quote:Met de lancering van de geheel uit aluminium opgetrokken A8 heeft Audi een tot dusver ongeëvenaarde topprestatie geleverd. Maar ook in veel andere opzichten is Audi’s vlaggeschip een super-auto.
In verhouding tot vroeger wordt het voor autofabrikanten om financiële redenen steeds riskanter om bijzondere auto’s op de markt te brengen. Maar gelukkig, er gloort weer licht achter de horizon, want onlangs heeft zich toch weer een serieuze kandidaat voor de eregalerij gemeld. Dat is de Audi A8, waarvan we tijdens de testweek danig onder de indruk zijn geraakt.
Hoe interessant ook, het is niet in de eerste plaats de vol- aluminium constructie waarmee de A8 z’n punten scoort. Ten eerste was er in de jaren ’50 al een kleine Panhard met een ’spaceframe’ van aluminium balken, voorzien van beplating uit hetzelfde materiaal en ook de huidige Honda NSX vertoont een overeenkomstige opbouw. Nee, hoe inventief en vernieuwend die materiaalkeus ook wordt voorgesteld, de discussie daarover is nog lang niet uitgewoed. Een voorbeeld: aluminium is een erg licht metaal, maar je hebt er wél meer van nodig om de sterkte van staal enigszins te evenaren. Onthutsend feit: de revolutionaire aluminium A8 weegt toch maar dík 1600 kilo. En dan nog iets anders: als je er een flinke deuk in rijdt, ben je mooi in de aap gelogeerd, want geen plaatwerker die dat eventjes snel repareert...
Nee, de Audi A8 verdient vooral ontzag en respect om de manier waarop zijn bouwers een aantal elementaire zaken hebben aangepakt en meestal verregaand opgelost. Zo is de A8 een van de zeer weinige voorwielaandrijvers die moeiteloos een vermogen van meer dan 200 pk op de weg zet en daar eigenlijk niets van laat merken. De Volvo V70/S70-T5 komt daar dicht bij in de buurt, maar zo mooi en neutraal als deze Audi met elke stand van het gaspedaal een hoek omgaat, hebben we nog nooit met een voortrekker mogen beleven. En daarbij past heel harmonisch de snelheidsafhankelijke stuurbekrachtiging, die je het gevoel geeft dat je handen zonder assistentie direct de voorwielen commanderen.
Uiterst soepel
En dan die motor: een 3,7-liter V8, een iets verkleinde versie van de bekende 4,2-liter, die zich voor zijn prestaties niet hoeft te schamen. Van ’onderuit’ trekt hij uiterst soepel en zeer geruisarm door naar zijn bovenste toerengrens. Onder meer is dat te danken aan de variabele inlaatconstructie, waardoor het aandrijfkoppel vanaf de piekwaarde van 315 Nm bij 2700 toeren lang op peil blijft. Dat geweld wordt fluwelig in bedwang gehouden door de automatische 5-bak, die als extraatje is uitgerust met het van Porsche bekende Tiptronic-mechaniek. Daarmee laat de A8 zich flitsend met de hand schakelen zoals de F1-coureurs dat tegenwoordig doen: even het pookje opzij drukken en dan opschakelen met een tikje naar voren of terug met een tikje naar achteren.
Interessant om je daar even mee te vermaken, maar eerlijk gezegd bevalt de ’gewone’ automaatstand zó goed, dat je weinig behoefte aan de Tiptronic hebt. Dat komt vooral omdat de bak een ’leergedrag’ vertoont. Wie sloom rijdt, krijgt een rustig schakelregiem, wie op de sportieve toer gaat, mag rekenen op alerte reacties, meer toeren en een wat driftiger gedrag. En geen problemen met bochtenrijden, want onverwacht opschakelen bij even gas loslaten is er niet bij.
Net zo vanzelfsprekend als die sublieme automaat werkt al het A8-mechaniek. Alles gaat gladjes: ABS en een elektronisch geregeld sperdiff voorkomen onverwachte uitglijers, ondanks de bérg vermogen zorgt de anti-doorslipregeling altijd voor een betrouwbare tractie en dat gebeurt allemaal in een bijna onwezenlijke rust. Onze dB-meter heeft nog nooit zulke lage waarden aangegeven als in deze A8 en ook het zitcomfort en het airco-leefklimaat zijn van dien aard, dat je zelfs tijdens een snelle rit heerlijk zit uit te rusten.
De lange lijst standaard-accessoires geeft al aan dat de A8 geen doorsnee-auto is. Dat zit trouwens ook onderhuids, zoals de elektronische remkrachtverdeling die een ongeëvenaarde dosering mogelijk maakt. Vederlicht en zó gevoelig, dat een grammetje meer pedaaldruk voelbaar resultaat oplevert. Zo kunnen we nog wel een kolommetje doorgaan, maar dat is bij een exceptionele auto als de A8 eigenlijk onbegonnen werk. Volstaan we met de mededeling dat deze Audi zijn eigen normen stelt en daarmee heel hoog op de ladder staat.
quote:Lengte/breedte/hoogte 5034 mm/ 1880 mm/ 1440 mm
Wielbasis 2882 m
Gewicht 1645 kg
Laadvermogen 600 kg
Aanhangermassa geremd/ongeremd 2000 kg/ 750 kg
Kofferruimte 525-525 l
Tankinhoud 90 l
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
Is niks mis gegaan. Ik las Honda NSX in de tekst over de Audi. Dan ga ik die Audi natuurlijk niet postenquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Er is wat mis gegaan. Ik zie alleen japanse boyracer auto's.
Het topic was al verpest vanaf de OPquote:Op zondag 28 augustus 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
Verpest mijn topic niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:58 schreef BaraCuda het volgende:
[ afbeelding ]
Echte topauto van 1645kg
Een hoop stront is boeiender dan zowel een Phaeton als een A8quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef Paladijn het volgende:
Een Phaeton is trouwens boeiender dan zo'n A8
500pk 0-100 in 3.7, dus mij zou je niet horen klagen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]Zijn die hokken serieus zo zwaar?
Een oudere A8 is mooier dan een Phaeton.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:00 schreef Paladijn het volgende:
Een Phaeton is trouwens boeiender dan zo'n A8
Haal mijn foto even weg wil je?quote:
Jij bent die zwarte hond erachter? Wie likt er aan je reet dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:03 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Haal mijn foto even weg wil je?
Ik ben die in het groenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Jij bent die zwarte hond erachter? Wie likt er aan je reet dan?
Alsof ze dat wilt met zulke vriendinnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
Ik vind het wel leuk voor de meest rechtse. Die lijkt ineens heel erg slank.
Eh, dus als je dikke vriendinnen hebt, wil je zelf ook dik zijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Alsof ze dat wilt met zulke vriendinnen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:08 schreef Barcaconia het volgende:
Het is een wedstrijd. De rechtse is duidelijk aan het verliezen!
Exact. Pure afgunst dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Eh, dus als je dikke vriendinnen hebt, wil je zelf ook dik zijn?.
jawel dan zie je er zelf extra dun uitquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:14 schreef Anne het volgende:
Ok. Nooit geen dikke vriendinnen nemen dus.
twee weken Alpenquote:
750 gram.... die was in de aanbiedingquote:
hij was alweer vol en twee nieuwequote:De SC. Nog 3.
En dat wil ik, denk jequote:Op zondag 28 augustus 2011 18:15 schreef fktwkgs2999 het volgende:
[..]
jawel dan zie je er zelf extra dun uit
Er ligt geen sneeuwquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:16 schreef lipje het volgende:
[..]
twee weken Alpen
[..]
750 gram.... die was in de aanbieding![]()
[..]
hij was alweer vol en twee nieuwe
Wil je dik worden ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Anne het volgende:
Hier was de shoarma niet in de aanbieding.
En hier doen ze alleen aan bakken van 510-530 gram, dus tja. Dan maar 2 bakken.
Misschien heeft ze dikke vriendinnen.quote:
HAHA! Ik was eerder.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dikke vriendinnen.
Nee hoor, dat zegt ze toch net.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Misschien heeft ze dikke vriendinnen.
AH, of ander Albert.nl, die brengt het tot in de keukenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Anne het volgende:
Hier was de shoarma niet in de aanbieding.
En hier doen ze alleen aan bakken van 510-530 gram, dus tja. Dan maar 2 bakken.
Als je vaak naar de supermarkt gaat waar 1kg shoarma in de aanbieding is kom je vanzelf dikke mensen tegen om vrienden mee te wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:21 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke vriendinnen. Moet ik dat niet eerst regelen?
1.5 kilo, iets met 2=1quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Er ligt geen sneeuw![]()
Ennehh.. wel een kilo.. iets met 2 keer de helft enzo
"Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat."quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:23 schreef lipje het volgende:
[..]
AH, of ander Albert.nl, die brengt het tot in de keuken
Oh. Net zoals jij laatst? Jij bent dus ook al wat kilo's aangekomenquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:23 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Als je vaak naar de supermarkt gaat waar 1kg shoarma in de aanbieding is kom je vanzelf dikke mensen tegen om vrienden mee te worden
Te gevaarlijk misschien.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:24 schreef Anne het volgende:
[..]
"Helaas, Albert bezorgt (nog) niet bij u in de straat."
Ik zeg toch, ik was die groene op de fotoquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef Anne het volgende:
[..]
Oh. Net zoals jij laatst? Jij bent dus ook al wat kilo's aangekomen?
Oh ja, je haar groeit wel snel dan. Of is het een pruik?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:25 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ik zeg toch, ik was die groene op de foto
Hè wat?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens een keer geen donuts meegenomen (SD wel en braaf in zijn eentje opgegeten).
Ik vertel er natuurlijk niet bij dat ik dan in plaats van donuts, bananensoezen had hè. Dit hebben jullie niet gelezen.
ben je ziek?quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:26 schreef Anne het volgende:
Ik heb trouwens een keer geen donuts meegenomen (SD wel en braaf in zijn eentje opgegeten).
Ik vertel er natuurlijk niet bij dat ik dan in plaats van donuts, bananensoezen had hè. Dit hebben jullie niet gelezen.
Amaiiquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, is er een boedieboe-neuklijst-meeting geweest?
[ afbeelding ]
Ik dacht dat het je laatste verjaardagspartijtje betrof.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
hey, is er een boedieboe-neuklijst-meeting geweest?
[ afbeelding ]
daar doe ik niet meer aanquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:36 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik dacht dat het je laatste verjaardagspartijtje betrof.
Als ik tijd heb. Morgen eerste afstudeerstagedagquote:
Veel sterkte met koffie halen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:46 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Als ik tijd heb. Morgen eerste afstudeerstagedag
Ik hoop het. Moet er 8 uur zitten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef Barcaconia het volgende:
Vanaf morgen ben je dus nog vaker op fok?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:48 schreef Barcaconia het volgende:
Vanaf morgen ben je dus nog vaker op fok?
Thanks voor de reminderquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:42 schreef BaraCuda het volgende:
@Anne![]()
http://www.tvgids.nl/programma/11439490/Into_the_blue/
Mooi om te bekijken als je half dood bentVooral niet teveel diepgang
Top gearquote:Op zondag 28 augustus 2011 19:44 schreef Anne het volgende:
[..]
Thanks voor de reminder. Maar ik ga zo Grenzeloos vliefd kijken en daarna, als compensatie mag SD bepalen wat er op TV aan staat.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 20:49 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens mij een Duc monster ofzo..
Ga je daarvan op een rechte weg onderuit ?quote:Op zondag 28 augustus 2011 21:02 schreef densmee het volgende:
[..]
dacht ik ook
zal wel een banjo boutje van een remleiding losgetrilt zijn
Leuk die amerikaanse dragrace statistiekjes, maar dat stuurt dus voor geen meter vergeleken met een dicht/lichter modelquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:02 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
500pk 0-100 in 3.7, dus mij zou je niet horen klagen.
Al die exoten zijn trouwens loeizwaar.
lijkt me sterk, het is geen fietsquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:09 schreef 2cv het volgende:
Als die remleiding tussen je spaken komt wel.
je wilt niet weten wat voor glibbertroep die remvloeistof isquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:05 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga je daarvan op een rechte weg onderuit ?
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:28 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[ afbeelding ] < Audi A8 in harmonie met de natuur
Mjah, maar het is ook niet dat het er meteen uit gutst als je remleidinkje losloopt.. en dan nog; zit wel een halve liter in ofzo.. ik geloof er niks van.. zal wel een gevalletje 'mislukte wheelie' zijn oid.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef densmee het volgende:
[..]
je wilt niet weten wat voor glibbertroep die remvloeistof is
tankslapper oidquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Mjah, maar het is ook niet dat het er meteen uit gutst als je remleidinkje losloopt.. en dan nog; zit wel een halve liter in ofzo.. ik geloof er niks van.. zal wel een gevalletje 'mislukte wheelie' zijn oid.
Die krijg je ook niet van het niezen, en al helemaal niet binnen de bebouwde komquote:
Gelukkig al op.quote:
heb je m laten chiptunen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef blup het volgende:
Net trouwens de hond van moeder opgehaald bij de dierenarts.. ¤430,- alstublieft.
[ afbeelding ]
De rechter...
mag ik hem een dag lenen als speelmaatje voor mijn kattenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:33 schreef blup het volgende:
Net trouwens de hond van moeder opgehaald bij de dierenarts.. ¤430,- alstublieft.
[ afbeelding ]
De rechter...
zijn die dingen niet makkelijk te starten zonder sleutel? anders rijden ze hem gewoon weg na de anwb gebeld te hebbenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef cofi het volgende:
[ afbeelding ]
Parkeerbeheer, eat your heart out
Geen idee, maar die kraan stond aardig ingebouwd, dus wegrijden was ook niet echt een optiequote:Op maandag 29 augustus 2011 12:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zijn die dingen niet makkelijk te starten zonder sleutel? anders rijden ze hem gewoon weg na de anwb gebeld te hebben
Bekeuringen zijn ze ook al dol opquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:00 schreef cofi het volgende:
[..]
Geen idee, maar die kraan stond aardig ingebouwd, dus wegrijden was ook niet echt een optie
quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:17 schreef Paladijn het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)i_belt_astro_tv.html
Te laatquote:Op maandag 29 augustus 2011 17:35 schreef cofi het volgende:
Nu we toch filmpjes aan het dumpen zijn:
quote:
Ja. Ik dacht eerst dat het mijn haar was, dat kan wel eens. Dat ik ergens ben geweest waar ze hebben gerookt en dan ruikt mijn haar er ook naar. Maar dat is nu dus niet zo.quote:
Je laptopquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:30 schreef Anne het volgende:
Ik ruik al heel de week een rooklucht in de woonkamer. Maar waar het vandaan komt![]()
.
en dat al een week lang?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:33 schreef Anne het volgende:
Yuck. Het zijn mijn handen is mijn linkerhand![]()
Op de bovenkant. Hoe kan dat nou weer.
Gatverdamme!!
Ene dag wel, andere dag niet.quote:
Bah, nee. Niet aan mij besteed.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef Duvel het volgende:
Je bent niet toevallig gaan roken of zo?
wat schaft de potquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Bah, nee. Niet aan mij besteed.
Ik rook vast af en toe per ongeluk mee met SD, maar dat was het wel.
Anyway, ik ga mijn hand maar eens flink boenenen daarna aan de kook. SD is alweer unterwegs.
* geeft anne een zak masala *quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Kippenbouten, broccoli en krieltjes.
jij gaat het gewoon afkrijgen. go for itquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb een goede dag gehad. Als de rest ook zoiets is gaat het goedkomen. Al is de opdracht wel groot maar de vorige heeft het ook niet afgekregen (gelukkig maar anders zat ik er niet).
De kip en krieltjes zijn al gekruidquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
* geeft anne een zak masala *
masala bij kipquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:42 schreef Anne het volgende:
[..]
De kip en krieltjes zijn al gekruid. En masala bij de broccoli?
Was het maar zo'n feest zegquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:53 schreef Barcaconia het volgende:
Nog 1 week werken en dan al rentenieren![]()
Wat moet ik met mijn tijd gaan doen
Nee ik ga rustig aan doen en ik zie wel hoe ver ik komquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:41 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
jij gaat het gewoon afkrijgen. go for it
Kweek een ruggegraatquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:07 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Nee ik ga rustig aan doen en ik zie wel hoe ver ik komer is zoveel te doen maar ik hoef het niet allemaal zelf te doen.
pfff na een dag autobahn is het heerlijk om twee uurtjes door Oostenrijk te sturen. Geen gestress, lekker tuffen en vooral geen drukte.quote:
Nicequote:Op maandag 29 augustus 2011 19:18 schreef lipje het volgende:
[..]
pfff na een dag autobahn is het heerlijk om twee uurtjes door Oostenrijk te sturen. Geen gestress, lekker tuffen en vooral geen drukte.
ohja vakantie en zooi
vaste plek. T dorp is zelfs bij een of ander RTL programma (met Tim Immersquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:24 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Niceroadtrip of heb je een vaste locatie waar je naar toe gaat?
Als Tim Immers er is geweest moet het wel goed zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:28 schreef lipje het volgende:
[..]
vaste plek. T dorp is zelfs bij een of ander RTL programma (met Tim Immers) geweest.
lekker chillen en genieten van het uitzicht, de bergen, de schone lucht en het gratis internet
ga ik doen. Nu eerst internetje afkoppelen en lekker chillen met een biertje erbijquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:32 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als Tim Immers er is geweest moet het wel goed zijn![]()
![]()
Maar enjoy
Nee, want dan ben ik er niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
is er zaterdag wat te beleven op de ring?
maar is de uren tractor of kraan werk dan gewoon rust?quote:
okee dus hij rijd 3 uurtjes op een dag met de vrachtwagen maar hij draait er nog wel even een 10 uurtjes bij op de tractor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:07 schreef Barcaconia het volgende:
werktijd, maar op je tacho schrijf je dan gewoon rust (doet zo'n digitach volgens mij automatisch als je de motor uitzet).
Wat voor studie doe je eigenlijk?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Ik heb een goede dag gehad. Als de rest ook zoiets is gaat het goedkomen. Al is de opdracht wel groot maar de vorige heeft het ook niet afgekregen (gelukkig maar anders zat ik er niet).
En zondag? Waarschijnlijk met een stel vrienden en een bbq die kant opquote:Op maandag 29 augustus 2011 19:54 schreef Alexxxxx het volgende:
is er zaterdag wat te beleven op de ring?
klopt wel vreemdquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:10 schreef Barcaconia het volgende:
Maar die tractor valt niet onder de rijtijdenwet waar je tacho de registratie van doet.
Zondag heb ik ook wel tijd, Alex?quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef cofi het volgende:
[..]
En zondag? Waarschijnlijk met een stel vrienden en een bbq die kant opNu hopen dat het droog blijft
Rij uren, dus is gewoon 'legaal' die loonwerkers doen niet anders.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:01 schreef densmee het volgende:
voor de mensen met tachograven en dergelijke.
een loonwerker voor ons begint smorgens om half 7 met zijn vrachtwagen te rijden, komt om 8 uur aan op werkplek. Laad rupskraan of tractor of wat dan ook af, werkt de hele dag tot half 6 laad zijn spul weer op en rijd dan naar huis waar hij rond kwart over 7 weer is. Zijn dit niet te veel uren of gaat het puur om rij uren
Breakout op Nat Geo. Wel oude afleveringen helaas.quote:Op maandag 29 augustus 2011 20:52 schreef Barcaconia het volgende:
Het is mogelijk: het Belgische TV aanbod is nòg slechter dan het Nederlandse TV aanbod.
ik kom wel ff langsrijden en een bakkie doenquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:01 schreef Sounddragon het volgende:
Iedereen die morgen over de A28 (Utereg) rijdt; effe zwaaien en toeteren naar die oranje hoogwerker
Die staat nu opquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:05 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
[..]
Breakout op Nat Geo. Wel oude afleveringen helaas.
en nog contact opgenomen met de bieder van je russische tank?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:11 schreef Alexxxxx het volgende:
biker festival rond de ring, booooooring
jaquote:
jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
en nog contact opgenomen met de bieder van je russische tank?
ohquote:
serieuze bieder ook nog? of zo'n lullo die de helft wil betalen voor een perfecte nieuwstaat auto?quote:
Hebben ze de Harley-meet verplaatst naar de Ring?quote:
ik was eerlijk op zijn roestvraag, ik denk dat ik daarom niks meer heb gehoordquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
serieuze bieder ook nog? of zo'n lullo die de helft wil betalen voor een perfecte nieuwstaat auto?
Daf 77quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:40 schreef Barcaconia het volgende:
Liever een DAF77 dan een Audi 50 dan.
Roest? zo oud was ie niet toch.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was eerlijk op zijn roestvraag, ik denk dat ik daarom niks meer heb gehoord![]()
En bikerweekend idd, leuk hor, maar niet voor mij, ik dnek dat veel TFers dan ook thuis blijvenDan maar de jaarmarkt van Leens, ook leuk!
Mijn ideequote:
kloptquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:42 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Roest? zo oud was ie niet toch.
Ook echt hèquote:Op maandag 29 augustus 2011 21:41 schreef Barcaconia het volgende:
Die agent bij Breakout trouwensZelden een vent gezien die zo geil van zichzelf wordt
Wat vraag je voor het blauwe monster?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik was eerlijk op zijn roestvraag, ik denk dat ik daarom niks meer heb gehoord![]()
En bikerweekend idd, leuk hor, maar niet voor mij, ik dnek dat veel TFers dan ook thuis blijvenDan maar de jaarmarkt van Leens, ook leuk!
veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Wat vraag je voor het blauwe monster?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veel1025 euro ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mogelijk heb ik er dat wel voor over mits hij eerst over jou heen rijdtquote:
doodsverwensing. banquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
mogelijk heb ik er dat wel voor over mits hij eerst over jou heen rijdt
Ik gooi er 3 tientjes bijquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
hoezo doodsverwensing, levenslang niet meer kunnen typen is voldoendequote:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veelOk, valt toch wel mee? Een liefhebber heeft dat er vast wel voor overSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
ik type met mijn tenen al. dus dat gaat niet helpen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef densmee het volgende:
[..]
hoezo doodsverwensing, levenslang niet meer kunnen typen is voldoende
En ik 50 centquote:
inderdaad niet TE veelquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, valt toch wel mee? Een liefhebber heeft dat er vast wel voor over
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:21 schreef densmee het volgende:
[..]
Juni is nog veel meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad niet TE veelze is het waard. Maart is wel veel
het is een combinatie van wat er nog meer wordt aangeboden ook lijkt me. als je voor dat geld ook een perfecte hebt doe je die uiteraard.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ok, valt toch wel mee? Een liefhebber heeft dat er vast wel voor over
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
het is een combinatie van wat er nog meer wordt aangeboden ook lijkt me. als je voor dat geld ook een perfecte hebt doe je die uiteraard.
hij bedoelde de auto he. laten we dat iig ff uitspellen, voor er ergere misvattingen worden gemaakt.quote:
Ik denk niet dat Alex over je heen wil rijden zonder auto. Hij valt op meisjes.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hij bedoelde de auto he. laten we dat iig ff uitspellen, voor er ergere misvattingen worden gemaakt.
Goed plan maar wel liefst op volgorde, want als hij nu tussendoor stuk gaat moeten de ergste wel geweest zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Mag ik ook geld inzetten op andere PTA-users waar de Niva overheen moet rijden?
Ja, mits je erbij zet welke user. En ik wil niks over tegels horen!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Zitten zat nieuwe onderdelen op inmiddelsquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
inderdaad niet TE veelze is het waard. Maart is wel veel
Over tegels heen rijden is saaiquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mits je erbij zet welke user. En ik wil niks over tegels horen!
Ik loldequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef densmee het volgende:
[..]
Goed plan maar wel liefst op volgorde, want als hij nu tussendoor stuk gaat moeten de ergste wel geweest zijn
you sad mkayquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Alexxxxx het volgende:
ik hoef die Niva btw niet te verkopen om over die Natrena heen te rijden![]()
beid maar!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, mits je erbij zet welke user. En ik wil niks over tegels horen!
quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:29 schreef densmee het volgende:
[..]
Goed plan maar wel liefst op volgorde, want als hij nu tussendoor stuk gaat moeten de ergste wel geweest zijn
Wat is dat voor gekke sticker op de achterraam? Heb je die scherper op de foto?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je met deze auto over iemand heen rijd doet het meer pijn dan de Niva
backflash. had die niet een naam ergens in het raam ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat heeft ie niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Wat is dat voor gekke sticker op de achterraam? Heb je die scherper op de foto?
Lancer EVO X of niet?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar wel door een bushokkie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
daar staat 'svp geen tegels door dit raam gooien' of zo geloof ik.
Nee. De tegel.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Waarom zou je een mitsubishi door een bushokje willen gooien?
had ik die maar dan zette ik hem op vliegstand en vloog zo over alle files heen, troetelbeertjesland tegemoetquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:34 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wauw verstelbare spoiler op je FWD.
ik zet 20 euro op jou. moet het wel goed kapot zijn he, anders wordt het minder.quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:28 schreef Barcaconia het volgende:
Moet je er wel goed op stampen he...quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zet 20 euro op jou. moet het wel goed kapot zijn he, anders wordt het minder.
quote:
je weet het sexy te zingen lieffie!quote:Op maandag 29 augustus 2011 22:39 schreef Anne het volgende:
Strelend laat ik mijn vingers over het toetsenbord gaan.
Letters en woorden komen op het scherm te staan.
Mooi ding!quote:
Ik loldequote:Op maandag 29 augustus 2011 22:49 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
zeker! op zijn mooist ook bijna.
[ afbeelding ]
ik begon haast te juichen tot ik je vorige bod terug keekquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:51 schreef Barcaconia het volgende:
Nee, maar ik zal er 4 tientjes voor betalen dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |