Ik nam het een keer voor iemand op toen kreeg ik dat plaatje.quote:
Nummers toevoegen in SAM.quote:
tracks mapje selecteren, dan daar onder net naast de groene plus en dan add directory (of ctrl+d)quote:
De heldquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik nam het een keer voor iemand op toen kreeg ik dat plaatje.
Oh mijn god mooie discussie was dat, zijn enige argument was dat hij al wijven neukte toen ik op de basisschool zat.
Als iedereen inspraak heeft, heeft iedereen een klein beetje macht: wil tot macht in uitvoering.quote:
Omgquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als iedereen inspraak heeft, heeft iedereen een klein beetje macht: wil tot macht in uitvoering.
1 probleem, de roostermensen hebben eigenlijk helemaal geen macht, maar maken het overzichtelijk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als iedereen inspraak heeft, heeft iedereen een klein beetje macht: wil tot macht in uitvoering.
anale ontmaagding voor we jou een functie geven tot beheer van stream oidquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wait wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
anale ontmaagding voor we jou een functie geven tot beheer van stream oid
Overzicht creëren is ook een vorm van controle, ergo: macht.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
1 probleem, de roostermensen hebben eigenlijk helemaal geen macht, maar maken het overzichtelijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:26 schreef Viro het volgende:
[..]
anale ontmaagding voor we jou een functie geven tot beheer van stream oid
Niet mee eens, maar als jij het zo ziet moet je dat doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Overzicht creëren is ook een vorm van controle, ergo: macht.
Niet mijn woorden, dat zijn de woorden van Nietzsche. Kom net van een discussie m.b.t. wil tot macht vandaanquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Niet mee eens, maar als jij het zo ziet moet je dat doen
Zal ook in een andere context geweest zijn dan, niet enkel in het bijhouden van een rooster van een online radiostationquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Niet mijn woorden, dat zijn de woorden van Nietzsche. Kom net van een discussie m.b.t. wil tot macht vandaan
Echt ik wil nu gewoon weer naar school en een bijbaan gaan zoeken.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |