Dus, Aluhoedjes op en de BBC voor onderdeel van het complot uitmaken of serieus een nadenken over de onzin van complottheorieen?quote:A decade after the attacks that killed nearly 3,000 people in New York, Washington and Pennsylvania, the Conspiracy Files looks at why some people still question what really happened on 9/11. Conspiracy theories continue to evolve and now question every aspect of the official account. Why, they ask, was the hole in the Pentagon so small? Why did the World Trade Centre buildings collapse as if being demolished by explosives? Why did one skyscraper fall when it was never hit by a plane? And why was the world's greatest military power so unprepared and so slow to react when warnings had been received?
The death of Osama Bin Laden might have been expected to put an end to the conspiracy theories, but the failure to release any pictures of Bin Laden's death and the hasty disposal of his body in the Arabian Sea, has instead given these theories a new burst of life.
Featuring key witnesses, CIA and FBI interviewees and leading sceptics, the programme analyses the evidence and looks at what makes conspiracy theories so persistent and so powerful.
Leer eerst maar eens spellen B.N.W.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Pietverdriet het volgende:
Dus, Aluhoedjes op en de BBC voor onderdeel van het complot uitmaken of serieus een nadenken over de onzin van complottheorieen?
Tsja, dan moet je een topic plaatsen in een subforum dat past bij het onderwerp.quote:
Dat vind ik ook wel ja. Binnen NWS is er echt totaal geen ruimte voor alternatieve theorieën of zelfs feiten. Er heerst daar een strak regime om exact te volgen wat er in de media wordt verteld. Vooral niet buiten de lijntjes kleuren, is mijn ervaring.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"de onzin van complottheorieen" laat weinig ruimte over voor discussie zeg. Kijk dat filmpje dat ik plaatste. Die meneer legt het echt helder en duidelijk uiteen. Complotten onzin...........?
Verder vind ik het jammer dat BNW het verdomhoekje is voor alles wat niet past binnen de visie van de Mainstrem Mensjes. Heel erg jammer.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:23 schreef Schenkstroop het volgende:
"de onzin van complottheorieen" laat weinig ruimte over voor discussie zeg. Kijk dat filmpje dat ik plaatste. Die meneer legt het echt helder en duidelijk uiteen. Complotten zijn maar onzin...........?
Verder vind ik het jammer dat BNW het verdomhoekje is voor alles wat niet past binnen de visie van de Mainstream Mensjes. Heel erg jammer.
Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:26 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ja. Binnen NWS is er echt totaal geen ruimte voor alternatieve theorieën of zelfs feiten. Er heerst daar een strak regime om exact te volgen wat er in de media wordt verteld. Vooral niet buiten de lijntjes kleuren, is mijn ervaring.
Als je gewoon een kritische vraag stelt wordt je al genote en beschouwd als troll.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:32 schreef Gray het volgende:
[..]
[..]
Binnen de perken zijn de mogelijkheden even onbeperkt als daarbuiten.
Als je een bericht tegenkomt in NWS dan kan je het prima doorlinken naar BNW en het daar maatschappij-kritisch bekijken. Al mag je wat mij betreft wel de reptilians en numerologie ed weglaten.
De BBC gaat natuurlijk niet in op de theorieën die er echt toe doen aangezien ze zelf tot over hun oren medeplichtig zijn aan deze Staged terror hoax.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Terecht het volgende:
BNW is dan ook in het leven geroepen als repressieve tolerantie.
Over de docu: vanavond maar eens bekijken al verwacht ik er niet veel van eerlijk gezegd. Ik vrees een beetje voor een herkauwing van de standaard argumenten die de BBC al in eerdere reportages over dit onderwerp heeft behandeld.
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:40 schreef Terecht het volgende:
BNW is dan ook in het leven geroepen als repressieve tolerantie.
Over de docu: vanavond maar eens bekijken al verwacht ik er niet veel van eerlijk gezegd. Ik vrees een beetje voor een herkauwing van de standaard argumenten die de BBC al in eerdere reportages over dit onderwerp heeft behandeld.
Ja, dat weten de meeste mensen niet maar dat is toch echt het geval! Zelfs de vrijhaven die FOK! heet blijft niet gevrijwaard van dat soort gemanipuleer.quote:
Incompetentie.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:25 schreef Terecht het volgende:
Wat overigens nog wel een interessant punt was is dat Richard Clarke, de toenmalige nationale coordinator voor counterterrorism, tot op de dag van vandaag geen adequaat antwoord heeft op de vraag waarom meer dan 60 CIA-agenten op de hoogte waren van de verblijfplaats van enkele van de kapers van 9/11 en waarvan men wist dat ze banden hadden met al-Qaida, die informatie niet gedeeld hebben met Clarke en de FBI en toen men dat uiteindelijk wel deed het te laat was...
Misschien wel omdat ook BNW gebruikers doorhebben dat jij een grote troll bent die van het woord 'discussieren' nog nooit heeft gehoord en nog kortzichtiger is dan een gemiddelde republikeinse senator.quote:
Tja, dat foutje van de BBC werd toevallig niet behandeld in deze docuquote:Op donderdag 1 september 2011 12:49 schreef Terecht het volgende:
Anderzijds is van de BBC allang bekend hoe zij in de complottheorieën rondom 9/11 staan omdat ze er al drie uitzendingen aan hebben gewijd, daarnaast maakt de BBC volgens vele truthers ook actief deel uit van het complot doordat ze de instorting van WTC7 vroegtijdig meldden en wat natuurlijk geen onschuldig foutje geweest kan zijn.
How convenient...quote:Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat foutje van de BBC werd toevallig niet behandeld in deze docu
Ik zou dat niet met grote stelligheid durven bewerenquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja, dat weten de meeste mensen niet maar dat is toch echt het geval! Zelfs de vrijhaven die FOK! heet blijft niet gevrijwaard van dat soort gemanipuleer.
Dat vermoeden had ik al wel... zie ook mijn voorgaande post.quote:Op donderdag 1 september 2011 12:51 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dat foutje van de BBC werd toevallig niet behandeld in deze docu
Achquote:Op donderdag 1 september 2011 12:20 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ja, dat weten de meeste mensen niet maar dat is toch echt het geval! Zelfs de vrijhaven die FOK! heet blijft niet gevrijwaard van dat soort gemanipuleer.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |