quote:Op zaterdag 30 juli 2011 22:11 schreef Redah het volgende:
[..]
Sja, je bent fanboy of je bent het niet he
En die herinnering zag ik 1 dag telaat....quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef koei het volgende:
Die punten vervallen toch pas na een jaar? En je krijgt je herinnering een paar weken daarvoor, dus je bent niet 1 dag te laat.
Van mij zijn ook 3000 punten vervallen omdat ik niet op de Nintendo-site kwam om ze uit te geven. Jammer maar helaas. Die dingen die je voor 3000 punten kan krijgen kun je ook voor 2,50 kopen
jij was 1 dag te laat, Nintendo zelf had het vroeg genoeg aan je doorgegeven. Kortom, eigen schuld dikke bult en niet zo klagen! Het is balen dat ze ervoor hebben gekozen om die punten te laten verlopen, maar het is helaas niet anders. Ze hadden ook geen loyaliteitssysteem kunnen hebben, zoals Sony en Microsoft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef Noax het volgende:
[..]
En die herinnering zag ik 1 dag telaat....
Dus ja, ik was 1 dag telaat, ik weet toch zelf wel hoe dat is gegaan?!
Ik had toen (paar jaar terug) een telefonisch overleg met Nintendo gehad, maar die wilden geen water bij de wijn doen.
Als ik wil klagen dan doe ik dat, jij bent wel de laatste die mij het zwijgen oplegt, wat denk je wel?!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:48 schreef koei het volgende:
[..]
jij was 1 dag te laat, Nintendo zelf had het vroeg genoeg aan je doorgegeven. Kortom, eigen schuld dikke bult en niet zo klagen! Het is balen dat ze ervoor hebben gekozen om die punten te laten verlopen, maar het is helaas niet anders. Ze hadden ook geen loyaliteitssysteem kunnen hebben, zoals Sony en Microsoft.
Zeurquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Als ik wil klagen dan doe ik dat, jij bent de laatste die mij het zwijgen oplegt, wat denk je wel?!
Nintendo heeft mij nooit wat aangeboden, 'loyaliteitssysteem' my ass!
Nintendo zuigt!!
Zonde, je verscheurd toch Nintendo Points die je in de EShop kunt gebruiken op je DS of Wiiquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef YoshiBignose het volgende:
Klopt had ik ook. Punten gaan verlopen.... wat is dat voor gelul? Dat betekent dus dat de meest trouwe Nintendo supporter die z'n punten opspaart wordt genaaid. Nou ik heb het gewoon lekker laten verlopen en een mail gestuurd met jullie kunnen m'n kont kussen met dat loyaliteitssysteem van jullie. Nu verscheur ik die dingen standaard.
Als je mensen er toch mee gaat naaien doe dan geen moeite en geef helemaal die shit niet.
Wanneer jou het is gelukt om erover na te denken waarom Nintendo met dat systeem op de proppen komt, dan praten we verder!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:55 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
ZeurZe hoeven je dat spaarsysteem niet aan te bieden
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:53 schreef Noax het volgende:
[..]
Als ik wil klagen dan doe ik dat, jij bent wel de laatste die mij het zwijgen oplegt, wat denk je wel?!
Nintendo heeft mij nooit wat aangeboden, 'loyaliteitssysteem' my ass!
Nintendo zuigt!!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:58 schreef Noax het volgende:
[..]
Wanneer jou het is gelukt om erover na te denken waarom Nintendo met dat systeem op de proppen komt, dan praten we verder!
Maar dat gaat aan een enorm trieste wisselkoers. Je spaart die punten toch al zo traag en bij omzetten naar tegoed voor downloads wordt het nog eens door 4 gedeeld. Althans, dat was zo een hele tijd terug bij het kopen van Wii Points met Sterren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:57 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Zonde, je verscheurd toch Nintendo Points die je in de EShop kunt gebruiken op je DS of Wii
Mja, maar het duurt ook 100 jaar voordat je een keer naar de Efteling kan met je Airmilesquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat gaat aan een enorm trieste wisselkoers. Je spaart die punten toch al zo traag en bij omzetten naar tegoed voor downloads wordt het nog eens door 4 gedeeld. Althans, dat was zo een hele tijd terug bij het kopen van Wii Points met Sterren.
Die sterren zijn sowieso redelijk waardeloos. 2000 sterren voor een mini-kart die je voor 2 euro in de winkel kunt kopenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:01 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Maar dat gaat aan een enorm trieste wisselkoers. Je spaart die punten toch al zo traag en bij omzetten naar tegoed voor downloads wordt het nog eens door 4 gedeeld. Althans, dat was zo een hele tijd terug bij het kopen van Wii Points met Sterren.
Valt best mee....totdat er over die geweldige Primera shop gesproken werd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:00 schreef RaymanNL het volgende:
[..]![]()
Jonge, waar wind je je over op
Tegenwoordig zitten die punten bij ALLE games op de 3DS, niet alleen games van NIntendo zelf. Het zit je wel erg diep heh
Dat heeft te maken met het systeem was ze er voor gebruiken. Een Bart Smit of Intertoys kan alleen maar van te voren een X aantal van die voorgeactiveerde kaartjes inkopen, daarmee lopen ze een inloop risico op die voorraad. Ook omdat de DSi, en Wii Shop niet zo goed loopt. De Primera heeft zo'n systeem al in de kassa zitten (net zoals de Dixons trouwensquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef koei het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Nintendo een deal met Primera heeft... Dat is nou niet echt een winkel waar ik die prepaid kaartjes zou verwachten. Eerder bij een E-plaza, mediamarkt en misschien ook bart smit en intertoys enzo.
Twee keer gratis met Airmiles naar de Efteling geweestquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Mja, maar het duurt ook 100 jaar voordat je een keer naar de Efteling kan met je Airmiles
Ze verkopen ook o.a. PSN en iTunes kaarten dus het is niet heel vreemd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:09 schreef koei het volgende:
Ik begrijp ook niet waarom Nintendo een deal met Primera heeft... Dat is nou niet echt een winkel waar ik die prepaid kaartjes zou verwachten. Eerder bij een E-plaza, mediamarkt en misschien ook bart smit en intertoys enzo.
Er is tegenwoordig een limiet van x spellen die je op een dag mag registreren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef Pheno het volgende:
Punten registreren? Dat doe je toch pas als je daadwerkelijk iets gaat halen in die shop? Ik ben laatst ingelogd, mijn laatste punten zijn nog met een van mijn eerste gamecube-spellen uitgegeven
Er ligt gewoon een stapel sterren of hoe heten die dingen tegenwoordig en die registreer ik vast eens als er iets de moeite waard is.
Dan doe ik het uitgesmeerd over een paar dagen. Het is net grote bedragen pinnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef Aether het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig een limiet van x spellen die je op een dag mag registreren.
Blijft toch iets wat ik niet van een Primera verwachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:55 schreef Aether het volgende:
[..]
Ze verkopen ook o.a. PSN en iTunes kaarten dus het is niet heel vreemd.
tof !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
NES-games voor ambassadeurs:
Super Mario Bros.
Donkey Kong Jr.
Balloon Fight
Ice Climber
The Legend of Zelda
Wrecking Crew
NES Open Tournament Golf
Yoshi
Metroid
Zelda II: The Adventure of Link
http://primera.nl/4/cadeau/index/16?tab=Cadeaukaartenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:03 schreef Snever het volgende:
[..]
Blijft toch iets wat ik niet van een Primera verwacht
Mijn joystick maakte een hupsje. Veel lol gehad aan deze spellen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Mario Bros.
Donkey Kong Jr.
Balloon Fight
Ice Climber
The Legend of Zelda
Wrecking Crew
NES Open Tournament Golf
Yoshi
Metroid
Allemaal ineens of na elkaar?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Mario Bros.
Donkey Kong Jr.
Balloon Fight
Ice Climber
The Legend of Zelda
Wrecking Crew
NES Open Tournament Golf
Yoshi
Metroid
Metroid! Ouderwets passwords/codes gaan opschrijven om de volgende keer weer verder te kunnen spelen van dezelfde plekquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Mario Bros.
Donkey Kong Jr.
Balloon Fight
Ice Climber
The Legend of Zelda
Wrecking Crew
NES Open Tournament Golf
Yoshi
Metroid
Nee, gewoon gebruik maken van de save-state functiequote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:42 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Metroid! Ouderwets passwords/codes gaan opschrijven om de volgende keer weer verder te kunnen spelen van dezelfde plek
Wel echt top titels gelukkig
'Vanaf' 1 sept staat er in het Japanse persbericht. Ik ga er vanuit dat ze allemaal tegelijk komen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:29 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Allemaal ineens of na elkaar?
Die zat er toch pas in vanaf super metroid??quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, gewoon gebruik maken van de save-state functie
Save state functie zit in de emulator die op de 3DS draaitquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:41 schreef Pierrre het volgende:
[..]
Die zat er toch pas in vanaf super metroid??
Ik had trouwens ook graag kirby's adventure, yoshi cookie of wario woods in plaats van yoshi gezien...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:49 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Save state functie zit in de emulator die op de 3DS draait
quote:• Geen ondersteuning van de “Bewaarpunt"- functie (waarmee je op elk moment tijdens het spel bewaarpunten kunt aanmaken, om later vanaf dat moment weer verder te spelen) die je treft in de meeste spellen voor Virtual Console Game Boy en Game Boy Color.
• Wel ondersteuning van de “Onderbroken software”-functie (die het mogelijk maakt om je spel met een druk op de HOME-knop te onderbreken). De officiële versie* (die later wordt geleverd) zal wel de Bewaarpunt-functie ondersteunen.
Yoshi (Mario & Yoshi in Europa) vind ik wel stiekem erg tof. En onverwacht.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:06 schreef Notorious_Roy het volgende:
Super Mario Bros.
Donkey Kong Jr.
Balloon Fight
Ice Climber
The Legend of Zelda
Wrecking Crew
NES Open Tournament Golf
Yoshi
Metroid
Dat is wel weer een beetje jammerquote:
Tsjah belachelijk toch... Ik zit te twijfelen om Nintendo een boze mail te sturen. Ik heb dat ding verdorie voor ¤249 gekocht bij de lancering...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
122 euro bij MediaMarkt Utrecht.
Woon in Venloquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
122 euro bij MediaMarkt Utrecht.
Maar je bent nu wel ambassadeurquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tsjah belachelijk toch... Ik zit te twijfelen om Nintendo een boze mail te sturen. Ik heb dat ding verdorie voor ¤249 gekocht bij de lancering...
ja, ok, daar heb je gelijk in, ik hoop alleen dat Nintendo wel wat geleerd heeft van deze roestige start als het gaat om de lancering van Wii Uquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:14 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Yeah!!! (Zo goed?!)
Mja bij de DS duurde het een stuk langer voordat hij goedkoper werd. Vierenhalve maand is wel erg snel
Bel even met de dichtstbijzijnde MM en kijk of ze de prijs volgen. Voor dat bedrag zou ik wel wat moeite overhebben.quote:
Met een treinretour erbij ben je nog 10 euro goedkoper uitquote:
Dat die mediamarkt toevallig zo'n idiote prijs hanteert heeft niets met Nintendo te maken. Ik heb het voor 230 gekocht en een dag later was de prijsverlaging bekend, kut maar het zij zo. Zoiets is sowieso wel te verwachten van Nintendo, die gooien wel vaker prijzen omlaag.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Tsjah belachelijk toch... Ik zit te twijfelen om Nintendo een boze mail te sturen. Ik heb dat ding verdorie voor ¤249 gekocht bij de lancering...
Niet zo snel anders hoorquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Zoiets is sowieso wel te verwachten van Nintendo, die gooien wel vaker prijzen omlaag.
Vraag me af hoe vaak bedrijven dat soort mails krijgen: "Verdorie, jullie product is in de aanbieding! Doe er wat aan!"quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 13:04 schreef Peter_Aragorn het volgende:
[..]
Nja, ik wilde zeggen dat ik verwacht dat we het toch wel voor zaterdag hebben, maar met Nintendo weet je het idd nooit.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:22 schreef Redah het volgende:
[..]
Vraag me af hoe vaak bedrijven dat soort mails krijgen: "Verdorie, jullie product is in de aanbieding! Doe er wat aan!"
Ben benieuwd of we dit weekend al NES titels kunnen spelen.
Zal ik eens een voorspelling doen?
[ afbeelding ]
Ik geloof het echt niet. Ie-de-re mogelijkheid om te laat te zijn bij de 3DS hebben ze aangegrepen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:06 schreef nomar83 het volgende:
Nja, ik wilde zeggen dat ik verwacht dat we het toch wel voor zaterdag hebben, maar met Nintendo weet je het idd nooit.
Zie zojuist dat ik zelfs een PM van de Primera op dit forum heb ontvangen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 08:20 schreef Mister_T het volgende:
Inmiddels wat mail contact gehad met nintendo in verband met het Eshop kaartje van de Primera.
Volgens nintendo is er afgelopen weekend een probleem geweest bij de Primera tijdens de activering van de kaartjes. Weet niet of meer mensen problemen onder vinden.
Volgens nintendo kan je via de mail een nieuw kaartje aanvragen bij het Primera Hoofdkantoor.
Heb mijn mail gister verzonden, echter nog geen antwoord. Ben benieuwd!
Dit je mobiel, of met een Azerty toetsenbord ofzo?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:38 schreef Noppie2000 het volgende:
Die save-state functie komt in de toekomstige gratis update noor de nes fames, heeft nintendo allang gezegd
Zijn troywens al beschikvasr in japan, allemasl tegelijk*zoaks ik al zei koei en andere mensrn*
Aangepastquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 20:24 schreef Redah het volgende:
Vervolgens zegt Nintendo vrijdag "Jaaaaaaa, maar we zeiden vanaf 1 september 2012 he!".
Mobiel en was net wakkerquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dit je mobiel, of met een Azerty toetsenbord ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |