Lieverd, ik zit hier al 2 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Of strontboer, da's helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikker
Alles aandachtig doorlezen (maar het is saai, dus dat 'aandachtig' schiet erbij in), zorgen dat ik het ook snap als ik niet het Nederlands erbij heb en beetje kan vertalen uit mijn hoofd wat er staat... kijken of ik zelf nog stijlfiguren eruit kan vissen. Aantekeningen doorlezen.quote:
Ik haat niet, alleen op jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dude, waarom haat je alleen maar.Ga me niet vertellen dat je ook zo reageert in real.
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zie ik maar als een liefdesverklaring.
koekjestrommel was al bezetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Prulez het volgende:
[..]
Volgende nickname op de lijst: koekjestrommel1.
Vanwaar die 1?!
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkse natuurlijk. xCore is een wijvennaam. Kusje.
Ga niet Boone haten, anders heb je met mij te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |