*bumpt*quote:
Ik heb ook niks lekkers, was het van plan, maar heb het maar zo gelaten.quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, want het is nog geen weekend![]()
Morgen vrij, dus dan mag het van mezelfquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb nog niets, want het is nog geen weekend![]()
Ik pak maar een biertje dan, want dat moet opquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ook niks lekkers, was het van plan, maar heb het maar zo gelaten.
Ga zo warme chocomelk maken
Wel de balans houden, anders raken we je kwijt, dat zou zonde zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef D. het volgende:
[..]
Ik pak maar een biertje dan, want dat moet op
Ok, voor de balans....neem ik er nog eentje bijquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wel de balans houden, anders raken we je kwijt, dat zou zonde zijn
Je hebt een balansdag?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:33 schreef D. het volgende:
[..]
Ok, voor de balans....neem ik er nog eentje bij
quote:
Mooi, met 1 biertje voor links en 1 voor rechts ben je mooi in balans om te blijvenquote:
Slimme zet, hoeven ze voor mij ook niet te zeiken dat te weinig mensen kekenquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:35 schreef Karina het volgende:
Nog even een liedje 2 minutensjeesus
Sad but truequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Speciaal later laten beginnen omdat GTST later begon
Yup, die hebben zequote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef Greys het volgende:
Hebben ze ook een website waar je alle clipjes weer kunt terugkijken enzo morgen ofzo?
Net als bij The Voice? Weet iemand dat?
Ik geloof dat ik toch maar die film met Queen Latifah ga kijken![]()
![]()
Nah dat snap ik dan wél, er is ook uitleg over het spel nu, dus lullig als mensen 5 min. te laat inschakelen vanwege GTSTquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:37 schreef RaymanNL het volgende:
Speciaal later laten beginnen omdat GTST later begon
ditquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Beetje veel uitleg. Ben het nu al vergeten
RTL begonquote:
CHEERS!quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:39 schreef D. het volgende:
Beetje veel uitleg. Ben het nu al vergeten
Het schijnt het duurste Nederlandse decor te zijnquote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef Disana het volgende:
Wat een ingewikkeld verhaal.
Maar je kunt wel zien dat het wat mag kosten.
Ze zijn afgezet?quote:Op donderdag 26 januari 2012 20:40 schreef RaymanNL het volgende:
Ik zie trouwens niet waarom dit decor het duurste ooit in NL moet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |