welneequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat duurt 4 jaar met mijn lengte
Ik geloof er geen fuck van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb een hele bolle kop, dus eigenlijk moet mijn haar sowieso tot mijn schouders komen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
iedereen krijgt een
Soms heb ik dat ook wel, heel soms.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Mijn mannelijke eierstokken zijn al flink aan het ratelen
Ik zou wel graag pappa willen worden
Goed plan toch?quote:
Daagquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
iedereen krijgt een
Ik ken jou niet persoonlijk natuurlijk. Maar ik doelde op het feit dat er mensen zijn die kinderen nemen als ze of te jong zijn of gewoon niet in staat zijn om het kind op te voeden,quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele intentie om mijn leven te verneuken de komende 20 jaar.
Als ik 37 ben heb ik het meeste wel gehad en is het niet zo erg om je leven te laten afhangen van zo'n koter.
Ik krijg er gelijk helemaal een warm gevoel van binnen vanquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
iedereen krijgt een
Tsja over 8 jaar ben ik benieuwd of ik nog steeds zo denk.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet het niet.
Mijn mannelijke eierstokken zijn al flink aan het ratelen
Ik zou wel graag pappa willen worden
eenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:16 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik ben weg![]()
iedereen krijgt een
Het is echt wel Liv Tyler hoor..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef Viro het volgende:
[..]
Het is niet liv maar zijn vrouw. Ik dacht dat het ook Liv was toen ik de clip zag
Net zoals Madonna.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed plan toch?
Ik word piloot, dus tegen de tijd dat ik 28 ben, zit ik 7 jaar in het vak, dan ben ik vast wel captain en dus goedbetaald en dan ergens een kindje vandaan toveren
Wil je met het eerste wel helpen hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Goed plan toch?
Ik word piloot, dus tegen de tijd dat ik 28 ben, zit ik 7 jaar in het vak, dan ben ik vast wel captain en dus goedbetaald en dan ergens een kindje vandaan toveren
[..]
Daag
En ik ga even wat eten naar binnen werken, honger zeg
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Insomnium het volgende:
OH en SAM is klaar met mijn muziek erin te zetten.
En nu heb ik een scherm voor mijn neus waar ik geen fuck van snap
Je moet de mic instellen en agc bypassenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Insomnium het volgende:
He dat had ik ook. *gimme the boks*quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Insomnium het volgende:
Agc ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef Viro het volgende:
[..]
Je moet de mic instellen en agc bypassen
Volgens mij wel. zeker als je de clip van I Don;t wanna miss a thing, ziet. Waar Liv Tyler ook in zit (door stukjes van Armegeddon). Ik neem aan dat de moeder van Liv, die toen niet meer bij Steven was, Ten tijde van Crazy al in de 40 was..quote:
TIK HEM AAN BROEKIEquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:20 schreef heloef het volgende:
[..]
He dat had ik ook. *gimme the boks*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |