Jepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
En die Talitha van Zon is echt compleet debiel:
http://www.nu.nl/binnenla(...)a-van-zon-libie.html
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.quote:
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Filmpje heb ik niet gezien, maar irl was het echt overweldigend. Ik kende de band toen nog niet.. en vond het super!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.
Ik besefte gisteren trouwens dat ze sowieso al sinds 2007 niet meer in nederland zijn geweest
Dat vraag ik me af. Ik heb wel vaker bands op Lowlands gezien die vervolgens gewoon in een grote zaal stonden(of net vóór LL)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan.
Maar die schade heb je nu wel ingehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dus
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff een collega die bij bijna alles wat ze doet dingen vraagt... pfff.![]()
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?
Ik word er vooral heel erg door afgeleid. En moet m'n werk onderbreken.... nou ja, over een paar uurtjes gaat ze weer naar huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.
In 2007 was ik er ook bij, toen vond ik het wel wat minder dan in 2005.
Uh neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef CaLeX het volgende:
Majo, jij hebt toch een tijdje in Finland gewoond?
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal maken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
Dat was wat ik ook gelezen heb inderdaad...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Boss Hoggquote:
Je hebt je nieuwe tosti-ijzer net voor het eerst aangesloten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Heb je hechtingen gehad of is het open?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Ik heb duidelijk iets gemist. Even teruglezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef TradeMarkie het volgende:
3 hechtingen als ik goed geteld heb
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
Ow kakquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Bugs testen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Hmm goed puntquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bugs testen?
Je bedoelt dat je test of er geen bugs aanwezig zijn?
Als je bugs moet testen, dan zijn de bugs kennelijk een functionaliteit of zo...
Ik snap wel wat je bedoelt, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm goed puntMaar de bugs die we gemeld hebben worden veranderd en dan moeten we testen of het nu wel goed werkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |