Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
ChorizoKlinkt lekker die soep!
![]()
Ik eet hotdogs met avocado-ui-prutje
quote:Op zondag 28 augustus 2011 17:27 schreef CrashO het volgende:
Ik twijfel nog
óf ik ga zo verse hamburgers maken (gehakt, worchester, etc)
óf Jambalaya met chorizo![]()
Keuzes; Keuzes; Keuzes
Jaaa, Ainsley is zo tof!quote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.
Receptje btw van AinsleyIk word sowieso al vrolijk als ik die blije bakkes van hem zie
quote:
SPOILER: ietwat onsmakelijkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.full stops and exclamation marks
Oo, ook aardappelsoepquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:23 schreef mascara-klodder het volgende:
Voor vanavond heb ik olijf-zonnebloempitten-rozemarijnbroodjes gebakken met daarbij een knoflook-aardappelsoepke. Voor straks als ik weer thuis ben een grote mok thee, gekookt eitje en een maisbroodje met jonge kaas.
Is dat deze? http://wass4dinner.blogspot.com/2008/05/chorizo-chowder.htmlquote:Op zondag 28 augustus 2011 18:54 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Is ook erg lekker en simpel om te maken, had 'm vorige week gemaakt en restje in de vriezer gedaan.
Receptje btw van AinsleyIk word sowieso al vrolijk als ik die blije bakkes van hem zie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |