Hmm, nee, dat is 'm nietquote:Op donderdag 1 september 2011 21:17 schreef sffan het volgende:
Klinkt als Gingersnaps.
Geniale stukjes.
Office Space?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel?
Nee helaas, er speelde een bekende zwarte acteur uit de jaren 80 in mee. Diegene die het geld verduisterde tenminste.quote:
Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
Ik zoek een film uit ik dacht de jaren 80. Volgens mij was het een commedy maar weet het niet zeker. Wat ik me kan herinneren is dat iemand bij een bedrijf achter de computer komt werken en erachter komt dat deze zijn eigen salaris kan veranderen. Zodoende komt hij opeens met een ferarri opdagen op het werk. Volgens mij was dit een zijplot van de film maar ook hier ben ik helaas niet zeker van. Weet iemand welke film ik bedoel?
Is dat dan niet Superman 3?quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:07 schreef VulcanRaven het volgende:
[..]
Heb de acteur al gevonden, Richard Pryor. Kan helaas alleen de film niet vinden in zijn lijst op imdb. Weet 99% zeker dat hij erin meespeelt.
Dat klinkt vet! Ik zou de titel ook wel willen wetenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar
Brewsters millions?quote:Op vrijdag 2 september 2011 14:38 schreef VulcanRaven het volgende:
In Brewsters Millions moet hij 30 miljoen opmaken in 30 dagen, om 300 miljoen te krijgen. Briljante film, maar ik denk dat we deze bedoelen:quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:19 schreef kvd het volgende:
[..]
Brewsters millions?
http://www.imdb.com/title/tt0088850/
Vorige week gezien: Law Abiding Citizenquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Erasmo het volgende:
Ik zoek de titel van een film, denk dat ie minder dan drie jaar oud is. Het is een soort van vigilante film maar dan met een of andere oud-huurmoordenaar die op de meest geniale manier werkt. De eerste manier waarop ie toeslaat is door bij de moordenaar van z'n dochter(?) op z'n executie de dodelijke injectie te verwisselen door iets anders dodelijks maar minder prettig zeg maar
Unser Charlyquote:Op zondag 4 september 2011 22:31 schreef Ikbenserieus het volgende:
Kent iemand nog de titel van een duitse serie met een chimpansee erin, (volgens mij heette hij Charlie)
Was er rond 10 jaar geleden regelmatig op, volgens mij woonde de aap bij een dokter.
surf's up misschien?quote:Op donderdag 8 september 2011 00:29 schreef R2cksson het volgende:
Ik zoek een pinguin die een hekel heeft aan kou. Hij wil de zon! Hij gaat op een gegeven moment dan ook alles eraan doen om te maken dat hij wegkomt van de pool.
Flarden van beelden zie ik in mijn geheugen, maar geen titel, zelfs niet met Google.
Wie weet het wel?
Nee, ik heb het echt over iets van minimaal 30 jaar geleden. Sorry, had ik even erbij moeten zetten...quote:
Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)quote:Op donderdag 8 september 2011 00:00 schreef tpopml het volgende:
Vroeger (), zo'n tien, hooguit vijftien, jaar geleden keek ik op tv naar een tekenfilm waarvan ik me nu alleen nog maar weet te herinneren dat het over een jongetje en een meisje ging die van plek naar plek reisden en die, als ze in gevaar waren, elkaars handen vasthielden en zo een beschermend schild om hun heen 'toverden'.
In de aftiteling stond (maar dat kan ook een hersenspinsel zijn geworden, haha) volgens mij de naam Jules Verne vermeld.
Heeft iemand enig idee welke tekenfilm dit zou kunnen zijn?
Dank jequote:Op zondag 4 september 2011 22:41 schreef kvd het volgende:
[..]
Unser Charly
http://de.wikipedia.org/wiki/Unser_Charly
met een stormlooptopic
Unser Charly, succesvolle TV serie over een Chimpansee
Hmm, lastig maar het was wel oorspronkelijk japans volgens mij. De Engelse dub verscheen hier op televisie. Het jongetje had een soort bloempotkapsel. Verder kan ik me er niet zo veel meer van herinneren...quote:Op donderdag 8 september 2011 08:08 schreef Patch het volgende:
[..]
Welke taal? Wat voor soort animatie? Waar lijkt het een beetje op? Kan jet painten? Geen andere herkenningspunten? (stemmen, muziek, locaties et cetera)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |