Jepquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:32 schreef Nembrionic het volgende:
En die Talitha van Zon is echt compleet debiel:
http://www.nu.nl/binnenla(...)a-van-zon-libie.html
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.quote:
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij wasquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Filmpje heb ik niet gezien, maar irl was het echt overweldigend. Ik kende de band toen nog niet.. en vond het super!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:51 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Hahaha ja, daar was ik bij.. verpletterend optreden toen. Dat was volgens mij ook het optreden dat iemand van de band in zo'n mast klom, in de Grolsch.
Ik bedoelde natuurlijk voor 2011.
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dusquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, dat filmpje heb ik gezien. Ik ga er vanuit dat de kwaliteit een stuk beter was als je erbij was
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan. Maar ik vind het ook zonde! Sinds 2007 hebben ze niet meer op lowlands gespeeld.
Ik besefte gisteren trouwens dat ze sowieso al sinds 2007 niet meer in nederland zijn geweest
Dat vraag ik me af. Ik heb wel vaker bands op Lowlands gezien die vervolgens gewoon in een grote zaal stonden(of net vóór LL)quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:02 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat ze er dit jaar niet stonden heeft alles te maken met het feit dat ze gisteren in de HMH stonden. Mojo zou zichzelf in de vingers snijden als ze ook op lowlands hadden gestaan.
Maar die schade heb je nu wel ingehaaldquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik kwam toen thuis van lowlands en mijn vader vroeg of ik die fantastische band had gezien die hij op tv had gezien. Helaas niet dus
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:35 schreef Diaan73 het volgende:
Pfff een collega die bij bijna alles wat ze doet dingen vraagt... pfff.![]()
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Beter dat ze af en toe wat vraagt dan het op eigen houtje verpest toch?
Ik word er vooral heel erg door afgeleid. En moet m'n werk onderbreken.... nou ja, over een paar uurtjes gaat ze weer naar huis.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Niet als je daardoor je eigen werk niet goed kunt doen.
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal makenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Lowlands wel gevraagd en onderhandeld heeft, maar dat ze niet wilden... maar kan idd goed te maken hebben met dit optreden in HMH.
In 2007 was ik er ook bij, toen vond ik het wel wat minder dan in 2005.
Uh neequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:47 schreef CaLeX het volgende:
Majo, jij hebt toch een tijdje in Finland gewoond?
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee in dit geval is het echt zo dat Mojo het niet wilde. Arcade Fire tourt ook niet veel en op deze manier wilde ze het speciaal maken
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
Dat was wat ik ook gelezen heb inderdaad...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hieruit kan je ook opmaken dat ze niet zijn gekomen omdat het niet binnen het tourschema pastetwitter:Lowlands_2011 twitterde op zaterdag 02-04-2011 om 10:48:34Helaas geen Arcade Fire op Lowlands, tour begint een week na #LL11 #jammer reageer retweet
Boss Hoggquote:
Je hebt je nieuwe tosti-ijzer net voor het eerst aangesloten?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Heb je hechtingen gehad of is het open?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:19 schreef TradeMarkie het volgende:
zo toch maar eens een broodje eten, spannend
Ik heb duidelijk iets gemist. Even teruglezenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:26 schreef TradeMarkie het volgende:
3 hechtingen als ik goed geteld heb
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kom je aan deze info, die ik ietwat dubieus vind?
Want sinds wanneer wil Mojo iets speciaal maken (lees: principieel zijn) als ze concerten kunnen (uit)verkopen...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:22 schreef MaJo het volgende:
[..]
Iemand die dicht bij het arcade vuur zitMojo zet arcade Fire niet op lowlands neer omdat de kans dan groot was geweest dat de HMH niet zou uitverkopen
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:23 schreef MaJo het volgende:
Kom net bij de psych vandaan en ik mag weer verder verlagen met mijn AD
Ow kakquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Bugs testen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:21 schreef Etcetera het volgende:
Jeeej bugs testen. uitleg voor C4: in een webshop, dus fouten testen. Geen beestjesOver anderhalf uur weer vrij
Hmm goed puntquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bugs testen?
Je bedoelt dat je test of er geen bugs aanwezig zijn?
Als je bugs moet testen, dan zijn de bugs kennelijk een functionaliteit of zo...
Ik snap wel wat je bedoelt, hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Hmm goed puntMaar de bugs die we gemeld hebben worden veranderd en dan moeten we testen of het nu wel goed werkt
Mij ook - maar dat komt omdat ik niet in jouw werkomgeving zit denk ikquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar als je hier aan sommige functioneel beheerders vraagt of ze de FAT voor de SAAS op basis van de NFR's en het TO willen uitvoeren, dan zie je hun ogen ook vaak draaien...
FAT = Functionele Applicatie Testquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mij ook - maar dat komt omdat ik niet in jouw werkomgeving zit denk ik![]()
Dachten ze dat ze een date met je hadden?quote:Alhoewel ze hier al raar keken toen ik een keer iets riep over een BIOS
Dat nog net nietquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dachten ze dat ze een date met je hadden?
En dequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zo, afdelingsuitje zit er weer op, luistersessie, teambuilding spelletjes en BBQ.
Zelfs ik kijk niet raar als het over BIOS gaat.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:42 schreef Etcetera het volgende:
Alhoewel ze hier al raar keken toen ik een keer iets riep over een BIOS
scherpquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
En deis omdat je blij bent dat het over is of omdat het zo leuk was?
Hoiquote:
Fijn, maar wat is de uitkomst?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ging gister heel goed met mijn ex
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaakquote:
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaak
Echt hoor, ooit leer ik voor mezelf op te komen. Ooit.
Dus komende 10 topics moet ik dan maar niet lezen?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 16:54 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Dat hij spijt heeft, het nooit had mogen doen en we nu voorzichtig vrienden proberen te zijn. Maar ik ben natuurlijk al een verloren zaak
Echt hoor, ooit leer ik voor mezelf op te komen. Ooit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Live from Chicago
Well behaved women rarely make history
Op dinsdag 29 oktober 2013 16:10 schreef _Ophelia_ het volgende:
PS de AKQSC-cliffhangerkoningin en ongekroond kampioene al dan niet verwacht goede aflopen. ;)
Daar groei je vanzelf overheen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijn
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijnstap 1 is gezet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody expects the Spanish Inquisition!
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik wil gewoon graag vriendjes met iedereen zijnKijk, duidelijkheid. Eindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hou ik van...
Ik hoop hetquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Daar groei je vanzelf overheen.
Wel mooie kleren begreep ik.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:38 schreef MadMaster het volgende:
Moet je tijdens een suikerfeest allemaal een jurk aan...
Je moet er ook zelf wel een beetje je best voor doen hoor...quote:
ja doe ik ook wel! soms... Ik ben gewoon heel erg van: als iemand sorry zegt is het goed wat mij betreft. Dan is er niks meer wat er aan gedaan kan worden... En ik ben ook heel erg ban om alleen over te blijven als ik niemand vergeefquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet er ook zelf wel een beetje je best voor doen hoor...
Dat weet ik. Maar ik bedoelde alleen maar dat "er overheen groeien" niet alleen maar een kwestie van wachten is.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:43 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja doe ik ook wel! soms...
Ehm ja, vergeven is best okay, maar je moet wel leren wie je wel en wie je niet kunt vergeven. En dit is gewoon een enorme flapdrolquote:Ik ben gewoon heel erg van: als iemand sorry zegt is het goed wat mij betreft. Dan is er niks meer wat er aan gedaan kan worden... En ik ben ook heel erg ban om alleen over te blijven als ik niemand vergeefTerwijl zij makkelijker over me heen lopen omdat ik ze toch wel vergeef
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vondquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:46 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar ik bedoelde alleen maar dat "er overheen groeien" niet alleen maar een kwestie van wachten is.
[..]
Ehm ja, vergeven is best okay, maar je moet wel leren wie je wel en wie je niet kunt vergeven. En dit is gewoon een enorme flapdrol
Als je die niet vergeeft, dan blijf je echt niet eeuwig alleen.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Soempie het volgende:
Dus ik heb World of Warcraft net gestart. Kan ik een mount (een beest waarop je kunt rijden en waardoor je dus ook sneller kunt reizen) kopen, maar ik kan nergens vinden waar. Vervolgens dacht ik: ik schrijf me wel in om met een groepje een dungeon te doen (beesten vermoorden, waarbij ik iedereen steeds moet genezen). Vervolgens liep ik verkeerd en trek ik zo'n 30 beesten naar me toe, waardoor iedereen dood ging. Daarna was ik gewoon te langzaam met genezen, waardoor iedereen dood ging. En toen kon ik de weg niet meer vinden en ben ik er maar tussenuit gepiept, waardoor ze boos waren op me.
En daarna moest ik huilen.![]()
![]()
Wij moeten ook maar weer eens praten dan...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vond
Ik heb jou volgens mij nooit leuk gevonden, op wat voor manier dan ookquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij moeten ook maar weer eens praten dan...
Oh, je deed dus dit eigenlijk?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Soempie het volgende:
Dus ik heb World of Warcraft net gestart. Kan ik een mount (een beest waarop je kunt rijden en waardoor je dus ook sneller kunt reizen) kopen, maar ik kan nergens vinden waar. Vervolgens dacht ik: ik schrijf me wel in om met een groepje een dungeon te doen (beesten vermoorden, waarbij ik iedereen steeds moet genezen). Vervolgens liep ik verkeerd en trek ik zo'n 30 beesten naar me toe, waardoor iedereen dood ging. Daarna was ik gewoon te langzaam met genezen, waardoor iedereen dood ging. En toen kon ik de weg niet meer vinden en ben ik er maar tussenuit gepiept, waardoor ze boos waren op me.
En daarna moest ik huilen.![]()
![]()
Dat is ook het allergemakkelijkste...het moeilijke is juist te weten waarom het zo'n lul was.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
ja is ook zo. Maar meteen toen we praatten wist ik weer wat ik zo leuk aan hem vond
Mja, ik dus ook. Met Sven en Sirda is het leuk, want die vertellen gewoon rustig wat we gaan doen. Maar gister ook met een onbekende groep: die rennen gewoon naar binnen, omdat ze het al zo vaak gedaan hebben. En gaan er dan ook gewoon vanuit dat ik de weg wel weet en ze snel heal. Nou, niet dus.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:02 schreef Etcetera het volgende:
Ik haatte dungeons runnen als er geen mensen bijzaten die ik niet kende
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je deed dus dit eigenlijk?
Dat is dus exact de reden dat ik er een hekel aan hadquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:10 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mja, ik dus ook. Met Sven en Sirda is het leuk, want die vertellen gewoon rustig wat we gaan doen. Maar gister ook met een onbekende groep: die rennen gewoon naar binnen, omdat ze het al zo vaak gedaan hebben. En gaan er dan ook gewoon vanuit dat ik de weg wel weet en ze snel heal. Nou, niet dus.
Oh dat weet ik ook nog wel hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is ook het allergemakkelijkste...het moeilijke is juist te weten waarom het zo'n lul was.
Zoiets, maar dan niet expres.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, je deed dus dit eigenlijk?
bij mij was het zo dat toen ik jonger was, en ik gepest werd, het letterlijk fysiek onmogelijk was iets terug te zeggen. Als ik oprecht gemeen wilde zijn, werd het me wazig voor de ogen en werd ik licht in mijn hoofd en zei niks. Het lullige is dat ik heel goed ben in het ontdekken van de zwakke plek in mensen en het dan niet tegen ze kan gebruikenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:15 schreef Etcetera het volgende:
Ik kan heel nasty zijn als het moet - of als ik vind dat het moet.
Zo'n 7 jaar geleden, had net m'n ex, gingen hij en ik naar een demo-lan ofzo. En daar was K. en K. wilde met mij op de foto. Prima, niet zo'n probleem. Maar hij legde zijn handen op mijn kont en dat vond ik wél een probleem. Op dat moment was ik te verlegen om er iets van te zeggen, maar tot op de dag van vandaag staat hij min of meer op de ignore-stand, en hij wéét hetEn hij kan zeggen en doen en laten wat hij wil, maar ik zal dat niet vergeten.
Tegenwoordig heb ik 'm op Facebook en ook op Steam, maar hij was zo hardnekkig bezig me te volgen/@-tjes te sturen op Twitter dat ik gewoon weiger 'm toe te voegen
Da's lastigquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:16 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
bij mij was het zo dat toen ik jonger was, en ik gepest werd, het letterlijk fysiek onmogelijk was iets terug te zeggen. Als ik oprecht gemeen wilde zijn, werd het me wazig voor de ogen en werd ik licht in mijn hoofd en zei niks. Het lullige is dat ik heel goed ben in het ontdekken van de zwakke plek in mensen en het dan niet tegen ze kan gebruikenIk kan nog steeds heel slecht oprecht gemeen zijn tegen iemand, alleen als grap/flauw
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaandequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:20 schreef Soempie het volgende:
Maar je kunt ook heel rustig grenzen aangeven, zonder echt boos te worden maar wel zo dat het duidelijk is.
Hoe reageer je dan als iemand excuses aanbiedt? Zeg je direct dat het goed is? Of zeg je er ook nog bij wat het gedaan heeft met jou en dat je er wel boos over bent geweest?
Nouja, het gaat ook om de toon erbij natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaanderefereer ik er nog steeds wel eens naar
Maar ik heb het idee dat ze dat eigenlijk erger vinden, als je rationeel vertelt waarom en wat je precies erg vond.
Ja, mensen vinden een goed onderbouwd verhaal vaak engers.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:24 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik wel. En ik geef precies aan wat ik het ergste vond en wat dat met mij deed. En aangaanderefereer ik er nog steeds wel eens naar
Maar ik heb het idee dat ze dat eigenlijk erger vinden, als je rationeel vertelt waarom en wat je precies erg vond.
Mjah hij heeft z'n uitstraling ook niet mee hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:25 schreef Soempie het volgende:
Dat je dat dan nog zo lang nadraagt Etcie.
Ik beweer: je vindt het niet erg dat 'ie wat van je moet maar je vindt het erg dat hij een creep is en jij hem niet lekker vindtquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:27 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Mjah hij heeft z'n uitstraling ook niet mee hoorheb altijd het idee dat hij iets van me moet ofzo, heel freaky.
Hmm denk het niet. Kan er heeeel slecht tegen als een jongen aangeeft dat hij me leuk vindt, weet me nooit een houding te geven en ontwijk die persoon bij voorkeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik beweer: je vindt het niet erg dat 'ie wat van je moet maar je vindt het erg dat hij een creep is en jij hem niet lekker vindt
ik hoor altijd dat ik ze een nog erger schuldgevoel aanpraatquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nouja, het gaat ook om de toon erbij natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |