Wat stond je gemiddeld dan? 5.8 toch?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Etsu het volgende:
32/67 -> 4,9 - 6,9
Economie kan een 5 of een 6 worden.
Man, wat ben ik blij.
Sowieso wordt het een hoge N term denk ik die shit was moeilijkquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:44 schreef Etsu het volgende:
32/67 -> 4,9 - 6,9
Economie kan een 5 of een 6 worden.
Man, wat ben ik blij.
Hoe kan 't eigenlijk dat VMBO bij VWO wordt geplaatst?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Sowieso wordt het een hoge N term denk ik die shit was moeilijk
Ouch, N-norm van 0.9 moet kunnen toch?quote:
Engels een 4.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef Etsu het volgende:
Ik ben eerder blij dat het geen 4 is, want dat wilde ik bewaren voor Engels.
Breath
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
O dat was ook nog zoietsWIJ ZATEN IN DE ZAAL MET VMBO
Eerst waren er al een paar te laat die waren aan het roken ofzo?
Toen moesten de telefoons uit. Heeft iedereen zijn telefoons uit? VWO: Ja vmbo: 10 man rent weg en dumpt die dingen
Oke jongens en meisjes we openen nu de examens, stilte graag. vmbo tuig begint gewoon te praten![]()
Het debieltje achter mij gaat zolang door dat wordt gezegd dat als hij nog 1 keer praat, hij het examen mag verlaten.
Dezelfde pauper vraagt 10 minuten later aan 1 van de surveillanten wat een woord betekent. Zegt die man, kijk in het woordenboek. Zegt ie: Heb ik geen zin in!_!_!_!__!_!_!_!_!
Weet ik niet, was sowieso raar want zij hadden maar 2 uur...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:46 schreef xCore het volgende:
[..]
Hoe kan 't eigenlijk dat VMBO bij VWO wordt geplaatst?
En dat is al te veel als je hun toetsen ziet.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:55 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Weet ik niet, was sowieso raar want zij hadden maar 2 uur...
haha je zal maar samen met vmbo-leerlingen in 1 gebouw zittenquote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Toen moesten de telefoons uit. Heeft iedereen zijn telefoons uit? VWO: Ja vmbo: 10 man rent weg en dumpt die dingen
Oke jongens en meisjes we openen nu de examens, stilte graag. vmbo tuig begint gewoon te praten![]()
Het debieltje achter mij gaat zolang door dat wordt gezegd dat als hij nog 1 keer praat, hij het examen mag verlaten.
Dezelfde pauper vraagt 10 minuten later aan 1 van de surveillanten wat een woord betekent. Zegt die man, kijk in het woordenboek. Zegt ie: Heb ik geen zin in!_!_!_!__!_!_!_!_!
Dit iddquote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:02 schreef strontboer het volgende:
[..]
haha je zal maar samen met vmbo-leerlingen in 1 gebouw zitten
Wat een domme mensen. Wat soort vmbo is dat?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 17:38 schreef Snuf. het volgende:
Vast dat VMBO BB gedoequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
Wat een domme mensen. Wat soort vmbo is dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:10 schreef Flitskikker het volgende:
Ik ga niet leren vandaag, want morgen vergaat de wereld.
Of ik slaag en ik sterf meteen.Martijn, niet sterven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Herkenbaar.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:13 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Eigenlijk best vreemd dat ik me op de examens minder goed voorbereid dan op de gemiddelde proefwerkweek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |