Natuurkundequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef koekjestrommel1 het volgende:
*wacht tot natuurkunde wordt afgezeken*
Haalt het tempo er wel uitquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:49 schreef ViaRegnum2 het volgende:
Had helemaal niet door dat de lapo er al aankwamZonder dat hunten is het beter
Niet weten dat dat niet boeit, zolang het maar niet gebeurtquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:51 schreef Dastan het volgende:
[..]
Niet weten waarom jij niet door grond heen zakt.
Al nagekeken dan? Misschien valt het mee!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 12 kantjes geschreven trouwens, 1,5 pagina om evenwichtsinkomen uit te rekenen![]()
!!
Ik voel me zo'n faal
Enkel praktisch nuttige kennis willen vergaren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat niet boeit, zolang het maar niet gebeurt
Ik vind de natuurwetten en basische natuur en scheikunde zo slecht nog nietquote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Niet weten dat dat niet boeit, zolang het maar niet gebeurt
True.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Enkel praktische kennis willen vergaren.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Natuurkunde, mijn hoogste leukste vak waarin ik examen doe
In de vijfde stond ik een 8. Nu nog maar een 6,9.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:54 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Natuurkunde, mijn hoogste vak waarin ik examen doe
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb dat wel 90% te danken aan het feit dat ik alle oude eindexamens in mijn GR pleurde en dan lekker kon overschrijven
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:57 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik heb dat wel 90% te danken aan het feit dat ik alle oude eindexamens in mijn GR pleurde en dan lekker kon overschrijven
Arme jongen, waarom niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef Trollface. het volgende:
Ik kon me ook totaal niet concentreren tijdens het examen.
quote:
Evenwichtsinkomen was 1 regeltjequote:Op vrijdag 20 mei 2011 16:52 schreef Etsu het volgende:
Ik heb 12 kantjes geschreven trouwens, 1,5 pagina om evenwichtsinkomen uit te rekenen![]()
!!
Ik voel me zo'n faal
wat een kanker gare toetsquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:03 schreef Trollface. het volgende:
Ik kon me ook totaal niet concentreren tijdens het examen.
True, mooi toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net samengevat natuurkunde doorgekeken, de helft van de stof hoef je niet eens te kennen
Dat boekje krijg ik hopelijk morgen binnen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Net samengevat natuurkunde doorgekeken, de helft van de stof hoef je niet eens te kennen
RT met de kracht van 1000 jupiters.quote:
Hehe, ik was na 2 uur al klaarquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achteraf gezien ja
Ik voel me zo elendig
Nja, volgende geschiedenis, kan ik opzich wel
Ik heb ook de Y zelf uitgerekend, kwam wel goed uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Achteraf gezien ja
Ik voel me zo elendig
Nja, volgende geschiedenis, kan ik opzich wel
300 miljard was evenwichtsinkomen toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:13 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Ik heb ook de Y zelf uitgerekend, kwam wel goed uit.
Ben nu examen van 2010 tijdvak 1 aan het maken, maar kan nu nog niet echt zeggen dat het van een leien dakje gaatquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:11 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Nee, iets in de 270.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
300 miljard was evenwichtsinkomen toch?
heb geen zin om na te kijken namelijk
Binas tabel 35 is mijn vriend tijdens het natuurkunde examen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben nu examen van 2010 tijdvak 1 aan het maken, maar kan nu nog niet echt zeggen dat het van een leien dakje gaat
Mijne ook, maar hij bijt nu ff van zich afquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:16 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Binas tabel 35 is mijn vriend tijdens het natuurkunde examen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:15 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ben nu examen van 2010 tijdvak 1 aan het maken, maar kan nu nog niet echt zeggen dat het van een leien dakje gaat
Nee, kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Zo moeilijk is Natuurkunde toch niet?
Makkelijker dan Scheikunde in ieder geval.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef Flitskikker het volgende:
[..]Zo moeilijk is Natuurkunde toch niet?
Veel makkelijker, vind ik dan.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:20 schreef xCore het volgende:
[..]
Makkelijker dan Scheikunde in ieder geval.
Same, beide zelfs.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:22 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
De beste leraar die ik ooit heb gehad, heb ik voor Natuurkunde. Dus, tja..
Snuff ....quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
AH BEZEMS JE BOY IS HIERRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
24quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:24 schreef R4m0n_46 het volgende:
38 van de 48 punten voor Duits, ik ben tevreden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef xCore het volgende:
[..]
24
Dui... Maar het is een voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:25 schreef xCore het volgende:
[..]
24
Ooh noh, beter toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had een 7,3 voor een 8 gemiddeld nodig, en dat moet lukken, tenzij de n-norm 0 is![]()
Hoe ging eco?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:23 schreef Snuf. het volgende:
AH BEZEMS JE BOY IS HIERRRRRRRRRRR
[ afbeelding ]
Voor het eerst in zes jaar een voldoende voor Duits gemiddeldquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ooh noh, beter toch?
Ik had een 7,3 voor een 8 gemiddeld nodig, en dat moet lukken, tenzij de n-norm 0 is
Respect broquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:27 schreef xCore het volgende:
Voldoende is voldoende en meer hoeft er niet aan gedaan te worden![]()
[..]
Voor het eerst in zes jaar een voldoende voor Duits gemiddeld
ik had 7.6 nodig voor 8quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:26 schreef R4m0n_46 het volgende:
[..]
Ooh noh, beter toch?
Ik had een 7,3 voor een 8 gemiddeld nodig, en dat moet lukken, tenzij de n-norm 0 is
Heb je je naam goed geschreven?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb sowieso 1 punt voor economie, ben ik goed of goed?![]()
Super! De douane-unie vraag?:Pquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef Etsu het volgende:
Ik heb sowieso 1 punt voor economie, ben ik goed of goed?![]()
Die heb ik ook goedquote:
Whaha ik was gisteravond ook bang dat ik vanmorgen weer in slaap zou vallen na het uitzetten van de wekker. Tis me enige toets die ik 's morgens heb dus het was ff wennenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:30 schreef yosander het volgende:
Was een lange dag. Begon al goed trouwens, 8.15 zou een vriend van me langskomen om samen naar school te fietsen. Bleef alleen iets te lang liggen nadat ik de wekker had uitgezet: 8.10 schrok ik wakker.
Duits was ik na twee uur mee klaar, ging wel lekker, zo maar eens nakijken.
Economie was best pittig, aantal aparte vragen en die berekeningen waren ook niet al te makkelijk. Gelukkig kwam ik om 16.20 op een geniale ingeving waardoor ik die opdrachten met Keynesiaans model toch nog kon oplossen
.
3,8 zit er wel in ieder geval wel in.
Inderdaadquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:32 schreef strontboer het volgende:
[..]
Whaha ik was gisteravond ook bang dat ik vanmorgen weer in slaap zou vallen na het uitzetten van de wekker. Tis me enige toets die ik 's morgens heb dus het was ff wennen
Bij mij op school kwamen er van die VMBO'ers naar buiten: WAT IS EEN FAKKING INDEX CIJFER??? Ik snap er niks van kk examens!quote:
dus je moet al herkansen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:35 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb nu al zo goed als zeker in ieder geval die herkansing binnen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
O dat was ook nog zoietsWIJ ZATEN IN DE ZAAL MET VMBO
Eerst waren er al een paar te laat die waren aan het roken ofzo?
Toen moesten de telefoons uit. Heeft iedereen zijn telefoons uit? VWO: Ja vmbo: 10 man rent weg en dumpt die dingen
Oke jongens en meisjes we openen nu de examens, stilte graag. vmbo tuig begint gewoon te praten![]()
Het debieltje achter mij gaat zolang door dat wordt gezegd dat als hij nog 1 keer praat, hij het examen mag verlaten.
Dezelfde pauper vraagt 10 minuten later aan 1 van de surveillanten wat een woord betekent. Zegt die man, kijk in het woordenboek. Zegt ie: Heb ik geen zin in!_!_!_!__!_!_!_!_!
VMBOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Toen moesten de telefoons uit. Heeft iedereen zijn telefoons uit? VWO: Ja vmbo: 10 man rent weg en dumpt die dingen
Oke jongens en meisjes we openen nu de examens, stilte graag. vmbo tuig begint gewoon te praten![]()
Het debieltje achter mij gaat zolang door dat wordt gezegd dat als hij nog 1 keer praat, hij het examen mag verlaten.
Dezelfde pauper vraagt 10 minuten later aan 1 van de surveillanten wat een woord betekent. Zegt die man, kijk in het woordenboek. Zegt ie: Heb ik geen zin in!_!_!_!__!_!_!_!_!
Gelukkig zitten er ook normale mensen op het VMBOquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Licht getinte tokkie voor me en achter me toen gingen ze in het Arabisch zitten lullenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef waj1 het volgende:
[..]
Gelukkig zitten er ook normale mensen op het VMBO
Jij had toevallig een tokkie achter je zitten
Wat stond je gemiddeld dan? 5.8 toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Etsu het volgende:
32/67 -> 4,9 - 6,9
Economie kan een 5 of een 6 worden.
Man, wat ben ik blij.
Sowieso wordt het een hoge N term denk ik die shit was moeilijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Etsu het volgende:
32/67 -> 4,9 - 6,9
Economie kan een 5 of een 6 worden.
Man, wat ben ik blij.
Hoe kan 't eigenlijk dat VMBO bij VWO wordt geplaatst?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sowieso wordt het een hoge N term denk ik die shit was moeilijk
Ouch, N-norm van 0.9 moet kunnen toch?quote:
Engels een 4.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eerder blij dat het geen 4 is, want dat wilde ik bewaren voor Engels.
Breath
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Weet ik niet, was sowieso raar want zij hadden maar 2 uur...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoe kan 't eigenlijk dat VMBO bij VWO wordt geplaatst?
En dat is al te veel als je hun toetsen ziet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik niet, was sowieso raar want zij hadden maar 2 uur...
haha je zal maar samen met vmbo-leerlingen in 1 gebouw zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Dit iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha je zal maar samen met vmbo-leerlingen in 1 gebouw zitten
Wat een domme mensen. Wat soort vmbo is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Vast dat VMBO BB gedoequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een domme mensen. Wat soort vmbo is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga niet leren vandaag, want morgen vergaat de wereld.
Of ik slaag en ik sterf meteen.Martijn, niet sterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eigenlijk best vreemd dat ik me op de examens minder goed voorbereid dan op de gemiddelde proefwerkweek
Economie ging echt slecht jonge.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef ThaTim het volgende:
zo rond de 29/30 punten, dus pas bij een norm van 1.4/1.5 is het een voldoende
Van de?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Economie ging echt slecht jonge.Ik had 32 punten (best soepel...)
Dan kom ik op een 2 uit.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef R4m0n_46 het volgende:
Gewoon heel streng controleren, kan het alleen maar meevallen
ha ha nou dat je een miljoen foutn hebt gmeaakt dat zal wel mee vallen ha haquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dan kom ik op een 2 uit.
Nee kwenie, ik wacht wel af.
Leuke grap.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:26 schreef Dastan het volgende:
[..]
ha ha nou dat je een miljoen foutn hebt gmeaakt dat zal wel mee vallen ha ha
Wat jonguh.!quote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:42 schreef Dastan het volgende:
Etsu is nogal kieskeurig kan niet tegen alcohol.
Maar WiA is ookquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jij hebtop een bazenvak, dat moet verteld worden.
Zelfs de meest falende personen halen op WiA een voldoende.quote:
Kusje terugquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jouw mening, maar geen feit. Kusje op je voorhoofd.
Kortom, Etsu faalt... Zelfs voor eco.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:46 schreef Joosterd het volgende:
[..]
Zelfs de meest falende personen halen op WiA een voldoende.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Kusje terug
[..]
Kortom, Etsu faalt... Zelfs voor eco.
Net zoals Engels?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eco.![]()
Eco doet er niet toe. WisA ga ik die-hard rocken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mandy & Lisa
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Net zoals Engels?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag jouw humor wel.![]()
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:47 schreef xCore het volgende:
[..]
Net zoals Engels?Ben jij nou een miesje of een jongon?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een ras-echte VENDquote:
Ja, daarom. Maar zijn profiel zegt een jongon.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:49 schreef Etsu het volgende:
[..]
xCore is een nichtenick, dus zal ongetwijfeld een meisje zijn.
Heb je eco goed gemaakt dan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:48 schreef Snuf. het volgende:
Ik heb al een herkansing binnen eigenlijk. Ik kan bijna niet meer in een keer falen
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:49 schreef xCore het volgende:
[..]
Ik ben een ras-echte VEND
Waarom zo'n verwijfde naam?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjesquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:49 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ja, daarom. Maar zijn profiel zegt een jongon.
Maw.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:50 schreef Joosterd het volgende:
Volgende week tijd zat om GS WisA en ECO + Maw te verneuken.![]()
![]()
Dikke respeckt mijn jongen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Snuf. het volgende:
[..]
JaMoest een 5,1 halen en heb tussen de 34 en de 40 punten denk ik
En Duits ook een 7
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik
Had een sign met 'breath' erin, terwijl het 'breathe' moest zijn en ik had dat niet door.
Waarom krijg ik dan dit plaatje te zien bij google afbeeldingen?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Etsu is een mooie naam, dat moet je niet vergeten.
Etsu was ooit een vent.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
Waarom krijg ik dan dit plaatje te zien bij google afbeeldingen?![]()
[ afbeelding ]
Omdat je jezelf 's nachts aanraakt.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Alle drie boeken voor maw ook echt lerenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maw.Dat zijn zowat drie boeken, wie gaat dat nu allemaal leren
Geschiedenis valt mee. Wiskunde A
Omdat jij vieze dingen met jezelf doet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:52 schreef strontboer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Leren.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef ViaRegnum2 het volgende:
[..]
Alle drie boeken voor maw ook echt leren
Dat is mijn lijn.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Dastan het volgende:
[..]
Omdat jij vieze dingen met jezelf doet.
In yo mothafucking face!!quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.
Als die naam met die "jongen" verbonden is, zal ik 'm snel wijzigen als ik jou wasquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat Etsu een mooie jongen is, ik heb gezegd dat het een mooie naam is.
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:54 schreef strontboer het volgende:
[..]
Als die naam met die "jongen" verbonden is, zal ik 'm snel wijzigen als ik jou was
Ninja.quote:
xCorequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggen
Kloptquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:55 schreef xCore het volgende:
[..]
Gelukkig is er over jouw nickname niks te zeggen
Ik heb wel een échte foto van jou.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom plaats je nou weer een foto van mij.![]()
Mijn dank. Ik kan je ook waarderen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Enige leuke naam die hier tevoorschijn komt, is Trollface. vind ik.
En Flitskikker, valt wel mee.
Martijn.
Etsuquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Etsu het volgende:
Enige leuke naam die hier tevoorschijn komt, is Trollface. vind ik.
En Flitskikker, valt wel mee.
Martijn.
Komt hier mijn 3-stappenplan!quote:
Na het bieren achter de PC zitten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:57 schreef xCore het volgende:
[..]
Komt hier mijn 3-stappenplan!
1.) Men nuttigt enkele (lees: vele) biertjes. (Sorry Etsu)
2.) Kruip bij terugkomst achter de PC.
3.) U tikt van alles op uw toetsenbord en hoopt op een mooie uitkomst.
Havoquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:56 schreef Scytec het volgende:
Engels, peanuts. 47 van de 49 punten.
LIKE A BOSS
Zal wel strontboers schuld zijn geweest.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Trollface. het volgende:
Godverdomme, mijn server is zo traag als dikke stront.
ja mayne, had geen zin om een opleiding te volgen waarin je alleen maar in boeken moet lezen.quote:
Blijf jij maar lekker hatenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na het bieren achter de PC zitten.
Je hoort een meid (of een jongen als je homo bent) te hosselen en het bed mee te delen.
Da's een bazenregel.
xCore
Niet zo haten.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:00 schreef xCore het volgende:
[..]
Blijf jij maar lekker hatenen ga opzoek naar een vent.
Dat lukt niet altijd.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na het bieren achter de PC zitten.
Je hoort een meid (of een jongen als je homo bent) te hosselen en het bed mee te delen.
Da's een bazenregel.
xCore
Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.quote:
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest van iemand vragen waar ik een vent moet zoeken.
leeell?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.
Nee, een of andere Chinees. Kutchinezen altijd, hacken dit dat.quote:
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.
Jij vroeg hoe ik aan mijn nick kwam...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dezequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leren.
Ik ga die syllabus gewoon doornemen en alle functies leren denk ik.
Waar kom de jouwe vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Grote mond in SC.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...
Lieverd, ik zit hier al 2 jaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikkerquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:09 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Namen gebruiken waarvan je de betekenis niet zeker weet
Of strontboer, da's helemaal duidelijk.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:10 schreef strontboer het volgende:
[..]
Idd, wees dan straight to the point en gebruik flitskikker
Alles aandachtig doorlezen (maar het is saai, dus dat 'aandachtig' schiet erbij in), zorgen dat ik het ook snap als ik niet het Nederlands erbij heb en beetje kan vertalen uit mijn hoofd wat er staat... kijken of ik zelf nog stijlfiguren eruit kan vissen. Aantekeningen doorlezen.quote:
Ik haat niet, alleen op jouquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dude, waarom haat je alleen maar.Ga me niet vertellen dat je ook zo reageert in real.
Welke ben jij?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat zie ik maar als een liefdesverklaring.
koekjestrommel was al bezetquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:12 schreef Prulez het volgende:
[..]
Volgende nickname op de lijst: koekjestrommel1.
Vanwaar die 1?!
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Linkse natuurlijk. xCore is een wijvennaam. Kusje.
Ga niet Boone haten, anders heb je met mij te maken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef xCore het volgende:
[..]
Kusje terug, maar Etsu heeft Boone als avatar .
Boone isquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ga niet Boone haten, anders heb je met mij te maken.
Je kent lost niet?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Ik zat me al af te vragen wat jou UI eigenlijk is
Vegte?quote:
Boone.quote:
LOSThatersquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef strontboer het volgende:
LostOverrated inhoudsloze langdradige kutserie
Nagels zwart-wit en dan negatief denk ik.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Maar wat is jou UI, ziet eruit als tenen in zwart wit
Ik heb de eerste paar seizoenen gezien, maar daarna heb ik de moet opgegeven. Hoe langdradig wil je het hebbenquote:
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:15 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nagels zwart-wit en dan negatief denk ik.
Cyanide en Happiness toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef koekjestrommel1 het volgende:
En dan dacht ik dat ik een kut-UI had
Ik heb alle seizoenen gekekenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef strontboer het volgende:
[..]
Ik heb de eerste paar seizoenen gezien, maar daarna heb ik de moet opgegeven. Hoe langdradig wil je het hebben
Tevens: Japans![]()
Volgens mij wordt dit één groot haattopiquequote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb alle seizoenen gekeken
Japans
strontboer, toepasselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |