quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef LePoo het volgende:
Ik zoen mijn vriendin als ze mij heeft gepijpt, en zij mij als ik haar heb gebeft.
Ik snap ook niet wat het probleem kan zijn.
Zolang je beide gewoon zorgt dat je clean bent van onderen is er toch niks aan de hand?
Dat snap ik ook niet inderdaad... sowieso: als zij daarna niet wil niet zoenen, dan vertrouw ik het niet om daar zelf te gaan likkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef LePoo het volgende:
Ik zoen mijn vriendin als ze mij heeft gepijpt, en zij mij als ik haar heb gebeft.
Zolang je beide gewoon zorgt dat je clean bent van onderen is er toch niks aan de hand?
Je pijpt jezelf toch ook nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:51 schreef Flurry het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet inderdaad... sowieso: als zij daarna niet wil niet zoenen, dan vertrouw ik het niet om daar zelf te gaan likken
Wanneer je in de sneeuw pist er een mooie gele bal van maakt en daarna in je vriendin propt ben je aan het snowballenquote:
Weer wat geleerd.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:56 schreef nokenindekoken het volgende:
[..]
Wanneer je in de sneeuw pist er een mooie gele bal van maakt en daarna in je vriendin propt ben je aan het snowballen
En daarna mudballen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:01 schreef tong80 het volgende:
Hallo dames,
wat vinden jullie van pijpen na anale sex ?
Wat een kutwijf.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:00 schreef bjb1977 het volgende:
ok. Ik dacht dat dat swappen genoemd werd. Maar dat doet mijn vriendin ook niet. Geen sperma in de mond (helaas)
als of jij ooit van je leven een vriendin zal krijgenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Mijn vriend heeft er geen problemen mee.
waaaaattt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef bjb1977 het volgende:
Heb zelf wel eens een prostituee gebeft. Was ook heerlijk.
Hygiëne hecht je dus niet zoveel waarde aan? Oké, maar dat kan wel een reden zijn voor je vriendin om het daar beneden lekker te verwaarlozen, en als je daar dan gelikt hebt, is het begrijpelijk dat ze niet meer met jouw wil zoenen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef bjb1977 het volgende:
Heb zelf wel eens een prostituee gebeft. Was ook heerlijk.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
als of jij ooit van je leven een vriendin zal krijgen
Ik hecht wel veel waarde aan hygiene. Die prostituee was geen heroine hoer. Ze had alles gewoon netjes schoon en rook ook prima. Ik denk dat zei schoner was dan dames uit cafe bij een one night stand.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:17 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Hygiëne hecht je dus niet zoveel waarde aan? Oké, maar dat kan wel een reden zijn voor je vriendin om het daar beneden lekker te verwaarlozen, en als je daar dan gelikt hebt, is het begrijpelijk dat ze niet meer met jouw wil zoenen.
Daarom staat er ook vriend misschienquote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Jawel, Rubberen Rita.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:13 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
Verdere details houd ik voor mijzelf en de persoon in kwestiequote:Op maandag 29 augustus 2011 16:53 schreef bjb1977 het volgende:
Ok. Dat antwoord zocht ik nu van dames.
En dus ook niet wanneer de piemel al in je is geweest? (vaginaal / anaal)
Tong80 en een vriendinquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:43 schreef Pan.da het volgende:
Als een chick daar problemen mee heeft, bef ik haar ook niet meer. Als ze al vies is van haar zelf....
Dat dus...quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:45 schreef Getal1337 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Trouwens ik had dit topic eigenlijk niet verwacht aangezien mijn vriendin juist mijn hoofd naar haar mond toesleurt en me dan hevig begint te zoenenProbeer ik tussendoor mijn gezicht droog te vegen... XD
Dat zou in dit topic besproken moeten worden. Maar los daarvan, waarom zou iemand falen als hij naar de hoeren gaat? Ik kan me voorstellen dat mensen naar hoeren gaan, juist omdat het geen verplichtingen schept naar diegene toe en dus geen gezeik heeft aan zijn hoofd zoals dat wél het geval is als diegene dames gaat scoren in een club. Want ja, veel dames willen meteen een liefdesrelatie en dat willen hoeren juist niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:06 schreef john243 het volgende:
Elke vorm van betaalde seks duidt erop dat je zelf geen chicks kunt regelen en dus hard faalt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:49 schreef LePoo het volgende:
Vind je het gek? We houden van cum weggeven, niet van weer terug krijgen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef TripleS het volgende:
Aangezien hij en ik allebei schoon zijn wordt er altijd gezoend na/tussen de orale sex![]()
Vriend vind het alleen niet fijn om gezoend te worden nadat hij is klaargekomen in mijn mond
Dus je moet eerst je tanden gaan poetsen tijdens de sex ?quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:38 schreef TripleS het volgende:
Aangezien hij en ik allebei schoon zijn wordt er altijd gezoend na/tussen de orale sex![]()
Vriend vind het alleen niet fijn om gezoend te worden nadat hij is klaargekomen in mijn mond
volgens mij houden sommige mannen daar toch wel vanquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Vind je het gek? We houden van cum weggeven, niet van weer terug krijgen.
Mij boeit het niet maar andersom ben ik wel voorzichtig aangezien niet iedere man zichzelf wil proeven. Dus meestal kus ik dan niet direct na het pijpen op de mond maar werk ik omhoog..als je begrijpt wat ik bedoel. Tenzij de man anders aangeeft.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:48 schreef bjb1977 het volgende:
Maar de dames die deze topic lezen vinden die het nu wel of niet fijn om te zoenen nadat ze gebeft zijn?
Niet fijn (waarom dan)
En wanneer de dames pijpen, doen ze dan wel zoenen?
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:50 schreef tong80 het volgende:
Dat komt met de leeftijd welquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef bjb1977 het volgende:
Hallo Dames,
Wanneer ik mijn vriendin oraal bevredig mag ik haar daarna nooit meer tongzoenen.
Soms is ze nog helemaal van de wereld en vergeet ze het. Wanneer we dan aan het zoenen zijn zegt ze pas: "je hebt me net gelikt......". En dan wil ze eigenlijk stoppen met zoenen.
Mijn vraag is: Vinden jullie het ook niet fijn om na oraal bevredigd te zijn nog even te zoenen?
Really? Niet iedereen wil zichzelf proeven, zolang ze hem pijpt what's the issue? Je respecteert toch elkaars wensen?quote:Op donderdag 1 september 2011 00:05 schreef Nico987 het volgende:
simpel niet meer beffen, zolang ze niet wil zoenen.. Je moet hard met hard bestrijden.. Of nog beter gewoon geen seks meer met haar hebben zolang ze niet wil zoenen..
Als zij loopt te zeiken over zoenen na beffen, dan moet jij ook gewoon gaan zeiken, geen seksen zonder zoenen jammer joh, en dan in slaap vallen.
Lol... arme jongen dat het is, je hebt al tegen hem uitgesproken dat je het jammer vindt dat je hem dan niet meer kan zoenen?quote:Op donderdag 8 september 2011 06:33 schreef elisa91 het volgende:
Ik heb persoonlijk geen probleem met het zoenen van mijn vriend nadat hij mij heeft gebeft. Maar andersom is er wel een probleem. Hij wil mij niet zoenen van zodra ik zijn penis met mijn tong heb aangeraakt. Ik vind dat enerzijds raar en anderzijds gemeen want het is niet dat hij dan al klaargekomen is ofzo, dan zou ik het begrijpen... maar ja, ieder zijn voorkeur hé.
Ik ben blij dat ik niet jouw vrouw ben, mondje afvegen, komop zeg!quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef htctouch2 het volgende:
Begin van mijn relatie wou mijn vrouw niet slikken, ze nam het wel in de mond maar liep daarna gelijk naar de wasbak om het uit te spugen of ze spuugde het in een doekje.
Mondje even afvegen en dan zoen ik haar wel..
Nu jaren later slikt ze wel, en dan is het ook even mondje afvegen en is zoenen geen probleem.
Enige wat ik niet doe is haar beffen nadat ik haar volgespoten heb.. (het idee om een kut leeg te likken staat mij niet aan).
Zij pijpt me wel nadat ik klaar gekomen ben (op welke manier dan ook), ik vind dit echt een uber gevoel.. gewoon nog even een minuutje of 2-3 lekker nasabbelen...
Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef SpecialK het volgende:
Het is "oral sex" (als je hip wil doen met je brakke Engels) of "orale seks" maar wat jij daar in je TT typt is kankerverwekkend.
Ok, dank voor de reactie.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:43 schreef NaughtyBuns het volgende:
[..]
Mij boeit het niet maar andersom ben ik wel voorzichtig aangezien niet iedere man zichzelf wil proeven. Dus meestal kus ik dan niet direct na het pijpen op de mond maar werk ik omhoog..als je begrijpt wat ik bedoel. Tenzij de man anders aangeeft.
quote:Op zaterdag 17 september 2011 00:00 schreef SpecialK het volgende:
Het is "oral sex" (als je hip wil doen met je brakke Engels) of "orale seks" maar wat jij daar in je TT typt is kankerverwekkend.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 18:22 schreef Tussendoortje het volgende:
Nah, moet z'n vinger ook regelmatig aflikken dus als hij mij daarna zoent kan het me niet schelen.
Na het pijpen doe ik het ook wel, 't is zijn spul, ik had 't ook in mijn mond dus moet hij niet zeuren.
Ik vind dat niet erg. Hoezo meer voor elkaar over hebben? We hebben er allebei geen problemen mee, in tegenstelling tot sommige anderen hier.quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:00 schreef kingtoppie het volgende:
[..]Je hoeft je mond niet open te doen voor zijn vinger hoor
![]()
Kzou wat meer voor elkaar over hebben al zou ik jou zijn.
Je redenatie: Ik doe het, dus hij moet niet zeuren als ik het ook doe!quote:Op dinsdag 20 september 2011 19:40 schreef Tussendoortje het volgende:
[..]
Ik vind dat niet erg. Hoezo meer voor elkaar over hebben? We hebben er allebei geen problemen mee, in tegenstelling tot sommige anderen hier.
Dat jaquote:Op woensdag 21 september 2011 02:17 schreef Lizzebeest het volgende:
Tja kingtoppie, maar als je een kerel tegen het lijf loopt die je niet wilt zoenen. Is dat toch de gedachtegang die je hebt. Het hele kwakje in jouw mond dumpen is prima. Maar stel je voor hij zou ook maar een resterend zaadcelletje van zichzelf in zijn eigen mond krijgen Dat geeft dat toch aan, dat wat jij doet en in je mond hebt gekregen vies zou zijn.
Is een behoorlijke downer na zo'n daad hoor.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er ook niets van moet hebben, tenzij ik geil genoeg ben. Dan zal het me een reedt roesten. En dat is precies wat dit is denk ik. Dit is geen denk- en bespreekding, dit is een doeding.quote:Op woensdag 21 september 2011 02:17 schreef Lizzebeest het volgende:
Tja kingtoppie, maar als je een kerel tegen het lijf loopt die je niet wilt zoenen. Is dat toch de gedachtegang die je hebt. Het hele kwakje in jouw mond dumpen is prima. Maar stel je voor hij zou ook maar een resterend zaadcelletje van zichzelf in zijn eigen mond krijgen Dat geeft dat toch aan, dat wat jij doet en in je mond hebt gekregen vies zou zijn.
Is een behoorlijke downer na zo'n daad hoor.
Als je net heftig gesport hebt ben je toch niet helemaal schoon van onder? Dan zou ik het maar schoon maken voor dat je oraal doet. Of je bent er niet vies van en gewoon lekker bezig zijn.quote:Op zondag 9 oktober 2011 12:20 schreef chrisje013 het volgende:
ik blijf altijd verbaasd over bepaalde uitspraken hier, zoals:
"We zorgen altijd dat we schoon zijn van onderen als we orale sex hebben."
gadver... zorg dat je ALTIJD schoon bent van onderen, ook als je geen sex hebt!
je wast je voeten en knipt je nagels altijd toch, niet alleen als je sandalen/open schoenen draagt???
en wat betreft de vraag, zoenen na van alles en nog wat is geen enkel probleemhehe
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 11:50 schreef Wateengebruikersnaam het volgende:
[..]
Vind je het gek? We houden van cum weggeven, niet van weer terug krijgen.
quote:Op maandag 10 oktober 2011 18:24 schreef missbehavin het volgende:
[..]Wat kinderachtig, het is toch van jezelf?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |