quote:
dit.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Hoi moeder van Haifisch, pak zijn PC eens af.
Wat een KUThoer!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:22 schreef Crocodi1e het volgende:
Hahaha nouja beter dat ze een account heeft mijn zus leest alleen maar mee omdat ze ''niet grappig genoeg'' is voor FOK! Dus elke keer als ik een topic open over iets wat over thuis gaat ofzo bijvoorbeeld een uitje waar ik geen zin heb confronteert ze mij ermee en laat ze het aan mijn moeder zien
Ik kan hier niets meer aan toevoegen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Myraela het volgende:
Hoi moeder van Haifisch, pak zijn PC eens af.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef JaimyLee het volgende:
Mijn zus zit ook op FOK! en heeft mijn postgeschiedenis als favoriet in dr browser dus ze houd me altijd in de gaten
En dan gaat ze ook nog gewoon reageren alsof ze niet m'n zus is
quote:
Dat is al een aanklacht tegen de moeder van TS waard. Ze hebben dus gewoon een perfect goede baby weggesmeten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Geachte moeder van TS,
gooi die defecte maar weg, dan maken we een nieuwe die wel goed werkt en geen baggertopics maakt.
Groetjes,
Smeg.
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef smegmanus het volgende:
Geachte moeder van TS,
gooi die defecte maar weg, dan maken we een nieuwe die wel goed werkt en geen baggertopics maakt.
Groetjes,
Smeg.
Mijn ma is al 56 jaar. Wat is het probleem dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?
Een kut is een kut en mijn lul heeft geen ogen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Als mijn broertje dan 18 is dan is mijn ma al 56 jaar.. wil je dat wel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |