Vrouwenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Bij een discussie zegt mijn vriend dan ook "En ga nu niet iets er bij halen wat ik een half jaar geleden een keer tegen je gezegd heb !!"It's so true...
Doet mer hier aan denkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
True
Bij een discussie zegt mijn vriend dan ook "En ga nu niet iets er bij halen wat ik een half jaar geleden een keer tegen je gezegd heb !!"It's so true...
je bent toch ook een vrouwquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef ToT het volgende:
[..]
Dan heb ik veel vrouwelijke hormonen.
Je kan beter kippen houden.quote:
Dat zouden meer mensen moeten zeggen dit..quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik geen kind opvoeden de komende 20 jaar. Dat scheelt.
Idd, dingen die je dacht te hebben uitgesproken/afgehandeld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Bij mij zijn praktisch al mijn exen vreemd gegaan.
En mijn ouders zijn ook gescheiden.
Dus ik weet prima waar het bij mij vandaan komt
[..]
Vrouwen vergeten echt niets.
Ze halen er altijd dingen bij waarvan ik denk WTF DAT IS EEN JAAR GELEDEN
[..]
Dat klopt helemaal
kijk op het roosterquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraagje:
Is "ergens" (Deze week, of volgende week, maakt niet uit) nog een avondje vrij op het rooster? Dan zou ik graag een Radiohead special willen doen
Kijk op het roosterquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraagje:
Is "ergens" (Deze week, of volgende week, maakt niet uit) nog een avondje vrij op het rooster? Dan zou ik graag een Radiohead special willen doen
Mijn exen mochten altijd mijn telefoon doorspitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef 92Merel het volgende:
Tuurlijk, ik weet dat dat moeilijk is, maar vragen of er iemand anders is moet nog wel kunnen.. Laatste ex ging mobiel doorspitten.
Oh juist dat opkroppen moet je niet doen, dan wordt t helemaal erg..
Kijk op het rooster en stuur een PM naar de rooster beheerdersquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Trollscience het volgende:
Even een vraagje:
Maar het maakt niet uit wanneerquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
kijk op het rooster
Ik wacht totdat ik een goede baan heb (fulltime) en dan ga ik zeggen dat ik zwanger ben en weinig meer ga werken, puur om te pestenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Gelukkig wil ik geen kind opvoeden de komende 20 jaar. Dat scheelt.
Ik vind het vervelend als het achter mn rug om werd gedaan.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mijn exen mochten altijd mijn telefoon doorspitten.
Ik heb niets te verbergen.
En als het ze gerust stelt waarom niet ?
Opkroppen is slecht dat weet ik
Maar wel lastig om niet te doen
Ja !quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:13 schreef Viro het volgende:
[..]
Idd, dingen die je dacht te hebben uitgesproken/afgehandeld.
Ik heb geen enkele intentie om mijn leven te verneuken de komende 20 jaar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zouden meer mensen moeten zeggen dit..
quote:
Ik ken ze door Chop Suey en heb daarna vrijwel alle cd's gekocht. Maar dit nummer raakt mij op de een af ander manier niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:12 schreef Superthomas het volgende:
[..]
mwôh, ik ken SOAD alleen van guitar hero.
quote:
Stekeltjes nemen en weer laten aangroeien?quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Dat duurt 4 jaar met mijn lengte
Ik weet het niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb geen enkele intentie om mijn leven te verneuken de komende 20 jaar.
Als ik 37 ben heb ik het meeste wel gehad en is het niet zo erg om je leven te laten afhangen van zo'n koter.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik wacht totdat ik een goede baan heb (fulltime) en dan ga ik zeggen dat ik zwanger ben en weinig meer ga werken, puur om te pesten
Het is niet liv maar zijn vrouw. Ik dacht dat het ook Liv was toen ik de clip zagquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ken ze door Chop Suey en heb daarna vrijwel alle cd's gekocht. Maar dit nummer raakt mij op de een af ander manier niet.
AEROSMITH.
De clip van dit nummer met Alicia en Liv![]()
Ik heb een hele bolle kop, dus eigenlijk moet mijn haar sowieso tot mijn schouders komenquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:15 schreef 92Merel het volgende:
Ik wil ook zo kunnen zingen
[..]
Stekeltjes nemen en weer laten aangroeien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |