Bron?!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:37 schreef Anti_Troll het volgende:
In Amerika staan ze er kennelijk nu al op, verschillende mensen geven dit al aan. Wie weet krijgen wij ze ook wel een stukje eerder
http://www.gamefaqs.com/boards/997614-3ds/60184648quote:
Je hebt zelf bewust gekozen om de 3DS bij launch te halen *Of rond die tijd* met de wetenschap dat electronica ALTIJD snel in prijs kan zakken. Daarbij is dit niet om het leed te verzachten of als compensatie, maar puur als bedankje voor de mensen die Nintendo hebben gesteundquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:57 schreef KneusTeun het volgende:
Vind die games die je nu krijgt omdat je afgezet bent niet eens heel erg het leed verzachten
Nee, het is ongebruikelijk dat een product als dit binnen 6 maanden zo erg in advies prijs zakt.... dat heeft nintendo zelf ook gezegd. Ik vind het niet erg dat ze het doen, maar geef me dan gewoon een complete 3ds titel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:59 schreef Anti_Troll het volgende:
[..]
Je hebt zelf bewust gekozen om de 3DS bij launch te halen *Of rond die tijd* met de wetenschap dat electronica ALTIJD snel in prijs kan zakken. Daarbij is dit niet om het leed te verzachten of als compensatie, maar puur als bedankje voor de mensen die Nintendo hebben gesteund
Ik denk dat die NES spellen en vooral die GBA spellen garant staan voor meer speeluren dan je uit 4 3DS games kunt halen. Ook als je maar de helft van de ambassadeurs games leuk zou vinden...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Nee, het is ongebruikelijk dat een product als dit binnen 6 maanden zo erg in advies prijs zakt.... dat heeft nintendo zelf ook gezegd. Ik vind het niet erg dat ze het doen, maar geef me dan gewoon een complete 3ds titel.
Tenzij je zelf zou mogen kiezen. Starfox 64 3D, Mario Kart, Tales of the Abyss en Super Mario 3D Land geven ook wel wat uren plezier mee dacht ik zoquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:27 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Ik denk dat die NES spellen en vooral die GBA spellen garant staan voor meer speeluren dan je uit 4 3DS games kunt halen. Ook als je maar de helft van de ambassadeurs games leuk zou vinden...
Hahaha ja natuurlijk! Maar zo gek zijn ze daar nog niet bij nintendo. Het zou wel verrekte mooi zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tenzij je zelf zou mogen kiezen. Starfox 64 3D, Mario Kart, Tales of the Abyss en Super Mario 3D Land geven ook wel wat uren plezier mee dacht ik zo
Ja, dat Nintendo hun vier grootste titels van dit jaar niet weggeeft is belachelijk!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:41 schreef Noppie2000 het volgende:
[..]
Tenzij je zelf zou mogen kiezen. Starfox 64 3D, Mario Kart, Tales of the Abyss en Super Mario 3D Land geven ook wel wat uren plezier mee dacht ik zo
Schandalig inderdaad!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 13:45 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ja, dat Nintendo hun vier grootste titels van dit jaar niet weggeeft is belachelijk!
Games zijn beschikbaar in USA. NeoGAF staat vol met mensen die het nu spelen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:51 schreef Anti_Troll het volgende:
[..]
http://www.gamefaqs.com/boards/997614-3ds/60184648
Dit topic onder andere.
Edit: Schijnt nu toch fake te zijn, youtube filmpje wilde ik er ook bijhouden, maar is eraf gehaald. Gefaked dus, sorry mensen!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Games zijn beschikbaar in USA. NeoGAF staat vol met mensen die het nu spelen.
Kijk eens naar het onderste scherm.. USA?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef Aether het volgende:
How to Download Nintendo 3DS Ambassador Games.
[..]
[ afbeelding ]
Ja, is de Japanse eShop.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kijk eens naar het onderste scherm.. USA?
quote:Max Hega @ GBATemp.net
Some people in Na have had luck going into their download history and finding ambassador games. It seems to be completely random which systems are getting them, but they are definitely there for some.
To check to see if you have them, go into the eshop, tap menu, then tap settings/other. Then tap download history. Games will be in there if they are currently available to you.
Don't fret if your games aren't showing up yet. It seems to be taking some time for Nintendo to update everyone's account. Perhaps they are doing it manually?
quote:SonicXXXThehedgehog @ GBATemp.net
HOLY CRAP, I got it! Downloading SMB right now!
EDIT: wow, these are very small file sizes(30~40 blocks) , I'm downloading each one in about 20 seconds
quote:Ranmafreak @GBATemp.net
They are there for me too. I bought mine at launch. Maybe they are adding the games to accounts by System Serials? Early adopters get the games first?
Edit: I guess not. Well, it's only a day early.
Oftewel bevestigd!quote:Puregamer @ GBATemp.net
got em
--spoiler--
ambassador certificate it the largest download
Ik hoop het niet x] Ik wil morgen tussen de lessen wat te doen hebbenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef nomar83 het volgende:
Hmm, Japan en USA al zo snel. Dan kan Europa toch niet lang achterblijven.
We kregen Link's Awakening ook 24 uur later, dus mijn verwachting is morgen rond het middaguur.
Start dan je NES, GBA, GameCube of Wii op. 't Is nou niet dat deze games voor het eerst opnieuw uitgebracht worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:56 schreef Redah het volgende:
Ze zijn er nog nietEn ik heb zo'n zin in mega-oldskool Zelda
Iddquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef nomar83 het volgende:
Hmm, Japan en USA al zo snel. Dan kan Europa toch niet lang achterblijven.
We kregen Link's Awakening ook 24 uur later, dus mijn verwachting is morgen rond het middaguur.
Nintendo die een 3DS deadline niet haalt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef BeyondTheGreen het volgende:
Pff, nu staat er weer, kom 1 september terug. Eerder was het 26 augustus, waarop er niets veranderde.
Waar check je dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:33 schreef Nick-GizMo het volgende:
If your system is eligible for the Ambassador Program and the 10 free NES games are not appearing in the Account Activity section of the Nintendo 3DS eShop, they may not have been released to your system yet. We are continuing to release these games, and all eligible systems should have the games available in the eShop by Sept. 1.
Komt wel goed dus
Of niet :
System no. cehxxxxxxx
Has not been registered.
Hmm
Datum was altijd al 1 september. Dus wat is het probleem?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:48 schreef Redah het volgende:
[..]
Nintendo die een 3DS deadline niet haalt?
*geschokt*
Hopelijk kun je nog iets fixen voor de gratis gamesquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Klonk het volgende:
Wat een verschil in bouwkwaliteit ten opzichte van de vorige DS-en
Dit voelt gewoon, ehmm, bijna uit een stuk
Nu systemupdate en dan waarschijnlijk te lang zelda spelen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:44 schreef Klonk het volgende:
Wat een verschil in bouwkwaliteit ten opzichte van de vorige DS-en
Dit voelt gewoon, ehmm, bijna uit een stuk
Nu systemupdate en dan waarschijnlijk te lang zelda spelen
Op dit moment nog niet. Misschien zodra ze bij meer winkels te koop zijn, maar ik verwacht het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:51 schreef Klonk het volgende:
Zijn er trouwens nog mogelijkheden om die kaarten voor de eshop ergens voordeliger te kopen dan bij de primera?
Zoals je de quote had kunnen lezen: Het ging hier om de 'ambassadeurs-website' en die zou 26 augustus live gaan. En niet n week laterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 19:15 schreef pjats het volgende:
Datum was altijd al 1 september. Dus wat is het probleem?
quote:iwata_laughts
are you enjoying your free NES games? europe, i got my finger on "update" button. but busy watching internet vids of cats (laughs)
Blijft grappig om te lezenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 22:40 schreef Redah het volgende:
[..]
'iwata_laughts' heeft als Twitter naam 'fakeiwata', dusss
Nee, Nintendo faalt weer eens hardquote:
Zie de europa check tool ook niet meer komen eigenlijk. Nja schijnbaar geven ze niet zoveel om EU bij Nintendoquote:
Ik had in mijn 40 jaar op aarde nog nooit een zelda gespeeldquote:Op woensdag 31 augustus 2011 21:37 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Zelda, ben nu al 4 dagen non-stop aan het spelen.
OH. MY. GOD!quote:Op donderdag 1 september 2011 07:08 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik had in mijn 40 jaar op aarde nog nooit een zelda gespeeld
Omdat, zie uitleg in dit topic. Heeft te maken met het kassa-systeem.quote:Op donderdag 1 september 2011 09:07 schreef ChocolateMoose het volgende:
Wat is de beweegreden van Nintendo geweest om Eshop kaartjes bij Primera te verkopen?
Ik zie het al voor me, komt er een jochie van 12 binnenlopen.
"Mag ik 2 pakjes Marlboro en een Eshop kaartje?"
Waarom niet gewoon bij gameshops als Eplaza, GameMania enz?
Volgende maand zit Chocolade Eland ook aan de 3DS.
Dat zit echt wel goed. Snap niet waarom iedereen zich zo druk maaktquote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef maxmit het volgende:
Kloten, had ik m'n 3ds nu maar meegenomen naar m'n werk. Had ik kunnen kijken of het ambassador program bij mij goed is gegaan![]()
Had 'm zowiezo al op tijd natuurlijk, maar als je er weer achteraan moet kost het weer zoveel tijd en moeiteEn met mijn geluk...
![]()
Maar we gaan van het beste uit. Heb de E-shop in overmaat bezocht, vanzelfsprekend...
JAJA HET IS OVER EN SLUITEN VOOR JE, HAD JE HEM MAAR MEEGENOMEN. OHOHOHOHOHquote:Op donderdag 1 september 2011 09:59 schreef maxmit het volgende:
Kloten, had ik m'n 3ds nu maar meegenomen naar m'n werk. Had ik kunnen kijken of het ambassador program bij mij goed is gegaan![]()
Had 'm zowiezo al op tijd natuurlijk, maar als je er weer achteraan moet kost het weer zoveel tijd en moeiteEn met mijn geluk...
![]()
Maar we gaan van het beste uit. Heb de E-shop in overmaat bezocht, vanzelfsprekend...
Aha okay, want ik heb gister pas de E-shop gedwonload.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:05 schreef Pheno het volgende:
Als je maar een friendcode hebt of een aankoopbewijs. De details zouden nog bekend worden gemaakt als je te laat bent geweest met het inloggen op de eShop.
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.quote:Op donderdag 1 september 2011 10:10 schreef Scharrel-hagelslag het volgende:
[..]
Aha okay, want ik heb gister pas de E-shop gedwonload.
Dat gaat ik dan maar eens eventjes doen he. Want Zelda en Mario van vroeger....zouden zeeeeeeeeeer welkom zijnquote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.
Mag ik aan boord?quote:Op donderdag 1 september 2011 10:17 schreef Notorious_Roy het volgende:
In other news:
Nintendo bevestigt 3DS-conferentie
[ afbeelding ]
Ze vergeten wel meerquote:Op donderdag 1 september 2011 10:16 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik zou Nintendo gewoon eventjes bellen. Er zou zoals gezegd een site komen met extra info, maar die zijn ze vergeten.
quote:That is actually the correct way to emulate NES games. The NES hardware only renders in 224 x 240 res and the DA converter inside the NES console stretches the image horizontally to fit a 4 x 3 aspect ratio (256 x 240 being the actual display res)
If you don't stretch it horizontally in the emulator, then the aspect ratio ends up being incorrect (so circles appear as ovals and such)
The SNES does the same trick, so SNES games need to be stretched horizontally too.
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30577120&postcount=858
quote:The games were actually designed to take the "blur" into account in designing their sprites. That's why they look "right".
That's something that most non VC emulators don't really recapture properly. Running a NES or SNES game in an emulator without any filters is actually the wrong way of emulating these games. In addition to the blur created from stretching the original image horizontally, CRT TV displays (the old tube TVs that you used to play these games on) actually soften the image slightly, giving the screen a somewhat softer look and this is a screen limitation that the NES and SNES games actually took advantage of.
The Wii VC actually emulates this when you run it with either a component or RGB Scart cable. If you look closely, you can see that they actually do run a very subtle filter on top of the game display, in order to recreate the blur that CRT displays generate. It's not pixel perfect sharp, because it's not supposed to be!
Of course, if you run it with a composite cable, the Wii VC removes the blur filter and runs it in the original 240p resolution that the original NES and SNES consoles output, with the exact same level of colour (in)accuracy; making it 100% identical to the original console, right down to the exact positions of the composite "dot crawl".
They put a lot of work into the VC emulators that most people don't really appreciate. This also extends to the GB/GBC VC on the 3DS where they actually go so far as to emulate the motion blur from the original spinach green GB display and the glass pane that sat on top of the GB/GBC screen by taking advantage of the 3DS' S3D display (my jaw just hit the floor when I actually saw this. I had never even considered doing that! Genius!)
One thing that isn't actually emulated properly on the 3DS NES VC is the overscan. Instead of cutting off the pixels at the bottom like the Wii VC and the original NES hardware do, they've instead decided to emulate the full display. So you actually get to see a little bit more of the game display then you're supposed to.
They probably did that because it meant that it would fit the 3DS display perfectly, rather than leaving it with small boarders. Personally, I'm ok with this because they're obviously not looking to emulate the original NES experience absolutely perfectly here (after all, you're playing it on a handheld, so a conductive handheld experience is more important than absolute accuracy here!)
http://www.neogaf.com/forum/showpost.php?p=30577281&postcount=867
Zijn het Amerikaanse versies, volledig scherm (qua hoogte) of is Nintendo zo ver gegaan om de Europese versies te gebruiken?quote:Op donderdag 1 september 2011 09:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Game Over in Mario, zonder 'm uit te spelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |