Ach, ze zal mijn history toch niet vinden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:06 schreef Id_do_her het volgende:
Gewaagd om dat meteen even in een topic voor heel FOK! duidelijk te maken.
That's what he said.quote:
38?!!!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:45 schreef Haifisch het volgende:
Mijn ma is niet zo oud als die op de foto. 38
Die heb ik haar allang gePM't.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:10 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ach, ze zal mijn history toch niet vinden.
YEAH! ze heeft dus geen account!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
Kloonscan op jouw IP is maar één member TS, nice try.
TS faalt hardquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef smegmanus het volgende:
Kloonscan op jouw IP is maar één member TS, nice try.
Geen idee, ik kan niet kloonscannen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:18 schreef Haifisch het volgende:
[..]
YEAH! ze heeft dus geen account!
FUCKYEAH
Ik DM yvonne evenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:19 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Geen idee, ik kan niet kloonscannen.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:20 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Te laat, je moeder heeft geen account, verzonnen topic dus
Kijken is niet posten, tamme.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef Haifisch het volgende:
Kunnen jullie niet zien of er niet vanaf een ander lokaal ip op FOK! forum is gekeken? Ik weet zeker dat ze in general chat was aan het kijken
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebbenquote:
weet je zeker of je zelf wel hebt uitgelogd?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebben
En toen sloeg de paniek toe?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik dacht te zien dat mijn ma was ingelogd. Maar kan het ook fout hebben
Ja natuurlijk slaat dan paniek toe. Je MA op FOK!.. dat is vragen voor problemen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
En toen sloeg de paniek toe?Of is dit damage control in zijn puurste vorm?
Neenquote:
Kan je lang wachten. Stuur anders een postduifquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Haifisch het volgende:
Ik wacht op een response van Yvonne. Ik hoop op negatief
Stuur maar een PM/DM.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:45 schreef Haifisch het volgende:
Ik wacht op een response van Yvonne. Ik hoop op negatief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |