abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator woensdag 19 september 2012 @ 17:57:30 #151
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_116989444
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:32 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Precies, hoeft geen ingrijpende klus te zijn. Zorg gewoon dat je die verwoekerde planten weghaalt en haal wat potten met leuke kleurrijke planten. :Y
Dat scheelt zo op het oog al een hele hoop :)
Zijn te trouwers niet meer FOK!érs die een huis of appartement te koop hebben staan ?
  woensdag 19 september 2012 @ 18:31:36 #152
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_116991254
Jawel, maar de badkamerverbouwing niet zelf uitgevoerd...
Wel alle onderdelen zelf uitgezocht en besteld, maar vervolgens door een derde laten plaatsen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_116994386
quote:
0s.gif Op woensdag 19 september 2012 17:57 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Dat scheelt zo op het oog al een hele hoop :)
Zijn te trouwers niet meer FOK!érs die een huis of appartement te koop hebben staan ?
Wij nog steeds ;)

flink wat (eigen geschoten, dus minder de makelaar-gestylede) foto's te vinden op onze eigen site:
www.jeroenenmaya.nl
Perfect paranoia is perfect awareness. Yes, I am a misfit.
  woensdag 19 september 2012 @ 19:47:04 #154
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_116994975
Ik mis een foto van de douche.
The love you take is equal to the love you make.
pi_117033382
Douchefoto van ons bedoel je?
die zit tegenover het bad, als je binnenloopt heb je rechts bad, recht vooruit de wasbakken en links in de hoek de douche, dit zit zeg maar ingebouwd.
Is niet echt spannend dus ik denk niet dat een potentiële koper afhaakt voor het ontbreken van een douche ;)
pi_117035545
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 18:46 schreef WRH het volgende:
die zit tegenover het bad, als je binnenloopt heb je rechts bad, recht vooruit de wasbakken en links in de hoek de douche, dit zit zeg maar ingebouwd.
Is niet echt spannend dus ik denk niet dat een potentiële koper afhaakt voor het ontbreken van een douche ;)
Ik zie op de foto's maar een enkele wasbak? Daarnaast valt de overgang tussen tegels en de rand van het bad erg op. De badkamer hebben jullie niet meegenomen in de verbouwing? Er zit namelijk wel een verschil tussen het afwerkingsniveau beneden en boven. Wel en geen stortbak, kranen, wastafelmeubel.
  donderdag 20 september 2012 @ 19:49:05 #157
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_117036554
quote:
ik vind het raar dat je zo'n moeite doet voor een site met eigen foto's, wel een paar keer het bad op de foto, maar niet een keer de douche. Je moet de info lezen om erachter te komen dar die erin zit.
The love you take is equal to the love you make.
  donderdag 20 september 2012 @ 20:23:03 #158
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117038424
Ik heb vanwege de onduidelijkheid van de eigen foto de Fundapagina opgezocht, en die foto's geven iig al een beter beeld van de ruimtes, dat mis ik echt op de eigen foto's.

Wat ik zowel op Funda als op jullie eigen site mis, zijn de plattegronden.
Het is geen standaard huis waarvan iedereen de layout wel kent omdat je altijd wel iemand kent met een doorzonwoning, en een vanaf de jaren 80 standaard woning met de keuken aan de voorkant, maar dit huis is compleet anders.

En ik heb een redelijk ruimtelijk inzicht, en kan in een hoop gevallen wel inschatten hoe een huis in elkaar steekt, maar in dit geval zou ik met geen mogelijkheid een plattegrond kunnen maken van hoe het huis waarschijnlijk is ingedeeld.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117042810
De eigen foto's geven niet veel weg van het huis. Met de Funda-foto's heb ik nog niet eens moeite gedaan om uit te vogelen hoe het huis ingedeeld is.
De benedenverdieping is net een ijspaleis.

Ik vraag me hier weer af waarom dit grote dure huis geen fatsoenlijke trap heeft, dieje ook nog veilig op en af kan gaan als je ouder en/of ongezonder bent. Of dat er tenminste een traplift geïnstalleerd kan worden met behoud van licht & ruim.
pi_117043047
O sorry, ik had op de eigen site alleen op de knoppen op de homepage geklikt. Moet nu de andere foto's bekijken.
  donderdag 20 september 2012 @ 21:47:53 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117043670
Ik geloof niet dat het de bedoeling is het huis af te zeiken, de trap is zoals hij is, die gaan ze echt niet veranderen.
En jij mag het een ijspaleis vinden, ik vind het een oase van rust.
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 20 september 2012 @ 21:52:18 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117043968
quote:
Ik ben nu al nieuwsgierig genoeg om de Fundafoto's te bekijken, dus ik had de douche wel gevonden, en ik neem aan dat een potentiële koper ook wel de moeite neemt de Fundafoto's te bekijken, maar reken maar dat ik als potentiële koper zou afhaken op het feit dat een huis boven de 3 ton geen aparte douche heeft, ik ben te krakkemikkig om nog afhankelijk te zijn van douchen in het bad, en tegen de tijd dat ik me een huis in die prijsklasse kan permitteren gaat douchen in bad helemaal niet meer lukken.

Maar serieus; ik vind het bij een huis boven de 3 ton echt een must, een aparte douche.
En het ontbreken van een aparte douche op de foto's zou voor mij in principe reden zijn het huis weer weg te klikken.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_117046033
Moet je kijken wat je vervolgens zelfs te melden hebt :D
pi_117054342
en ik vind het dan weer raar dat als iemand de moeite neemt om als extra toevoeging op de funda vermelding zelf een amateur website in elkaar te knutselen met vooral sfeer foto's om een indruk te geven van de sfeer en de omgeving, die hier opeens zo afgezeikt wordt.
daar had ik indertijd bij het plaatsen van de foto's in het verbouwingstopic geen enkele last van, misschien toch wel iets te maken met het feit dat het blijkbaar een huis van boven de 3 ton is?
beetje jammer.
  vrijdag 21 september 2012 @ 09:56:39 #165
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117055226
quote:
0s.gif Op donderdag 20 september 2012 22:26 schreef Teslynd het volgende:
Moet je kijken wat je vervolgens zelfs te melden hebt :D
Het huis heeft een aparte douche, dus ik zeur niet over structurele zaken, er is niet mis met het huis, sommige foto's doen het huis geen recht en de plattegrond ontbreekt, dat is wat anders dan zeuren over een trap die je niet bevalt.
Wullie bin KOEL © Soneal
  vrijdag 21 september 2012 @ 17:49:46 #166
240100 ATan
Listige code is lastig lezen
pi_117073848
Vraagprijs verlaagd i.v.m. Open Huis 29 september.

Acacialaan 10 in Linschoten, net onder Woerden:

http://www.funda.nl/koop/linschoten/huis-48417671-acacialaan-10/

Ook te huur!
http://rotsvast.nl/nl/Zoe(...)woning-ref32-922043/
  vrijdag 21 september 2012 @ 20:55:03 #167
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117083953
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 06:57 schreef WRH het volgende:
en ik vind het dan weer raar dat als iemand de moeite neemt om als extra toevoeging op de funda vermelding zelf een amateur website in elkaar te knutselen met vooral sfeer foto's om een indruk te geven van de sfeer en de omgeving, die hier opeens zo afgezeikt wordt.
daar had ik indertijd bij het plaatsen van de foto's in het verbouwingstopic geen enkele last van, misschien toch wel iets te maken met het feit dat het blijkbaar een huis van boven de 3 ton is?
beetje jammer.
Wellicht waren bepaalde opmerkingen inderdaad misplaatst, dat ben ik met je eens.
"Boven de 3 ton" lijkt me een beetje een understatement. ;)

Mooi huis. Niet mijn persoonlijke smaak, maar zeker heel erg mooi. Hopelijk vind je een koper, zal niet meevallen in dat prijssegment... :o

Heel kleine opmerking over je site:
Ik kwam dit tegen: "de kast kan dus moeiteloos verwijdert worden"
Aangezien je toch wel op het 'hogere segment' in de markt mikt, zou ik deze taalfout eventjes aanpassen. Ik weet het, het is mierenneuken, maar toch... als je een sjieke indruk wilt maken, zorg dan dat je tekst in orde is. :Y

Veel succes met de verkoop!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 22 september 2012 @ 10:56:21 #168
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_117108279
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 17:49 schreef ATan het volgende:
Vraagprijs verlaagd i.v.m. Open Huis 29 september.

Acacialaan 10 in Linschoten, net onder Woerden:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

http://www.funda.nl/koop/linschoten/huis-48417671-acacialaan-10/

Ook te huur!
http://rotsvast.nl/nl/Zoe(...)woning-ref32-922043/
DIt is iets wat je wellicht liever niet hoort, maar ik meld het toch omdat het de verkoop zou kunnen bevorderen:
Voordat ik naar de advertentie van funda doorklikte had ik een prijs in mijn hoofd van wat het huis ongeveer zou moeten kosten. Aangezien erbij wordt vermeld dat de prijs is gezakt, viel het mij toch erg tegen. Ik ben geen vastgoedkenner en bovendien niet bekend met de regio, maar mijn gedachten gingen naar een prijs van 150-160k. Geen idee of het voor jou haalbaar of wenselijk is, maar het zou wel eens kunnen dat, heel banaal, de prijs dé factor is waardoor het nog te koop staat, zeker na de verbeteringen die je al hebt doorgevoerd.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:26:44 #169
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_117108890
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 10:56 schreef Bananenvlaflip het volgende:

[..]

DIt is iets wat je wellicht liever niet hoort, maar ik meld het toch omdat het de verkoop zou kunnen bevorderen:
Voordat ik naar de advertentie van funda doorklikte had ik een prijs in mijn hoofd van wat het huis ongeveer zou moeten kosten. Aangezien erbij wordt vermeld dat de prijs is gezakt, viel het mij toch erg tegen. Ik ben geen vastgoedkenner en bovendien niet bekend met de regio, maar mijn gedachten gingen naar een prijs van 150-160k. Geen idee of het voor jou haalbaar of wenselijk is, maar het zou wel eens kunnen dat, heel banaal, de prijs dé factor is waardoor het nog te koop staat, zeker na de verbeteringen die je al hebt doorgevoerd.
Ik vind 150K voor een dergelijke woning wel zot-weinig geld.
Geen idee waar je woont, (ik iig. niet daar in de buurt) maar qua locatie ligt Linschoten best gunstig en het is een prima best ruime woning.

@ATan: Moet wel zeggen dat ik de Funda-omschrijving niet heel geweldig is. Doorzon-woonkamer, geen idee hoe anderen die beschrijving opvatten, maar ik krijg beetje kriebels van een doorzonwoning. Dus zo een punt in de omschrijving is voor mij geen plus.
Verder is die hele opsomming van het huis interessant veel huizenzoekers skippen dat in de eerste zoektoch, waarom staat dan een interessant iets als waar het huis gelegen is en welke voorzieningen er in de directe omgeving zijn helemaal onderin? Ik zou dat omdraaien.

En is het wellicht interessant om in elke kamer een herkenbaar object neer te zetten om een gevoel te krijgen van afmetingen van het huis.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:32:26 #170
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_117109045
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 september 2012 06:57 schreef WRH het volgende:
beetje jammer.
Voor mijn ouders heb ik bij de verkoop van hun huis (vergelijkbare prijsklasse & stijl, wel 12 jaar terug) ook een site gebouwd, maar heb toen wel gemerkt dat het eigenlijk niet hielp. Er kwamen vrijwel geen bezoekers en de presentatie op Funda was toch voldoende voor mensen die zo een huis zochten. Ik zou meer energie steken in een goede folder die bij de makelaars in de omgeving ligt dan een website (die overigens erg netjes is) waar niemand naar kijkt.
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:34:57 #171
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117109105
Voor de locatie zou 150-160 absurd weinig zijn, zo'n prijs zou inhouden dat de woning zo ongeveer op instorten staat.
Voor een hoekwoning op die locatie is de huidige prijs al aan de lage kant.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zaterdag 22 september 2012 @ 11:35:35 #172
357438 Bananenvlaflip
eerherstel voor de pisang
pi_117109118
Ok, dan heb ik me blijkbaar verkeken op de locatie.
  zaterdag 22 september 2012 @ 12:51:14 #173
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117111259
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 23 september 2012 @ 12:29:15 #174
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_117143911
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 11:35 schreef Bananenvlaflip het volgende:
Ok, dan heb ik me blijkbaar verkeken op de locatie.
Die locatie - Linschoten ligt vlakbij Woerden, midden in de Randstad, alle grote steden goed bereikbaar! - is inderdaad prima, en ik ben het met Leandra eens - aan de prijs ligt het zeker niet, die is zonder meer reeel/zelfs wat aan de lage kant. En daarbij is het ook nog eens een keurig, goed onderhouden huis.
Ik denk meer dat het probleem is dat het huis niet echt iets bijzonders is, en de markt zit nu eenmaal helemaal in de kelder op dit moment... verkoper moet helaas opboksen tegen de vele verkopers van vergelijkbare woningen. Daarom is juist die presentatie - de welbekende 'eerste indruk' juist nu zo belangrijk. Het gaat erom dat je de aandacht weet te vestigen op je pand, en als het even kan, positieve aandacht. :)

Doe zeker voor 29 september iets aan je tuin, ATan!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 23 september 2012 @ 13:42:11 #175
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_117146912
Het huis hoeft niet eens iets bijzonders te zijn, die prijsklasse doet het over het algemeen nog niet eens zo heel beroerd, maar het moet wel aantrekkelijk zijn, om te beginnen op de foto al.

In NL zijn we niet gewend aan lege huizen, mensen hebben een beeld nodig van wat er in kan staan.
En ergens kan ik me dat wel voorstellen, als ik zie hoeveel de woonoppervlakte van de woning is, dan vraag ik me ook af hoe klein het huis nou werkelijk is, want 72 m² woonoppervlak is vrij weinig voor een eengezinswoning, dus een beetje inrichting zou wellicht wel geholpen hebben.

Als inrichten zelf niet makkelijk te realiseren is, dan wellicht virtueel laten inrichten, genoeg bedrijven die dat doen, en ja, het kost wat.
Overigens mis ik weer de plattegrond, juist ook omdat het een huis met relatief weinig m² is.

Bij het vergroten van de foto's op Funda blijven de foto's trouwens klein.... ook niet handig.
En wat kluskonijn zegt; onkruid even weghalen, het is al vervelend genoeg dat het op de foto staat.
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')