Wat begrijp je er dan niet aan?quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Piles het volgende:
Warrige vraag, maar ingecheckte bagage maakt niet uit of het tas of koffer is
Vond het nogal een uitgebreid verhaal bij zo'n simpele vraagquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat begrijp je er dan niet aan?
Precies, vliegen met alleen handbagage. Ik ga deze week een paar dagen naar Portugal. Kosten retourtje: ¤60quote:Op zondag 11 december 2011 14:29 schreef danos het volgende:
Lol, je moet ryanair gebruiken waar het voor bedoeld is.....
En in Toulouse alleen de wide bodies worden gemaakt, de A318/319/320 komen uit Hamburg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:58 schreef Piles het volgende:
Vooral om dat Ryanair alleen met Boeing 737's vliegt, en niet met Airbus
Heul slecht stuk ja, deze man begrijpt er niet veel van...
Weeze is alleen ook dicht na 2330u, dus dat is dan ook geen optie meer. Ze willen het toestel uiteindelijk natuurlijk ook weer in Dublin krijgen aangezien deze wrs. hier gebaseerd staat. Wel opvallend dat ze dan Munster/Osnabruck kiezen aangezien ze daar uberhaupt niet naartoe vliegenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef ozzietukker het volgende:
Dat wil je als (low cost) maatschappij niet, dat zorgt voor steeds meer vertraging, dus zal je er voor kiezen om toch te vertrekken, wellicht in de gedachte dat men zou afreizen naar Dusseldorf Weeze, want dat is de normale alternate voor Ryanair vluchten naar Eindhoven, om daar de passagiers in bussen te proppen, dan zou de vertraging wat te overzien zijn.
Absoluut. Ik begrijp ook wel waarom ze het gedaan hebben. Dit was de makkelijkste oplossing. Dan maar kijken waar ze nog wèl mogen landen en snel boarden (het was sowieso al te laat om nog naar Eindhoven te kunnen) Vervolgens konden we dus blijkbaar terecht op Osnabruck als 'gast' want normaliter vliegt Ryanair daar niet eens op. Snel iedereen eruit schoppen en dan zijn ze er vanaf. Want vervolgens was van Ryanair niemand meer te bereiken. De bussen maar afwachten. Die kwamen dus na ruim 2 uur. Wel lullig ook want er stonden rond 12hr s'nachts op Eindhoven aardig wat mensen om iemand op te halen (zo ook voor mij). Voor niks dus. Ach ja zo'n 9 uur later waren we dus alsnog op Eindhovenquote:Op dinsdag 13 december 2011 19:22 schreef ozzietukker het volgende:
Hoewel het wellicht niet helemaal eerlijk is van Ryanair, is het wel begrijpelijk dat je de passagiers niet inlicht, daar krijg je namelijk een heleboel problemen van, bijvoorbeeld mensen die niet meer mee willen, waardoor je de bagage van boord moet halen, en wellicht moet iedereen van boord uit veiligheidsoverwegingen omdat er handbagage achtergelaten kan zijn.
Dat wil je als (low cost) maatschappij niet, dat zorgt voor steeds meer vertraging, dus zal je er voor kiezen om toch te vertrekken, wellicht in de gedachte dat men zou afreizen naar Dusseldorf Weeze, want dat is de normale alternate voor Ryanair vluchten naar Eindhoven, om daar de passagiers in bussen te proppen, dan zou de vertraging wat te overzien zijn.
Het zijn niet alleen de Ryanair's van deze wereld die dit doen, ook KLM kan er wat van, vaak wordt het grondpersoneel ook niet ingelicht, de piloten krijgen opdracht van het HQ.
Netjes is het zeker niet. Gelukkig heb ik zulke zaken nog niet meegemaakt.
Dat is een beetje overdreven, zó ver liggen die vliegvelden nou ook weer niet van elkaar. Maar toch 250 km, niet naast de deur.quote:Op dinsdag 13 december 2011 19:34 schreef kalinhos het volgende:
Haha Osnabruck! Alsof je een retourtje AMS-MAD hebt en ineens ipv Schiphol, Heathrow ziet opdoemen bij 't landen
Vaak is het weer wel de reden. Hoe zit het met mist en compensatie?quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:12 schreef Deezertje het volgende:
Je hebt recht op EU compensatie...
[...]
Let op
Soms gebeuren er dingen in een land waar de luchtvaartmaatschappij niets aan kan doen. Bijvoorbeeld een oorlog of een orkaan. Dat heet overmacht. Door de oorlog of de orkaan kan uw vlucht vertragen. U krijgt dan geen vergoeding.
Ook overmacht, ze kunnen immers het weer niet beinvloeden.quote:Op dinsdag 13 december 2011 20:28 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Vaak is het weer wel de reden. Hoe zit het met mist en compensatie?
Ik heb het inderdaad al ingediend. De vertraging in totaal was meer dan 9 uur maar voor vertrek was 3,45 uur. Dus het minimum aan 3 uur vertraging gaan we sowieso.Ze gaven zelf aan dat het om technische redenen was dus op overmacht kunnen ze het ,lijkt mij, niet gooien. Maar Ryanair kennende en afgaand op eerdere berichten van mensen die dit geprobeerd hebben gaat het nog aardig lastig en vooral een langdurend proces worden. Ik ben benieuwd!quote:
Dan moet eerst de landingsbaan nog verlengt worden, of is dat al gebeurt?quote:Op zaterdag 17 december 2011 19:08 schreef Gitaarmat het volgende:
Gaan ze vanaf volgend jaar vluchten doen vanaf Airport Eelde?
Nee, het is nog wachten op een (echt het allerlaatste...) besluit over de verlenging van de baan. Dat besluit wordt nog deze maand verwacht van de Raad van State.quote:Dan moet eerst de landingsbaan nog verlengt worden, of is dat al gebeurt?
Heb je hier al iets van gehoord?quote:Op woensdag 14 december 2011 15:16 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
[..]
Ik heb het inderdaad al ingediend. De vertraging in totaal was meer dan 9 uur maar voor vertrek was 3,45 uur. Dus het minimum aan 3 uur vertraging gaan we sowieso.Ze gaven zelf aan dat het om technische redenen was dus op overmacht kunnen ze het ,lijkt mij, niet gooien. Maar Ryanair kennende en afgaand op eerdere berichten van mensen die dit geprobeerd hebben gaat het nog aardig lastig en vooral een langdurend proces worden. Ik ben benieuwd!
Vueling vliegt alvast naar Barcelona vanuit Eelde, vanaf 28 april.quote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden, zouden er ook vluchten van Eelde naar Eindhoven komen
Transavia heeft zulk soort vluchten, maar dan is Eindhoven alleen de tussenstopquote:Op zondag 18 december 2011 22:58 schreef Miendientje het volgende:
Ik zou het ook niet erg vinden, zouden er ook vluchten van Eelde naar Eindhoven komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |