hoever noordelijk wil je hem hebben??quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:27 schreef 2cv het volgende:
Is de oude, stalen, onverwoestbare überstok al onderweg naar het noorden ?
zelfbevlekkingspost.....quote:Op zondag 23 oktober 2011 19:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
hoever noordelijk wil je hem hebben??
ik heb hem al een heel tijdje terug in Leeuwarden neer gelegd zodat hij gerepareerd kon worden![]()
maar eerlijk gezegd bevalt mij de huidige stok die door mij gemaakt is nog beter omdat hij niet zo zwaar en lomp is
Deze is toch al vaak blijven liggen op plaatsen waar ie heel goed in het zicht lag, zodat ik mij verbaasde dat ie er nog lag.
(of het komt door de tekst die ik er op heb gezet)
Joure isquote:Op zondag 23 oktober 2011 19:25 schreef zwarte_hand het volgende:
[..]
hoever noordelijk wil je hem hebben??
Een heel tijdje terug ? Hoe lang is dat geleden ?quote:ik heb hem al een heel tijdje terug in Leeuwarden neer gelegd zodat hij gerepareerd kon worden![]()
Goede reden om daar iets op te verzinnen.quote:maar eerlijk gezegd bevalt mij de huidige stok die door mij gemaakt is nog beter omdat hij niet zo zwaar en lomp is
Ooit raakt hij kwijt, dan is het prettig als er meteen een reservestok is.quote:Deze is toch al vaak blijven liggen op plaatsen waar ie heel goed in het zicht lag, zodat ik mij verbaasde dat ie er nog lag.
(of het komt door de tekst die ik er op heb gezet)
gevonden: FOK!Stok door Nederland #105 ONDERWEG (zwagertie)quote:Op zondag 23 oktober 2011 16:27 schreef 2cv het volgende:
Is de oude, stalen, onverwoestbare überstok al onderweg naar het noorden ?
quote:Op zaterdag 17 april 2010 23:15 schreef zwarte_hand het volgende:...
ik hoop toch dat die 2cv hier regelmatig kijkt anders kon die ijzeren stok wel eens echt kwijtraken.
ik wist hem niet te wonen en ik had hier al een keer gevraagd waar die stok moest liggen zonder resultaat dus:
maar naar Friesland gereden en Leeuwarden bezocht.
toen de stok maar weer mee genomen om een andere plaats te vinden...
......
3. Let op het rode bord:
...
5. op Prive-grond ligt de stok;
.....
Meester P.J. Troelstraweg
GPS: N 53 graden, 13 min, 32 sec en E 05 graden, 46 min, 48 sec
he, ik ben niet de enigste die vroeg dement begint te wordenquote:Op zondag 23 oktober 2011 20:06 schreef 2cv het volgende:
Hee, wacht, daar heb ik ens een stok opgehaald ! Maar was dat nou de stalen stok ?
quote:Op zondag 18 april 2010 21:05 schreef 2cv het volgende:
Ladies and gentlemen ... We've got him !]
na anderhalf jaar (of weet ik veel hoe lang het geleden is) weer op de motorkap van mijn BX. Wel een andere BX helaas, maargoed.
Wie heeft de stok trouwens open gezaagd ? Nu kan er vocht in komen !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |