abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101318672
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!

De volgende vragen staan nog open:
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 augustus 2011 16:28 schreef estranged het volgende:
Voor iemand anders, dus meer info heb ik niet.
Dit is wat ze nog wist:

Een oude film, was eind ´70/begin '80. Dus de film zal wel (een stuk) ouder zijn
2 afrikaans-amerikaanse broers. 1 ouder en in het leger. 1 jonger, ongeveer 10~12 jaar
De jonge broer komt in problemen samen met een andere groep kinderen (gooien stenen in het water?)
De jonge broer krijgt de schuld en moet op de electrische stoel
De moeder van de 2 broers is ziek en ligt op haar sterfbed
De oude broer komt uit het leger en beloofd zijn moeder om wraak te nemen op zijn jongere broer
De sheriff van de stad is lid van de KKK
En zelf heb ik ook een request:
Een groep vrienden viert een feestje in een appartement, waarbij ze een callgirl laten komen. Eén van die gasten neemt dat hoertje tegen de muur van de badkamer, maar merkt niet dat het haakje aan de muur het achterhoofd van het hoertje doorboort waarna ze dood is dus.

Die vrienden weten in alle paniek niet wat ze met het lichaam moeten doen dus sluiten een compromis en zagen het uiteindelijk in stukken om het later in het bos te begraven. Er gaat van alles mis in die film. Aan het eind van de film krijgen ze een auto ongeluk waarbij één in een rolstoel belandt en enkel nog zo iets als "Gooosh" kan roepen.

Wie het weet mag het zeggen :P
pi_101318962
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 01:11 schreef Faazz het volgende:
Vorige topic: Ik zoek de titel van een serie/film/programma deel 34

Wie is die acteur?
Je weet het verhaal nog, maar wat was de titel van de film ook weer?
Leuke TV-serie, maar ik kan me de titel niet herinneren....
Vraag het in dit topic!

De volgende vragen staan nog open:

[..]

En zelf heb ik ook een request:
Een groep vrienden viert een feestje in een appartement, waarbij ze een callgirl laten komen. Eén van die gasten neemt dat hoertje tegen de muur van de badkamer, maar merkt niet dat het haakje aan de muur het achterhoofd van het hoertje doorboort waarna ze dood is dus.

Die vrienden weten in alle paniek niet wat ze met het lichaam moeten doen dus sluiten een compromis en zagen het uiteindelijk in stukken om het later in het bos te begraven. Er gaat van alles mis in die film. Aan het eind van de film krijgen ze een auto ongeluk waarbij één in een rolstoel belandt en enkel nog zo iets als "Gooosh" kan roepen.

Wie het weet mag het zeggen :P
Dat is Very bad things.
- En zoals pijn ook een vorm van voelen is, laat kou me weten dat ik wist wat warmte was.
- Ik ben de reden voor wie voor zijn lijden reden zoekt!
- Those people who tell you not to take chances, they are all missing on what life is about.
pi_101334547
Ook een vraagje.. Ik heb jaren geleden een film op TV gezien waarvan ik de titel niet meer weet maar nog wat flarden in m'n hoofd heb zitten. Een film met een soort van post apocalyptisch sfeertje met in ieder geval een schene erin waar bij de hoofdrol speler een kantoor baan krijgt aangeboden in een klein kantoor met een half bureau waarbij de andere helft in het kantoor ernaast staat waarbij een soort van gevecht onstaat om het bureau waarbij ze allebei aan een kant gaan trekken.. De hele film heeft een soort van Bjork - Army of me clip sfeertje. Grauw zwartwit-achtig. Iemand op basis van deze vage omschrijving enig idee?
Dit is een Signature....
pi_101336020
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  maandag 29 augustus 2011 @ 17:13:35 #6
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_101336126
Die scene met dat halve bureau is idd uit Brazil.
Geweldig leuk.
Film is verder erg mooi.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_101348619
quote:
Net via youtube een stukje zitten kijken. idd! Tx!!
Dit is een Signature....
pi_101368452
okee ik heb alleen een soort scene in mijn hoofd.
als je je armen boven je hoofd houd en je handen vastpakt dan rek je je als het ware. nou was er in deze scene iemand die het daar over had en dan vertelt over vroeger dat je dan aan elkaar vroeg hoe ver kun je gaan, en dan zegt deze persoon dat zij merkte dat ze een stukje verder kon en dan zie je dr inderdaad met dr armen (met de handen vast) helemaal naar achter, via dr rug, weer over haar kont weer op de plaats waar je je armen moet houden. iemand enig idee? ik weet ook echt niet waar ik het nog van ken. ik heb alleen die scene in mijn hoofd..
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 15:01:30 #9
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_101371050
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 13:46 schreef Laura_ het volgende:
okee ik heb alleen een soort scene in mijn hoofd.
als je je armen boven je hoofd houd en je handen vastpakt dan rek je je als het ware. nou was er in deze scene iemand die het daar over had en dan vertelt over vroeger dat je dan aan elkaar vroeg hoe ver kun je gaan, en dan zegt deze persoon dat zij merkte dat ze een stukje verder kon en dan zie je dr inderdaad met dr armen (met de handen vast) helemaal naar achter, via dr rug, weer over haar kont weer op de plaats waar je je armen moet houden. iemand enig idee? ik weet ook echt niet waar ik het nog van ken. ik heb alleen die scene in mijn hoofd..
Zegt me zo niets, maar ik denk in plaatjes en ik kan je wel zeggen dat een vrouw die dat kan, potentieel heeft. Kon ze ook dingen met haar benen of haar kaak ontwrichten?
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_101371564
ik heb verder zitten kijken en het is helemaal geen serie of film maar een auditie van hollands got talent hahaha
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 16:15:53 #11
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101373740
Hallo, vroeger was er op villa achterwerk/nederland 3, altijd een programma *ik meende* genaamd: Mister kluns/meneer kluns...
"t was meer in de Mr.Bean stijl, en de kluns praatte zelf dan ook niet.
Als het programma eindigde kwam er een speciaal muziekje, en hier deed de kluns dan een sprongetje op: hij sprong in de lucht en tikte met z'n rechterhak op z'n linkerbeen.

Wie herinnert zich dit nog meer, en weet hoe het programma heette?

Voor verdere info: Mister kluns.
Ik geef hem je morgen wel terug.
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:57:41 #12
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_101389264
Ik zoek de titel van een film, naar een verhaal van Stephen King. Een man loopt over straat en ziet dat iemand wordt aangevallen door een monster.

Dat monster ziet hem ook. Het monster zegt tegen hem van 'ik laat je leven, maar dan mag je nooit nooit nooit tegen iemand vertellen dat ik besta, of dat je mij gezien hebt'.

De man gaat akkoord. Jaren later, als hij al lang een gezin heeft, vertelt hij het tegen zijn vrouw. Zijn vrouw zegt daarop iets van 'waarom heb je dat nou gedaan, je had voor altijd je mond moeten houden' waarna zij 'open scheurt' en er een zelfde soort monster uit haar komt. Hetzelfde geldt voor haar kinderen.

Ik weet nog wel dat dit veel indruk op me maakte heel vroeger, toen ik dit gezien heb. Weet iemand de titel toevallig? :P
Breitling - Instruments for Professionals
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:58:30 #13
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_101389310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:57 schreef CoolGuy het volgende:
Ik zoek de titel van een film, naar een verhaal van Stephen King. Een man loopt over straat en ziet dat iemand wordt aangevallen door een monster.

Dat monster ziet hem ook. Het monster zegt tegen hem van 'ik laat je leven, maar dan mag je nooit nooit nooit tegen iemand vertellen dat ik besta, of dat je mij gezien hebt'.

De man gaat akkoord. Jaren later, als hij al lang een gezin heeft, vertelt hij het tegen zijn vrouw. Zijn vrouw zegt daarop iets van 'waarom heb je dat nou gedaan, je had voor altijd je mond moeten houden' waarna zij 'open scheurt' en er een zelfde soort monster uit haar komt. Hetzelfde geldt voor haar kinderen.

Ik weet nog wel dat dit veel indruk op me maakte heel vroeger, toen ik dit gezien heb. Weet iemand de titel toevallig? :P
http://www.imdb.com/name/nm0000175/
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:06:32 #14
16180 crew  CoolGuy
pi_101389794
quote:
Ja, das Stephen King, en daar staan 133 titels, ik had gehoopt op gewoon de titel van de film :P
pi_101390408
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:06 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, das Stephen King, en daar staan 133 titels, ik had gehoopt op gewoon de titel van de film :P
Tales from the Darkside: The Movie
  Moderator dinsdag 30 augustus 2011 @ 22:26:22 #16
16180 crew  CoolGuy
pi_101390862
quote:
Thx.

dat is het stuk wat ik bedoelde, maar euh, mijn herinnering was beter.. :')

wat ont-zet-tend slecht :')
pi_101391218
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:26 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Thx.

dat is het stuk wat ik bedoelde, maar euh, mijn herinnering was beter.. :')

wat ont-zet-tend slecht :')
Voor z'n tijd was het best een aardige film. Low budget, maar zeker griezelen als je 'm 's avonds laat opzette. We zijn teveel gewend geraakt aan de digitale effecten. :)
pi_101391335
Hey dat is de vader van Dexter :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 31 augustus 2011 @ 22:35:29 #19
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101430309
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 16:15 schreef Ikbenserieus het volgende:
Hallo, vroeger was er op villa achterwerk/nederland 3, altijd een programma *ik meende* genaamd: Mister kluns/meneer kluns...
"t was meer in de Mr.Bean stijl, en de kluns praatte zelf dan ook niet.
Als het programma eindigde kwam er een speciaal muziekje, en hier deed de kluns dan een sprongetje op: hij sprong in de lucht en tikte met z'n rechterhak op z'n linkerbeen.

Wie herinnert zich dit nog meer, en weet hoe het programma heette?

Voor verdere info: Mister kluns.
Niemand?
pi_101445689
Laatst een redelijke film gezien alleen ik weet de titel niet meer,
het ging over een meisje dat een naar verleden had en toch hierna probeerde te gaan studeren ze haalde best goede cijfers maar had het geld niet voor een studenten beurs. Ze deed mee aan een
ik kreeg jammer genoeg alleen het einde mee. waar ze een beurs kreeg van Krant. en daardoor toch kon studeren.

24 augustus was het op tv op rtl4.
Redacted
pi_101446139
quote:
17s.gif Op donderdag 1 september 2011 13:02 schreef cablegunmaster het volgende:
Laatst een redelijke film gezien alleen ik weet de titel niet meer,
het ging over een meisje dat een naar verleden had en toch hierna probeerde te gaan studeren ze haalde best goede cijfers maar had het geld niet voor een studenten beurs. Ze deed mee aan een
ik kreeg jammer genoeg alleen het einde mee. waar ze een beurs kreeg van Krant. en daardoor toch kon studeren.

24 augustus was het op tv op rtl4.
http://www.google.nl/sear(...)c0c&biw=1680&bih=909

fucking 3e hit op google, doe dat de volgende keer lekker zelf.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
pi_101447399
Ik zoek een film waarvan ik een deel van de trailer heb gezien.

In de trailer zie je iemand op een bmx fiets of motor een stunt willen maken over een bus of zo, vervolgens klapt hij er vol tegen aan. Film is hoogstens 3 jaar oud en volgens mij is het een komedie.
pi_101448364
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:01 schreef EvanStone het volgende:
Ik zoek een film waarvan ik een deel van de trailer heb gezien.

In de trailer zie je iemand op een bmx fiets of motor een stunt willen maken over een bus of zo, vervolgens klapt hij er vol tegen aan. Film is hoogstens 3 jaar oud en volgens mij is het een komedie.
Hot Rod?
Nothing has changed. Everything has changed.
pi_101448716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 14:34 schreef Sequencial het volgende:

[..]

Hot Rod?
Juist, bedankt!
  donderdag 1 september 2011 @ 16:43:16 #25
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101452224
Hay

Ik zoek de titel van een Film.
Het zijn 2 meisjes die scenario's maken van gruwelijke manieren hoe je zelfmoord kan plegen, gewoon omdat ze het leuk vinden.
Paar stukjes is dat er 1 onder een grasmaaier ligt, 1 dat ze op een hek met punten ligt, en in bad en in een doodskist..

Weet iemand de titel :o ?
pi_101463532
Klinkt als Gingersnaps.

Geniale stukjes.
*)
  donderdag 1 september 2011 @ 21:19:41 #27
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101463716
quote:
0s.gif Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef sffan het volgende:
Klinkt als Gingersnaps.

Geniale stukjes.
*)
Hmm, nee, dat is 'm niet :@
  donderdag 1 september 2011 @ 21:21:08 #28
331084 utopie
onkruid vergaat niet
pi_101463803
AIGHT, het is 'm wel :D !

Thanks ouwe !
pi_101488701
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
pi_101492389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel? :)
Office Space?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_101493290
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 16:15 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Office Space?
Nee helaas, er speelde een bekende zwarte acteur uit de jaren 80 in mee. Diegene die het geld verduisterde tenminste.
pi_101494220
quote:
Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.
  vrijdag 2 september 2011 @ 18:35:46 #33
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101497168
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar :P
  vrijdag 2 september 2011 @ 20:28:33 #34
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_101501612
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef VulcanRaven het volgende:

[..]

Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.
Is dat dan niet Superman 3?
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_101502019
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar :P
Dat klinkt vet! Ik zou de titel ook wel willen weten :D
pi_101504440
quote:
Brewsters millions?
http://www.imdb.com/title/tt0088850/
pi_101506848
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef kvd het volgende:

[..]

Brewsters millions?
http://www.imdb.com/title/tt0088850/
In Brewsters Millions moet hij 30 miljoen opmaken in 30 dagen, om 300 miljoen te krijgen. Briljante film, maar ik denk dat we deze bedoelen:

Superman 3
pi_101512511
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Vorige week gezien: Law Abiding Citizen

Ik vond het begin vrij heftig.
  zaterdag 3 september 2011 @ 00:11:51 #39
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_101513971
Ja dat was hem! _O_
  zondag 4 september 2011 @ 22:31:36 #40
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101573852
Kent iemand nog de titel van een duitse serie met een chimpansee erin, (volgens mij heette hij Charlie)
Was er rond 10 jaar geleden regelmatig op, volgens mij woonde de aap bij een dokter.
pi_101574397
quote:
2s.gif Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kent iemand nog de titel van een duitse serie met een chimpansee erin, (volgens mij heette hij Charlie)
Was er rond 10 jaar geleden regelmatig op, volgens mij woonde de aap bij een dokter.
Unser Charly
http://de.wikipedia.org/wiki/Unser_Charly

met een stormlooptopic ;)
Unser Charly, succesvolle TV serie over een Chimpansee
pi_101696517
Vroeger ( :D ), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.

In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.

Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
  donderdag 8 september 2011 @ 00:29:41 #43
39510 R2cksson
KLIK VOORAL OP MIJN FOTOBOEK!!
pi_101697182
Ik zoek een pinguin die een hekel heeft aan kou. Hij wil de zon! Hij gaat op een gegeven moment dan ook alles eraan doen om te maken dat hij wegkomt van de pool.

Flarden van beelden zie ik in mijn geheugen, maar geen titel, zelfs niet met Google.

Wie weet het wel?
Ik gebruik text-only. Mijn excuses voor het ongemak.
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
pi_101697519
quote:
5s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef R2cksson het volgende:
Ik zoek een pinguin die een hekel heeft aan kou. Hij wil de zon! Hij gaat op een gegeven moment dan ook alles eraan doen om te maken dat hij wegkomt van de pool.

Flarden van beelden zie ik in mijn geheugen, maar geen titel, zelfs niet met Google.

Wie weet het wel?
surf's up misschien?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  donderdag 8 september 2011 @ 00:46:12 #45
39510 R2cksson
pi_101697582
quote:
1s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:42 schreef Tim86 het volgende:

[..]

surf's up misschien?
Nee, ik heb het echt over iets van minimaal 30 jaar geleden. Sorry, had ik even erbij moeten zetten...
"I believe in Spinoza's God who reveals himself in the orderly harmony of what exists, not in a God who concerns himself with the fates and actions of human beings."
  donderdag 8 september 2011 @ 00:48:30 #46
39510 R2cksson
pi_101697635
Fuck ik kreeg een helder moment. Pablo heet dat beest, van Walt Disney. Ik weet het alweer.

-edit-
1943 dus, uit The Three Caballeros.

[ Bericht 34% gewijzigd door R2cksson op 08-09-2011 00:59:35 ]
  donderdag 8 september 2011 @ 08:08:51 #47
22457 Patch
pi_101699566
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef tpopml het volgende:
Vroeger ( :D ), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.

In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.

Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
  donderdag 8 september 2011 @ 12:02:11 #48
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101704209
pi_101704443
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 08:08 schreef Patch het volgende:

[..]

Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)
Hmm, lastig maar het was wel oorspronkelijk japans volgens mij. De Engelse dub verscheen hier op televisie. Het jongetje had een soort bloempotkapsel. Verder kan ik me er niet zo veel meer van herinneren...
Ja dat het op zondag op tv kwam...
  donderdag 8 september 2011 @ 13:39:53 #50
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101707553
Het gaat om een programma waarin wordt getracht dofijnen uit vissers gebieden weg te jagen door onderwater geluids signalen te gebruiken.

ik heb er al eerder iets voor gepost : Projct om dolfijnen weg te jagen !!!

weet iemand welke zender / docu etc. dit was ?
Save Us From Fashion !
  donderdag 8 september 2011 @ 14:16:21 #51
22457 Patch
pi_101708659
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 13:39 schreef tinoz het volgende:
Het gaat om een programma waarin wordt getracht dofijnen uit vissers gebieden weg te jagen door onderwater geluids signalen te gebruiken.

ik heb er al eerder iets voor gepost : Projct om dolfijnen weg te jagen !!!

weet iemand welke zender / docu etc. dit was ?
Was dat niet The Cove?
  donderdag 8 september 2011 @ 16:28:22 #52
7091 punchdrunk
The occasional acid flashback.
pi_101713256
Nou, dan gooi ik de mijne er ook maar tussendoor:

14 jaar geleden ofzo gezien, en niet geheel nuchter, dus de vraag is of alles 100% zo in de film gebeurt, maar:

de film gaat over een hiernamaals, dat is gebouwd als een groot hotel. niet hoe goed je hebt geleeft, maar hoeveel mensen je op aarde nog kennen bepaald hoe goed je het hebt. kent niemand je meer, dan word je in een bootje gezet, naar open zee gepeddeld en in het water geflikkerd: hitler, stalin, ghandi e.d. zitten dus op een penthouse met alle luxe, terwijl de sloebers in de kelder opgesloten zitten.

sideplots: een bekende communistische leider (weet niet meer wie) is het natuurlijk oneens met deze klasse indeling en probeert zichzelf te verzuipen in zee, terwijl een groep mensen die in de kelder zitten een plot smeden om hogerop te komen.

tijd: geen idee
bekende acteurs: geen idee

iemand??
If you can lie on the floor without holding on, you're not really drunk
pi_101716719
Ik heb er ook nog 1..

De film ging over een man die werkte in een mortuarium. De enige scene die ik me nog herinner is dat ze in dat mortuarium boven elk lijk een bel hadden geplaatst, voor het geval de dode niet dood was (:')), en dat op een dag als hij aan het werk is inderdaad de bel gaat. Als hij er naartoe loopt blijkt het een grap van z'n beste vriend ofzo te zijn..

Iemand?
  donderdag 8 september 2011 @ 18:19:33 #54
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_101716892
Dat is Nattevagten. Of de remake Nightwatch.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_101717651
quote:
2s.gif Op donderdag 8 september 2011 18:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
Dat is Nattevagten. Of de remake Nightwatch.
haha inderdaad, dankje
pi_101728138
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stand-up comedian maar wist niet welk topic ik hier anders voor kon misbruiken.
Het is een amerikaanse stand-upper, jong kereltje ergens in de 20 denk ik, zag een tijd geleden op Comedy Central z'n show.
Hij maakte gebruik van papieren waarop hij allemaal grafiekjes e.d. op had gemaakt en het eind van z'n show kwamen er allemaal mensen op het podium waaronder z'n zus, en iets met het heelal... :')
No. I'm not part of the show.
pi_101734019
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 21:51 schreef Cylvia het volgende:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een stand-up comedian maar wist niet welk topic ik hier anders voor kon misbruiken.
Het is een amerikaanse stand-upper, jong kereltje ergens in de 20 denk ik, zag een tijd geleden op Comedy Central z'n show.
Hij maakte gebruik van papieren waarop hij allemaal grafiekjes e.d. op had gemaakt en het eind van z'n show kwamen er allemaal mensen op het podium waaronder z'n zus, en iets met het heelal... :')
Deze?

vrijdag 9 september 2011 @ 00:43:32 #58
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101738158
Wie kent dat tekenfilmpje nog van 10 a 15 jaar geleden, met zo'n jochie met zwart/rode kleren aan. Bobby of zo heette hij. (niet die op die driewieler)
Maar hij had een boomhut waar hij dan in zat met z'n vrienden. En een hond.
En hij had veel gedoe op school.
GEEN BOBBY'S WORLD.

Was ook niet op FOX-kids of dergelijk, maar gewoon op NED3. Nederlandse stemmen.
  vrijdag 9 september 2011 @ 08:34:15 #59
22457 Patch
pi_101740852
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 september 2011 00:43 schreef Ikbenserieus het volgende:
Wie kent dat tekenfilmpje nog van 10 a 15 jaar geleden, met zo'n jochie met zwart/rode kleren aan. Bobby of zo heette hij. (niet die op die driewieler)
Maar hij had een boomhut waar hij dan in zat met z'n vrienden. En een hond.
En hij had veel gedoe op school.
GEEN BOBBY'S WORLD.

Was ook niet op FOX-kids of dergelijk, maar gewoon op NED3. Nederlandse stemmen.
Die britse Dennis the Menace misschien?
http://www.dailymail.co.u(...)-comics-digital.html
pi_101749870
quote:
Ja! dank u. _O_
No. I'm not part of the show.
pi_101761159
Hallo,
ik zag een tijd terug een film op tv met volgensmij eddie murphy erin en dan in de kerk was hij de pastoor en zei die "can i get an amen" en dan een koor erbij. maar ik ben vergeten welke film dat is.
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
  vrijdag 9 september 2011 @ 20:16:13 #62
319567 HilarityEnsues
Drowning in pussy
pi_101761442
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
ik zag een tijd terug een film op tv met volgensmij eddie murphy erin en dan in de kerk was hij de pastoor en zei die "can i get an amen" en dan een koor erbij. maar ik ben vergeten welke film dat is.
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
Coming to America? Die is met Eddie Murphy, maar het is Arsenio Hall die de dominee speelt.

Edit: Aha, volgens IMDB wordt daarin inderdaad Can I get an "Ahe-men"? gezegd.
pi_101762915
quote:
15s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:16 schreef HilarityEnsues het volgende:

[..]

Coming to America? Die is met Eddie Murphy, maar het is Arsenio Hall die de dominee speelt.

Edit: Aha, volgens IMDB wordt daarin inderdaad Can I get an "Ahe-men"? gezegd.
hee, bedankt voor je hulp maar dat is de film niet. de pastoor zegt het in de film waar ik het over heb een paar keer achter elkaar en is anders.
Mvg kevin
  vrijdag 9 september 2011 @ 21:13:15 #64
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_101763909
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:50 schreef yo0wzaa het volgende:

[..]

hee, bedankt voor je hulp maar dat is de film niet. de pastoor zegt het in de film waar ik het over heb een paar keer achter elkaar en is anders.
Mvg kevin
Norbit-----------mr. Wong?
pi_101765522
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 21:13 schreef betyar het volgende:

[..]

Norbit-----------mr. Wong?
nee norbit ook niet
  zaterdag 10 september 2011 @ 19:06:19 #66
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101790981
ik ben hem helaas weer kwijt
maar was 1 of andere film over een vakantie eiland waar iedereen door middel van een liedje vermoord wordt.
iemand een idee?
pi_101802158
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 september 2011 19:06 schreef lipjes het volgende:
ik ben hem helaas weer kwijt
maar was 1 of andere film over een vakantie eiland waar iedereen door middel van een liedje vermoord wordt.
iemand een idee?
Siren?
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_101812291
Ik zoek de naam van een film die ik vroegaah heb gezien, maar ik kan me de titel niet meer herinneren =/

'T gaat over een aantal jongens die bij een soort van kroeg iets aankomen, en daar 3 hele mooie meiden tegen komen.

Ze stappen sexy over een hek heen, en meer kan ik mij niet herinneren

Het enige wat ik verder nog weet is dat t iets met vampieren was, en volgens mij stond er ook iets van vampires in de titel naam

Alvast bedankt!
pi_101812479
quote:
0s.gif Op zondag 11 september 2011 13:01 schreef marco_v_d_k het volgende:
Ik zoek de naam van een film die ik vroegaah heb gezien, maar ik kan me de titel niet meer herinneren =/

'T gaat over een aantal jongens die bij een soort van kroeg iets aankomen, en daar 3 hele mooie meiden tegen komen.

Ze stappen sexy over een hek heen, en meer kan ik mij niet herinneren

Het enige wat ik verder nog weet is dat t iets met vampieren was, en volgens mij stond er ook iets van vampires in de titel naam

Alvast bedankt!
Lesbian Vampire Killers

Same shit different day
pi_101812504
quote:
14s.gif Op zondag 11 september 2011 13:06 schreef Desdemona het volgende:

[..]

Lesbian Vampire Killers

Jaaaa, dat is m

Thx
  zondag 11 september 2011 @ 13:33:35 #71
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101813470
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 september 2011 23:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Siren?
nee dat is hem helaas niet
pi_101821457
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 20:08 schreef yo0wzaa het volgende:
Hallo,
weet iemand het?

Met vriendelijke groet,
Kevin
Heb je niet iets meer dan dat? een samenvatting van het verhaal oid?
Er zijn zoveel films waarin dit soort scenes voorkomen.
You're dead to me!
I'm eating all your sandwiches,
Dead people don't need them...
  zondag 11 september 2011 @ 17:50:39 #73
324954 Ikbenserieus
Geef mij nu je angst.
pi_101823869
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 september 2011 08:34 schreef Patch het volgende:

[..]

Die britse Dennis the Menace misschien?
http://www.dailymail.co.u(...)-comics-digital.html
Ja, geweldig!
Bedankt dat was'm
  maandag 12 september 2011 @ 14:04:09 #74
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855497
Ik kan er echt niet meer opkomen, en ik kan het ook niet terugvinden in mijn what i watch die teruggaat tot 2009, dus ik heb hem voor 2009 gezien.

Rampen/zombiefilm, voor zover ik me kan herinneren. Iets van een zombiemakend virus ofzo (niet 28 days/weeks later want US) en men vlucht naar de ondergrondse. Daar wordt het groepje na een ruzie opgesplitst. Op een gegeven moment komen ze uit in een winkel of iets en daar blijkt een soort ziekenhuis waar mensen in quarantaine gezet worden of doodgemaakt. Het 'ziekenhuis' is afgezet met van dat Dexter-achtige plastic. Ik weet ook niet of ik me alles goed herinner.
pi_101855617
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef SuperPoekie het volgende:
Ik kan er echt niet meer opkomen, en ik kan het ook niet terugvinden in mijn what i watch die teruggaat tot 2009, dus ik heb hem voor 2009 gezien.

Rampen/zombiefilm, voor zover ik me kan herinneren. Iets van een zombiemakend virus ofzo (niet 28 days/weeks later want US) en men vlucht naar de ondergrondse. Daar wordt het groepje na een ruzie opgesplitst. Op een gegeven moment komen ze uit in een winkel of iets en daar blijkt een soort ziekenhuis waar mensen in quarantaine gezet worden of doodgemaakt. Het 'ziekenhuis' is afgezet met van dat Dexter-achtige plastic. Ik weet ook niet of ik me alles goed herinner.
Day of the dead (1985)?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 12 september 2011 @ 14:10:33 #76
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855716
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Day of the dead (1985)?
Ah, nee, ik bedoel metro met ondergrondse. Damn mijn Britse woordkeus :) Men gaat dus naar een metrostation.
  maandag 12 september 2011 @ 14:13:47 #77
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101855813
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef SuperPoekie het volgende:

Cloverfield.
denk ik teminnste
pi_101855840
oh dat had ik zelf ook wat te snel gelezen..

Denk inderdaad dat het Cloverfield is, al heeft dat niets met zombies ofzo te maken :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 12 september 2011 @ 14:16:38 #79
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855878
Cloverfield dacht ik ook, maar ik kon in synopses niets terugvinden over dat ziekenhuizige wat ik me kan herinneren. Misschien haal ik daar dat metrostation dan wel weer uit, want dat klopt wel (dat ze ruzie maken omdat ze die vriendin willen redden)

Een persoon van het clubje werd echt gillend en schreeuwend meegenomen door het 'personeel' omdat hij/zij 'infected' zou zijn.
  maandag 12 september 2011 @ 14:17:29 #80
293860 lipjes
Alleen van boven
pi_101855912
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 14:16 schreef SuperPoekie het volgende:
Cloverfield dacht ik ook, maar ik kon in synopses niets terugvinden over dat ziekenhuizige wat ik me kan herinneren. Misschien haal ik daar dat metrostation dan wel weer uit, want dat klopt wel (dat ze ruzie maken omdat ze die vriendin willen redden)

Een persoon van het clubje werd echt gillend en schreeuwend meegenomen door het 'personeel' omdat hij/zij 'infected' zou zijn.
Klopt, en daarna knalt haar hoofd uit elkaar.
Tevens gescensureerd op RTL4 dat stukje
oh en alles gefilmt met een handcam oid
  maandag 12 september 2011 @ 14:19:01 #81
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855970
quote:
7s.gif Op maandag 12 september 2011 14:17 schreef lipjes het volgende:

[..]

Klopt, en daarna knalt haar hoofd uit elkaar.
Tevens gescensureerd op RTL4 dat stukje
oh en alles gefilmt met een handcam oid
Is het dan wel Cloverfield? Hmm, ik kan me echt niets herinneren van die ziekenhuisachtige dingen bij Cloverfield. Naja, ik zal binnenkort wel zien, had de dvd gewonnen dus als die binnenkomt zie ik wel :)
[edit] Het was inderdaad Cloverfield. Ik was die parasietachtige dingen vergeten die van het grote monster afvielen. Whoo, solved.

[ Bericht 9% gewijzigd door SuperPoekie op 12-09-2011 14:25:01 ]
  maandag 12 september 2011 @ 14:19:38 #82
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101855990
quote =/= edit
pi_101856164
Dat ziekenhuisdeel is maar een kort stuk, maar het is echt precies wat je omschrijft. Nadat ze door de ondergrondse zijn gevlucht (waar ze achtervolgd werden door van die kleine beesten) komen ze in dat quarantaine stuk uit, met inderdaad van dat plastic. Iedereen die door die dingen is gebeten is geïnfecteerd, waaronder die vriendin die wordt meegenomen. Het is alleen geen zombie-virus ofzo, maar ze knalde gewoon uit elkaar. Denk omdat die krengen dan eitjes in je leggen die hatchen ofzo :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 12 september 2011 @ 14:35:11 #84
96242 SuperPoekie
Super Furry Animal
pi_101856500
Ja, ik dacht dat het twee aparte films waren, want in mijn herinnering speelde een groot stuk zich af in dat ziekenhuis. Ik haal gewoon alles altijd doorelkaar dus dacht dat het weer eens was gebeurd :)
Bedankt in ieder geval :D
pi_101927762
Weet iemand de titel van deze film nog? Gaat over een jongen die bevriend raakt met een jongen wiens moeder verslaafd is aan drugs. Deze zoon van een drugsverslaafde helpt hem een beetje van het padje af en ze stelen oa. geld uit de kassa van een supermarkt. Hij mag van z'n eigen moeder niet meer omgaan met die zoon en de zoon van de drugsverslaafde moeder kan het allemaal niet meer schelen en gaat wat met vuur spelen in de badkamer van z'n huis. Het douchegordijn vat vlam en hij dooft het vuur niet, hij laat het maar branden terwijl z'n moeder ook in het huis ligt, uitgeteld van de drugs. Geen Requiem for a Dream maar ouder en meer low-budget.
  woensdag 14 september 2011 @ 17:14:06 #86
151199 tinoz
Alter Reality
pi_101943459
quote:
0s.gif Op donderdag 8 september 2011 14:16 schreef Patch het volgende:

Was dat niet The Cove?
Nope !!

The Cove is overigens een kei goeie docu !
Wat ik bedoelde was dus een kleine docu zoals ze welleens op Discovery / animal planet / National Geographic channel komen.

Sea shepherd heeft dus al gereageert en ik maak op uit deze tekst :
quote:
Binnen een relatief klein gebied waar het mogelijk is gericht te werk te gaan, werkt dit.
Bij grotere walvisachtigen is het praktisch gezien een stuk lastiger omdat die over algemeen in kleine(re) groepen leven en grotere afstanden afleggen.
Dat het misschien toch niet onmogelijk zou zijn om deze techniek te gebruiken ? Ze zouden toch gewoon speakers aan de harpoonboten kunnen monteren ofzo !

of ben ik nu gek?
Save Us From Fashion !
pi_101959795
MedeFOK!ers,

Ik zoek de titel van 2 films; Eentje gaat over mensen die in een soort koepel naar een andere dimensie/ruimte worden gestuurd. Die koepel gaat kapot en dan 'opeens' is er nog eentje gebouwd aan de andere kant van de wereld, dit moet redelijk duidelijk zijn voor iemand die de titel weet.

Dan zoek ik nog een volgende; het gaat over het onderzoeken van de onderwater-wereld. Ze stuitten dan op een groot magnetisch/vloeibaar/doorzichtbaar (zoiets?) wezen. Al heel lang geleden dat ik de films heb gezien en wou ze weer een keertje aanslingeren.

De eerste moet een eitje zijn, alleen die 2e weet ik niet of iemand daar wijs uit wordt. Alvast bedankt though :P
pi_101959960
Hmm, volgens mij is de eerste Contact en de tweede The Abyss.
pi_101960360
quote:
0s.gif Op woensdag 14 september 2011 23:01 schreef DrDentz het volgende:
Hmm, volgens mij is de eerste Contact en de tweede The Abyss.
Bedankt! :9 *;
  donderdag 15 september 2011 @ 13:11:01 #90
163306 Neerio
is aan het zijn
pi_101973673
ik zoek een vage film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het gaat over drugs en een gast die achter een meisje aan zit, op een verjaardagsfeest terecht komt waar iedereen wordt afgeslacht en het einde is ergens op een station met tv's die static uitzenden en die gast tegen iemand verteld dat het zijn vrouw is...ofzo.. help?
My favorite thing about the Internet is that you get to go into the private world of real creeps without having to smell them.
pi_101973786
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 13:11 schreef Neerio het volgende:
ik zoek een vage film die ik een hele tijd geleden heb gezien, het gaat over drugs en een gast die achter een meisje aan zit, op een verjaardagsfeest terecht komt waar iedereen wordt afgeslacht en het einde is ergens op een station met tv's die static uitzenden en die gast tegen iemand verteld dat het zijn vrouw is...ofzo.. help?
the signal
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_101982423
Ik zoek een film waarin de wereld is 'vergaan', er wonen nog maar een paar mensen in een stad (Engeland volgens mij). Een scene kan ik nog herinneren waar bij twee mensen een flat bezoeken waarbij ze mensen ontmoeten die ook nog leven. Vervolgens gaan ze gezamenlijk naar het platteland of zo. Film is hoogstens 6 jaar oud.
pi_101982520
28 Days Later...
pi_101983922
quote:
0s.gif Op donderdag 15 september 2011 17:31 schreef DrDentz het volgende:
28 Days Later...
Bedankt.
  zaterdag 17 september 2011 @ 12:21:56 #95
333294 ch0c0l0c0
Live the moment
pi_102050367
Ik zoek (volgens mij) een Belgische film. Het ging over een jongetje die een hond zag vanuit de auto en ineens was ie weg, na 2x dat gezien te hebben ging het jongetje naar het muurtje waar hij de hond zag. Toen ineens ging het jongetje door de muur en kwam terug in de tijd. In de tweede wereldoorlog op een boerderij. Daar leerde hij een meisje en haar gezin kennen. Op vergeven moment was de boerderij gebombardeerd en was er 1 overlevende. Ook zo'n vrouw of meisje zei altijd tegen het jongetje je bent van vlees en bloed. Toen het jongetje naar zn eigen tijd terugging ging hij dat meisje opzoeken. in zijn eigen tijd was ze dus stokoud en zat in een bejaardentehuis, toen zei die vrouw. OMG Jij ben het echt. Van vlees en bloed. Ik herinner me ook nog een fragment dat het jongetje en het meisje kauwgom gingen eten en het meisje dat nog niet kende. Ik zag de film heel lang geleden een keer op ketnet en zou echt willen weten wat de naam is. Iemand enig idee? Alvast bedankt!
Op 29 december 2012 schreef AppelCake het volgende:
ch0c0l0c0 Je bent mijn lieve hoer, ik kan niet meer zonder je! wjnmk nwly!
Samen met ginger en kerstsnol nemen wij de wereld over, pr0nfilms maken en meer en meer chickies hosselen.
pi_102118568
ik zoek een film met kinderen die alleen in soort kinder dorp wonen in irak zonder ouders en ze hebben een soort leider en dat is ook een kind ze missen allemaal ledematen omdat ze mijnen moeten oprapen om te verkopen en daar kopen ze wapens mee
  maandag 19 september 2011 @ 21:57:22 #97
326439 ToffeVogel
Wagenziek door de aardrotatie!
pi_102159016
ik zoek een film waarvan ik de naam kwijt ben.
het gaat over een opa en kleinzoon die samen een reis maken (ik ben vergeten waarom ookal weer) en onder de reis verteld de opa allemaal verhalen over indianen stammen en goden en mythes enzo.
(het zijn oorspronkelijk indianen)
kent iemand deze film?
Sloop je badkamer en je toilet,
zet 'm vol met Nederwiet.
Vergeet de Vietnamese tuinman niet.
pi_102164369
quote:
0s.gif Op maandag 19 september 2011 21:57 schreef ToffeVogel het volgende:
ik zoek een film waarvan ik de naam kwijt ben.
het gaat over een opa en kleinzoon die samen een reis maken (ik ben vergeten waarom ookal weer) en onder de reis verteld de opa allemaal verhalen over indianen stammen en goden en mythes enzo.
(het zijn oorspronkelijk indianen)
kent iemand deze film?
Ik denk dat je Dreamkeeper bedoelt
www.imdb.com/title/tt0309150/

[ Bericht 0% gewijzigd door JRNWHS op 19-09-2011 23:24:05 (link is verkeerd) ]
pi_102168628
En een reclame uit de 90er jaren van een man die op een lopende band in zijn armen een vrouw (collega) draagt?
Ik dacht van Grolsch en er zat Nirvana - My-Girl of Nirvana - Where Did You Sleep Last Night in.

Weet iemand dat?
't gaat om hoe je ermee omgaat
  dinsdag 20 september 2011 @ 16:35:23 #100
335384 bartje01
Die zag je niet anaalkomen
pi_102184231
Ik zat laatst in de bioscoop. We kregen wat reclame van films zoals altijd. Nu zag ik een trailer van een horror film waar iemand onder de dekens aan het zoeken is en opeens zie je zo'n geest meisje. (Schrik moment :').
Weet iemand misschien welke film dit is?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')