Dat iedereen de wil tot macht heeft en dat dat niet enkel inhoud 'de macht over anderen'quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:34 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Zal ook in een andere context geweest zijn dan, niet enkel in het bijhouden van een rooster van een online radiostation
Begin discussies in F&L, leer je nog wat vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Echt ik wil nu gewoon weer naar school en een bijbaan gaan zoeken.
Verveel me de tering.
Dat is dan wel weer waar iedereen wil enige controle over zijn leven, al heb je zelf maar weinig controle toch wil iedereen het hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat iedereen de wil tot macht heeft en dat dat niet enkel inhoud 'de macht over anderen'
Exact.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is dan wel weer waar iedereen wil enige controle over zijn leven, al heb je zelf maar weinig controle toch wil iedereen het hebben.
Begin jij nou ook al?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:37 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Begin discussies in F&L, leer je nog wat vanEn doe mee met maffiaspel
Slaap lekker lieverd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik ga slapen. Genoeg strijd gehad vandaag
Dude, ik was SL bij de sinterklaas versie van vorig jaar, ben begonnen toen ik nog in [singles] postte...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Begin jij nou ook al?![]()
Damn jullie nemen wel veel van elkaar over.
Postte jij in Singles?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dude, ik was SL bij de sinterklaas versie van vorig jaar, ben begonnen toen ik nog in [singles] postte...
Ik heb zo'n beetje alle SCs gehad in mijn zoektocht toen ONZ SC de nek om werd gedraaid... (TAL SC, KSC, iets in TRU, iets in MUZ, PUB SC natuurlijk en KLB SC)quote:
ninja edit van je...quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:44 schreef WickedTunes het volgende:
Hebben we het nu weer over het rooster en de roostermakers... neeeehhh!!!![]()
Peace man!![]()
Ik moet een keer in PUB gaan zitten denk ik, lijkt me lachen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:43 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n beetje alle SCs gehad in mijn zoektocht toen ONZ SC de nek om werd gedraaid... (TAL SC, KSC, iets in TRU, iets in MUZ, PUB SC natuurlijk en KLB SC)
De goede ouwe tijd is wel een beetje voorbij, allemaal kutnewbies. (ok, toen ik daar nog voor ONZ SC zat, was ik ook een kutnewbie...)quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik moet een keer in PUB gaan zitten denk ik, lijkt me lachen.
Snel he?quote:
Het is vanaf 20.30....quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:47 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Snel he?
BTW: Samzz en Faye, kheb jullie PM gestuurd over draaien vanaaf... in t gat van 20.15 - 22.00u![]()
Vraagje: Willen jullie zo nog een keer "1 album, 2 tracks" doen?![]()
Ohja, idd ik zie t ...quote:
Ook leuk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:51 schreef WickedTunes het volgende:
[..]
Ohja, idd ik zie t ...
Enne: leuk!
Andere optie zou kunnen zijn: Ik draai onbekende nummers van bekende albums
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |