Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:12 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb een jonkie die de wereld aan het ontdekken is en een oude bes die niet meer naar beneden wil.
Nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaal
Maar het komt echt goed!
Hebbie al een naam?
Ben je afgestudeerd!?!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Volgens de VU heb ik mijn masterscriptie al geschreven. Was het maar zo
. Zo maar eens naar het studiesec. bellen.
[..]
Nog niet.
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Oh ja stuur maar via PM, maar ik heb nu ook wel een mooie opgesteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor je
Zal even kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Nog acht vakken en een thesisquote:
Kan ik die brief van jou zo copy-pasten, aanpassen en insturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Voor het kopen van vakantiedagen moet je even met HR uitrekenen hoeveel dat kost. Je bruto-uurloon maal het aantal uren dat je bij moet kopen.
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van 'per 1 oktober nieuwe baan'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Kan, geen probleem mee. Let wel, je stuurt de brief naar de HR-afdeling. zij gaan over de contracten.
Verder natuurlijk eerst persoonlijk aan je direct leidinggevende mededelen en laten ondertekenen voor gezien. Dan daarmee naar HR, weer laten tekenen en een copy maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |