abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 augustus 2011 @ 16:51:25 #1
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101335288
Vanavond op BBC 2 om 22:00 uur
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0148yz5
The Conspiracy Files 9/11 Ten Years On

quote:
A decade after the attacks that killed nearly 3,000 people in New York, Washington and Pennsylvania, the Conspiracy Files looks at why some people still question what really happened on 9/11. Conspiracy theories continue to evolve and now question every aspect of the official account. Why, they ask, was the hole in the Pentagon so small? Why did the World Trade Centre buildings collapse as if being demolished by explosives? Why did one skyscraper fall when it was never hit by a plane? And why was the world's greatest military power so unprepared and so slow to react when warnings had been received?

The death of Osama Bin Laden might have been expected to put an end to the conspiracy theories, but the failure to release any pictures of Bin Laden's death and the hasty disposal of his body in the Arabian Sea, has instead given these theories a new burst of life.

Featuring key witnesses, CIA and FBI interviewees and leading sceptics, the programme analyses the evidence and looks at what makes conspiracy theories so persistent and so powerful.
Dus, Aluhoedjes op en de BBC voor onderdeel van het complot uitmaken of serieus een nadenken over de onzin van complottheorieen?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  maandag 29 augustus 2011 @ 18:29:17 #2
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101338803
quote:
11s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus, Aluhoedjes op en de BBC voor onderdeel van het complot uitmaken of serieus een nadenken over de onzin van complottheorieen?
Leer eerst maar eens spellen B.N.W.
The truth was in here.
  maandag 29 augustus 2011 @ 19:05:23 #3
341371 Ikbenmijnwachtwoordkwijt
En mijn email klopte niet
pi_101340125
Ben er nou wel klaar mee met 9/11, iedereen weet dat er iets niet klopt. Focussen op wat er nú gebeurd, het liefst zelfs voordat het gebeurd.
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:31:03 #4
45206 Pietverdriet
pi_101351915
Wat zijn jullie stil?
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:36:25 #5
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101352214
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101375416
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Pietverdriet het volgende:
Wat zijn jullie stil?
Tsja, dan moet je een topic plaatsen in een subforum dat past bij het onderwerp. ;)

Gelukkig ben ik de moeilijkste niet.

Verplaatst! :7
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:23:25 #7
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101376454
"de onzin van complottheorieen" laat weinig ruimte over voor discussie zeg. Kijk dat filmpje dat ik plaatste. Die meneer legt het echt helder en duidelijk uiteen. Complotten zijn maar onzin...........?

Verder vind ik het jammer dat BNW het verdomhoekje is voor alles wat niet past binnen de visie van de Mainstream Mensjes. Heel erg jammer.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schenkstroop op 30-08-2011 17:28:32 ]
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_101376593
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"de onzin van complottheorieen" laat weinig ruimte over voor discussie zeg. Kijk dat filmpje dat ik plaatste. Die meneer legt het echt helder en duidelijk uiteen. Complotten onzin...........?

Verder vind ik het jammer dat BNW het verdomhoekje is voor alles wat niet past binnen de visie van de Mainstrem Mensjes. Heel erg jammer.
Dat vind ik ook wel ja. Binnen NWS is er echt totaal geen ruimte voor alternatieve theorieën of zelfs feiten. Er heerst daar een strak regime om exact te volgen wat er in de media wordt verteld. Vooral niet buiten de lijntjes kleuren, is mijn ervaring.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 30-08-2011 17:27:19 ]
pi_101376798
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"de onzin van complottheorieen" laat weinig ruimte over voor discussie zeg. Kijk dat filmpje dat ik plaatste. Die meneer legt het echt helder en duidelijk uiteen. Complotten zijn maar onzin...........?

Verder vind ik het jammer dat BNW het verdomhoekje is voor alles wat niet past binnen de visie van de Mainstream Mensjes. Heel erg jammer.
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat vind ik ook wel ja. Binnen NWS is er echt totaal geen ruimte voor alternatieve theorieën of zelfs feiten. Er heerst daar een strak regime om exact te volgen wat er in de media wordt verteld. Vooral niet buiten de lijntjes kleuren, is mijn ervaring.
Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten. ;)

Als je een bericht tegenkomt in NWS dan kan je het prima doorlinken naar BNW en het daar maatschappij-kritisch bekijken. Al mag je wat mij betreft wel de reptilians en numerologie ed weglaten. :P
pi_101376866
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Gray het volgende:

[..]

[..]

Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten. ;)

Als je een bericht tegenkomt in NWS dan kan je het prima doorlinken naar BNW en het daar maatschappij-kritisch bekijken. Al mag je wat mij betreft wel de reptilians en numerologie ed weglaten. :P
Als je gewoon een kritische vraag stelt wordt je al genote en beschouwd als troll. ;)

Maar goed... ik zal daar nooit meer kritisch zijn iig.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:40:06 #11
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_101377095
BNW is dan ook in het leven geroepen als repressieve tolerantie.

Over de docu: vanavond maar eens bekijken al verwacht ik er niet veel van eerlijk gezegd. Ik vrees een beetje voor een herkauwing van de standaard argumenten die de BBC al in eerdere reportages over dit onderwerp heeft behandeld.
pi_101377400
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Terecht het volgende:

Over de docu: vanavond maar eens bekijken al verwacht ik er niet veel van eerlijk gezegd. Ik vrees een beetje voor een herkauwing van de standaard argumenten die de BBC al in eerdere reportages over dit onderwerp heeft behandeld.
De BBC gaat natuurlijk niet in op de theorieën die er echt toe doen aangezien ze zelf tot over hun oren medeplichtig zijn aan deze Staged terror hoax. ;)

Ben benieuwd of ze nog wat zeggen over het te vroeg aankondigen van de collapse van WTC7...

Oh... En de docu was gisteren ;)
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 17:54:28 #13
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_101377687
9/11 Responders To Be Warned They Will Be Screened By FBI's Terrorism Watch List.

De Amerikaanse overheid is volgens mij gewoon bang voor wrok van de 9/11 first responders die nadien heel slecht zijn behandeld.

[ Bericht 15% gewijzigd door Schenkstroop op 30-08-2011 18:00:19 ]
pi_101443271
Heb 'm gisteravond alsnog kunnen bekijken maar mijn vrees werd werkelijkheid, het was in feite gewoon een herhaling van eerdere uitzendingen. Ze hadden tot mijn verbazing 9/11-truth pundit James Fetzer genomen als een van de vertolkers van het 9/11-truth geluid, terwijl Fetzer toch een fringe figuur is binnen 9/11-truth kringen. Daarnaast kwamen veel claims die men behandelde uit de docu Loose Change maar die docu is zelfs voor de meeste truthers inmiddels een gepasseerd station.
Het enige écht nieuwe discussiepunt was de vondst van het zogenaamde nanothermiet en dat werd op meesterlijke wijze afgeserveerd door twee deskundigen van de Carnegie Mellon University, die mededeelden dat we hier te maken hadden met doodgewone verfschilfertjes. Op de vraag waarom nog niemand via officiele kanalen kritiek had geleverd op de paper van de Deense professor die claimt nanothermiet te hebben gevonden antwoordden ze dat de paper irrelevant was omdat het zo eenvoudig te ontzenuwen was. Iedereen die een beetje serieus in dat vakgebied zit heeft wel betere dingen te doen aldus hen.
Een mooiere demonstratie van het cargo cult gehalte van 9/11-truth is er niet. De cargo cult trekjes in de 9/11-truth movement strekken zich overigens niet alleen uit tot het imiteren van wetenschappelijkheid maar dat uit zich ook in de James Bond achtige typering van de samenzweerders. Het is alsof men al dan niet onbewust het idee heeft dat hollywoodfilms de werkelijkheid weerspiegelen en daarom het complot aan hollywoodfilms spiegelen: met schurken die altijd veels te ingewikkelde plannetjes verzinnen, de meest megalomane motieven hebben en waarin de held via vele plottwists, waarin vrienden vijanden blijken te zijn en niets is wat het lijkt, uiteindelijk altijd de schurk te pakken weet te krijgen (lees: zaken die je complottheorie ontkrachten zijn stiekem onderdeel van het complot met als uiterste consequentie dat alles deel uitmaakt van een geregisseerd plan).
Tegen het einde kwam de schrijver van de x-files aan het woord omdat hij nog voor 9/11 een film had gemaakt over een overheidscomplot om de twin towers aan te vallen met vliegtuigen als pretext voor een oorlog in het M-O en hij vertelde iets soortgelijks, nl dat we tegenwoordig in een age of anxiety leven, niet meer weten wat we moeten geloven en dat complottheorieën een magische sleutel vormen die de deur opent om de wereld te duiden.
pi_101443368
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Terecht het volgende:
:D
pi_101444555
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 11:38 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

:D
Ja, dat weten de meeste mensen niet maar dat is toch echt het geval! Zelfs de vrijhaven die FOK! heet blijft niet gevrijwaard van dat soort gemanipuleer.
pi_101444681
Wat overigens nog wel een interessant punt was is dat Richard Clarke, de toenmalige nationale coordinator voor counterterrorism, tot op de dag van vandaag geen adequaat antwoord heeft op de vraag waarom meer dan 60 CIA-agenten op de hoogte waren van de verblijfplaats van enkele van de kapers van 9/11 en waarvan men wist dat ze banden hadden met al-Qaida, die informatie niet gedeeld hebben met Clarke en de FBI en toen men dat uiteindelijk wel deed het te laat was...
  donderdag 1 september 2011 @ 12:28:43 #18
45206 Pietverdriet
pi_101444797
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:
Wat overigens nog wel een interessant punt was is dat Richard Clarke, de toenmalige nationale coordinator voor counterterrorism, tot op de dag van vandaag geen adequaat antwoord heeft op de vraag waarom meer dan 60 CIA-agenten op de hoogte waren van de verblijfplaats van enkele van de kapers van 9/11 en waarvan men wist dat ze banden hadden met al-Qaida, die informatie niet gedeeld hebben met Clarke en de FBI en toen men dat uiteindelijk wel deed het te laat was...
Incompetentie.
Je moet het boek Legacy of Ashes van Tim Weiner eens lezen. Een zeer goed geschreven geschiedenis van de CIA, en als je dat leest valt je bek open van het gepruts, het gekluns, de incompetentie, het niet willen horen van de waarheid maar alleen maar willen horen van wat past in de vooroordelen. Het is ongelofelijk hoe men decennia lang zo heeft lopen kloten.
pi_101444995
quote:
Wat zijn jullie stil?
Misschien wel omdat ook BNW gebruikers doorhebben dat jij een grote troll bent die van het woord 'discussieren' nog nooit heeft gehoord en nog kortzichtiger is dan een gemiddelde republikeinse senator.

Maar verder nodigt je 'aluhoedjes' en 'onzin van complottheorieen' erg uit hoor.
pi_101445357
Anderzijds is van de BBC allang bekend hoe zij in de complottheorieën rondom 9/11 staan omdat ze er al drie uitzendingen aan hebben gewijd, daarnaast maakt de BBC volgens vele truthers ook actief deel uit van het complot doordat ze de instorting van WTC7 vroegtijdig meldden en wat natuurlijk geen onschuldig foutje geweest kan zijn.
  donderdag 1 september 2011 @ 12:51:32 #21
45206 Pietverdriet
pi_101445417
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:49 schreef Terecht het volgende:
Anderzijds is van de BBC allang bekend hoe zij in de complottheorieën rondom 9/11 staan omdat ze er al drie uitzendingen aan hebben gewijd, daarnaast maakt de BBC volgens vele truthers ook actief deel uit van het complot doordat ze de instorting van WTC7 vroegtijdig meldden en wat natuurlijk geen onschuldig foutje geweest kan zijn.
Tja, dat foutje van de BBC werd toevallig niet behandeld in deze docu
pi_101445455
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

How convenient...
pi_101445461
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ja, dat weten de meeste mensen niet maar dat is toch echt het geval! Zelfs de vrijhaven die FOK! heet blijft niet gevrijwaard van dat soort gemanipuleer.
Ik zou dat niet met grote stelligheid durven beweren oO<
pi_101445484
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al wel... zie ook mijn voorgaande post. ;)
  donderdag 1 september 2011 @ 12:55:36 #25
45206 Pietverdriet
pi_101445502
quote:
11s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ach
In al die jaren dat ik FOK heb ik op TRU of BNW nog niets origineels gezien, slechts reposts en nagepraat, bergen gelul, maar nog nooit 1 schokkende onthulling die echt wat inhoud had.
pi_101445520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:53 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik zou dat niet met grote stelligheid durven beweren oO<
Natuurlijk durf jij dat niet, jij hebt immers deel uitgemaakt van de gestaalde kaders van FOK! en als je uit de school klapt is het gedaan met je account...
pi_101445547
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:54 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Dat vermoeden had ik al wel... zie ook mijn voorgaande post. ;)
In een eerdere uitzending hebben ze er wel aandacht aan besteed maar dat gaan de truthers natuurlijk niet geloven, want gevalletje wij van WC-eend adviseren WC-eend.
pi_101445596
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

Natuurlijk durf jij dat niet, jij hebt immers deel uitgemaakt van de gestaalde kaders van FOK! en als je uit de school klapt is het gedaan met je account...
Stil nou 8-)
pi_101445670
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:57 schreef Terecht het volgende:

[..]

In een eerdere uitzending hebben ze er wel aandacht aan besteed maar dat gaan de truthers natuurlijk niet geloven, want gevalletje wij van WC-eend adviseren WC-eend.
Truthers... ook zo'n belachelijk stigmatiserend stempeltje. :')
pi_101445702
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:56 schreef Terecht het volgende:

[..]

Fok is onderdeel van een wereldwijde media-conspiricy en een ex-mod zal dat niet delen, omdat hij/zij anders zijn account kwijt is? Serieus?
pi_101445771
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Fok is onderdeel van een wereldwijde media-conspiricy en een ex-mod zal dat niet delen, omdat hij/zij anders zijn account kwijt is? Serieus?
Terecht was gewoon een beetje dom ;)
pi_101445892
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 12:55 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Ach
In al die jaren dat ik FOK heb ik op TRU of BNW nog niets origineels gezien, slechts reposts en nagepraat, bergen gelul, maar nog nooit 1 schokkende onthulling die echt wat inhoud had.
In NWS, POL, GC en de FP werd men op een gegeven moment horendol van de users die meenden de goegemeente van FOK! te moeten proselitiseren met het 9/11-samenzweringsgedachtegoed, maar zij wilden niet in verband gebracht worden met TRU want dat was te zweverig en zou hun geloofwaardigheid aantastten. Als compromis heeft men BNW opgericht om hen een eigen stekje te geven waar ze hun zegje konden doen.
pi_101445942
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:01 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Truthers... ook zo'n belachelijk stigmatiserend stempeltje. :')
Truthers, zelfstandige denkers, complotdenkers, whatever. De term truthers hebben ze zelf ooit gemunt overigens, een ironischere naam kun je eigenlijk niet bedenken. In feite hebben ze zelf voor die stigmatisering gezorgd door hun pretenties niet waar te maken.
pi_101445985
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

:Y. De rabbit hole gaat veel dieper dan jij denkt.
  donderdag 1 september 2011 @ 13:17:09 #35
45206 Pietverdriet
pi_101446065
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:12 schreef Terecht het volgende:
zelfstandige denkers,
Mensen die vooral complottheorieen van andere sites herposten zou ik geen zelfstandige denkers willen noemen
  donderdag 1 september 2011 @ 13:18:09 #36
45206 Pietverdriet
pi_101446099
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:11 schreef Terecht het volgende:

[..]

In NWS, POL, GC en de FP werd men op een gegeven moment horendol van de users die meenden de goegemeente van FOK! te moeten proselitiseren met het 9/11-samenzweringsgedachtegoed, maar zij wilden niet in verband gebracht worden met TRU want dat was te zweverig en zou hun geloofwaardigheid aantastten. Als compromis heeft men BNW opgericht om hen een eigen stekje te geven waar ze hun zegje konden doen.
Soort reservaat voor trollen dus
pi_101446235
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Precies... daarom ben jij ook van harte welkom :7

P.S: Hoe vinden jullie mijn nieuwe avatar? c_/

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 01-09-2011 13:23:39 ]
pi_101446280
Het meest belangrijke van de hele documentaire vond ik wel dat op alle aantijgingen op conspiracy gebied een plausibel antwoord kwam. :Y En zelfs soms meer dan dat.
Vervelende is echter dat dat weer als ach ze proberen het alsnog allemaal te verhullen commentaar wordt gezien door hen die gewoonweg in het hele conspiracy willen blijven geloven }:| dat de Amerikaanse regering zelf dit allemaal in schene heeft gezet. (aanval twin towers etc)

Geef toe een regering die zijn president weet te vermoorden(Kennedy) is tot alles toe in staat maar dit lijkt mij een brug te ver om uit te voeren. ;(
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101446489
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:14 schreef Terecht het volgende:

[..]

:Y. De rabbit hole gaat veel dieper dan jij denkt.
Als je als mod dat al te horen krijgt, denk ik dat je account kwijt raken het minste probleem zou zijn. Maar..

1) FOK is niet onderdeel van een media-conspiricy (ja, ik ben nieuwsposter geweest)
2) Zelfs al zouden ze dat zijn, krijgen mods het niet te horen
3) Zelfs al zouden ze het horen, dan is het verliezen van het account niet genoeg om ze te laten zwijgen.

Overigens heb ik dus in het verleden nieuwsberichten op de FP gepost die verder niet zijn ge-edit of wat dan ook. Ook kreeg ik niet een lijstje mee met hoe en over wat ik moest posten :)
  donderdag 1 september 2011 @ 13:58:39 #40
8372 Bastard
Persona non grata
pi_101447307
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het enige positieve aan dit topic.
The truth was in here.
pi_101447362
quote:
14s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:58 schreef Bastard het volgende:

[..]

Het enige positieve aan dit topic.
:*
pi_101447482
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:22 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Precies... daarom ben jij ook van harte welkom :7

Wel redelijk gestyled, ik had een iets rozere lipstick gedaan en dat bloemetje is nét een beetje te flowerpowerish :P
pi_101447539
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:04 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Wel redelijk gestyled, ik had een iets rozere lipstick gedaan en dat bloemetje is nét een beetje te flowerpowerish :P
Tja.. ik ga het nu echt niet meer veranderen hoor. Weet je hoelang ik hieraan bezig ben geweest? ;)
pi_101447607
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Tja.. ik ga het nu echt niet meer veranderen hoor. Weet je hoelang ik hieraan bezig ben geweest? ;)
Begrijp ik, maar ja, wie mooi wil zijn maken moet pijn lijden O+
pi_101448109
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:17 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mensen die vooral complottheorieen van andere sites herposten zou ik geen zelfstandige denkers willen noemen
Maar men gaat dus wel zelf op zoek naar zulke informatie, dit itt de krantenlezers en de journaalkijkers die er niets van willen weten.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Het heeft er iig voor gezorgd dat een hoop linkse users zich niet meer openlijk bezighielden met dat onderwerp, omdat BNW in je MyAT toch een smet op je blazoen is (volgens hen althans). Zo af en toe hoor je tussen neus en lippen door nog wel eens van zulke linksjes dat ze niet in de onschuld van Bush geloven.
pi_101448146
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:32 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als je als mod dat al te horen krijgt, denk ik dat je account kwijt raken het minste probleem zou zijn. Maar..

1) FOK is niet onderdeel van een media-conspiricy (ja, ik ben nieuwsposter geweest)
2) Zelfs al zouden ze dat zijn, krijgen mods het niet te horen
3) Zelfs al zouden ze het horen, dan is het verliezen van het account niet genoeg om ze te laten zwijgen.

Overigens heb ik dus in het verleden nieuwsberichten op de FP gepost die verder niet zijn ge-edit of wat dan ook. Ook kreeg ik niet een lijstje mee met hoe en over wat ik moest posten :)
Dat zeg jij nu wel maar ik heb het aan yv gevraagd en die zei dat ze nergens van wist en dat bewijst eens te meer hoezeer ik het bij het rechte eind heb. Dus.
pi_101448171
quote:
16s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:26 schreef Terecht het volgende:

[..]

Dat zeg jij nu wel maar ik heb het aan yv gevraagd en die zei dat ze nergens van wist en dat bewijst eens te meer hoezeer ik het bij het rechte eind heb. Dus.
_O-
pi_101450390
quote:
Wat zijn jullie stil?
Misschien omdat niemand nog zin heeft om te reageren op die suggestieve OP's van je. :W
pi_101450915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:24 schreef Terecht het volgende:

[..]

Maar men gaat dus wel zelf op zoek naar zulke informatie, dit itt de krantenlezers en de journaalkijkers die er niets van willen weten.

[..]

Het heeft er iig voor gezorgd dat een hoop linkse users zich niet meer openlijk bezighielden met dat onderwerp, omdat BNW in je MyAT toch een smet op je blazoen is (volgens hen althans). Zo af en toe hoor je tussen neus en lippen door nog wel eens van zulke linksjes dat ze niet in de onschuld van Bush geloven.
Omg, dus dan maar snel POL uit mijn at gooien . Andersom is het dan ook een smet :Y
  dinsdag 20 september 2011 @ 23:50:09 #50
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_102204081
quote:
11s.gif Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Vanavond op BBC 2 om 22:00 uur
http://www.bbc.co.uk/programmes/b0148yz5
The Conspiracy Files 9/11 Ten Years On

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')