quote:
dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Hoi moeder van Haifisch, pak zijn PC eens af.
Wat een KUThoer!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Hahaha nouja beter dat ze een account heeft mijn zus leest alleen maar mee omdat ze ''niet grappig genoeg'' is voor FOK! Dus elke keer als ik een topic open over iets wat over thuis gaat ofzo bijvoorbeeld een uitje waar ik geen zin heb confronteert ze mij ermee en laat ze het aan mijn moeder zien
Ik kan hier niets meer aan toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Hoi moeder van Haifisch, pak zijn PC eens af.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef JaimyLee het volgende:
Mijn zus zit ook op FOK! en heeft mijn postgeschiedenis als favoriet in dr browser dus ze houd me altijd in de gaten
En dan gaat ze ook nog gewoon reageren alsof ze niet m'n zus is
quote:
Dat is al een aanklacht tegen de moeder van TS waard. Ze hebben dus gewoon een perfect goede baby weggesmeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Geachte moeder van TS,
gooi die defecte maar weg, dan maken we een nieuwe die wel goed werkt en geen baggertopics maakt.
Groetjes,
Smeg.
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Geachte moeder van TS,
gooi die defecte maar weg, dan maken we een nieuwe die wel goed werkt en geen baggertopics maakt.
Groetjes,
Smeg.
Mijn ma is al 56 jaar. Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?
Een kut is een kut en mijn lul heeft geen ogen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?
Eenoogige bandietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een kut is een kut en mijn lul heeft geen ogen.
Niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:31 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Een kut is een kut en mijn lul heeft geen ogen.
Wat een slappe excuus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Haifisch het volgende:
Nouja,ik weet niet zeker of ze een account heeft, ik zag het in een flits.
Ik ben meteen dit topic gaan openen.
Als ik haar naam weet, ga ik het NIET posten
Een moeder die zichzelf tim noemt.quote:
Buikentopicquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef OProg het volgende:
Zat je moeder rond je geboorte ook in het buikentopic in OUD enzo?
+1quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:37 schreef LompeHork het volgende:
Geachte moeder van Haifisch,
Uw vacature op NationaleVacaturebank.nl is voor mij aanleiding om te solliciteren naar de functie van zoon.
Tot januari dit jaar ben ik werkzaam geweest als zoon bij de Gemeentelijke Kredietbank. Daarvoor heb ik de opleiding ‘managementassistent’ gevolgd via Je Oma. Ik heb mijn diploma in 2008 gehaald.
Tijdens mijn studie heb ik veel stage-ervaring opgedaan. Deze ervaring heb ik toe kunnen passen in mijn vorige baan en hopelijk kan ik die straks toepassen binnen uw huishouden. Ik ben erg prestatiegericht en kan goed met rukkers aan de telefoon communiceren.
Ik zou het heel erg interessant vinden om bij uw gezin aan de slag te gaan als zoon. Graag ga ik dan ook de uitdaging aan om bij uw gezin te komen werken.
Ik zou mijn motivatie, en bijgevoegd cv, graag komen toelichten in een persoonlijk gesprek. Met belangstelling zie ik uw reactie tegemoet.
Met vriendelijke groet,
LompeHork
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Feyenoord-
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:44 schreef Zenit- het volgende:
Pics van je moeder.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En Brits ook nog.
De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
Pics van je moeder.Leuke tekst heb je onder haar foto gezet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Goedenavond,quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Haifisch het volgende:
Mijn ma is niet zo oud als die op de foto. 38
neequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef JaimyLee het volgende:
Mijn zus zit ook op FOK! en heeft mijn postgeschiedenis als favoriet in dr browser dus ze houd me altijd in de gaten
En dan gaat ze ook nog gewoon reageren alsof ze niet m'n zus is
Mag niet van de mods.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:52 schreef BabeWatcher het volgende:
Zorg dan dat je met meerdere accounts post, dan kan je op 1 account de ideale zoon uithangen, terwijl je met de andere lekker trollt.
Pics van je moeder.lolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yvonne ken ik, dat is haar niet. Ze zal wel in Flora en fauna posten denk ikquote:
Of in OUD, en zit ze te roddelen over jouw kutgedrag.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:03 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Yvonne ken ik, dat is haar niet. Ze zal wel in Flora en fauna posten denk ik
Ach, ze zal mijn history toch niet vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef Id_do_her het volgende:
Gewaagd om dat meteen even in een topic voor heel FOK! duidelijk te maken.
That's what he said.quote:
38?!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Haifisch het volgende:
Mijn ma is niet zo oud als die op de foto. 38
Die heb ik haar allang gePM't.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ach, ze zal mijn history toch niet vinden.
YEAH! ze heeft dus geen account!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
Kloonscan op jouw IP is maar één member TS, nice try.
TS faalt hardquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
Kloonscan op jouw IP is maar één member TS, nice try.
Geen idee, ik kan niet kloonscannen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Haifisch het volgende:
[..]
YEAH! ze heeft dus geen account!
FUCKYEAH
Ik DM yvonne evenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet kloonscannen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te laat, je moeder heeft geen account, verzonnen topic dus
Kijken is niet posten, tamme.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Haifisch het volgende:
Kunnen jullie niet zien of er niet vanaf een ander lokaal ip op FOK! forum is gekeken? Ik weet zeker dat ze in general chat was aan het kijken
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebbenquote:
weet je zeker of je zelf wel hebt uitgelogd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebben
En toen sloeg de paniek toe?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebben
Ja natuurlijk slaat dan paniek toe. Je MA op FOK!.. dat is vragen voor problemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toen sloeg de paniek toe?Of is dit damage control in zijn puurste vorm?
Neenquote:
Kan je lang wachten. Stuur anders een postduifquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Haifisch het volgende:
Ik wacht op een response van Yvonne. Ik hoop op negatief
Stuur maar een PM/DM.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Haifisch het volgende:
Ik wacht op een response van Yvonne. Ik hoop op negatief
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |