ja die kent mij inmiddels haha. Ik ken zijn toestelnummer inmiddels ook uit mijn hoofd en als ik bel en hij hoort mijn naam dan weet hij alweer genoegquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:31 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Haha.Ik heb die ongein ook wel eens meegemaakt. Is die helpdeskmedewerker een beetje gezellig? Die moet je nu wel kennen, tenzij het er veel zijn daar.
Amai dat is ook een prachtige.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:26 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Laatste filmbericht: Ik heb gisteren Magnolia gezien en het is pardoen mijn alltime lievelingsfilm gewordenMijn god, wat een film
Internet was kaput!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella, lekker Lipskelikster
ik hedde oe mist.. woar wast?
Mijn favoriet is Tom Cruise als hij wordt geconfronteerd met zijn verleden in het interview. De eerste keer dat ik hem echt goed vond acterenquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Amai dat is ook een prachtige.Favoriet is de scene met Julianne Moore in de apotheek!
We zijn iig geen decor voor een R.E.M liedjequote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kakzooi! Maarja, brabant he.. wat wil je?!
We geven hier onze baby's nog biervoeding en zetten vrouwen met teveel moedervlekken op de brandstapel dus zo raar is het niet inderdaad!quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:36 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kakzooi! Maarja, brabant he.. wat wil je?!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:38 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
We geven hier onze baby's nog biervoeding en zetten vrouwen met teveel moedervlekken op de brandstapel dus zo raar is het niet inderdaad!
Ja, Satantango! Lekker een half uur naar koeien op een modderig erf kijken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Satantango? Die heb ik dus ook op de laptop staan. 8 uur! Oh en ik heb Boys don't Cry gezien pas. Wat een film
Maar ik heb je gemist hier
Heerlijckeen icoon.quote:
Jatog.quote:
Nee dat is wel een beetje jammer, ze lijkt op iets wat je in een Lord of the Rings grot vindt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:19 schreef Zeroku het volgende:
Die Amerikaanse lijkt me echt kut. Vooral die Lisbeth lijkt gewoon echt niet.
goshquote:Op maandag 29 augustus 2011 16:37 schreef PatriQue89 het volgende:
Even haten op hanze hogeschool:
Ik werd gebeld net.. ik dacht NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE uitslag..
Niet dus... of ik mee wou op kamp.. nee, fuck off.. ik wil m'n uitslag weten..
gaan ze woensdag pas nakijken_____!!!!!!
Is het niet zo dat er de eerste weken geregeld aan het rooster geknutseld wordt en je later een heel ander schema hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:53 schreef Lutte het volgende:
Nog meer schoolklachten!
Ik heb negen tussenurenEn aangezien de de mediatheek zijn vergeten tijdens het bouwen en je niet naar huis mag wordt dat nog leuk
Sowieso een rommelrooster, iedereen heeft amper tussenuren, veel eerste uren vrij, vroeg uit (als in een uur of één) maar ik dus weer niet
Jup, vaak wel, gelukkig. Maar er was gezegd: niemand heeft tussenuren, hooguit eentje. Nou niet dusquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:08 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Is het niet zo dat er de eerste weken geregeld aan het rooster geknutseld wordt en je later een heel ander schema hebt?
Jeetje. Dat doe je goed jong!quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
Zo, ik heb mijn rol als luisterend oor weer met verve gespeeld.
Je zou een uurtarief moeten vragen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:59 schreef ValHallen het volgende:
Zo, ik heb mijn rol als luisterend oor weer met verve gespeeld.
Ja toch? Even lekker roddelen enzulks. Maar wat een ziektelijer is die kerel zeg. Gadverdamme.quote:
Hallo Benny.quote:
Je MOET geld op die rekening hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Gebruikt iemand hier PayPal?
Zoja, MOET je geld op die rekening van hun zetten of kun je gewoon vanaf je eigen bankrekening betalen?
En voor je daar geld op hebt moet je geduld hebben. De overschrijving is niet binnen een dag geregeld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:22 schreef Zeroku het volgende:
Gebruikt iemand hier PayPal?
Zoja, MOET je geld op die rekening van hun zetten of kun je gewoon vanaf je eigen bankrekening betalen?
Hmm, ok. Thanks.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je MOET geld op die rekening hebben
Speelde in Aida, 100 jaar geleden.. daarna heeft ze niet echt iets noemswaardigs gedaan..quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:31 schreef iBenny het volgende:
PatriQue, is Chaira Borderslee een bekende?
Hmmm oke... Niet echt bijzonder dus?quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Speelde in Aida, 100 jaar geleden.. daarna heeft ze niet echt iets noemswaardigs gedaan..
Ik vind d'r niet bijzonder, neequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:33 schreef iBenny het volgende:
[..]
Hmmm oke... Niet echt bijzonder dus?
Omdat Kandidate The Voice krijgt boete
Ohw en wat bijrollen dus...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik vind d'r niet bijzonder, nee
http://nl.wikipedia.org/wiki/Chaira_Borderslee
Ja... ze doet in het artikel een beetje alsof ze een grootse carriere heeft gehad.. valt wel meequote:
Ze moet dus niet zeurenquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:38 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja... ze doet in het artikel een beetje alsof ze een grootse carriere heeft gehad.. valt wel mee
nee hoor, je hoeft geen geld op je Paypal rekening te hebben. Ik laat Paypal altijd van mijn gewone bankrekening het betreffende bedrag afschrijven. Dat werkt ook veel sneller dan eerst geld naar je Paypal rekening overmaken.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je MOET geld op die rekening hebben
Wuut wattesquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:41 schreef MissJ het volgende:
[..]
nee hoor, je hoeft geen geld op je Paypal rekening te hebben. Ik laat Paypal altijd van mijn gewone bankrekening het betreffende bedrag afschrijven. Dat werkt ook veel sneller dan eerst geld naar je Paypal rekening overmaken.
whehehehe doet me denken aan Kim Holland bij Robert Jensen in de radiouitzending.quote:
uhh weet niet, ik heb dat blijkbaar ooit zo ingesteld.quote:
3vcashquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:52 schreef Renesite het volgende:
Ik heb gewoon een creditcard[/bigspender]
Ja.quote:
Jeetje, mag je flink studeren (op de accent aigu!!!)quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:21 schreef iBenny het volgende:
ohw ja Rene, ik heb wel deze week al colleges
Ik moest lachen.quote:
En hoe voel je je daarbij?quote:
Hoezo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:28 schreef Renesite het volgende:
[..]
Moet je altijd een wedervraag geven?
Nou, dat is namelijk ethisch wel verantwoord vind je niet?quote:
Niets mis met wat kritische vragen, me dunkt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:30 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dat is namelijk ethisch wel verantwoord vind je niet?
Kritisch is okee, maar ongeveinsde interesse, vind jij dat oké?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:32 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Niets mis met wat kritische vragen, me dunkt?
Dat vind ik het mooiste wat er is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kritisch is okee, maar ongeveinsde interesse, vind jij dat oké?
Ow. Ik merkte al zoiets tijdens de BBQ.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:35 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dat vind ik het mooiste wat er is.
Que?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ow. Ik merkte al zoiets tijdens de BBQ.
Maar dat was nog wel een eindje weg toch? We waren iig niet zo erg verdwaaldquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:06 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
En dan komde nie ekkes un bekse pakken.
Patrick houdt van die uitspraak... Somehowquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:44 schreef iBenny het volgende:
Ik ga niet zonder hoesje in jouw poesje
Van binnen moet ik zo hard janken, dat mijn tranen die janken wenen van het huilen. Enkel en alleen om deze domme opmerking uit de reclame.
Dat je je interesse jegens mij veinsdequote:
Nee, je hebt gelijk, niemand kan zo verdwaald zijn dat ze in Bakel terechtkomen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar dat was nog wel een eindje weg toch? We waren iig niet zo erg verdwaald
Ik had ook niet anders verwachtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick houdt van die uitspraak... Somehow
Neen, dat is niet waar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Patrick houdt van die uitspraak... Somehow
[..]
Dat je je interesse jegens mij veinsde
We werden gedropt achter het 'schuurtje' waar we verbleven. Het zou ong. 10 minuten lopen zijn als je de weg wist.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:04 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee, je hebt gelijk, niemand kan zo verdwaald zijn dat ze in Bakel terechtkomen.
Asten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
We werden gedropt achter het 'schuurtje' waar we verbleven. Het zou ong. 10 minuten lopen zijn als je de weg wist.
Wij kwamen uit ergens in Asten... bijna 2 uur verder
HET schuurke?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
We werden gedropt achter het 'schuurtje' waar we verbleven. Het zou ong. 10 minuten lopen zijn als je de weg wist.
Wij kwamen uit ergens in Asten... bijna 2 uur verder
Je leek me echt zo'n persoon die dat serieus meent. En die dan stilletjes in een hoekje gaat huilen tot het eind der tijden.quote:
Wanneer hebben ze dat nu weer gepland, dat einde der tijden?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je leek me echt zo'n persoon die dat serieus meent. En die dan stilletjes in een hoekje gaat huilen tot het eind der tijden.
Morgen om half 3 achter cafetaria 't Huukske.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wanneer hebben ze dat nu weer gepland, dat einde der tijden?
Geen idee... toen we de bewoonde wereld tegen kwamen zijn we direct omgekeerd... Someren heeft wel leuke huisjesquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Asten._! Dat is pas een kutdorp.
Hmm-hmm, beetje het Son en Breugel van Zuid-Brabant, erg leuk!quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen idee... toen we de bewoonde wereld tegen kwamen zijn we direct omgekeerd... Someren heeft wel leuke huisjes
Wooh dit is engquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Morgen om half 3 achter cafetaria 't Huukske.
In bijna elk Brabants dorp zit een Huukske, dus ik moest wel goed zitten.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wooh dit is eng
Maar het heet alweer twee jaar 't Ridderke eigenlijk
Echtquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:09 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Je leek me echt zo'n persoon die dat serieus meent. En die dan stilletjes in een hoekje gaat huilen tot het eind der tijden.
Ik vind je wel echt leuk.quote:
Proestquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:13 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
In bijna elk Brabants dorp zit een Huukske, dus ik moest wel goed zitten.
Altijd weer die Helmondersquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Het was eerst van Ria, toen van Fred, en nu van een stel Helmonders die er 't Ridderke van hebben gemaakt.
Dan is Huukske toch mooier.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Het was eerst van Ria, toen van Fred, en nu van een stel Helmonders die er 't Ridderke van hebben gemaakt.
Jeetjequote:
Nouquote:
Neequote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kon het bijna niet weerstaan om in je wangetjes te knijpen. Of bijten.
Of een kusje op het puntje van zijn neus.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Bellatrix het volgende:
Kon het bijna niet weerstaan om in je wangetjes te knijpen. Of bijten.
Ow talk dirtah.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Of een kusje op het puntje van zijn neus.
Het klinkt nu al geniaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Proest
Helmond is een hel in de mond van Nederland. Of zo. Vond ik leuk om zo over te filosoferen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Broer van collega van me heeft zichzelf trouwens in zijn buik geschoten met een luchtbuks.
Ook Helmond.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Bellatrix het volgende:
Broer van collega van me heeft zichzelf trouwens in zijn buik geschoten met een luchtbuks.
Ook Helmond.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:17 schreef Renesite het volgende:
[..]
Helmond is een hel in de mond van Nederland. Of zo. Vond ik leuk om zo over te filosoferen.
Ja elke dag gebeurt daar zoveel zooi, niet normaal. Maakt het wel leuk, het is een soort Meerdijk on steroides.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:19 schreef Lutte het volgende:
Jezelf in je buik schieten?Typisch weer
Ciaoquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Man, ik ben kapotIk ga maar op bed denk ik. Latah!
Handiegquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:21 schreef Lutte het volgende:
Ik houd van mijn school, het rooster is breder dan het schermpje waar het in weer is gegeven, dus de lokalen zijn niet zichtbaar
Trustenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:27 schreef ValHallen het volgende:
Man, ik ben kapotIk ga maar op bed denk ik. Latah!
Family Guyquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Seinpost Den Haag
Expeditie Robinson
Fort Boyard
HNTM
Ik kan mijn geluk weer op
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Family Guy
Southpark
The Simpsons
Glee
The Clevelandshow
quote:
Het tweede of ondertussen al het derde seizoen?quote:
quote:
Ja dat was episch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Jij zit VMA te kijken?
Ik zag dat Brian May een moppie met gaga mee speelde.
Derde, en ik ook!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Het tweede of ondertussen al het derde seizoen?
Ik moet nog steeds het tweede stuk van het tweede seizoen zien.
Wat een held.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja dat was episch.Eeuwige baas.
Hmm?quote:
Schatje, dat gaan wij eens in de -hoevaak ik mijn laptop meeneem naar jou- kijken, samenquote:
Gwen!quote:
Ik voelde me al uit, maar als je Stefani als Gaga gaat aanzien...quote:
Wel lekker Italiaans beide!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik voelde me al uit, maar als je Stefani als Gaga gaat aanzien...
twitter:Juuwlie twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:46:40Sigaretten zijn net als hamsters. Ze worden pas gevaarlijk als je ze in je mond stopt en in de fik steekt. reageer retweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
twitter:Juuwlie twitterde op maandag 29-08-2011 om 22:46:40Sigaretten zijn net als hamsters. Ze worden pas gevaarlijk als je ze in je mond stopt en in de fik steekt. reageer retweet
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef iBenny het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:53 schreef Lutte het volgende:
Whehehehhehehe ik ben zo dom ik vraag 'hoe heet een vrouwtjeskoe'Okay ik haat mezelf nu
Whehequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:56 schreef iBenny het volgende:
http://www.vouwwerkjes.nl/power%20point%20Boerderij.ppt
Ik ga kapot![]()
altijd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:14 schreef Laysa het volgende:
Ooooooooooooo....jullie weten nog wie ik ben
is het een waterbed?quote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
is het een waterbed?
want dan hoef ik je niet nat te maken.
[ afbeelding ]
Ik nog nooit gedaan, lijkt me zo mooi, een zee bevaren terwijl je slaapt!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Laysa het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee gelukkig niet....ik heb ooit eens op een waterbed proberen te slapen maar kwam dr kotsmisselijk vanaf
ziehier een uitdagingquote:Op maandag 29 augustus 2011 23:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik nog nooit gedaan, lijkt me zo mooi, een zee bevaren terwijl je slaapt!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
is het een waterbed?
want dan hoef ik je niet nat te maken.
[ afbeelding ]
Lekker slapen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 23:27 schreef Laysa het volgende:
[..]
ziehier een uitdaging![]()
Trusten mooie dame
FUUUquote:Inloggen niet mogelijk
Op dit moment kun je niet inloggen. Je kunt iedere dag inloggen van 07.00 tot 00.00 uur.
Kerel.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 00:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Hello JJH! Ik heb je lach zo gemist in Denemarken. (bij Patrique)
Ik kom hier nog wel vaker hoor.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 01:08 schreef -Vaduz- het volgende:
O zeker weten.Blij je ook hier weer te zien.
Ik heb gedoucht met de douchelamp aanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 10:25 schreef charmed_angel het volgende:
Is het echt zo verschrikkelijk koud in Nederland
Wat mooi, die badkamer ookquote:
quote:20110830 Het academisch kwartiertje verdwijnt
Met ingang van studiejaar 2011-2012 is het zogenaamde ‘academisch kwartiertje’ vervallen. Dit betekent dat de colleges beginnen op het hele uur en eindigen een kwartier voor het hele uur. Aan docenten wordt gevraagd om hier strikt mee om te gaan, zodat er aan het eind tijd overblijft voor verplaatsing naar een eventueel aansluitend college. Aan studenten wordt gevraagd goed aan het nieuwe aanvangstijdstip te denken, om onrust door binnenkomende studenten in het eerste deel van het college te voorkomen.
Ja.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
Godzijdank gaat Hilary Duff Bonnie niet spelen, ze is zwanger
Genoeg oude vrienden die haar wel wouden bezwangerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:36 schreef Kally het volgende:
Godzijdank gaat Hilary Duff Bonnie niet spelen, ze is zwanger
Dat woude Bella al!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:49 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dat is een Groningse afwijking. Folter mij.
Dankzij jou zeg ik het niet meerquote:
Ben absoluut geen taalnazi, maar er zijn twee dingen waar ik écht niet tegen kan en dat is wouden en ''ik kon hem nog van vroeger''quote:
Ik heb een teringhekel aan dubbele ontkenningenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben absoluut geen taalnazi, maar er zijn twee dingen waar ik écht niet tegen kan en dat is wouden en ''ik kon hem nog van vroeger''
hihi, ik kan daar ook niet tegen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 14:52 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ben absoluut geen taalnazi, maar er zijn twee dingen waar ik écht niet tegen kan en dat is wouden en ''ik kon hem nog van vroeger''
Zomer in de stad.quote:
Lekker gegossipt?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Zo, even naar de wouden geweest. En de kapster.
Ze is zo verlegen en lief, dit keer hebben we het over Nederlandse boeken en films gehad.quote:
Was ik er maar bij geweest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:29 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ze is zo verlegen en lief, dit keer hebben we het over Nederlandse boeken en films gehad.
Na een dipje wordt het nu wel weer feest.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:26 schreef Bellatrix het volgende:
Die nieuwe PLL is intens trouwens Dush.Vooral JennaBot en kersen.
_!
Zit er tussenin. Leuk neuk, of neuk leuk. Daarin zie ik nog een verschil.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Was ik er maar bij geweest.![]()
Maar is ze leuk leuk als in neuk neuk? Of gewoon leuk leuk.
12 moet vanavond uitkomen toch.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:30 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Na een dipje wordt het nu wel weer feest.
Ep 12 heb je het over toch?
O kak, 11 heb ik al gezien.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:31 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
12 moet vanavond uitkomen toch.
Of ben je in Barabas zijn machine gestapt?
Klinkt spann0nd, reefteef feest?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:32 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O kak, 11 heb ik al gezien.![]()
Nee, die machine ga ik vanavond in, richting Harkema.
Ook, dat laat ik me overkomen. Eerst Harkemase Boys - Excelsior'31.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:33 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Klinkt spann0nd, reefteef feest?
Die naam.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ook, dat laat ik me overkomen. Eerst Harkemase Boys - Excelsior'31.
Hoofdklasse toch?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Topwedstrijdje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 15:34 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
quote:
Een van ons heeft het tenminste goed.quote:
We hebben een Fries in Rijssen met een kapitein Iglobaard die voor Excelsior´31 is. Hopelijk komt hij ook, maar ik denk dat hij niet durft.quote:
Jo Calderone a.k.a. Gaga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |