Waar check je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
If your system is eligible for the Ambassador Program and the 10 free NES games are not appearing in the Account Activity section of the Nintendo 3DS eShop, they may not have been released to your system yet. We are continuing to release these games, and all eligible systems should have the games available in the eShop by Sept. 1.
Komt wel goed dus
Of niet :
System no. cehxxxxxxx
Has not been registered.
Hmm
Datum was altijd al 1 september. Dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:48 schreef Redah het volgende:
[..]
Nintendo die een 3DS deadline niet haalt?
*geschokt*
Hopelijk kun je nog iets fixen voor de gratis gamesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Klonk het volgende:
Wat een verschil in bouwkwaliteit ten opzichte van de vorige DS-en
Dit voelt gewoon, ehmm, bijna uit een stuk
Nu systemupdate en dan waarschijnlijk te lang zelda spelen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Klonk het volgende:
Wat een verschil in bouwkwaliteit ten opzichte van de vorige DS-en
Dit voelt gewoon, ehmm, bijna uit een stuk
Nu systemupdate en dan waarschijnlijk te lang zelda spelen
Op dit moment nog niet. Misschien zodra ze bij meer winkels te koop zijn, maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens nog mogelijkheden om die kaarten voor de eshop ergens voordeliger te kopen dan bij de primera?
Zoals je de quote had kunnen lezen: Het ging hier om de 'ambassadeurs-website' en die zou 26 augustus live gaan. En niet n week laterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef pjats het volgende:
Datum was altijd al 1 september. Dus wat is het probleem?
quote:iwata_laughts
are you enjoying your free NES games? europe, i got my finger on "update" button. but busy watching internet vids of cats (laughs)
Blijft grappig om te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Redah het volgende:
[..]
'iwata_laughts' heeft als Twitter naam 'fakeiwata', dusss
Nee, Nintendo faalt weer eens hardquote:
Zie de europa check tool ook niet meer komen eigenlijk. Nja schijnbaar geven ze niet zoveel om EU bij Nintendoquote:
Ik had in mijn 40 jaar op aarde nog nooit een zelda gespeeldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zelda, ben nu al 4 dagen non-stop aan het spelen.
OH. MY. GOD!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik had in mijn 40 jaar op aarde nog nooit een zelda gespeeld
Omdat, zie uitleg in dit topic. Heeft te maken met het kassa-systeem.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
Wat is de beweegreden van Nintendo geweest om Eshop kaartjes bij Primera te verkopen?
Ik zie het al voor me, komt er een jochie van 12 binnenlopen.
"Mag ik 2 pakjes Marlboro en een Eshop kaartje?"
Waarom niet gewoon bij gameshops als Eplaza, GameMania enz?
Volgende maand zit Chocolade Eland ook aan de 3DS.
Dat zit echt wel goed. Snap niet waarom iedereen zich zo druk maaktquote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef maxmit het volgende:
Kloten, had ik m'n 3ds nu maar meegenomen naar m'n werk. Had ik kunnen kijken of het ambassador program bij mij goed is gegaan![]()
Had 'm zowiezo al op tijd natuurlijk, maar als je er weer achteraan moet kost het weer zoveel tijd en moeiteEn met mijn geluk...
![]()
Maar we gaan van het beste uit. Heb de E-shop in overmaat bezocht, vanzelfsprekend...
JAJA HET IS OVER EN SLUITEN VOOR JE, HAD JE HEM MAAR MEEGENOMEN. OHOHOHOHOHquote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef maxmit het volgende:
Kloten, had ik m'n 3ds nu maar meegenomen naar m'n werk. Had ik kunnen kijken of het ambassador program bij mij goed is gegaan![]()
Had 'm zowiezo al op tijd natuurlijk, maar als je er weer achteraan moet kost het weer zoveel tijd en moeiteEn met mijn geluk...
![]()
Maar we gaan van het beste uit. Heb de E-shop in overmaat bezocht, vanzelfsprekend...
Aha okay, want ik heb gister pas de E-shop gedwonload.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
Als je maar een friendcode hebt of een aankoopbewijs. De details zouden nog bekend worden gemaakt als je te laat bent geweest met het inloggen op de eShop.
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aha okay, want ik heb gister pas de E-shop gedwonload.
Dat gaat ik dan maar eens eventjes doen he. Want Zelda en Mario van vroeger....zouden zeeeeeeeeeer welkom zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.
Mag ik aan boord?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news:
Nintendo bevestigt 3DS-conferentie
[ afbeelding ]
Ze vergeten wel meerquote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.
quote:That is actually the correct way to emulate NES games. The NES hardware only renders in 224 x 240 res and the DA converter inside the NES console stretches the image horizontally to fit a 4 x 3 aspect ratio (256 x 240 being the actual display res)
If you don't stretch it horizontally in the emulator, then the aspect ratio ends up being incorrect (so circles appear as ovals and such)
The SNES does the same trick, so SNES games need to be stretched horizontally too.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30577120&postcount=858
quote:The games were actually designed to take the "blur" into account in designing their sprites. That's why they look "right".
That's something that most non VC emulators don't really recapture properly. Running a NES or SNES game in an emulator without any filters is actually the wrong way of emulating these games. In addition to the blur created from stretching the original image horizontally, CRT TV displays (the old tube TVs that you used to play these games on) actually soften the image slightly, giving the screen a somewhat softer look and this is a screen limitation that the NES and SNES games actually took advantage of.
The Wii VC actually emulates this when you run it with either a component or RGB Scart cable. If you look closely, you can see that they actually do run a very subtle filter on top of the game display, in order to recreate the blur that CRT displays generate. It's not pixel perfect sharp, because it's not supposed to be!
Of course, if you run it with a composite cable, the Wii VC removes the blur filter and runs it in the original 240p resolution that the original NES and SNES consoles output, with the exact same level of colour (in)accuracy; making it 100% identical to the original console, right down to the exact positions of the composite "dot crawl".
They put a lot of work into the VC emulators that most people don't really appreciate. This also extends to the GB/GBC VC on the 3DS where they actually go so far as to emulate the motion blur from the original spinach green GB display and the glass pane that sat on top of the GB/GBC screen by taking advantage of the 3DS' S3D display (my jaw just hit the floor when I actually saw this. I had never even considered doing that! Genius!)
One thing that isn't actually emulated properly on the 3DS NES VC is the overscan. Instead of cutting off the pixels at the bottom like the Wii VC and the original NES hardware do, they've instead decided to emulate the full display. So you actually get to see a little bit more of the game display then you're supposed to.
They probably did that because it meant that it would fit the 3DS display perfectly, rather than leaving it with small boarders. Personally, I'm ok with this because they're obviously not looking to emulate the original NES experience absolutely perfectly here (after all, you're playing it on a handheld, so a conductive handheld experience is more important than absolute accuracy here!)
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30577281&postcount=867
Zijn het Amerikaanse versies, volledig scherm (qua hoogte) of is Nintendo zo ver gegaan om de Europese versies te gebruiken?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game Over in Mario, zonder 'm uit te spelen
quote:Op donderdag 1 september 2011 10:07 schreef Wessiej het volgende:
[..]
JAJA HET IS OVER EN SLUITEN VOOR JE, HAD JE HEM MAAR MEEGENOMEN. OHOHOHOHOH
Jij hebt makkelijk praten natuurlijk, jij hebt ze alquote:Op donderdag 1 september 2011 10:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zit echt wel goed. Snap niet waarom iedereen zich zo druk maakt
Europese versies, maar wel 60Hz. Las ik op NeoGAF. Zelf geen ideequote:Op donderdag 1 september 2011 11:20 schreef Aether het volgende:
[..]
Zijn het Amerikaanse versies, volledig scherm (qua hoogte) of is Nintendo zo ver gegaan om de Europese versies te gebruiken?
Yep, PAL-versies (te zien aan de titels van sommige spellen die in Japan en USA anders waren), maar wel 60Hz! Voor het eerst dat we Super Mario Bros. hier kunnen spelen op de juiste snelheid. Waarom is dat niet gebeurd bij de VC-versie op de Wii vraag ik me dan af.quote:Op donderdag 1 september 2011 11:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Europese versies, maar wel 60Hz. Las ik op NeoGAF. Zelf geen idee
Benieuwd hoe ze dat gedaan hebben. De resolutie is geen probleem maar muziek zou sneller lopen indien niet gecorrigeerd.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:34 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Yep, PAL-versies (te zien aan de titels van sommige spellen die in Japan en USA anders waren), maar wel 60Hz!
We hadden wel de Game Boy Color en NES mini reeks op de Game Boy Advancequote:Voor het eerst dat we Super Mario Bros. hier kunnen spelen op de juiste snelheid. Waarom is dat niet gebeurd bij de VC-versie op de Wii vraag ik me dan af.
Die twee waren gemanipuleerde versies van de game.quote:We hadden wel de Game Boy Color en NES mini reeks op de Game Boy Advance
Nu nog een correcte versie op een console.
De GBC-versie had een kleiner scherm dus minder zichtbaar.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Die twee waren gemanipuleerde versies van de game.
Had je voor een bepaalde datum in de eshop moeten komenquote:Op donderdag 1 september 2011 11:36 schreef WhiteLightning het volgende:
beste mensen , zijn deze games voor iedereen beschikbaar ?
ik heb mn 3ds nog niet geregistreerd [ afbeelding ]
hmm jammer dusquote:Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Had je voor een bepaalde datum in de eshop moeten komen
Als je 'm voor 9 (?) augustus hebt gekocht kun je ze nog steeds krijgen.quote:
Gaat FOK! live de stream vertalen?quote:
oh dan heb ik er zowieso geen recht op. ik heb hem pas de 18e gehaaldquote:Op donderdag 1 september 2011 13:25 schreef Aether het volgende:
[..]
Als je 'm voor 9 (?) augustus hebt gekocht kun je ze nog steeds krijgen.
Je moet dan een aankoopbewijs opsturen en/of bel even met Nintendo.
Dan heb je 'm al voor de lagere prijs.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
oh dan heb ik er zowieso geen recht op. ik heb hem pas de 18e gehaald
ahzo, dat wist ik dus niet.quote:Op donderdag 1 september 2011 13:48 schreef Aether het volgende:
[..]
Dan heb je 'm al voor de lagere prijs.
De NES/GBA-spellen zijn een compensatie voor de snelle prijsdaling.
hah! er staat je wat te wachtenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:51 schreef Klonk het volgende:
Yeah, Gohma verslagen, wat heb ik gedaan door nooit een Zelda te spelen, dit pure gamebriljantheid
Ik was vanmiddag net op tijd bij mijn clientenquote:Op donderdag 1 september 2011 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hah! er staat je wat te wachtenbeste spel ooit!!
Dan heb je wellicht een exemplaar dat is teruggebracht naar de winkel door de vorige eigenaarquote:Op donderdag 1 september 2011 18:43 schreef Young_David het volgende:
Ik heb ze ook! En ik heb mijn 3ds pas vorige week maandag gekocht!
quote:Op donderdag 1 september 2011 18:43 schreef Young_David het volgende:
Ik heb ze ook! En ik heb mijn 3ds pas vorige week maandag gekocht!
Hopelijk kwam de gebruiker niet op het idee om zijn penis in 3D te fotograferenquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Young_David het volgende:
Net toevallig foto's op m'n ds gevonden van begin augustus. Inderdaad een teruggebracht model dus.
In "september". Volgens mij is er geen specifieke datum genoemd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 09:31 schreef maxmit het volgende:
Wanneer zou trouwens '4 Swords' uitkomen?
Lijkt me opzich niet erg als hij verder in goede staat is. En je hebt er weinig geld voor betaald en je hebt 10 gratis games. Mooi tochquote:Op donderdag 1 september 2011 23:05 schreef Young_David het volgende:
Net toevallig foto's op m'n ds gevonden van begin augustus. Inderdaad een teruggebracht model dus.
Fixedquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:55 schreef Snever het volgende:
Lijkt me opzich niet erg als hij verder in goede staat is. En je hebt er weinig geld voor betaald en je hebt 10 20 gratis games. Mooi toch
Je hebt Zelda en Zelda 2 in een dag uitgespeeld. Heldquote:Op vrijdag 2 september 2011 10:59 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ben nu alweer uitgekeken op de nes titels. Nintendo ik wil MEEER compensatie
quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Zelda en Zelda 2 in een dag uitgespeeld. Held
Bij Zelda al 7 keer doodgegaan voor de eerste dungeonquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt Zelda en Zelda 2 in een dag uitgespeeld. Held
De NES-games komen sowieso ooit beschikbaar voor de rest, maar dan moet je ze kopen. De GBA-games zijn volgens Nintendo exclusief voor de ambassadeurs, maar dat geloof ik niet helemaalquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef ChocolateMoose het volgende:
Wat te doen.... Ik wil dolgraag een 3ds, maar die ambassador games wil ik ook.
Nu zit ik in dubio, 2e hands met bon zoeken of gewoon een nieuwe en fluiten naar de games......
Hmmmm als ik er 1 kan vinden van een maand oud, zit ik goed en dan is de kans op schade e.d ook nog relatief klein. Hmmmmoose..quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De NES-games komen sowieso ooit beschikbaar voor de rest, maar dan moet je ze kopen. De GBA-games zijn volgens Nintendo exclusief voor de ambassadeurs, maar dat geloof ik niet helemaal
Een tweedehands 3DS is een optie, en je hebt ook nog gewoon anderhalf jaar garantie natuurlijk. Wel eentje met bon kopen
Of met de bon cheaten, maar goed dat is ook niet allesquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:27 schreef ChocolateMoose het volgende:
Wat te doen.... Ik wil dolgraag een 3ds, maar die ambassador games wil ik ook.
Nu zit ik in dubio, 2e hands met bon zoeken of gewoon een nieuwe en fluiten naar de games......
geheugenkaart eruit halen en in pc stoppen?quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of het mogelijk is fotos te exporteren naar de pc ? zo ja, hoe werkt dit ?
Sd-kaart naar pc en dan heb je mpo's (dat zijn de foto's). Geen idee wat je ermee kan, maar er zijn vast al nerds die er een programma voor geschreven hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 13:18 schreef WhiteLightning het volgende:
weet iemand of het mogelijk is fotos te exporteren naar de pc ? zo ja, hoe werkt dit ?
Ik geloof het nog nietquote:Het gaat er toch steeds meer op lijken dat Nintendo echt een opvolger van de 3DS gaat presenteren 13 september:
The event is actually called "Nintendo 3DS Shinseihin Happyoukai" (ニンテンドー3DS 新製品発表会). "Shinseihin" (新製品) means "new product" or even "new product line", while "happyoukai" (発表会) is a more innocuous "presentation".
En dan kondigen ze gewoon keihard een remake van Final Fantasy VII voor 3DS aan. Dat zou uberelite hyptastic zijnquote:Op vrijdag 2 september 2011 14:29 schreef Aether het volgende:
Gepikt van Tweakers:
[..]
Ik geloof het nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |