ja het moet kunnen maarjaquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:18 schreef xCore het volgende:
eerst zeggen dat ik vies ben en zo dit dat en dan zeggen dat ik een lekkerding ben he bah
sowieso dat je alle regenboogkleuren schijt als je me zietquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:19 schreef xCore het volgende:
[..]
moet wel wachten tot 1 september, anders kost het OV mij geld
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
sowieso dat je alle regenboogkleuren schijt als je me ziet
Impliceren dat modjes kunnen lezenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat modjes kunnen lezen
Soms is het moeilijk voor te stellen eigenlijk.quote:
Impliceren dat modjes kunnen bannenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:23 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Impliceren dat modjes kunnen lezen
of ze kan lezen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef Etsu het volgende:
ik zal het even aan motorbloempje vragen
Ik verbaas me al over jouw capaciteiten..quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:24 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Soms is het moeilijk voor te stellen eigenlijk.
Niet dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef GlowMouse het volgende:
[..]
Impliceren dat modjes kunnen bannen
inderdaad, dat kunnen ze niet.quote:
Ik verbaas zoveel mensen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:25 schreef xCore het volgende:
[..]
of ze kan lezen?
[..]
Ik verbaas me al over jouw capaciteiten..
Hoor net al dat ze dat niet kunnenquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
zal ik ook vragen als het jou gelukkig maakt
Mods zijn er niet om sportief te zijn, mods zijn er voor de users.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef Joosterd het volgende:
Modjes kunnen wel de bal doorspelen naar de hogere heren maar soms is het niet echt sportief.
ja dat jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:31 schreef Joosterd het volgende:
Modjes kunnen wel de bal doorspelen naar de hogere heren maar soms is het niet echt sportief.
ja dat ja..quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef xCore het volgende:
hihi mijn oude examenbundels verkocht voor 5,- euro / stuk![]()
GRATIES BIER
Ga weg stomme troll.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef GlowMouse het volgende:
Maar wel allemaal solliciteren als er een plekje vrijkomt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
IEMAND DIE MIJN DUITS OF AARDRIJKSKUNDE EKSAMENBJUNDEL WIL HEBBUH
quote:
Jeetje.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef GlowMouse het volgende:
Maar wel allemaal solliciteren als er een plekje vrijkomt.
Ik buwaar ze altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Etsu het volgende:
IEMAND DIE MIJN DUITS OF AARDRIJKSKUNDE EKSAMENBJUNDEL WIL HEBBUH
Somsquote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
toen ik 38 uur p/w moest werken, ging ik bijna dood
HAHAquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef xCore het volgende:
[..]
Als ik bij Google intyp "Etsu + Dood" dan kreeg ik dat
quote:Op zondag 3 juli 2011 17:28 schreef Etsu het volgende:
[..]
Impliceren dat je niet over seks wil praten.
Dan ben ik nog wel even bezig.quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
een tent hossel je niet. je hosselt een chick of een tent met een chick erin.
maar zo klinkt het leuker jij mannehosselaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
je moet wel alles kwooten, niet enkele zinnetjes
Mooi werk.!quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:51 schreef xCore het volgende:
[..]
maar zo klinkt het leuker jij mannehosselaar
Dan weet je later nog wat je ooit kon.quote:
Doe activeren op het station dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:17 schreef Kaasrol het volgende:
Mijn OV doet het niet omdat ik reizen op saldo niet heb geactiveerd. Wat is dit
Kon dus niet... Moet ik weer een aanvraag via de site van NS doen. Zal je zien dat wanneer ik mijn studentenreisproduct kan ophalen het pas ingaat.quote:
Ik heb er 25 opstaan, dus dat zal het wel niet zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:23 schreef Etsu het volgende:
volgens mij moest je 10 euro erop zetten voordat je mee kon reizen
"Ø", "ø" is een klinker en een letter die gebruikt wordt in het Deens, Faeröers en Noors.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:37 schreef xCore het volgende:
[..]
"Ø", "ø" is een klinker en een letter die gebruikt wordt in het Deens, Faeröers en Noors.
De uitspraak van de klinker is ongeveer als het Nederlandse "eu" (fonetisch symbool: [ø]) in het woord "deur" (of in "leuk", maar dan niet als een diftong uitgesproken).
De oorsprong van de letter is een ligatuur voor de tweeklank "oe", waarbij de horizontale/diagonale lijn van de "e" door de "o" heen wordt geschreven, zodat de ø ontstond.
In modern Deens, Faeröers en Noors is de Ø een aparte letter, en geen ligatuur of variant van de "O". Het symbool "ø" wordt ook in het Internationaal Fonetisch Alfabet gebruikt om de eu-klank van verschillende talen aan te duiden.
De equivalente letter in het Duits, Estisch, Fins, Hongaars, IJslands, Turks en Zweeds is de "Ö". Het cyrillische alfabet gebruikt "Ө" als equivalente letter.
In het Deens en het Noors (alleen Riksmål) is ø ook het woord voor "eiland".
Hoe dat zo in eens?quote:
EN WEER GELIJK DIE TYFUS SMILEY WAT HEB IK JOU OOIT AANGEDAANquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:47 schreef Etsu het volgende:
wie zegt dat ik ga stoppen met vwo
gewoon ernaast jeweet, paar (kleine) vakken die een aansluiting hebben met criminologie zodat ik vrijstelling kan krijgen volgend jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
en dan?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Joosterd het volgende:
Koop dan gewoon wat boeken die je op de UNI krijgt en bestudeer ze in je vrij tijd.
lezen lezen en lezen maar zodat je straks minder hoeft te doen.quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:53 schreef Etsu het volgende:
ik weet niet eens of ik word toegelaten tot criminologie hé, het is loting. maar het is sowieso een brede studie, dus ik wil bepaalde vakken volgen die aansluiting hebben tot criminologie (en meerdere studies, het is een brede studie namelijk) én gelijkwaardig zijn van niveau.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef xCore het volgende:
[..]
vroeg me alleen af wat voor studie het was
Een bredequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:55 schreef xCore het volgende:
[..]
vroeg me alleen af wat voor studie het was
quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:56 schreef Etsu het volgende:
jouw positie op mijn like-ladder daalt met de minuut, nick, vergeet dat niet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:08 schreef Etsu het volgende:
ik vind jou met de dag enger worden
wat was de aanleiding dat jij zo bent geworden
Wat jonguh!quote:
Verstandig. Anders had je toch niet gewonnenquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:22 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Verstandig. Anders had je toch niet gewonnen
Is de waarheidquote:
We zouden moeten meeten.quote:
Ick komt wel keertje langs goet?!quote:
Hij heet toch Etsoe geen Raymondquote:
wrm ben jy so slimquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij heet toch Etsoe geen Raymond
Schuilnaamquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Hij heet toch Etsoe geen Raymond
Ninja editquote:
Eerste schooldag gehad.. dus dan ben ik weer iets slimmerquote:
Geen glapjesquote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Yeahhh turn back time, be with friendsss
Marketing & Professionele Communicatie Vaardigheden.quote:
was t leukquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Marketing & Professionele Communicatie Vaardigheden.
Welke studie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Marketing & Professionele Communicatie Vaardigheden.
NEE Godver! Bij beide vakken oefentoets gemaakt en keihard gefaaldquote:
taaltoetsquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
NEE Godver! Bij beide vakken oefentoets gemaakt en keihard gefaaldKregen taaltoets en mijn hersens dachten wtf is deze... Marketing ging nog net maar goed was het niet
HRM maar eerste periode is alleen maar Economie, Nederlands , Engels en recht.quote:
Interpunctie en Grammatica, Spelling, soorten stijlen .... etc...oftewel drama.quote:
Is dat op 't HBO?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:36 schreef Joosterd het volgende:
[..]
HRM maar eerste periode is alleen maar Economie, Nederlands , Engels en recht.![]()
Economie
Ja dus moet wel goed komenquote:
jeetjequote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Interpunctie en Grammatica, Spelling, soorten stijlen .... etc...oftewel drama.
Dat dacht ik. Eerste dag 2 oefentoetsen is niet niet zo ideaal.quote:
Simpel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:37 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Interpunctie en Grammatica, Spelling, soorten stijlen .... etc...oftewel drama.
quote:
Ik heb hyves allang verwijderd. Alleen al mijn breezers kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:45 schreef Etsu het volgende:
eergisteren had ik nog 233 vrienden op haaifs, en nu heb ik er 230 wat is dezen waarom verwijderen mensen hun hyves of mij als vriend huilllllll
Ick ben er noch weet juh!quote:
Kaabee......quote:
Slechte interpunctie ik weet...quote:
Ick hep die spelluh gespeeldt wahr ju zombiez moet afknalluh ik overleev wel hoorrr!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You have to make the right choice. As long as you don't choose, everything remains possible.
Jij bent de leukste thuis?quote:
doemaarquote:
Was je alleen thuis of zo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Etsu het volgende:
ik heb t gevraagd en ze zeiden allerleukste
Dat je nu de allerleukste thuis was ..quote:
Dit moet je in TRU posten kan je laggen.quote:
ja denk ikquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dat je nu de allerleukste thuis was ..
durf ik nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dit moet je in TRU posten kan je laggen.
Dm mij de tiny pic links maak ik een serieus topic aanquote:
ik ben serieusquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef xCore het volgende:
[..]
je oma in een witte grote onderbroek zien telt niet.
oke, wil je het hele artikel of Wat?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Dm mij de tiny pic links maak ik een serieus topic aan
maakt niet uitquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oke, wil je het hele artikel of Wat?
ish goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doe het zo als ik op de laptop zit, goed?
ik vertel het ooit. op mijn sterfbed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Ik geloof er wel in, dus nu ben ik wel benieuwd
Geldige redenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Etsu het volgende:
die iemand zei tegen mij;
Vandaag was er een jongen uit mijn klas 3 uur te laat op school omdat hij onderweg z'n schoenen verloor.![]()
ja maar zijn wel megagrote plaatjes net als in dit topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:25 schreef Joosterd het volgende:
Heb je nog plaatjens dan maak ik ff topic enzo
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moestquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:26 schreef xCore het volgende:
[..]
ben zelf ook wel eens te laat geweest omdat ik mijn fiets was vergeten, so what?
trapten ze er in?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik heb een keertje gezegd dat mijn fietssleutel brak en daarom terug naar huis moest
goeie he
baasquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:28 schreef Etsu het volgende:
mja toen kreeg ik alsnog wel straf, toen heb ik gezegd dat ik echt de waarheid vertel en dat ik nooit zou durven liegen en dat als ik te laat ben omdat ik gewoon te laat ben, dat ik dan wel eerlijk zou zeggen en toen heb ik een scene geschopt en toen geloofde ze me en toen kreeg ik geen straf meer
heb je deze ook nog:quote:
ja kan ik me voorstellen wie doet dat nu niet? xdd xpquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:30 schreef xCore het volgende:
[..]
ja mang, ik kijk tegen jou op jeweet gr
Jaquote:
Het was een troll topicquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:33 schreef Etsu het volgende:
togggg ZEG ME DAT JE HET NIET GELOOFT EN EN EN EN DAT HET NEP IS
maar ik heb geen notes jongequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
ik heb glowmouse omgekogt dat die mij geen note moest gefe en jou wel xd srrie
Glowmouse is niet sportiefquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:36 schreef Etsu het volgende:
ik heb glowmouse omgekogt dat die mij geen note moest gefe en jou wel xd srrie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |