Zo'n 150 pleuro (of daaromtrent).quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben verbaasd dat je ervoor betalen moet. Hoe wordt die prijs verantwoord?
Vergeet niet dat er landelijk ontzettend veel reclame voor gemaakt wordt. Dat kost echt minimaal tonnen. En dat moet ook betaald worden.quote:Op woensdag 4 april 2012 22:19 schreef Teslynd het volgende:
Ik ben verbaasd dat je ervoor betalen moet. Hoe wordt die prijs verantwoord?
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:54 schreef Stiemie het volgende:
Ons appartement is onlangs naar aanleiding van een bezoek op de open huizen dag verkocht. Het scheelde wel dat we niet hoefden te betalen om mee te doen, anders weet ik niet of we het gedaan hadden. Maar het kan dus zeker handig zijn om mee te doen!
In totaal heeft het 3 maanden te koop gestaan
het hangt er heel erg vanaf wat voor type huis en in welke prijsklasse een huis te koop staat. open dag heeft lang niet voor elk type huis / prijsklasse het gewenste effect (if any).quote:Op zaterdag 21 april 2012 23:54 schreef Stiemie het volgende:
Maar het kan dus zeker handig zijn om mee te doen!
Ja de winkels ja. De kroegen en restaurants op loopafstand. Niet in een dode buurt wonen. Ik woon in een eengezinswoning echt 5 meter buiten het centrumgebied en dat is echt perfect. Ik heb weinig last van overlast (niets eigenlijk) maar ben wel binnen 2 minuten lopen in het centrum om spullen te kopen of een terrasje te pakken ed. Ideaal, zou echt nooit in een volledige buitenwijk willen wonen. En met 2 parkeerplaatsen voor mijn eigen deur heb ik geen last van parkeren. Visite moet idd betaald parkeren, nou dat is erg zeg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:04 schreef blomke het volgende:
[..]
Welke gemakken? Winkels? Parkeerplek met vergunning? Waar zet je visite dan hun auto?
Binnenshuis blijven vanwege de geluidsoverlast
Aangezien ons meisje meervoudig gehandicapt is en Petra MS heeft, moeten we wat. Of verbouwen (en flink ook), of verkopen...quote:Op maandag 2 juli 2012 10:16 schreef Candaasje het volgende:
Eh..wow...onverwacht (maar ik ken je situatie dan ook niet)
Ik heb je topic nog gevolgd ueberduitser! Met zoveel aandacht gebouwd, tot de hekken (op de muurtjes) aan toe!
En neem je de hekjes dan ook mee?quote:Op maandag 2 juli 2012 10:20 schreef ueberduitser het volgende:
[..]
Aangezien ons meisje meervoudig gehandicapt is en Petra MS heeft, moeten we wat. Of verbouwen (en flink ook), of verkopen...
Petra heeft de droom van een B+B, dus we gaan op zoek naar een boerderijtje met mogelijkheden.
Voor ons komt het niet plotseling, we spelen eigenlijk al een jaar met de gedachte.
Hoe moeilijk het ook is, nee. Die horen bij het huis. Petra wilde ze wel meenemen en bij het "nieuwe" huis er een muurtje voor maken. Dat is echt onbegonnen werk, dus ze blijven bij dit huis.quote:
Dat is wel de bedoeling.quote:Op maandag 2 juli 2012 10:30 schreef Candaasje het volgende:
Succes dan! Hopelijk vinden jullie snel een boerderijtje!![]()
(Blijven jullie in Duitsland?)
quote:Op maandag 2 juli 2012 11:01 schreef blomke het volgende:
Zou je graag helpen op je nieuwe droomplek.
Precies, hoeft geen ingrijpende klus te zijn. Zorg gewoon dat je die verwoekerde planten weghaalt en haal wat potten met leuke kleurrijke planten.quote:Op woensdag 19 september 2012 17:03 schreef Teslynd het volgende:
Onkruid eruit, baal cacaodoppen of schors erover en een potten chrysanten bij AH halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |