Vooral om dat Ryanair alleen met Boeing 737's vliegt, en niet met Airbusquote:Op zaterdag 12 november 2011 13:06 schreef DutchieBre het volgende:
Wat een slecht stuk is dit zeg ....
Voor credit card toeslagen bestaan veel oplossingen voor bijvoorbeeld Easyjet of Ryanair, want het moet gezegd, die toeslagen worden hoger en hoger, door virtual visa (Easyjet) of een prepaid Credit Card (Ryanair) ontwijk je de toeslagen.quote:Op zaterdag 12 november 2011 14:21 schreef chrisje013 het volgende:
nee, maar je moet wel betalen voor het betalen met een creditcard (12 euro per retour), je moet wel betalen om een iets grotere bagage mee te nemen (25 euro), je moet wel betalen voor een stoel reservering, je moet wel betalen om van een B-vliegveld naar je echte bestemming te komen, je moet wel betalen als je dorst krijgt in het vliegtuig etc. ...
ik zeg niet dat je niet goedkoop kan vliegen met ryanair, maar low-cost valt in de meeste gevallen echt wel mee hoor. soms ben je zelfs duurder dan BA of KLM!
en nog steeds klopt het artikel op telegraaf.nl, want die gast heeft gelijk. als het aan ryanair lag, had je ook staanplekken in het vliegtuig, moest je 1 euro betalen om te mogen zeiken (of overgeven, nog erger) etc. ...
Ah, dáárom werd er in Larnaca na ruim een half jaar zonder controle ineens een fuik opgezet waarbij iedereen z'n bagage in de bak moest proppenquote:Op dinsdag 15 november 2011 15:24 schreef 18konijn het volgende:
Aardig artikel over provisies voor luchthavenpersoneel bij het betrappen van Ryanair-passagiers met te veel handbagage in de Belgische krant de Morgen.
Je kan een naamswijziging doorvoeren tegen de aangegeven kosten, maar dan blijft het nog steeds een relatief hoog bedrag.quote:Op zondag 27 november 2011 16:46 schreef Sandersson het volgende:
Even een vraagje, waarschijnlijk al wel beantwoord in de vele topics, maar toch.
wij vliegen aanstaande vrijdag met een clubje mensen naar Barcelona om daar onder andere een wedstrijd van de lokale FC zelf te gaan bezoeken. Nu wil het zo zijn dat ik aanstaande donderdag aan een nieuwe baan begin, en wellicht daarom niet mee kan. Zonde van het geld natuurlijk, maar ik zou graag iemand voor mij in de plaats laten gaan.
Als ik Ryanair mag geloven, kost mij/hem dit 100 euro?
En is het een probleem als ik (degene die de boeking gedaan heeft) niet op komt dagen op het vliegveld en er ook niemand voor mij in de plaats komt?
gebeurt bijna overal, is normaal. in eindhoven bijna nooit, maar daar checken ze niet zo nauw!quote:Op maandag 28 november 2011 16:10 schreef Lemans24 het volgende:
De vlucht van Sevilla naar Eindhoven van afgelopen zaterdag, was een interessante. Op het vliegveld van Sevilla was de douanecontrole erg streng, zo moest ik voor het eerst m'n laptop uit m'n tas halen en moest ook het zakje met vloeistoffen duidelijk zichtbaar op de band liggen.
Bij het landen in Eindhoven maakte ik vervolgens een doorstart mee, omdat het vliegtuig voor ons een 'grote vogel' had gerapporteerd. Tien minuten later zijn we alsnog zonder problemen geland.
Hoe kan je als buitenstaander iets zeggen over de beveiliging?quote:Op maandag 28 november 2011 21:38 schreef chrisje013 het volgende:
[..]
gebeurt bijna overal, is normaal. in eindhoven bijna nooit, maar daar checken ze niet zo nauw!
Zeker ook klappen na het bekende deuntjequote:Op dinsdag 29 november 2011 00:27 schreef Lemans24 het volgende:
De 'grote vogel' werd overigens is het Engels vertaald als Big Biird (pino...), maar in het Spaans als pajarito (vogeltje). De reacties waren derhalve wat lacherig.
Op de doorstart zelf werd dan weer een beetje paniekerig gereageerd. (met zelfs mensen die elkaars bezweette handen vasthielden, alsof we neer gingen storten)
Nee, de landing was immers niet vlekkeloosquote:Op dinsdag 29 november 2011 00:49 schreef zeebeschuit het volgende:
[..]
Zeker ook klappen na het bekende deuntje
Wat begrijp je er dan niet aan?quote:Op zondag 4 december 2011 14:24 schreef Piles het volgende:
Warrige vraag, maar ingecheckte bagage maakt niet uit of het tas of koffer is
Vond het nogal een uitgebreid verhaal bij zo'n simpele vraagquote:Op zondag 4 december 2011 16:02 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Wat begrijp je er dan niet aan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |