Karma iddquote:
Duurde lang idd...quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Mister_T het volgende:
wtf ik dacht dat hij ff buitenwesten was :/
daar leek het wel op ja..quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:28 schreef Mister_T het volgende:
wtf ik dacht dat hij ff buitenwesten was :/
Nee hoorquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Karstman het volgende:
oh daar komt ie
kobayashi reed hem aan touwens
Juist niet toch, Koba reed racelijn en Hami reed nog ff rechtdoor? Of was dat racelijn?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef franklop het volgende:
eigen schuld zo te zien? te vroeg weer naar racing line
Waar moest Koba heen dan? Kerbstone kan niet, want die zijn glad, en kun je dus niet remmen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Karstman het volgende:
oh daar komt ie
kobayashi reed hem aan touwens
Yup ... maar bij Sutil een paar bochten eerder hield Hamilton juist in. Koba gaat wel een strafje krijgen denk ik?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef franklop het volgende:
eigen schuld zo te zien? te vroeg weer naar racing line
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
Staan je daar met je broek voor de camera, zou er toch zo'n dik remspoor inzitten. Ga je wel af
Race position ... mensen vergeet de regels nou eens een keer niet!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Waar moest Koba heen dan? Kerbstone kan niet, want die zijn glad, en kun je dus niet remmen.
Gevalletje Hamilton wil te snel terug naar de racelijn.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:27 schreef Googolplexian het volgende:
Doet Ham toch erg netjes.
Alonso vliegt!
Vettel ook weer net... Alonso op weg naar z'n 1ste overwinning op Spa?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Schumacher weer in de pits, zo schiet het natuurlijk niet op
Eh nee?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
BBC komt weer met een pro-Hamilton analyse natuurlijk
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal manquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
Dan nog, als hij ging remmen was zijn voorwiel tegen het achterwiel van Hamilton aangeknald.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Race position ... mensen vergeet de regels nou eens een keer niet!
Hallo, ik loop niet te haten op Hamilton, maar op de BBC. Dus je mag ook gewoon normaal reageren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal man
Koba hoefde niet naar links in dat gevalquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij:
-Hamilton kwam langzaam naar links
-Kobayashi had meer naar links gekund
Als Koba ingehaald word ziet hij dat altijd als mogelijkheid meteen een slipstream te pakken en plekkie terugpakkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:30 schreef Sinister-D- het volgende:
Dat was toch echt hamilton z'n fout. Die wou terug naar de racelijn, maar daar was dus een klein wit wagentje met een racetijger in.
Hoe had Koba naar links gekund?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
Volgens mij:
-Hamilton kwam langzaam naar links
-Kobayashi had meer naar links gekund
Klopt gewoon wat ie zegt hoor. DC was alweer aan het uitleggen dat Koba te vroeg instuurde, terwijl Hamilton naar rechts keek, en niet aan het opletten was waar Koba zat. Koba kon geen kant op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:32 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
wordt een beetje moe van al dat hamilton gehaat hier. Doe ff normaal man
Uiteraard, als ze met enerzijds en anderzijds beginnen weet je wel wie er fout zat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:31 schreef zoem het volgende:
Nee er was nog een halve tot hele meter.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Hoe had Koba naar links gekund?
Dan zat hij op de kerb en dan kun je niet remmen omdat de kerb gladder is dan asfalt.
Ja dus?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:34 schreef Gebraden_Wombat het volgende:
[..]
Nee er was nog een halve tot hele meter.
Ik denk dat hij overzicht heeft met wat er op de baan gebeurt en communiceert met de raceleiding.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Wat doet die bijrijder eigenlijk in de sc?
de zwaailichten bedienenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
de kaart lezenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
pace notesquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
HRT moest nog worden weggesleept, vangrail stukquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:35 schreef dreamzk het volgende:
Hoezo nog een rondje met de SC, de baan is toch al lang schoon?
Koffie uitdelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Shagje rollen voor Berndtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef exile79 het volgende:
Inderdaad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.
Kan die niet met zijn knieen sturen?quote:
Misschien bij echte noodgevallen, maar standaard procedure rijdt de doktersauto voor de SC uit terwijl SC wacht om het veld op te pikken.. Ik dacht dat bijrijder lichten en communicatie doet, aangezien je niet kan verwachten van een SC coureur dat tijdens het rijden zelf te doen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:37 schreef Sinister-D- het volgende:
Doktor. voor als er een ongeval is. D'r uitgooien bij het ongeval, en de SC rijdt dan verder. Eerste hulp verlening dus.
Met een extra pitstop ook nogquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef Stiggie het volgende:
Holypoep schumi laat ff zien hoe goed hij toch is.
P24 -> P7 nu
Yep en niet zo'n beetje ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:40 schreef Sasman het volgende:
Heeft die Vettel weer geluk gehad met die SC.
Mwah, op het beeld van de camera van voren zag het er anders uit dan de heli-shot, daar leek het op alsof Kobayashi een moment eerder instuurde. Maar goed, tegelijkertijd knijpt Hamilton hem af, niet perse om terug te gaan naar de racelijn, maar wel om onbewust zoveel mogelijk breedte te benutten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:33 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Klopt gewoon wat ie zegt hoor. DC was alweer aan het uitleggen dat Koba te vroeg instuurde, terwijl Hamilton naar rechts keek, en niet aan het opletten was waar Koba zat. Koba kon geen kant op.
Eigenlijk wel, omdat Kobayashi in een al verliezende positie reed. Hij had Hamilton nooit buitenom in kunnen halen, sowieso door het minieme snelheidsverschil. In principe mag je iemand afknijpen, maar je moet wel iemands ruimte op de baan respecteren, en dat is meestal de breedte van een auto.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:36 schreef Wrijfhout het volgende:
[..]
Ja dus?
Dan moet je maar opzij omdat Hamilton daar wil rijden?
Nope, Vettel heeft al meer dan seconde voorsprongquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:41 schreef zoem het volgende:
Alonso heeft toch DRS in de volgende ronde.
Als hun strategy was om 2e te wordenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:43 schreef zoem het volgende:
"This is not a disaster for the strategy"
Mensen die zich teveel laten kennen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton niet onderzocht, goh wat onverwacht.
Daarom is het goed dat jij niets te maken hebt met officiële FIA praktijkenquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:47 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton niet onderzocht, goh wat onverwacht.
Want dan gelden voor iedereen dezelfde regels?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Daarom is het goed dat jij niets te maken hebt met officiële FIA praktijken
Jep.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
Krijgen nog een spannende slotsessie volgens Ferrari
dat zijn grotendeels schumacher fans..., in het verleden mocht hij ook alles. (en toen zeiden ze niks)quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:48 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Mensen die zich teveel laten kennen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Want dan gelden voor iedereen dezelfde regels?
Massa gaat dan Rosberg inhalen?quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef dreamzk het volgende:
Krijgen nog een spannende slotsessie volgens Ferrari
Dat dus.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef WEST het volgende:
[..]
dat zijn grotendeels schumacher fans..., in het verleden mocht hij ook alles. (en toen zeiden ze niks)
Formule 1-''fans'' die menen dat de situaties op de baan als zwart en wit beschouwd kunnen worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Want dan gelden voor iedereen dezelfde regels?
Dan was Button er ook af gegaan denk ikquote:
Brits complot!quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef dreamzk het volgende:
Interview met Hamilton overstemt team radio van Vettel
Daarom heb je ook een investigation, kun je de grijstint bepalen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:50 schreef rycemasta het volgende:
[..]
Formule 1-''fans'' die menen dat de situaties op de baan als zwart en wit beschouwd kunnen worden.
Nee, d'r was nog achtergrond geluid van in het paddock.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef Cheiron het volgende:
Wilde Hamilton geen commentaar geven op de beslissing van de stewards, of viel het geluid gewoon weg?
When i come , they must yieldquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen antwoord toen Lee vroeg aan Lewis of het terecht was dat er geen actie is genomen tegen KobaDaar is die het niet mee eens dus
![]()
Of hij mag daar niet zomaar een uitspraak over doen, wetende dat hij daarop altijd afgerekend wordt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:52 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen antwoord toen Lee vroeg aan Lewis of het terecht was dat er geen actie is genomen tegen KobaDaar is die het niet mee eens dus
![]()
Deedquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef zoem het volgende:
Deze race doet Massa eindelijk weer een eens beetje mee met de top 5.
Ja, ik was ook meteen enthousiastquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef Stiggie het volgende:
Dat waren druppels op de lens in ieder geval
Ja merk hetquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef Stiggie het volgende:
Dat waren druppels op de lens in ieder geval
Hamilton heeft in dit seizoen al meer aanrijdingen dan Schumacher in zijn hele carriere. Ik vond Schumacher fout bij die actie met JV. Verder zou ik het niet weten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:49 schreef WEST het volgende:
[..]
dat zijn grotendeels schumacher fans..., in het verleden mocht hij ook alles. (en toen zeiden ze niks)
dan is duidelijk hoe Lewis daar over dachtquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Nee, d'r was nog achtergrond geluid van in het paddock.
3 stopper en Vettel 4 stopper. Word dus nog spannendquote:Op zondag 28 augustus 2011 14:55 schreef zoem het volgende:
Zal Alonso een 2-stopper gaan doen? Zijn banden zien er nu slecht uit.
maar niet te activeren bij de verdedigende partijquote:
De investigation is geweest, de conclusie was duidelijk; no further investigation.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom heb je ook een investigation, kun je de grijstint bepalen.
Zodra je er achter zit en ongeveer even snel bent mag je 'm gebruiken. De rest van de lap lost de slipstream het op als je niet veel langzamer bent.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef Cheiron het volgende:
[..]
moet je hem wel mogen gebruiken natuurlijk
Webber ook al op Zilver en zit er nog voor.. kan spannend worden.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:57 schreef Googolplexian het volgende:
Ik zeg het nog een keer : Button gaat 'm winnen op banden
Was het al wel under investigation dan? Ik heb de melding niet gezien. En als het under investigation is geweest, moet er een conclusie zijn.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef rycemasta het volgende:
[..]
De investigation is geweest, de conclusie was duidelijk; no further investigation.
De grijstint was allang al bepaald.
Nee ... ze gooiden een munt om te kijken of ze het gaan onderzoeken.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was het al wel under investigation dan? Ik heb de melding niet gezien. En als het under investigation is geweest, moet er een conclusie zijn.
Mede door de SC denk ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:02 schreef Sinister-D- het volgende:
Nog niemand gelapt trouwens. Zelfs Liuzzi's HRT nog in dezelfde ronde
Dan nog vind ik 't knap van Liuzzi, normaal liggen die al 3 rondes achter na 5 racerondenquote:
Ik dacht dat slipstream met de huidige aerodynamica niet meer van toepassing is, en je er juist meer last van hebt dan baat.quote:Op zondag 28 augustus 2011 14:58 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Zodra je er achter zit en ongeveer even snel bent mag je 'm gebruiken. De rest van de lap lost de slipstream het op als je niet veel langzamer bent.
Rosberg valt nu terug ... dus was het de knop of waren het de banden?
Wat denk je zelf? Zodra er sprake is van een incident en het onder de stewards geschoven wordt, is het ''under investigation'', of er nou melding van gemaakt wordt of niet. Als de zaak voor de stewards snel duidelijk is, zal er van die melding nooit sprake zijn, Blijkbaar zijn ze tot de conclusie gekomen dat er geen sprake was van opzet en dat het een normaal race incident was.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:00 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Was het al wel under investigation dan? Ik heb de melding niet gezien. En als het under investigation is geweest, moet er een conclusie zijn.
op een lang circuit duurt dat gewoon ff. Meer dan 1 rondje achterstand krijgen ze niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:04 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dan nog vind ik 't knap van Liuzzi, normaal liggen die al 3 rondes achter na 5 raceronden![]()
Waarom is Vettel dan paars op de LTquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:08 schreef Cheiron het volgende:
Alosno dus de snelste ronde op de hardere banden?
Vettel: Mediumquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
Welke banden hebben VET en BUT nou? Heb ik gemist.
BUT toch soft?!quote:
Button soft en en Vettel hardquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:09 schreef Googolplexian het volgende:
Welke banden hebben VET en BUT nou? Heb ik gemist.
Ja, gaat alleen veel te hardquote:
Rosberg gaat hij waarschijnlijk nog voorbij! de afstand is van 2.6sec naar 1.1sec gegaan!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:15 schreef Stiggie het volgende:
Schumi heeft ingehaald Alquersari, Buemi, Hamilton, Ricciardo, Perez, Liuzzi, Glock, D'Ambrosio, Kovalainen, Truli, Senna, Barrichello, Kobayashi, Massa, Di Resta, Maldonado, Petrov, Sutil en op weg naar Rosberg. .... Wat nou schumi oude lul
Button kwam daarstrax ook niet verder als 319.quote:
meh.. toch kan hij de toprijders, vettel, hamilton, button, alonso etc niet bijhouden. en het hij is toch 7voudig wereldkampioen.. stop er dan mee weet je. Hij heeft z'n beste tijd wel gehad.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:15 schreef Stiggie het volgende:
Schumi heeft ingehaald Alquersari, Buemi, Hamilton, Ricciardo, Perez, Liuzzi, Glock, D'Ambrosio, Kovalainen, Truli, Senna, Barrichello, Kobayashi, Massa, Di Resta, Maldonado, Petrov, Sutil en op weg naar Rosberg. .... Wat nou schumi oude lul
Dat mis ik.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef zoem het volgende:
Vroegâh gingen ze net zo hard de toeren in tot het niet verder kon. Af en toe plofte er dan wel eens een moter.
"Mark, maintain your position."quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:17 schreef Googolplexian het volgende:
Vettel gaat ongeveer even hard als Button maar ik denk dat Vettel 3 ronden voor het einde problemen krijgt met de banden.
Wordt nog spannend! Misschien dat Webber weer te horen krijgt "Hold this distance"
Ik vraag me dan meer af waar Rosberg staat tegenover MSCH. Ik ben nog steed niet overtuigd van Nico.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
meh.. toch kan hij de toprijders, vettel, hamilton, button, alonso etc niet bijhouden. en het hij is toch 7voudig wereldkampioen.. stop er dan mee weet je. Hij heeft z'n beste tijd wel gehad.
Wie???quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:18 schreef twiFight het volgende:
en zelfs Digrassi niet verkeerd rijdt.
Perezquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:20 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Die rijdt volgend jaar niet meer, schat ik zo. Wie zou 'm gaan vervangen?
ook een stuk pech dat hij 3 ronden na zn pitstop naar binnen moest vanwege een lekke band.quote:
Ik vind hem een zeer goede 'best of the rest', maar wanneer hij in de top 3 zit lijkt toch toch nog een beetje het jongere broertje dat graag mee wil spelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:19 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik vraag me dan meer af waar Rosberg staat tegenover MSCH. Ik ben nog steed niet overtuigd van Nico.
DiGrassi, die ken je toch wel. Die Braziliaan in de Virgin die vorig jaar in November zijn laatste GP bestuurt heeft in Abu Dhabi en die nu niet meer mee doetquote:
In dit kampioenschap rijdt hij een race gemiddeld op ~P6 uit. Dat is niet goed...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:22 schreef Cheiron het volgende:
[..]
ook een stuk pech dat hij 3 ronden na zn pitstop naar binnen moest vanwege een lekke band.
Jaja, die ken ik heel goed, maar dit jaar nog niks van m gezien :-)quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:23 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
DiGrassi, die ken je toch wel. Die Braziliaan in de Virgin die vorig jaar in November zijn laatste GP bestuurt heeft in Abu Dhabi en die nu niet meer mee doet
Maar hij ging toch winnen, dus hij moet erlangs volgens jouw eigen theoriequote:Op zondag 28 augustus 2011 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Er naartoe rijden is één ...
Bedoelde Di Resta, haal ze altijd door elkaarquote:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:23 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Er naartoe rijden is één ...
Ik ookquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:26 schreef Dos37 het volgende:
Doen ze het tegelijk en de regie mist ze beide
Wat jij nodig hebt is Schumi-TVquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
De BBC is helemaal ingekakt, ze zijn niet eens enthousiast over de 19 posities die Schumacher heeft goedgemaakt en dat hij duidelijk sneller is dan Rosberg.
tsja, BBC...quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
De BBC is helemaal ingekakt, ze zijn niet eens enthousiast over de 19 posities die Schumacher heeft goedgemaakt en dat hij duidelijk sneller is dan Rosberg.
De laatste keer dat de Engelsen enthousiast waren over Schumacher was toen ie stopte in 2006quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Ben de BBC ook een beetje zat aant worden!quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Maar vervolgens wel gaan doen alsof Button de RBR's nog onder druk kan zetten in ronde 43.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
Jij blij! Volgend jaar weer lekker naar RTL7quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ben de BBC ook een beetje zat aant worden!
Ze hebben het over niemand anders dan de engelse rijders, welke ze ook nog eens continu de hemel in prijzen
Maarja alles beter dan RTL
Dat is niet anders als Mol jaren heeft gedaan, bij Verstappen in z'n gat kruipen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:29 schreef Mister_T het volgende:
[..]
Ben de BBC ook een beetje zat aant worden!
Ze hebben het over niemand anders dan de engelse rijders, welke ze ook nog eens continu de hemel in prijzen
Maarja alles beter dan RTL
Vooruitziende blik van Olav.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:31 schreef JohnB52 het volgende:
Oja, vettel wint spa 2012, volgens olav...
Oei, binnenkort dus een rechtszaak van heel Amerika tegen de regie in België wegens emotionele schade bij de jongerenquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:33 schreef Googolplexian het volgende:
Lol "Fuck yeh! Fuck yeh!" Op de achtergrond
Zo zie je maar weer als Hamilton niet meerijdtquote:
Baan is te lang.quote:
Dan kan eindelijk de opmars van Pastor richting de titel beginnen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:34 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Zo zie je maar weer als Hamilton niet meerijdt
>proest<quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan eindelijk de opmars van Pastor richting de titel beginnen.
kijk dan RTL7 maarquote:Op zondag 28 augustus 2011 15:27 schreef Weltschmerz het volgende:
quote:Op zondag 28 augustus 2011 15:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dan kan eindelijk de opmars van Pastor richting de titel beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |