hmm goed puntquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bugs testen?
Je bedoelt dat je test of er geen bugs aanwezig zijn?
Als je bugs moet testen, dan zijn de bugs kennelijk een functionaliteit of zo...
Ik snap wel wat je bedoelt, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm goed puntMaar de bugs die we gemeld hebben worden veranderd en dan moeten we testen of het nu wel goed werkt
Mij ook - maar dat komt omdat ik niet in jouw werkomgeving zit denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je hier aan sommige functioneel beheerders vraagt of ze de FAT voor de SAAS op basis van de NFR's en het TO willen uitvoeren, dan zie je hun ogen ook vaak draaien...
FAT = Functionele Applicatie Testquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook - maar dat komt omdat ik niet in jouw werkomgeving zit denk ik![]()
Dachten ze dat ze een date met je hadden?quote:Alhoewel ze hier al raar keken toen ik een keer iets riep over een BIOS
Dat nog net nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dachten ze dat ze een date met je hadden?
En dequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, afdelingsuitje zit er weer op, luistersessie, teambuilding spelletjes en BBQ.
Zelfs ik kijk niet raar als het over BIOS gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef Etcetera het volgende:
Alhoewel ze hier al raar keken toen ik een keer iets riep over een BIOS
scherpquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
En deis omdat je blij bent dat het over is of omdat het zo leuk was?
Hoiquote:
Fijn, maar wat is de uitkomst?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ging gister heel goed met mijn ex
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaakquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaak
Echt hoor, ooit leer ik voor mezelf op te komen. Ooit.
Dus komende 10 topics moet ik dan maar niet lezen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaak
Echt hoor, ooit leer ik voor mezelf op te komen. Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Daar groei je vanzelf overheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijn
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijnstap 1 is gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijnKijk, duidelijkheid. Eindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hou ik van...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar groei je vanzelf overheen.
Wel mooie kleren begreep ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet je tijdens een suikerfeest allemaal een jurk aan...
Je moet er ook zelf wel een beetje je best voor doen hoor...quote:
ja doe ik ook wel! soms... Ik ben gewoon heel erg van: als iemand sorry zegt is het goed wat mij betreft. Dan is er niks meer wat er aan gedaan kan worden... En ik ben ook heel erg ban om alleen over te blijven als ik niemand vergeefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet er ook zelf wel een beetje je best voor doen hoor...
Dat weet ik. Maar ik bedoelde alleen maar dat "er overheen groeien" niet alleen maar een kwestie van wachten is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja doe ik ook wel! soms...
Ehm ja, vergeven is best okay, maar je moet wel leren wie je wel en wie je niet kunt vergeven. En dit is gewoon een enorme flapdrolquote:Ik ben gewoon heel erg van: als iemand sorry zegt is het goed wat mij betreft. Dan is er niks meer wat er aan gedaan kan worden... En ik ben ook heel erg ban om alleen over te blijven als ik niemand vergeefTerwijl zij makkelijker over me heen lopen omdat ik ze toch wel vergeef
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vondquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik bedoelde alleen maar dat "er overheen groeien" niet alleen maar een kwestie van wachten is.
[..]
Ehm ja, vergeven is best okay, maar je moet wel leren wie je wel en wie je niet kunt vergeven. En dit is gewoon een enorme flapdrol
Als je die niet vergeeft, dan blijf je echt niet eeuwig alleen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Soempie het volgende:
Dus ik heb World of Warcraft net gestart. Kan ik een mount (een beest waarop je kunt rijden en waardoor je dus ook sneller kunt reizen) kopen, maar ik kan nergens vinden waar. Vervolgens dacht ik: ik schrijf me wel in om met een groepje een dungeon te doen (beesten vermoorden, waarbij ik iedereen steeds moet genezen). Vervolgens liep ik verkeerd en trek ik zo'n 30 beesten naar me toe, waardoor iedereen dood ging. Daarna was ik gewoon te langzaam met genezen, waardoor iedereen dood ging. En toen kon ik de weg niet meer vinden en ben ik er maar tussenuit gepiept, waardoor ze boos waren op me.
En daarna moest ik huilen.![]()
![]()
Wij moeten ook maar weer eens praten dan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vond
Ik heb jou volgens mij nooit leuk gevonden, op wat voor manier dan ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij moeten ook maar weer eens praten dan...
Oh, je deed dus dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Soempie het volgende:
Dus ik heb World of Warcraft net gestart. Kan ik een mount (een beest waarop je kunt rijden en waardoor je dus ook sneller kunt reizen) kopen, maar ik kan nergens vinden waar. Vervolgens dacht ik: ik schrijf me wel in om met een groepje een dungeon te doen (beesten vermoorden, waarbij ik iedereen steeds moet genezen). Vervolgens liep ik verkeerd en trek ik zo'n 30 beesten naar me toe, waardoor iedereen dood ging. Daarna was ik gewoon te langzaam met genezen, waardoor iedereen dood ging. En toen kon ik de weg niet meer vinden en ben ik er maar tussenuit gepiept, waardoor ze boos waren op me.
En daarna moest ik huilen.![]()
![]()
Dat is ook het allergemakkelijkste...het moeilijke is juist te weten waarom het zo'n lul was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vond
Mja, ik dus ook. Met Sven en Sirda is het leuk, want die vertellen gewoon rustig wat we gaan doen. Maar gister ook met een onbekende groep: die rennen gewoon naar binnen, omdat ze het al zo vaak gedaan hebben. En gaan er dan ook gewoon vanuit dat ik de weg wel weet en ze snel heal. Nou, niet dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik haatte dungeons runnen als er geen mensen bijzaten die ik niet kende
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je deed dus dit eigenlijk?
Dat is dus exact de reden dat ik er een hekel aan hadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik dus ook. Met Sven en Sirda is het leuk, want die vertellen gewoon rustig wat we gaan doen. Maar gister ook met een onbekende groep: die rennen gewoon naar binnen, omdat ze het al zo vaak gedaan hebben. En gaan er dan ook gewoon vanuit dat ik de weg wel weet en ze snel heal. Nou, niet dus.
Oh dat weet ik ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook het allergemakkelijkste...het moeilijke is juist te weten waarom het zo'n lul was.
Zoiets, maar dan niet expres.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je deed dus dit eigenlijk?
bij mij was het zo dat toen ik jonger was, en ik gepest werd, het letterlijk fysiek onmogelijk was iets terug te zeggen. Als ik oprecht gemeen wilde zijn, werd het me wazig voor de ogen en werd ik licht in mijn hoofd en zei niks. Het lullige is dat ik heel goed ben in het ontdekken van de zwakke plek in mensen en het dan niet tegen ze kan gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan heel nasty zijn als het moet - of als ik vind dat het moet.
Zo'n 7 jaar geleden, had net m'n ex, gingen hij en ik naar een demo-lan ofzo. En daar was K. en K. wilde met mij op de foto. Prima, niet zo'n probleem. Maar hij legde zijn handen op mijn kont en dat vond ik wél een probleem. Op dat moment was ik te verlegen om er iets van te zeggen, maar tot op de dag van vandaag staat hij min of meer op de ignore-stand, en hij wéét hetEn hij kan zeggen en doen en laten wat hij wil, maar ik zal dat niet vergeten.
Tegenwoordig heb ik 'm op Facebook en ook op Steam, maar hij was zo hardnekkig bezig me te volgen/@-tjes te sturen op Twitter dat ik gewoon weiger 'm toe te voegen
Da's lastigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bij mij was het zo dat toen ik jonger was, en ik gepest werd, het letterlijk fysiek onmogelijk was iets terug te zeggen. Als ik oprecht gemeen wilde zijn, werd het me wazig voor de ogen en werd ik licht in mijn hoofd en zei niks. Het lullige is dat ik heel goed ben in het ontdekken van de zwakke plek in mensen en het dan niet tegen ze kan gebruikenIk kan nog steeds heel slecht oprecht gemeen zijn tegen iemand, alleen als grap/flauw
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaandequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:20 schreef Soempie het volgende:
Maar je kunt ook heel rustig grenzen aangeven, zonder echt boos te worden maar wel zo dat het duidelijk is.
Hoe reageer je dan als iemand excuses aanbiedt? Zeg je direct dat het goed is? Of zeg je er ook nog bij wat het gedaan heeft met jou en dat je er wel boos over bent geweest?
Nouja, het gaat ook om de toon erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaanderefereer ik er nog steeds wel eens naar
Maar ik heb het idee dat ze dat eigenlijk erger vinden, als je rationeel vertelt waarom en wat je precies erg vond.
Ja, mensen vinden een goed onderbouwd verhaal vaak engers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaanderefereer ik er nog steeds wel eens naar
Maar ik heb het idee dat ze dat eigenlijk erger vinden, als je rationeel vertelt waarom en wat je precies erg vond.
Mjah hij heeft z'n uitstraling ook niet mee hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:25 schreef Soempie het volgende:
Dat je dat dan nog zo lang nadraagt Etcie.
Ik beweer: je vindt het niet erg dat 'ie wat van je moet maar je vindt het erg dat hij een creep is en jij hem niet lekker vindtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah hij heeft z'n uitstraling ook niet mee hoorheb altijd het idee dat hij iets van me moet ofzo, heel freaky.
Hmm denk het niet. Kan er heeeel slecht tegen als een jongen aangeeft dat hij me leuk vindt, weet me nooit een houding te geven en ontwijk die persoon bij voorkeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik beweer: je vindt het niet erg dat 'ie wat van je moet maar je vindt het erg dat hij een creep is en jij hem niet lekker vindt
ik hoor altijd dat ik ze een nog erger schuldgevoel aanpraatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het gaat ook om de toon erbij natuurlijk.
Ik ken hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Kan er heeeel slecht tegen als een jongen aangeeft dat hij me leuk vindt, weet me nooit een houding te geven en ontwijk die persoon bij voorkeur
Dus als een jongen jou leukt vindt, en jij vindt hem leuk, dan is dat niet zo vervelend als een jongen die je op een bepaalde manier aankijkt die jij niet leuk vindt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm denk het niet. Kan er heeeel slecht tegen als een jongen aangeeft dat hij me leuk vindt, weet me nooit een houding te geven en ontwijk die persoon bij voorkeur
Als ik iemand ook leuk vind is het nooit vervelend natuurlijkquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dus als een jongen jou leukt vindt, en jij vindt hem leuk, dan is dat niet zo vervelend als een jongen die je op een bepaalde manier aankijkt die jij niet leuk vindt?
Dat was precies mijn puntquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:41 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Als ik iemand ook leuk vind is het nooit vervelend natuurlijkDe aandacht van E. vorig jaar november/december vond ik heerlijk
![]()
Euh... okayquote:
We hebben het toch over die kerel die meerdere keren vreemdging/een vriendin had?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:33 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ik hoor altijd dat ik ze een nog erger schuldgevoel aanpraaten deze zei sowieso dat hij zich de hele zomer schuldig had gevoeld. Want het ging ook zo van: "Ik behandel mensen normaal niet zo" dus ik zeg: "ha, dan had ik het gelukkige shot." En toe dacht ik even na en verklaarde toen dat hij ook geluk had gehad dat hij het mij aan had gedaan, omdat ik zo'n zacht ei ben. Daar was hij het niet mee eens; hij zei dat 'hij wist wìe hij het aan had gedaan'. Dus dat maakte het voor hem alleen maar erger.
Dat vond ik wel wat betekenen...
quote:
Geen ongelukjequote:
Er valt niet veel te willen wetenquote:
quote:
Wat heb ik NOU weer gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
OK, clear enough.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:06 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik heb jou volgens mij nooit leuk gevonden, op wat voor manier dan ookAl viel je me mee toen ik je in het echt ontmoette, dat wel
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:26 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat heb ik NOU weer gedaan?ik zag 2 uitroeptekens en dacht dat ik het gedaan hadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Don't ask me what I think of you
I might not give the answer that you want me to
Wind mee is wind tegen als je de andere kant op wil
Dit dus. alhoewel ik de laatste jaren ietsjes minder goedvergevig ben geworden. Maar ik heb dan ook erg geluk met de vrienden die ik heb en mijn radar is vrij goed. Dus er zijn niet veel vergevingsmomenten nodig.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vergeef ook veel te makkelijkkan echt niet tegen ruzie
maar er zijn wel grenzen, en als je die bereikt dan heb je een probleem
He heb ik toch eindelijk jou een keer aan het happen gekregen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, clear enough.
Zal je niet meer een hart onder de riem steken per DM als je serieus in de lappenmand zit, verspilde moeite naar nu blijkt...
Nee dat isquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:07 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
We hebben het toch over die kerel die meerdere keren vreemdging/een vriendin had?
Ik weet niet zo goed. Het is meer een kwestie waar ik ongelukkiger van wordt die ik wil vermijdenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:38 schreef MaJo het volgende:
Ik vergeef ook veel te makkelijkkan echt niet tegen ruzie
maar er zijn wel grenzen, en als je die bereikt dan heb je een probleem
En PS, dump die ex. Zeg eens eerlijk: word je er echt gelukkig van door contact met hem te blijven houden?
Heh, ik heb toevallig deze week Steam weer geinstalleerd en voor het eerst in 5 jaar counter strike source gestart.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan heel nasty zijn als het moet - of als ik vind dat het moet.
Tegenwoordig heb ik 'm op Facebook en ook op Steam, maar hij was zo hardnekkig bezig me te volgen/@-tjes te sturen op Twitter dat ik gewoon weiger 'm toe te voegen
succesquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stem voor een tree diagram waarin alle intriges uit de SC afgebeeld worden. Dat maakt het allemaal wat duidelijker.
Mijne is nèt te ingewikkeld. Want dit zijn alleen ex enquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Nembrionic het volgende:
Ik stem voor een tree diagram waarin alle intriges uit de SC afgebeeld worden. Dat maakt het allemaal wat duidelijker.
De vraag is dan of je vergevingsgezind bent, of vergevingsgezind gevoed door conflictontwijkend gedrag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Diaan73 het volgende:
Wat serieus is het hier... Ik heb bijna nooit ruzie. Ik hou ook niet van ruzie. Ben vrij vergevingsgezind. Over sommige dingen kan ik me wel druk maken...
Jij mag je eigen diagram op de achterkant, schaal 1:5quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijne is nèt te ingewikkeld. Want dit zijn alleen ex en. Nog niet cute caf boy met zijn zoontje, of de zoon van de moordenaar uit michigan, of...
Dat is precies waarom ik een overzicht wil. Dan weten we wie we aan de schandpaal moeten nagelen en wie niet.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:25 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Mijne is nèt te ingewikkeld. Want dit zijn alleen ex en. Nog niet cute caf boy met zijn zoontje, of de zoon van de moordenaar uit michigan, of...
Dat heb ik echt nog nooit gespeeldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:23 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Heh, ik heb toevallig deze week Steam weer geinstalleerd en voor het eerst in 5 jaar counter strike source gestart.
Is stiekem nog steeds leuk.
Hahaha nou als het aan mij ligt niemand. Ik wil iedereen liefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is precies waarom ik een overzicht wil. Dan weten we wie we aan de schandpaal moeten nagelen en wie niet.
Tsk. Gemis in je opvoeding. En jij gaat naar LANs nog wel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dat heb ik echt nog nooit gespeeldIk ben met Assassin's Creed bezig, ontzettend tof spel
Dat moet je dus absoluut niet willen, want daar heb je alleen jezelf mee, je kunt niet iedereen leuk vinden. punt.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Hahaha nou als het aan mij ligt niemand. Ik wil iedereen lief
Wij niet:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Jaja ik weet hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Dat moet je dus absoluut niet willen, want daar heb je alleen jezelf mee, je kunt niet iedereen leuk vinden. punt.
Indien nodig en ik mij of Peace of kinderen gekwetst vel, dan is geen conflictontwijkend gedrag. Dan merken ze het ook wel aan me.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:26 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
De vraag is dan of je vergevingsgezind bent, of vergevingsgezind gevoed door conflictontwijkend gedrag.
En dan ga je die paar vrienden die echt iets voor jou overhebben pas echt waarderen.quote:
Zoveel gezeik over gehoord, over cheats en wallhacks enzo, dat het me niet trektquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:29 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tsk. Gemis in je opvoeding. En jij gaat naar LANs nog wel.
PS, ik denk eigenlijk dat jouw probleem er niet in ligt dat jij iedereen lief wilt vinden, maar dat jij door iedereen aardig gevonden wilt worden. En er zit zeker een aandachtscomponent bij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:28 schreef Puntenslijpsel het volgende:
met DOOM kon je door muren heen lopenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:45 schreef Etcetera het volgende:
Dwars door muren heen kunnen schieten, dat soort ongein
IDDNOCLIPquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
met DOOM kon je door muren heen lopen
/godmode![]()
Ja dat klopt wel geloof ik. Ik wil door iedereen aardig gevonden worden, ik vind het heel erg als mensen iets tegen me hebben zonder goede reden. Maar ik vergeef ook graag mensenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:58 schreef wyccie het volgende:
[..]
PS, ik denk eigenlijk dat jouw probleem er niet in ligt dat jij iedereen lief wilt vinden, maar dat jij door iedereen aardig gevonden wilt worden. En er zit zeker een aandachtscomponent bij.
Daarom wil jij mensen vergeven die vervelend zijn, en daarom laat jij je in met losers. Negeer die lui gewoon. So what als niet iedereen jou aardig vindt.
google is your friendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
Jullie hadden ook de Let me Google that for you-versie kunnen doen.
Je had het leuker gevonden als we bijdehand hadden gedaan ipv gelijk het antwoord geven?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:04 schreef wyccie het volgende:
Jullie hadden ook de Let me Google that for you-versie kunnen doen.
Nee, maar ik had het dan wel verdiend. Misschien. Nou ja, ik zou dat natuurlijk niet toegeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:07 schreef Nembrionic het volgende:
Je had het leuker gevonden als we bijdehand hadden gedaan ipv gelijk het antwoord geven?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik wil door iedereen aardig gevonden worden, ik vind het heel erg als mensen iets tegen me hebben zonder goede reden.
ja die attitude daar werk ik nog aanquote:
Dat is wél een typisch Fok-ding.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
MM, was jij er al uit wat dat 'Vis een optie?' voor iets was?
De titel van het 1.000.000ste topic toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef wyccie het volgende:
MM, was jij er al uit wat dat 'Vis een optie?' voor iets was?
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja die attitude daar werk ik nog aan
Is dat de basis van dat schilderij van Van Gogh?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
herkent iemand deze foto?
[ afbeelding ]
Miljoenste post inderdaad. Daar kwam ik achter omdat ik dat twee weken geleden linksonderin de grijze balk zag staan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef MadMaster het volgende:
De titel van het 1.000.000ste topic toch?
Nou, het ziet er toch echt extreem uit als een schilderij.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:15 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nee het is een zeer bekend plaatje, alleen een aantal jaren later
extreem bekend
Ik ken 'm niet dus. Vind alleen dat er verdacht veel textuur en horizontale lijntjes lopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
het is een foto genomen in Nappa Valley
Maar hoezo vraag je dat aan mij?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Miljoenste post inderdaad. Daar kwam ik achter omdat ik dat twee weken geleden linksonderin de grijze balk zag staan.
Dat zijn rasters/hekwerk dat daar is aangebracht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
Ik ken 'm niet dus. Vind alleen dat er verdacht veel textuur en horizontale lijntjes lopen.
Dan heb ik dat verkeerd onthouden.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef MadMaster het volgende:
Maar hoezo vraag je dat aan mij?
Kan me niet herinneren dat ik dat gevraagd heb of zo...
Ik ook. Maar eigenlijk is dat ook zo want het is wel gesoept natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:19 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dat zijn rasters/hekwerk dat daar is aangebracht.
Ik wist helemaal niet dat het Windowsweiland een foto was, dacht altijd dat hget een digitaal geproduceerd plaatje was.
Of 'Thats the question':quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij zou een goeie zijn geweest voor "get the picture"
uiteraardquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:20 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik ook. Maar eigenlijk is dat ook zo want het is wel gesoept natuurlijk.
Ja hallo, er zat wel ruim honderd jaar tussen het schilderij en de foto, het kan ondertussen iets veranderd zijn. Die streepjes in de structuur van de heuvel deden me waarschijnlijk aan Van Gogh denken...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
jij zou een goeie zijn geweest voor "get the picture"
Wat een verschrikkelijk quiz is dat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of 'Thats the question':
"Welke van deze 2 fotos...."
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja hallo, er zat wel ruim honderd jaar tussen het schilderij en de foto, het kan ondertussen iets veranderd zijn. Die streepjes in de structuur van de heuvel deden me waarschijnlijk aan Van Gogh denken...
Bijlmer op die foto, dat redt je nog niet met PhotoShopquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Moet bekennen dat ik zelfs even dacht aan het weiland waar een vliegtuig was neergestort. Of de Bijlmer.
Ik wist het. Omdat ik het een tijdje terug gelezen hebquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:14 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
herkent iemand deze foto?
[ afbeelding ]
De Bijlmer?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef wyccie het volgende:
Moet bekennen dat ik zelfs even dacht aan het weiland waar een vliegtuig was neergestort. Of de Bijlmer.
Ja, ja, het is goed met je...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:25 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat raam in dat bruine huis links deed me aan die wolkenkrabber denken....
ik ook toen ik het las, maar ik heb ook altijd gedacht dat het een plaatje was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wist het. Omdat ik het een tijdje terug gelezen heb
geen idee, Nem?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even wat anders, zit er onder dat gebouw rechts nog steeds een kroeg?
Ja, als je het niet ziet, ga je gewoon heel ver doordenken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:26 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Bijlmer op die foto, dat redt je nog niet met PhotoShop
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
is dat er een van 1940 of dat een code?
Want?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:43 schreef wyccie het volgende:
Dat zijn jouw screenshots. Het verbaast me dat je Windows Explorer gebruikt.
mooie generalisatiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaren geleden van IE overgestapt naar Opera, die echt beduidend sneller was. En later was er FireFox die ook erg snel is, en hier ben ik blijven hangen. Of het nog steeds sneller is dan de huidige IE weet ik niet, maar ik vind de tabbladen en bookmarks etc. heel prettig, wat ook gewenning is.
Niet echt ergens op gebaseerd, maar ik dacht altijd dat mensen die verstand hadden van computers nooit met IE werkten.
Ik ben ooit begonnen met Netscape.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef wyccie het volgende:
Ik ben jaren geleden van IE overgestapt naar Opera, die echt beduidend sneller was. En later was er FireFox die ook erg snel is, en hier ben ik blijven hangen. Of het nog steeds sneller is dan de huidige IE weet ik niet, maar ik vind de tabbladen en bookmarks etc. heel prettig, wat ook gewenning is.
Niet echt ergens op gebaseerd, maar ik dacht altijd dat mensen die verstand hadden van computers nooit met IE werkten.
Bij ons ook. Ons eigen Intranet geeft zelfs een veiligheidswaarschuwing.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:55 schreef MadMaster het volgende:
Maar op het werk hebben we geen keuze qua browser i.v.m. veiligheidsaspecten (onze IE-browsers daar zijn grotendeels uitgekleed en van allerlei functies ontdaan om allerlei niet gewenste zaken te voorkomen)
Dus toch, twijfelde even...quote:
Heb ik ook nog gehad, op de Mac.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:01 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ben ooit begonnen met Mosaic :-)
Tja, wat verwacht je met zulke luiquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dus toch, twijfelde even...
Ooit een mooie middag gehad, toen ik daar jaren geleden , min of meer tegen wil en dank, te gast was voor een welbekende voetbalwedstrijd.
Weddenschap vooraf over de uitslag van de wedstrijd, die 'teringjood' moest ook meedoen van ze.
Prima, ik ook meedoen, ik voorspelde 2-4.
Bleek ik uiteindelijk de weddenschap gewonnen te hebben.
Wilde ze niet uitbetalen...
Het geld mochten ze in hun hol douwen, mijn dag was al goed.
Ik heb ze allemaal uit staan lachen totdat het bijna uit de klauwen liep en we de zaak maar verlaten hebben...
Dit waren niet de ergste, dit waren normaal nette zakenlui die toen ineens niet meer zo netjes waren...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Tja, wat verwacht je met zulke lui
Mooie dat je ze te pakken had
dat zijn de ergste juistquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dit waren niet de ergste, dit waren normaal nette zakenlui die toen ineens niet meer zo netjes waren...
Wat laten ze zich dan kennen zegquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:00 schreef MadMaster het volgende:
Ooit een mooie middag gehad, toen ik daar jaren geleden , min of meer tegen wil en dank, te gast was voor een welbekende voetbalwedstrijd.
Weddenschap vooraf over de uitslag van de wedstrijd, die 'teringjood' moest ook meedoen van ze.
Prima, ik ook meedoen, ik voorspelde 2-4.
Bleek ik uiteindelijk de weddenschap gewonnen te hebben.
Wilde ze niet uitbetalen...
Het mooie is dat ze door hun pak en hun status ten opzichte van elkaar zich nog een beetje gedeist wisten te houden, maar je zag ze koken van woede.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:10 schreef TradeMarkie het volgende:
laat ik het zo zeggen, van een getatoeeerde tokkie met bijpassende kledingstijl en gedrag weet ik dat ik een beetje uit de buurt mag blijven in zulke gevallen, van die pakken verwacht je het minder snel en ben je dus minder op je hoede
Wilco.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Neem jij het over? Dan ga ik even wat anders doen...
Inderdaad.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Medicijnen via internet bestellen is wel eng...
had je toch aan mij kunnen vragen jodocusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:20 schreef MadMaster het volgende:
Ideaal dit digitale tijdperk.
Net hier niet verkrijgbare tabletten voor mw. MM in de USA besteld.
http://international.drugstore.com/default.asp
Alleen die vervloekte verzendkosten maken het 2 keer zo duur...![]()
Maar beter duur, dan niet te koop. Gezondheid heeft geen prijs...
Eeerrr...nou je zal het in dit geval met wat zoekwerk na kunnen zoeken..maar je snapt zelf ook wel dat je er ALLES neer kunt zetten wat je wil..om zo echt mogelijk over te komen. Dus dat zegt verder niets.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef wyccie het volgende:
[..]
Inderdaad.
Maar op die site staan de 'over the counter'-middelen, toiletpapier en tandpasta. Een drogisterij dus.
Ik bedoel dat ze niet fungeren als apotheek. Gelukkig staat er geen insuline te koop.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:31 schreef Nembrionic het volgende:
Eeerrr...nou je zal het in dit geval met wat zoekwerk na kunnen zoeken..maar je snapt zelf ook wel dat je er ALLES neer kunt zetten wat je wil..om zo echt mogelijk over te komen. Dus dat zegt verder niets.
Ah op die fietsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:33 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ze niet fungeren als apotheek. Gelukkig staat er geen insuline te koop.
Blijft toch jammer dat ie dood is, had hem graag nog een paar extra shows zien maken.quote:
quote:
Niet deze.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef Nembrionic het volgende:
Medicijnen via internet bestellen is wel eng...
Tuurlijk.quote:
Doedelukquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet deze.
Tums tegen brandend maagzuur.
Kopen we normaal bij de Kroger of zo, maar dit jaar gaan we niet naar de USA.
Verzenkosten via bijv. mijn schoonzus zijn niet goedkoper, dus zelf maar besteld...
Connecties genoeg in de USA, maar per saldo is verzending niet veel goedkoper. Betaal nu 30 Euro via DHL en gezien het gewicht voor 8 verpakkingen, valt dat nog wel mee...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
had je toch aan mij kunnen vragen jodocus
Werkt Omeprazol bij haar niet? Is echt een wondermiddel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet deze.
Tums tegen brandend maagzuur.
Kopen we normaal bij de Kroger of zo, maar dit jaar gaan we niet naar de USA.
Verzenkosten via bijv. mijn schoonzus zijn niet goedkoper, dus zelf maar besteld...
Bij Google+ bieden ze Angry Birds aan.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:43 schreef MaJo het volgende:
Je kan sinds kort the Sims spelen op Facebook en dat is leuk![]()
Ik heb me altijd van het echte spel afzijdig gehouden uit angst dat ik verslaafd zou raken en dat klopt dus wel aardig
Oh en: Noa![]()
Dat ga ik eens checkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bij Google+ bieden ze Angry Birds aan.
Kan je tegen je 'vrienden' spelen.
Dodelijk verslavend...
quote:
Tums kopen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:48 schreef MaJo het volgende:
En ik heb nu ook weer last van brandend maagzuur, net als gisterenMisschien eens laten onderzoeken of ik hetzelfde heb als mijn moeder, die heeft een breuk in haar middenrif en kan niet zonder medicijnen. Bij mij wordt het ook steeds erger...
Ik heb morgen vrij, dan ga ik weer wat schrijvenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:49 schreef Nembrionic het volgende:
Hoe staat het met de Haagsche stolp?
Ik heb zo'n zin gekregen in snoep!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:48 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM gebruikt alleen de smoothies en die hebben vaak wel een lekker smaakje...
Maar je kan ze beter niet nodig hebben.
Zoals ik al zei werkt Omeprazol goed bij mijquote:
Pcies..kleur, vorm, naam. Het ziet er gewoon uit als snoep.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin gekregen in snoep!
Die Tums zijn relatief veilig, het is vooral een calciumsupplement en actieve bestanddeel is calcium carbonaat.
Kan me trouwens heel goed voorstellen dat kinderen dit als snoepjes zien.
Nicequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb morgen vrij, dan ga ik weer wat schrijvenEn een heleboel sollicitaties versturen
En volgende week is mijn eerste dag in Den Haag
Beter...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zoals ik al zei werkt Omeprazol goed bij mij
Yupquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nice
Dat genereert ook meer reclameinkomsten
Maagbeschermers zijn wel sterk spul jaquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Beter...
Da's de pest, mw. MM heeft wel medicijnen (even geen idee wat, een specifieke soort), maar die mag ze maar beperkt slikken.
Die Tums kan ze vaker tussendoor nemen. Andere middelen werken niet of werken juist averechts...
Niet op advertenties nee, wel de site. Maar dat wil ik wel even doenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
YupZit nu al op 35 euro
En ik zie dat er vandaag al een paar keer geklikt is
Ben jij dat?
Zo raar is dat niet, ze zijn ook erg lekkerquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat fucked up is? Ik heb trek in een Lowlandshamburger...en ik eet nooit(zelden) hamburgers.
Dus dat ik daar trek in krijg is echt lomp
Dat magquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet op advertenties nee, wel de site. Maar dat wil ik wel even doen
Ik heb daar goede verhalen over gehoord, maar uiteindelijk duurde het wachten me te lang en heb ik pizza gehaald. Volgend jaar maar een nieuwe poging doen danquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:57 schreef Nembrionic het volgende:
Weet je wat fucked up is? Ik heb trek in een Lowlandshamburger...en ik eet nooit(zelden) hamburgers.
Dus dat ik daar trek in krijg is echt lomp
Hoe was jouw Lowlands trouwens? Heb je niet meer gezien. Met wie was je eigenlijk?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb daar goede verhalen over gehoord, maar uiteindelijk duurde het wachten me te lang en heb ik pizza gehaald. Volgend jaar maar een nieuwe poging doen dan
Wachten op hamburgers op LL?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb daar goede verhalen over gehoord, maar uiteindelijk duurde het wachten me te lang en heb ik pizza gehaald. Volgend jaar maar een nieuwe poging doen dan
Ja, blijkbaar heb je toch nog meer trouwe bezoekersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:00 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat magWel grappig dat er dus geklikt is dan
wehehe..ik denk dat het toch maar een boterhammetje kipfilet wordtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zo raar is dat niet, ze zijn ook erg lekker
En nu heb ik er ook zin in
Ik heb ook geen een keer hoeven wachtenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wachten op hamburgers op LL?
Dat is me dit jaar totaal niet gebeurd. Wellicht had ik geluk
Ze zijn erg lekker. "Echt" vlees, niet van die uienburgers of van dat spuitbusvlees van de Mac.
En je moet je bedenken dat ik 'm altijd zonder sla wil. Dus op bestelling = langer.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik heb ook geen een keer hoeven wachten
Ik besloot zondagnacht rond kwart over twee of zo dat het een ideaal moment was voor een hamburger en ik was niet de enigequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wachten op hamburgers op LL?
Dat is me dit jaar totaal niet gebeurd. Wellicht had ik geluk
Ze zijn erg lekker. "Echt" vlees, niet van die uienburgers of van dat spuitbusvlees van de Mac.
Ah ja, spitsuurquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:04 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik besloot zondagnacht rond kwart over twee of zo dat het een ideaal moment was voor een hamburger en ik was niet de enige. Bij de hamburgertent kregen mensen die meer hamburgers wilden hebben voorrang
wat ik erg vreemd vond want dan blijven er meer mensen voor de tent staan. Uiteindelijk had ik geen zin meer en bij de pizzatent die er naast zat kon ik direct een punt krijgen
Mijn Lowlands was primaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hoe was jouw Lowlands trouwens? Heb je niet meer gezien. Met wie was je eigenlijk?
Klinkt goedquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mijn Lowlands was prima. Heb me goed geamuseerd daar, maar jou inderdaad niet gezien. Ik stond met wat vrienden uit Leeuwarden op de camping maar tijdens Lowlands loop ik veelal alleen rond, lekker kijken wat ik wil zien zonder discussie
. Als er iets is dat meerdere bekenden willen zien ga ik wel gezamenlijk daar naar toe. Op momenten dat ik gaten in mijn programma heb even afspreken met bekenden en het is voor mij allang prima
Dat is ook veels te vroeg voor avondeten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef wyccie het volgende:
Nu heb ik door jullie ook honger en zin in een burger, had om 4 uur al gegeten.
Maar ja slapen is ook belangrijk, dus dan maar gauw naar bed.
Ligt ook aan de grootte en samenstelling van je groep hequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Klinkt goedAls ik iets wil zien wat niemand wil zien zou ik ook in mijn eentje gaan, maar meestal zijn er wel mensen te vinden die hetzelfde willen zien
Maar lekker in je eentje rondlopen kan best fijn zijn
Ik ga tegenwoordig ook gewoon in mijn ééntje als dat het geval is. Dat heb ik wel een beetje moeten leren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ligt ook aan de grootte en samenstelling van je groep he. Van mijn groep kwam een deel voornamelijk voor het programma in Bravo en X-Ray, een ander deel gaat graag naar indie-muziek en singer-songwriters en met die genres heb ik niet zo heel veel. Dan loop ik graag alleen rond
. Ik word er ook niet gezelliger op als ik me door een optreden heen moet worstelen van een act die ik drie keer niks vind
Dat maakt zeker veel uitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ligt ook aan de grootte en samenstelling van je groep he. Van mijn groep kwam een deel voornamelijk voor het programma in Bravo en X-Ray, een ander deel gaat graag naar indie-muziek en singer-songwriters en met die genres heb ik niet zo heel veel. Dan loop ik graag alleen rond
. Ik word er ook niet gezelliger op als ik me door een optreden heen moet worstelen van een act die ik drie keer niks vind
Trustequote:
quote:
Fucked Up, Budzillus, Flogging Molly, Seasick Steve en The Offspring vond ik de leukstequote:Op woensdag 31 augustus 2011 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat maakt zeker veel uitMijn vriend en ik hebben dezelfde muzieksmaak, en ook met Nem en anderen heb ik veel overlappingen, dus dan ga je veel samen zien. Ik zou ook niet gaan naar iets wat ik zelf niet leuk vind, word ik alleen maar chagrijnig van
![]()
Wat vond je de beste optredens?
Goed hoor. DEF is een leuk subforum om mod in te zijn.quote:
En helemaal in je straatje, lijkt mequote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed hoor. DEF is een leuk subforum om mod in te zijn.
Zekers. Her is wel een voordeel om kennis van zaken te hebben daar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 03:12 schreef lubje25 het volgende:
[..]
En helemaal in je straatje, lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |