Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.quote:
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moest van iemand vragen waar ik een vent moet zoeken.
leeell?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:01 schreef Trollface. het volgende:
[..]
Nee, een of andere pipo zat mijn server te doorzoeken op kwetsbaarheden: heel stealthy als je daardoor 80 log entries genereert in 5 seconden.
Nee, een of andere Chinees. Kutchinezen altijd, hacken dit dat.quote:
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef xCore het volgende:
[..]
Geen idee, kom nooit op dat soort plekken.
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:02 schreef Etsu het volgende:
[..]
Jammer. Misschien wel gaan, hoef je voortaan niet meer achter de PC te kruipen.
quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:03 schreef xCore het volgende:
[..]
* xCore heeft de afgelopen twee jaar al niet meer zat achter de PC hoeven kruipen.
Jij vroeg hoe ik aan mijn nick kwam...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:04 schreef Etsu het volgende:
[..]
dezequote:Op vrijdag 20 mei 2011 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Leren.
Ik ga die syllabus gewoon doornemen en alle functies leren denk ik.
Waar kom de jouwe vandaan?quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, maar dan ga je toch een andere nemen als het verwijfd overkomt of niet?
Grote mond in SC.quote:Op vrijdag 20 mei 2011 19:07 schreef xCore het volgende:
[..]
Eerste commentaar ooit op mijn nick komt van een of ander ventje wat denkt dat 'ie met WiA een baas is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |