SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjes-automaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hierbeneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum,Outpost76 en Symphonic.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je de gegevens waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja uiteraard is er ook door onze DJ's onderzoek gedaan naar Last.fm link te leggen.
Handleiding is te volgen hiero: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
jij bent idd minder eng.. want je ui ken ik.. en je naam ken ik.. en ik weet dat je niet zo eng bentquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ben een oude nieuwe, is het dan minder eng?
Eerste die het door heeft, rest is nog niet wakkerquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:49 schreef Superthomas het volgende:
waarom allemaal liedjes van guitar hero?
Tofquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef Superthomas het volgende:
[..]
nou, ik dacht, laat ik ook maar weer eens gaan luisteren.
Gelukkig maarquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij bent idd minder eng.. want je ui ken ik.. en je naam ken ik.. en ik weet dat je niet zo eng bent
Ik ben niet ingetunedquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Eerste die het door heeft, rest is nog niet wakker
ik luister nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Boequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Viro het volgende:
Merel is niet eng, degene die haar eng noemt krijgt met mij te maken!.
Lucky jij.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:50 schreef heloef het volgende:
Ik ben in mijn hele leven 1 keer gefriendzoned.
dan vind ik merel bij deze eng.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Viro het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Viro het volgende:
Trollscience ookquote:
Dan baal je...quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lucky jij.
Vrouwen zeggen vaak : Je bent het perfecte vriendje materiaal. Maar ik zie alleen als een goede vriend.
Ja daar heb ik wat aan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lucky jij.
Vrouwen zeggen vaak : Je bent het perfecte vriendje materiaal. Maar ik zie alleen als een goede vriend.
Ja daar heb ik wat aan.
Ik heb nog nooit Guitar Hero gespeeld, dus had ik het nooit kunnen wetenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Bij mij is het altijd, ja, je bent zo chill en relaxed, daar wil ik mee chillen, niet daten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lucky jij.
Ja daar heb ik wat aan.
hahahahquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry ik moest er meteen aan denken.
oei, beterschapquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik moet straks mijn kreupele vriendje naar de dokter brengen
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Trollscience ook![]()
[..]
Dan baal je...
Wat is daar goed aan ?quote:
Knettermegekkertjequote:
okequote:
Ik heb niet zoveel vrouwelijk vriendinnen ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lucky jij.
Ja daar heb ik wat aan.
Dat plaatje blijft goed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry ik moest er meteen aan denken.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan vind ik merel bij deze eng.Bij jou hap ik gewoon niet meer, weet dat je erop zit te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heloef, kut surinamertquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:53 schreef heloef het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry ik moest er meteen aan denken.![]()
hebben mannen altijdquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 1 goede vriend waar ik zo goed mee kan opschieten... alleen mijn vriendje vind dat toch wat minder
Missende chemistry.. Er is een bepaalde genencombinatie die aantrekkelijk maakt, als jij met je genen niet matcht met dat meisje, gaat t m sowieso niet worden. En dat weet dat meisje eerder dan jij, vrouwenintuitie enzo.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Wat is daar goed aan ?
Als iemand tegen mij zegt ja jij bent het perfecte vriendje ! Je bent grappig kunt goed luisteren en ziet er leuk uit blablabla
JA WAAROM VIND JE MIJ DAN NIET LEUK.
![]()
Ach ja
Goed punt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Missende chemistry.. Er is een bepaalde genencombinatie die aantrekkelijk maakt, als jij met je genen niet matcht met dat meisje, gaat t m sowieso niet worden. En dat weet dat meisje eerder dan jij, vrouwenintuitie enzo.
moet hij wetenquote:
Ik kan echt alles flikken, weet soms niet of dat nou een teken van vertrouwen is of een gebrek aan gezonde jaloeziequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:55 schreef LovelyLady het volgende:
ik heb 1 goede vriend waar ik zo goed mee kan opschieten... alleen mijn vriendje vind dat toch wat minder
Ik ben schattig en lief volgens meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Wat is daar goed aan ?
Als iemand tegen mij zegt ja jij bent het perfecte vriendje ! Je bent grappig kunt goed luisteren en ziet er leuk uit blablabla
JA WAAROM VIND JE MIJ DAN NIET LEUK.
![]()
Ach ja
Dat lijkt mij inderdaad ook wel erg vervelend elke keer.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik had 2 vrienden die beiden smoorverliefd werden.. Dat is ook kut.
Dat zijn goede kwaliteiten hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben schattig en lief volgens meisjes.![]()
Dat is lekker dan.
Zelfde als een man een vriendin heeft waar hij goed mee kan opschieten. Vriendinlief zal het niet leuk vinden, zelfs jaloers worden. Mannen hebben het ook als hun vriendin een vriend heeft waar ze goed mee kunnen opschietenquote:
Echt he.quote:
Ik hou ook van jou, lieve Viro.quote:
Ik ben niet zo van het jaloerse type..quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Zelfde als een man een vriendin heeft waar hij goed mee kan opschieten. Vriendinlief zal het niet leuk vinden, zelfs jaloers worden. Mannen hebben het ook als hun vriendin een vriend heeft waar ze goed mee kunnen opschieten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Ik was het eerst heel erg.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ben niet zo van het jaloerse type..
Ik zeg dan als antwoord dat ik me inhoud omdat ik niet wil dat omstanders denken dat ik meid in kwestie aan het aanranden benquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben schattig en lief volgens meisjes.![]()
Dat is lekker dan.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef 92Merel het volgende:
Ohja Faye, naar deze kleur zou ik dan teruggaan. Nouja, naar de donkerste kleur, want lichtschakering erin aanbrengen gaat me veel teveel kosten
Dat is ongeveer mijn kleur, alleen dan minder roodachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:58 schreef 92Merel het volgende:
Ohja Faye, naar deze kleur zou ik dan teruggaan. Nouja, naar de donkerste kleur, want lichtschakering erin aanbrengen gaat me veel teveel kosten
Goede kleur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whyyyy !! Serieus. Het is niet alsof je elk persoon met een piemel gaat bespringenquote:
Beste vriend van mij vroeger had het ook.. Bleef toespelingen doen; maar toen had ik dus mijn huidige vriend al. Ik ben een erg direct persoon en heb gezegd dat ie moest kappen of dat onze vriendschap zo niet meer verder konquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:56 schreef 92Merel het volgende:
Ik had 2 vrienden die beiden smoorverliefd werden.. Dat is ook kut.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Oh en sommige fok!ster kunnen dit bevestigenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg dan als antwoord dat ik me inhoud omdat ik niet wil dat omstanders denken dat ik meid in kwestie aan het aanranden benMoet je de gezicht van de meid zien, priceless.
![]()
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik zeg dan als antwoord dat ik me inhoud omdat ik niet wil dat omstanders denken dat ik meid in kwestie aan het aanranden benMoet je de gezicht van de meid zien, priceless.
![]()
Vroeger was ik wel jaloers, nu niet meer zo.. geen idee waardoor dat komtquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was het eerst heel erg.
( Issues en dergelijke )
En ik was het in mijn vorige relatie voor de eerste keer niet.
En ik vertrouwde haar en dergelijke.
Gaat ze alsnog vreemd
MAAR !
Dat jaloerse is er wel bijna af bij mij
Hahaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef Viro het volgende:
[..]
![]()
Oke grappigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat is ongeveer mijn kleur, alleen dan minder roodachtig
Dankuquote:
Wut?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef Viro het volgende:
[..]
Oh en sommige fok!ster kunnen dit bevestigen![]()
Ik ben nu 25.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger was ik wel jaloers, nu niet meer zo.. geen idee waardoor dat komt
Komt denk ik met de jaren.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:01 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Vroeger was ik wel jaloers, nu niet meer zo.. geen idee waardoor dat komt
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Whyyyy !! Serieus. Het is niet alsof je elk persoon met een piemel gaat bespringen
Ik snap dat dus ook niet...
Naja vriendlief heeft op zich wel vertrouwen en vindt het meestal wel best. Maar soms kan ie toch jaloers uit de hoek komen; zonder dat ie het zelf beseft
[..]
Beste vriend van mij vroeger had het ook.. Bleef toespelingen doen; maar toen had ik dus mijn huidige vriend al. Ik ben een erg direct persoon en heb gezegd dat ie moest kappen of dat onze vriendschap zo niet meer verder kon
Misschien hard; maar was echt super goeie vriend; maar dat plakkerige gedoe en dat 'proberen' vond ik echt te ver gaanVooral omdat ie wist dat ik iemand had...
Toen is ie er ook accuut mee gestopt en altijd goeie vrienden geblevenGebeurt onbewust bij de man. We staan er niet stil bij totdat we erop worden aangewezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Beste vriend van mij vroeger had het ook.. Bleef toespelingen doen; maar toen had ik dus mijn huidige vriend al. Ik ben een erg direct persoon en heb gezegd dat ie moest kappen of dat onze vriendschap zo niet meer verder kon
Misschien hard; maar was echt super goeie vriend; maar dat plakkerige gedoe en dat 'proberen' vond ik echt te ver gaanVooral omdat ie wist dat ik iemand had...
Toen is ie er ook accuut mee gestopt en altijd goeie vrienden geblevenFijn dat het begrepen werd dan.. Ik had 1 vriend, die was al verliefd toen ik nog een vriend had en als hij ons samen zag werd ie blijkbaar ook boos en jaloers enzo, best bizar..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die ander was gelukkig nuchterder.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Hahaha en dat ook.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Gebeurt onbewust bij de man. We staan er niet stil bij totdat we erop worden aangewezen.
Haha moet wel; want volgens hem is ie echt nooooit jaloersquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Gebeurt onbewust bij de man. We staan er niet stil bij totdat we erop worden aangewezen.
Ik word dat tegenwoordig alleen als ik het idee heb dat ze mij niet leuk meer vind.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik kan echt verschrikkelijk jaloers zijn
mja heb ook genoeg deuken opgelopen dus ik kan wel tegen een stootje...quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben nu 25.
En ondanks mijn persoonlijke gezeur weet ik tegenwoordig donders goed dat jaloezie een complete relatie om zeep helpt.
Dus ik groei daar hoop ik overheen
Ja dat, en het nodige aan relatiesquote:
Herkenbaarquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Haha moet wel; want volgens hem is ie echt nooooit jaloers![]()
Maar dan gaat ie nukkig en chaggo doen en zeggen "wat jij wil; boeit mij niet...." en dan weet ik eigenlijk wel hoe laat het is
Ik snap dat dus echt niet.. Ik trek ook altijd jaloerse mannen aan blijkbaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hahaha en dat ook.
Bij mannen komt het gewoon soms opeens opzetten.
En aangezien de meeste mannen niet echt subtiel zijn komt dat nog wel eens lomp uit de hoek
Mannenquote:
Zo heel kort is het niet toch? En mooie kleur inderdaadquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar is te kort, maar qua kleur vond ik het altijd wel mooi. Zou nog net iets donkerder mogen. Of roze.
Weet je wat het is ?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik snap dat dus echt niet.. Ik trek ook altijd jaloerse mannen aan blijkbaar.
Zelfs iemand op vakantie, waar ik een paar keer mee had gezoend, zat met een andere jongen te praten (die zat met zn tent tegenover die van die jongen) gewoon gezellig, want we gingen met zn allen uit en daar had ie al een probleem mee.
Mirnequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn haar is te kort, maar qua kleur vond ik het altijd wel mooi. Zou nog net iets donkerder mogen. Of roze.
Dit dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wat het is ?
De meeste mannen snappen het ook niet.
Bij mij komt het gevoel soms opzetten.
En dan zeg ik tegen mijzelf " Er is absoluut geen enkele reden om jaloers te doen "
Maar voordat je het weet is dat groene jaloerse monster er al.
En dan is het al te laat
Terwijl je toch echt wel ergens weet dat het niet rationeel is
Je hebt wel schattige wangetjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
2 van mijn 3 exen dachten dat ik vreemd was gegaan. Nummer 3 noemde me een kuthoer..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wat het is ?
En dan zeg ik tegen mijzelf " Er is absoluut geen enkele reden om jaloers te doen "
En dan is het al te laat
Moet mijn bureau een keer opruimen, weet dat ik ook veel oude zooi tegen ga komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:05 schreef MsMessy het volgende:
Was zojuist door mijn hele collectie aan knipsels, die ik heb bewaard door mijn leven heen, aan het kijken, wat je dan allemaal tegenkomt aan leuke teksten, plaatjes en foto's
Allemaal (o.a. zelfgeschreven) gedichten, Loesje teksten en tekeningen die ik allang weer vergeten was
Ach, jaloezie is niet zo zwart-zit. Je hebt gezonde en ongezonde jaloezie. Bij gezonde jaloezie laat je je er niet al teveel door leiden en zal het de relatie niet schaden. Je hebt het gevoel, maar je laat niet verleiden tot irrationele acties, zoals bijv. ongefundeerd beschuldigen van vreemdgaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik ben nu 25.
En ondanks mijn persoonlijke gezeur weet ik tegenwoordig donders goed dat jaloezie een complete relatie om zeep helpt.
Dus ik groei daar hoop ik overheen
Ik denk dat het bij mij komt omdat mijn ouders gescheiden zijn, gewoon een soort van wantrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik word dat tegenwoordig alleen als ik het idee heb dat ze mij niet leuk meer vind.
Of dat er opeens iets veranderd in haar gedrag naar mij toe.
Zolang ik af en toe de bevestiging krijg dat ze van mij houd en mij leuk vind is er niets aan de hand.
Gebeurd dat niet naar mijn mening dan kan ik best paranoide worden
Roze is leuk, maar echt een kutwerk en duur. Allereerst je haar is bruin, dat moeten ze zwaar blonderen en dan roze verven. Het is zegmaar 1 a 2 weken audrey kitcing roze, daarna is het heel erg dof en vaag en moet je het weer bijverven, weer terug naar je eigen kleur gaat ook niet moeilijk en omdat je haar ontkleurd of geblondeerd is, verkleurt je haar bij elk straaltje zon wat erop komt en het is pas weer normaal als het helemaal uitgegroeid isquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:04 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Het was eerst veel langer, poosje terug een stuk korter, nu begint het weer een beetje op een lengte te komen waarop ik het wil houden.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Zo heel kort is het niet toch? En mooie kleur inderdaad
Mijn ex vond dat ik mocht "doodvallen in mijn eigen viezigheid"quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
2 van mijn 3 exen dachten dat ik vreemd was gegaan. Nummer 3 noemde me een kuthoer..
Waarom praten mannen er niet gewoon over als ze dat denken?
Mijn rationele gedeelte weet heel goed dat het nergens op slaat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wat het is ?
En dan is het al te laat
Lieve schat.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
2 van mijn 3 exen dachten dat ik vreemd was gegaan. Nummer 3 noemde me een kuthoer..
Waarom praten mannen er niet gewoon over als ze dat denken?
Ik weet het.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij komt omdat mijn ouders gescheiden zijn, gewoon een soort van wantrouwen
[..]
Roze is leuk, maar echt een kutwerk en duur. Allereerst je haar is bruin, dat moeten ze zwaar blonderen en dan roze verven. Het is zegmaar 1 a 2 weken audrey kitcing roze, daarna is het heel erg dof en vaag en moet je het weer bijverven, weer terug naar je eigen kleur gaat ook niet moeilijk en omdat je haar ontkleurd of geblondeerd is, verkleurt je haar bij elk straaltje zon wat erop komt en het is pas weer normaal als het helemaal uitgegroeid is
Het is een natuurlijke/biologische reactie, je wil voorkomen dat je straks een kind gaat opvoeden die iemand anders z'n genen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wat het is ?
En dan is het al te laat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |