Het is een natuurlijke/biologische reactie, je wil voorkomen dat je straks een kind gaat opvoeden die iemand anders z'n genen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Weet je wat het is ?
De meeste mannen snappen het ook niet.
Bij mij komt het gevoel soms opzetten.
En dan zeg ik tegen mijzelf " Er is absoluut geen enkele reden om jaloers te doen "
Maar voordat je het weet is dat groene jaloerse monster er al.
En dan is het al te laat
Terwijl je toch echt wel ergens weet dat het niet rationeel is
Ja hoiquote:
Mannenquote:
Leuk johquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Mijn ex vond dat ik mocht "doodvallen in mijn eigen viezigheid"
Terwijl híj degene was die me een half jaar bedroog.
Hij kon er niet tegen dat ik een paar maand later al een andere vriend had. Tjah. Jammer dan.
ExenOw the joy
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mannen
Daar zou ik echt nooit aan beginnen, ook al was ik homo
Oh begin niet over exen, kan mijn ex afmaken. Het is maar dat ze in het buitenland zit. Mijn vorige ex en ik zijn uitelkaar gegroeid. Hebben wel contact alleen heel weinigquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij kon er niet tegen dat ik een paar maand later al een andere vriend had. Tjah. Jammer dan.
ExenOw the joy
Truequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Viro het volgende:
Leuke van ons is dat wij het snel weer vergeten zijn. Bij vrouwen kan het op een onverwachte moment uit de hoek komen. Sta je aan de grond genageld als man zijnde met je bek vol tanden
Ik ken zegmaar de horror van zo'n kleur te goedquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het.ik ga het ook niet doen, maar het is wel een soort droom. Ik denk dat ik met roze haar ga trouwen. Maar ik geloof niet in het huwelijk, dus dat scheelt.
Ik wissel iedere keer van lengtequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was eerst veel langer, poosje terug een stuk korter, nu begint het weer een beetje op een lengte te komen waarop ik het wil houden.
Hypocriet zeg..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ExenOw the joy
Tuurlijk, ik weet dat dat moeilijk is, maar vragen of er iemand anders is moet nog wel kunnen.. Laatste ex ging mobiel doorspitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Lieve schat.
Mannen en praten over hun emoties ?
Ik kan alleen voor mijzelf spreken maar uit mijn eigen ervaring en die van vrienden weet ik dat mannen dat extreem lastig vinden.
En die 3 exen zijn allemaal klootzakken trouwens.![]()
Maar ik weet mij negen van de tien keer geen houding te geven zodra ik jaloers of iets dergelijk word. Meestal kropt het zich een tijdje op en dan ontplof ik en gooi ik er ALLES uit.
En daarna bied ik mijn excuses aan omdat ik zo lomp deed
Een van de mindere SOAD nummers, als je het mij vraagtquote:
Gelukkig wil ik geen kind opvoeden de komende 20 jaar. Dat scheelt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een natuurlijke/biologische reactie, je wil voorkomen dat je straks een kind gaat opvoeden die iemand anders z'n genen heeft
Zo hebben we wel meer primaire driften
Lolquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Leuk joh
mijn ex ookwilde geen relatie maar wel sex... en toen wastie gepikeerd dat ik daar niet op inspeelde en voor zijn ogen 'ineens' een vriendje had
Dat is echter geen garantie dat je niet jaloers kunt wordenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik geen kind opvoeden de komende 20 jaar. Dat scheelt.
Dan heb ik veel vrouwelijke hormonen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Bij een discussie zegt mijn vriend dan ook "En ga nu niet iets er bij halen wat ik een half jaar geleden een keer tegen je gezegd heb !!"It's so true...
gewoon laten uitgroeien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ken zegmaar de horror van zo'n kleur te goedEn nu wil ik weer mijn eigen kleur en dat kost me verdomde veel geld
mwôh, ik ken SOAD alleen van guitar hero.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Een van de mindere SOAD nummers, als je het mij vraagt
daar heb ik ook wel eens over nagedacht jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Lol
Je zou toch spontaan lesbisch worden...![]()
Ow eum.. I didn't say that out loud
Bij mij zijn praktisch al mijn exen vreemd gegaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik denk dat het bij mij komt omdat mijn ouders gescheiden zijn, gewoon een soort van wantrouwen
Vrouwen vergeten echt niets.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:08 schreef Viro het volgende:
Leuke van ons is dat wij het snel weer vergeten zijn. Bij vrouwen kan het op een onverwachte moment uit de hoek komen. Sta je aan de grond genageld als man zijnde met je bek vol tanden
Dat klopt helemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:09 schreef STING het volgende:
[..]
Het is een natuurlijke/biologische reactie, je wil voorkomen dat je straks een kind gaat opvoeden die iemand anders z'n genen heeft
Zo hebben we wel meer primaire driften
Vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Bij een discussie zegt mijn vriend dan ook "En ga nu niet iets er bij halen wat ik een half jaar geleden een keer tegen je gezegd heb !!"It's so true...
Doet mer hier aan denkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
je bent toch ook een vrouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik veel vrouwelijke hormonen.
Je kan beter kippen houden.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |