Daar heb je idd ook wel een punt...quote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik denk dat weinig mensen om half 10 nog starten met kijken van een talentenjacht.
Ik denk dat het nog wel lastig zal worden... maar hoop idd niet op kijkcijfers ala popstars seizoen 3quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze sowieso wel kijkers trekken, hou m'n hart vast(en ligt niet aan concurrentie). Ik heb er best zin in
donderdagquote:Op dinsdag 3 januari 2012 22:52 schreef iBenny het volgende:
Vanaf 26 januari, elke donderdag om 20:30uur
Als ze tegenover WIDM staan, gaat het nog lastig worden.quote:Op dinsdag 3 januari 2012 23:00 schreef Pisces29 het volgende:
Ik hoop dat ze sowieso wel kijkers trekken, hou m'n hart vast(en ligt niet aan concurrentie). Ik heb er best zin in
+ dat begint al een paar weken eerder, dus die stappen ook niet zomaar overquote:Op woensdag 4 januari 2012 12:26 schreef roos85 het volgende:
[..]
Als ze tegenover WIDM staan, gaat het nog lastig worden.
Op vrijdag komt The Voice Kids op RTL4 (ook een programma van Talpa)quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef Anonymousz het volgende:
waarom op donderdag?
omdat X factor de volgende dag komt?
weet je wannneer x factor komt?quote:Op woensdag 4 januari 2012 14:37 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op vrijdag komt The Voice Kids op RTL4 (ook een programma van Talpa)
Intussen zijn we bezig met een ommekeerquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sbs blijft sbs...de zender die mensen als joling en nance een bestaans recht geeft. De zender van naakte mannetjes in het bos en lekker gek doen op de camping.
Wat jammer dat X Factor niet komtquote:Op woensdag 4 januari 2012 14:56 schreef Karina het volgende:
X-Factor komt niet dit jaar
Over Popstars kan ik bar weinig vinden, alleen dat je je nog NIET kunt opgeven.
Laten ze daar nou net mee bezig zijn...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:01 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zou wel maar zie maar eens van het imago aftekomen.
Voor als nog bestaan hart van Nederland en Shownieuws nog.
Ik vind het eigenlijk wel verstandig...quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:03 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
Wat jammer dat X Factor niet komt
Oja niet aan gedachtquote:Op woensdag 4 januari 2012 15:05 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel verstandig...
Gewoon tijdens dat sportgedoe dit jaar geen talentenjachten.. dan kunnen we aan het eind van het jaar weer vol aan de bak
Maakt niet zoveel uit. Sbs en net5 doet het gewoon niet voor mij. Net5 heb ik er volgens mij niet eens opstaan.quote:Op woensdag 4 januari 2012 15:04 schreef iBenny het volgende:
[..]
Laten ze daar nou net mee bezig zijn...
Gerommel bij Hart van Nederland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |